Fasaddekor.se

Fasaddekor.se

• BadgeSixYears

Välkommen till Fasaddekor.se! Vill du att ditt hus ska bli snyggast på gatan? Här hos oss får du exklusiva, hållbara och unika husnummer och fasadsymboler i blankt plexiglas, rostfritt stål, koppar, mässing, betong eller rostad Cortén som utsmyckar din villa år efter år. Välj mellan en rad fina siffror och bokstäver och gör...

999 omdömen om Fasaddekor.se

Sedan starten hos Reco 2018

Frans K
Skrev om Fasaddekor.se

bra hantering av reklamation Vi är nöjda

Henrik F
Skrev om Fasaddekor.se

Något lång leveranstid men bra service i övrigt och hög kvalitet på produkten.

Anders L
Skrev om Fasaddekor.se

Trevligt webbverktyg men också personlig service kring specialbeställningar. Bra kvalité och livslängd på produkterna. Rekommenderas.

Lars C
Skrev om Fasaddekor.se

Allt fungerade perfekt från beställning till leverans.

Christer L
Skrev om Fasaddekor.se

Grymt trevliga produkter som förgyller trädgården.

Staffan J
Skrev om Fasaddekor.se

Allt fungerade perfekt är helt nöjd!

Lena J
Skrev om Fasaddekor.se

Lätt att beställa vedförvaringen, bra leverans, schysst service då det blev ett fel vid transport av en gavel. Väldigt trevlig personal vid telefonsamtal..

Camilla V
Skrev om Fasaddekor.se

Snabba att svara och återkoppla på mail. Bra hemsida. Lätt att göra beställning.

Monica H
Skrev om Fasaddekor.se

Smidigt att handla på hemsidan! Otroligt snabb leverans, trots att detta var strax innan Julhelgen! Nöjd med kvaliteten!

Catinca C
Skrev om Fasaddekor.se

Alltid snabb och effektiv orderhantering. Bra kvalité på plåten och bra passform.

Ulf P
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans från order och lätt att beställa

Lisa J
Skrev om Fasaddekor.se

Jag tyckte det var snabb service. Men i efterhand tycker jag att varan var alldeles för dyr när jag väl fick den på plats.

Svar från Fasaddekor.se

Hej Lisa 1000 tack för din beställning och återkoppling! Jag ser att du beställt ett av våra mest exklusiva och därmed dyra husnummer i massiv borstad mässing och den kvaliteten för med sig ett betydande pris. Jag ser dock att du beställt ett ganska litet husnummer och därför blir ju också den visuella effekten begränsad. Vi vill självklart att alla våra kunder ska vara 100% nöjda. Kontakta oss gärna i supporten så ska vi se om vi inte kan hitta en lösning för dig. God Jul! :-)

Elisabeth Å
Skrev om Fasaddekor.se

Bra och snabb service när allt inte gått som det skulle. ♡

Michael J
Skrev om Fasaddekor.se

Jag fick fin service och goda rekommendationer via e-post.

Birgitta Å
Skrev om Fasaddekor.se

Fantastisk upplevelse , snabb leverans, snygg siffra till fasaden. När det dock visade sig att jag beställt fel färg så skickades en ny mycket snabbt Tack för fantastisk service!

Liselott L
Skrev om Fasaddekor.se

Jag köpte hus siffror med vårat efternamn i text på ena siffran. Supersnyggt. Fint gjort, snabb leverans. Trevligt bemötande då vi hade kontakt per telefon.

Anna A
Skrev om Fasaddekor.se

Tappade av misstag en siffra i marken. Fasaddekor skickade en ny utan extra kostnad till mig. Snacka om service

Elisabeth K
Skrev om Fasaddekor.se

Fick ett mycket bra bemötande, det blev fel i beställningen av en fasadsymbol, men det fixade de så att jag fick en ny fasadsymbol, Mycket vänligt och bra bemötande.

Emil J
Skrev om Fasaddekor.se

Bra kvalitet och enkel att montera. :)

Carina L
Skrev om Fasaddekor.se

Enkelt att beställa, supersnabb leverans och en jättefin skylt!

Susanne H
Skrev om Fasaddekor.se

Specialbeställde en skylt i cortenstål, riktigt nöjd med resultatet!

Ulla S
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans, bra montagebeskrivning. Vi köpte galvaniserat husnummer och är mycket nöjda.

Eva K
Skrev om Fasaddekor.se

När jag inte hört något på på 2 v så ringde jag och frågade om min beställning. Då sa ni att just denna typ av bokstäver tar upp till 3 v att tillverka. De skall tillverkas nu och och målas i början av nästa vecka, fick jag till svar? Efter att jag lagt på så fick jag ett medd om att min beställning är på väg? Hade förväntning om kortare lev.tid men kom ju ändå snabbare än ni sa efter kontakten med er? Min beställning var; Bokstäver i arial, i metall, färgen grå. Några bokstäver ser lite sneda ut efter monteringen som...

Svar från Fasaddekor.se

Hej Eva, Tack för ditt köp och återkoppling! Den utlovade leveranstiden i butiken för våra rostfria husnummer med pulverlackning i valfri RAL-kulör är 3 veckor. Jag ser att din order skickades redan dag 13. Jag gissar att den kollegan du talat med när du ringde gav dig ett generellt svar om vår leveranstid och produktionsstatus men att uppenbart var din order redan då klar för leverans. Jag hoppas att det inte var till vår nackdel att vi var snabbare än utlovat. När det gäller monteringen, så är det däremot väldigt...

Anette K
Skrev om Fasaddekor.se

Bra bemött, Företaget levde upp till mina förväntningar

Eva Carina S
Skrev om Fasaddekor.se

Lite konstigt att svara på dessa frågor innan man fått varan levererad. Det var alldeles för lång leveranstid. Det har gått flera veckor sedan jag beställde varan och har fortfarande inte fått hem leveransen.

Svar från Fasaddekor.se

Hej Eva Carina, Så tråkigt att vi inte levt upp till dina förväntningar, trots att ditt specialtillverkade husnummer skickades efter halva den utlovade leveranstiden och att du fortfarande inte sett det. Alla våra kunder får möjlighet att tycka till här på Reco och inbjudan går normalt ut 1 vecka efter att vi skickat. Vi har stämt av din leverans och det visar sig att ditt paket har varit på väg med DHL precis en vecka, inklusive helg, vilket är längre än normalt. Därför kom inbjudan tidigare än leverans. Vi ser att du...

Johan M
Skrev om Fasaddekor.se

Levererade det jag beställt inklusive mall, det enda var att mallen var felvänd, kan ha berott på att det stökade lite vid beställningen.

Eva M
Skrev om Fasaddekor.se

Köpte fasadsiffra (5) men inte kunnat sätta upp den för det är för kallt men snygg siffer stil. Seriöst embalerad 👍

Britt-Marie H
Skrev om Fasaddekor.se

Vi blev jättenöjda med våra.nya hussiffror med belysning över

Lars-Göran L

Snabba leveranser bra kvalité

Majid A
Skrev om Fasaddekor.se

Fin produkt, bra service och smidig frakt.

Inger E
Skrev om Fasaddekor.se

Oerhört tillmötesgående, skickade provbit så vi kunde jämföra färgen på dörren.

Pia H
Skrev om Fasaddekor.se

Sen leverans men bra resultat när det väl kom. Personlig service!

?

Allt till belåtenhet Jonny Dahl Sjöbo

Anneli B
Skrev om Fasaddekor.se

Otroligt snabb och bra leverans!

Patric C
Skrev om Fasaddekor.se

jättenöjda med produkten. mycket bra emballage

Peter S
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans och bra pris samt fin design

Mikael H
Skrev om Fasaddekor.se

Upplever Fasaddekor.se som mycket tillmötesgående, hjälpsamma och professionella. Vi hade vissa önskemål och dom anpassade sin produkt utifrån våra krav med mycket lyckat och och av oss förväntat slutresultatet. Vi är supernöjda :-)

Emelie J
Skrev om Fasaddekor.se

Jag köpte husnummer i vårt hus. Jag är jättenöjd med allt, och inte minst resultatet.

Lena J
Skrev om Fasaddekor.se

Så trevliga! Och supersnygg produkt!

Elin T
Skrev om Fasaddekor.se

Jättenöjd med produkten och bra kommunikation angående leverans

Ann- Britt S
Skrev om Fasaddekor.se

Fina siffror, bra beskrivning, snabb leverans.

Sofia O
Skrev om Fasaddekor.se

Snabb leverans och smidig montering.

Marie W
Skrev om Fasaddekor.se

Jag vet ej vad jag ska skriva. Har sett siffrorna och är nöjd, men kan inte sätta fast dom förrän till sommaren

Johan Kristian L

Mycket nöjd……………………………………………………………

Gert E

👍Mycket nöjd bra kvalitet bra pris Mvh Gert Ek

Patrik B
Skrev om Fasaddekor.se

Snygg produkt (fasadsiffra i svart plast med LED). Snabbt svar från kundtjänst.

Anna M
Skrev om Fasaddekor.se

Bra! Som förväntat. Soptunneskärmar.

Peter S
Skrev om Fasaddekor.se

Vi har köpt åt oss själva tidigare och blev jättenöjd. Nu har vi köpt åt våran son i julklapp. Trevliga att prata med, bra med monteringsanvisning och borrmall i paketet. Snabb leverans trots att det lackar mot jul.

Mia V
Skrev om Fasaddekor.se

Lång leverans och skavda produkter trotts att det va jättebra förpackat. Slutsatsen är att det är skavt under processen hos företaget.

Svar från Fasaddekor.se

Hej Mia, Har du fått en skadad produkt, så ska du självklart kontakta oss! Vi är ju bara människor och fel kan hända, även om vi har väldigt får reklamationer. Det som dock är 100% garanterat är att vi aldrig backar från att åtgärda eventuella fel. Kontakta oss i supporten redan idag!

Andreas B
Skrev om Fasaddekor.se

Snabbt, tydliga instruktioner och bra kvalitet till schysst pris!