Frida Orre
en del av Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A
184 30 Åkersberga — Visa karta

Vad tror Frida att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 14 kunder tycker om Frida Orre

• Kerttu L
    Kerttu L skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Sålt hus
    Mycket trevligt bemötande och information som gjorde försäljningen smidig.
    Rekommenderar denna mäklare till vänner och bekanta. Läs mer
  • Anna Maria Ulrika L
    Anna Maria Ulrika L skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har sålt ett kedjehus i skånsta. Frida har tagit sig tid att prata och svara på frågor samt på ett professionellt sett förmedlat mellan oss säljare och köpare. Läs mer
  • Bernt Viktor M
    Bernt Viktor M skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och bra bemötande. Läs mer
  • Niklas Hans-Piérre S
    😊 Läs mer
    Frida O gillar detta
  • Torsten J
    Torsten J skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Min erfaren av Frida Orre grundar sig på en försäljning av en villa och köp av en lägenhet (bostadsrätt).
    F.O. har vid båda dessa affärer
    - Varit mycket lyhörd för önskemål och behov
    - Visat stor noggrannhet med administrationen (offert, köpehandlingar, besiktningskrav, reavinstbeskattning.....) och på ett pedagogiskt sätt lotsat oss till förståelse av de aktuella dokumenten.
    - Aldrig stressat oss inför beslut.
    F.O. har en stark professionell framtoning och har alltid givit oss ett glatt och vänligt bemötande.

Vänligen
    Torsten Jansson Läs mer
  • Tina v
    Tina v skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Professionell, kunnig och noggrann. En mäklare man kan lita på Läs mer
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida har en mycket god lokal marknadskännedom agerat proffesionellt genom hela säljprocessen, vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Micke Q
    Micke Q skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida är väldigt professionell i sin uppgift som ger en trygghet för mig som kund.
    Jag vill tacka Frida för hennes engagemang. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har kommit i kontakt med Frida som både köpare och säljare av fastighet.

I samband med köp av mitt (vårt) nuvarande boende fick jag (vi) ett väldigt stort förtroende för Frida. Upplevde henne som neutral i relation till såväl säljare som köpare, vilket ingav ett väldigt stort förtroende och tilltro. Trevlig, påläst, saklig, noggrann och driven var egenskaper som jag( vi) fastnade för och tilltalades av.

Den goda upplevelsen i samband med köp av fastighet, ledde också till att Frida därefter fick i uppdrag att sälja mitt (vårt) gamla boende. Precis det vi upplevde som köpare fick vi besannat i samband med försäljningen av min (vår) bostad och uppfattningen är att cirkeln "slöts" i och med våra köpares goda upplevelse av Frida.

Kan inte annat är varmt rekommendera Frida! Läs mer
  • Tove B
    Tove B skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Min erfarenhet av Frida Orre är att hon med stor kunskap och erfarenhet tar hand om sina klienter på bästa sätt. Frida är mycket professionell samtidigt som hon på ett engagerat sätt och med en personlig touch ser till att jag som fastighetssäljare lugnt kunde överlämna allt det administrativa ansvaret och känna mig helt trygg. Frida lämnade tips och råd på åtgärder som ledde till ett högre slutbud än förväntat. Jag rekommenderar Frida Orre varmt till vemhelst som önskar hjälp med att genomföra en lyckad fastighetsförsäljning. Läs mer
  • Linda Q
    Linda Q skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag mötte Frida på en visning och kände att vi klickade direkt. Hon förstod precis vad jag/vi var ute efter. Det är inget förskönande ”mäklarsnack” utan det är raka tydliga rör. Jag kommer aldrig anlita någon annan än Frida om jag ska sälja. Hon är bäst! Läs mer
  • Robert v
    Robert v skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida Orre har under alla år imponerat på oss i rollen som säljare av fastigheter. Med gedigen professionalism, mycket vänligt bemötande och stort tålamod och utan att ge upp har vi känt att vi fått mycket bättre betalt än vad vi och marknaden från början trott. Bemötandet har alltid varit perfekt och vi har alltid blivit uppringda om vi ringt Frida utan att hon kunnat svara. Vårt förtroende för henne är hundraprocentigt. Sammanfattningsvis så lever Frida mer än förväntat upp till förväntningarna. Läs mer
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida gör det enkelt att vara kund, man känner sig trygg och välinformerad om metod, villkor och dylikt. Vi har båda köpt och såld hus via henne, eftersom vi blev så positivt överraskede över bemötendet vid husköp att vi sen ville ha henne att sälja vårt hus.
    Hon har en mycket professionell tillgång, kunnig och är dessutom en ohört trevlig rådgivare. Frida levererar hög kvalitet och alltid i tid!
    Vi kan varmt rekommandera Frida! Läs mer
  • Kicki M
    Kicki M skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kompetent, trevlig och en klippa genom hela köp- och säljprocessen. Många bra tips och goda råd - kan varmt rekommendera Frida. Läs mer
Fredrik Hellström
Pege Abrahamsson