Fasching

4.3

6 omdömen om Fasching

Birgitta H
Skrev om Fasching

Undebar jazzklubb, mysigt inredd och med en scen öppen för små såväl som stora band. Avnjut sköna toner eller dansa till deras soulklubb, rekommenderas varmt! Nära centralstationen för den som måste hemåt när kvällen är slut!

Hanna L
Skrev om Fasching

Älskar detta ställe! Skön stämning, roliga människor. Ligger dessutom centralt och bra.

Peter
Skrev om Fasching

Kan bara hålla med föregående. Fasching är en mycket bra jazzklubb. Trevlig personal och avspänd stämning. Kul att Stockholm har en "riktig" Jazzklubb. Maten, njaaa....kunde vara bättre.

Martina K
Skrev om Fasching

Oerhört bra nattklubb på lördagar, skön stämning och bästa jazzmusiken!

Annika T
Skrev om Fasching

Åhh FASCING!!! Varje gång jag besöker Fasching har jag alltid sjukt kul och trevligt. Jag har alltid bara varit här på lördagar (ryktet säger att det är den bästa dagen, varför vet jag inte?) Här kan man se ngn grym jazz artist och sedan är det dans hela natten lång och det roligaste är att ALLA dansar, här är det inget barhäng som gäller! Kom ganska tidigt om man inte vill stå i kö som kan bli sjukt lång!!!

Emma J
Skrev om Fasching

Fasching är stället för stockholmare som gillar jazz. Här spelar sveriges absolut skickligaste musiker, blandat med de stora internationella stjärnorna. Programmet är alltid fullspäckat och nästan varje kväll händer det något. Lokalen på Kungsgatan är mysigt inredd och det går även att hyra lokalen för både företagsfester och privata fester. Jag har aldrig gått därifrån besviken.