en del av Fastighetsbyrån Åkersberga

4.9 / 5 i betyg — 28 rekommendationer

Läs vad 28 användare tycker om Pege Abrahamsson

• Ewa U
    Ewa U skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege hjälpte oss utmärkt det var inga problem med något, Vi Rekommenderar Pege om man skulle behöva hjälp med att köpa eller att sälja sitt hus/villa
  • Yrja H
    Yrja H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson vägledde oss smidigt genom hela processen som innebar att sälja en kär egendom viljet innebar i ett avslut på en viktig period i livet för att börja på nytt någon annanstans.
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Välbalanserad, seriös och kunnig med ett väl inarbetat kundunderlag för många typer av objekt.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Professionellt bemötande.
    Bra samarbete både innan och efter försäljning av vår fastighet.
    Det där lilla extra som man idag inte förväntar sig!
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad, flexibel och en helt underbar mäklare som gör det lilla extra. Otroligt driv och okomplicerad som människa. Humor och allvar i sagolik blandning.
  • Lars K
    Lars K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag anlitade Fastighetsbyrån Åkersberga och PG Abrahamsson vid försäljningen av mitt hus våren 2016.
    Jag är mycket nöjd med PG´s insats. Han är trevlig och professionell och har en tät kontakt med köpare och säljare. Han hade stor kännedom om området och hur marknaden fungerade just där.
    Jag är mycket nöjd med försäljningsresultatet.

Lars Kristiansson Åkersberga
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig och kunnig fastighetsmäklare som vi varmt kan rekommendera.
    Tommy och Astrid Klingberg
  • Billy T
    Billy T skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har haft kontakt med Pege Abrahamsson. Vi upplever att Pege är kompetent, noggrann. seriös och trevlig. Kan rekommendera vid försäljning eller värdering.
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi anlitade Pege för några år sedan när det var dags att sälja huset. Han är en sjukt skicklig och duktig mäklare, han hittar lösningen på allt. Jag är glad att vi anlitade honom och tacksam för all hjälp vi fick ang vår husförsäljning!! Han ger ett lugnt intryck och har ett toppen bemötande. Han vill vara alla till "lags" och ser till att alla parter går därifrån nöjda och glada. Har rekommenderat han till fler utav mina vänner och jag vet även att mina vänner har varit nöjda och rekommenderat honom vidare. Mäklare i världsklass!
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vid mitt bostadsköp för ngr år sedan anlitade jag Pege. Han jobbade då på Länsförsäkringar. Jag är kanonnöjd med hans insats! Lugn, trevlig, väldigt påläst, proffsig helt igenom. Jag hade massor av frågor och undringar inför mitt första "egnaköp". Pege löste dem alla! Jag kände mig helt trygg att ha honom som lotsade mig igenom hela affären. Hans otroliga engagemang gjorde, att jag än idag tänker på, vilken tur jag hade som fick honom som mäklare. Jag rekommenderar honom varmt! =D
  • Sten F
    Sten F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Det är nu ett år sedan vi kom i kontakt med honom och jag har inga andra minnen än bara positiva
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Pege och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar.
  • Athanasios C
    Athanasios C skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt omtänksam person som gör allt för att hjälpa o lösa problem trevlig,hjälpsam,ärlig,absoöut en mäklare som man vill ha att göra med.mitt personliga väl vid mitt nästa husköp så kommer jag att absolut anlita pege.mvh athanasios chabosoglou
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi fick mycket goda erfarenheter av Pege vid vår försäljning av vår fastighet ( Svartgarn 2:165) i Rydbo Saltsjöbad, Österåker. Hans sätt att sköta budgivningen gav ett mycket bra resultat. Han var mycket kunnig i allt som gäller mäklarbranschen. Vi rekommenderar honom starkt.
  • annika n
    annika n skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Som kund,igen, hos Pege Abrahamsson var jag denna gång
    på andra sidan linjen. Denna gång som säljare av den bostad Pege tidigare förmedlat till mig som köpare!
    Jag kan bara summera rekommendationen med uttrycket utmärkt!
    Engagemang, kunskap, tillgänglighet, trygghet, punktlig och pålitlig det är ord som jag mer än gärna säger när jag pratar om Pege! Jag rekommenderar Pege varmt!
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kan varmt rekomendera Pege Abrahamsson. Han är lugn, tydlig, säker och väldigt trevlig. Försäljningen genomfördes snabbt och välskött. Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Man känner sig trygg i Peges händer!
    Med vänlig hälsning, en mycket nöjd kund
  • Gert A
    Gert A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har under åren flyttat ett antal gånger och varit i kontakt med ett flertal olika mäklare.
    Det här omdömet är inte påhittat, Pege verkar vara född som mäklare. En person som du direkt tar till dig och litar på och som utför uppdraget med glans.
    Egentligen behövde vi inte göra någonting då vi skulle sälja vårt hus, det var bara att svara på Peges frågor, sen fixade han resten.
    Jag och min fru vill varmt rekommendera Pege som mäklare.
    Vi kommer definitivt kontakta honom igen om vi ska flytta på oss.

Gert & Lena Ahlgren
  • Josefin D
    Josefin D skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi valde Pege som mäklare till vår lägenhetsförsäljning för att känslan finns där, den där känslan av att det här löser vi, tillsammans. Pege är lugn och noggrann, inte som andra mäklare som vill rusa på och få allt överstökat för fort.
    Vi rekommenderar verkligen Pege, vi skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen!
    Josefin och John Drakare
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig, tillmötesgående, förtroendeingivande, seriös - och trevlig!
    Kort sagt, ett föredöme för fastighetsmäklarkåren!!!
    REKOMMENDERAS!
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Superbra. Proffsig och trevlig, lättsam att ha att göra med, inte som många andra påstridiga mäklare. Hjälpte både mig och en närstående i familjen med försäljningar, vi är båda lika nöjda.
  • Emil
    Emil skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    När andra mäklare ger upp fortsätter Pege rakt in i mål. Var tillmötesgående i hans strategier och jag garanterar dig en lyckad försäljning. Varma rekommendationer+++++.
  • Johan L
    Johan L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har haft Pege som mäklare sedan han jobbade på Länsförsäkringar. Vi har alltid varit nöjda med hans professionella sätt att hantera kunder och allt pappersarbete. En sann perfektionist när det gäller att leverera i tid och utan fel. En mäklare med stort M.
  • Göran N
    Göran N skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har varit med om tre bostadsaffärer med tre mäklare och vi anser att Pege har varit bäst. Han är trevlig, Lyssnade väldigt bra på våra synpunkter/önskemål som kund och han var också hjälpsam. Som mäklare gjorde han ett mycket gott intryck på oss och vi vill därför absolut rekommendera honom.

Eva-Lisa och Göran Nord
  • Benny P
    Benny P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är nog den bästa mäklaren jag träffat jag fick direkt stort förtroende för honom man kände liksom på sig att här blir man inte lurad? Och jag är så nöjd med min lägenhet trivs så bra här och om jag någon gång säljer så kommer jag kontakta honom.
    // Benny
  • Marie  T
    Marie T skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege har varit den bästa mäklare vi använt oss av.
    Han är väldigt påläst, förtroendeingivande och har gett ett väldigt seriöst intryck under hela vår försäljningprocess.
    Vi skulle inte tveka att använda honom igen vid nästa försäljning.
    Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer.

Marie & Jan-Åke Tyllman
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Lätt att få tag på supertrevlig och noggrann.
  • Johan A
    Johan A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege var väldigt bra under hela processen av mitt köp av en bostadsrätt. Fick bra information på visningen, budgivningen gick smidigt och Pege har hela tiden svarat på de frågor jag haft, före, under och efter köpet. Han har bra kunskap om bostadsrättsföreningen som gör att jag känner mig trygg i köpet.
    Bemötandet var korrekt och trevligt, helt utan missförstånd. Jag kan verkligen rekommendera Pege som mäklare. //Johan
  • Roger K
    Roger K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag upplever Pege Abrahamsson på Fastighetsbyrån, som en mycket ambitiös och duktig fastighetsmäklare. Servicegraden har varit enastående med en fin dialog om försäljningsupplägget. Pege har kommit med värdefulla idéer och inspel. Jag vill gärna ge mina allra högsta rekommendationer till Pege.
    Roger Karlson
Fredrik Hellström