52 rekommendationer

Pege Abrahamsson
en del av Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A
184 30 Åkersberga — Visa karta

Vad tror Pege att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 52 kunder tycker om Pege Abrahamsson

• Michael W
    Michael W skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har köp en fastighet via Pege och jag måste säga att även som köpare tycker vi att mäklaren gjorde ett toppen jobb. Trevlig, pålitlig och lätt att ha att göra med, vilket inte är så vanligt i branschen.
  • Martin K
    Martin K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege har gjort ett mycket bra jobb som mäklare av vårt hus i Åkersberga. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Men Pege har också varit ett mycket bra stöd och hjälp under hela processen när vi köpte vårt nya hus. Pege har hela tiden ställt upp och snabbt svarat på frågor och kommit med bra synpunkter.
    Jag kan verkligen rekommendera Pege!
  • Chris C
    Chris C skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Service utöver förväntingarna! Bästa mäklaren hittills!
  • Nikolaos K
    Nikolaos K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är nöjda. Allt har gått korrekt till. Pege är trevlig och tillmötesgående. Mycket artig, snäll och professionell.
  • ?
    ? skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bemötandet var lyhört, artigt, kompetent och förtroendeingivande. PG var konstruktiv och effektiv och hade tillgång till en stor kundstock och lyckades hitta en köpare som var villig att betala det pris vi önskade överraskande snabbt. Mycket positivt var också att PG var mycket tillgänglig och återkopplade och rapporterade löpande och svarade på våra frågor utan dröjsmål. Kan inte tänka mig en bättre mäklare! Tack för en utmärkt insats!
  • Anna P
    Anna P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege känns trygg, kunnig och lugn. Han var lätt att få tag i och att kommunicera med under hela processen. Vi är väldig nöjda med Peges service och engagemang.
  • Roger G
    Roger G skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege gav från början ett proffsigt intryck och som höll i sig hela processen. Snabba svar o god service levererades. Kan verkligen rekommendera Pege som mäklare!
  • Cecilia O
    Cecilia O skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är jättenöjda med Pege och allt han ordnade för oss. Superbra mäklare som vi absolut ska rekommendera och anlita i framtiden.
  • Christina F
    Christina F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PeGe.
    En begåvad och behaglig person att ha att göra med. Jag mötte en mycket tillmötesgående mäklare då han på ett sympatiskt sätt kunde genomföra försäljningen av det hus som jag var väldigt intresserad av. Han övertygade mig att jag skulle gå i land med allt. Jag kände mig trygg av hans kunskap.
    Mvh Christina
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hjälpsam och väldigt trevlig mäklare
  • Roger H
    Roger H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Uppmärksam. Kunnig. Pedagogisk. Serviceinrktad.
  • Hans L
    Hans L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag och min fru vill ge Pege våra bästa rekommendationer. Härligt med en mäklare som erbjuder en suverän service med ett härligt bemötande utan något direkt eget intresse.
  • Titti J
    Titti J skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PeGe är trevlig, personlig, snabb att svara, serviceinriktad och engagerad. Upplever honom också som kunnig.
  • Helena L
    Helena L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson på Fastighetsbyrån i Åkersberga har bemött mig väl och på alla sätt och vis levt upp till mina förväntningar på en mäklare. Han gjorde det som behövdes och det fort.
    Jag kan varmt rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Åkersberga.
  • Björn A
    Björn A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PG har varit oss till stor hjälp med försäljningen av vår fastighet. Han har tagit kommandot över såväl visning, pris samt marknadsföring på ett för oss ytterst proffsigt sätt. Han ordnade så vi endast hade en visning för en kapital stark kund, höjde priset från utgångsbudet med 150.000 och tog affären i hamn. Bättre än så kan det inte bli. Vi är mer än nöjda !
  • Anders B
    Anders B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig och duktig.
    Kan rekommendera honom.
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Han fick mig att lyckas sälja mitt barndomshem
    Han har ett trevligt sätt att förmedla hur försäljningen skulle gå till.
  • Emelie M
    Emelie M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är så nöjda med vårt val av mäklare. En grym person som är engagerad och professionell i sin roll. Vi har både köpt och sålt med hjälp av Pege och är väldigt nöjda. Vi rekommenderar honom varmt!!
  • Gun H
    Gun H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en mäklare som jag skulle rekommendera alla som ska köpa eller sälja bostad i Åkersberga med omnejd! Jag har ju erfarenhet som köpare och upplevde att han inger förtroende. Han visade ett stort tålamod med mig medan jag trasslade med diverse banker och han förstod hur mycket jag ville ha just denna bostad och väntade utan att "ligga på" tills jag rodde lånen i hamn med hjälp av Handelsbanken. En stor eloge till Pege!
  • Inge M
    Inge M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Efter nästan 11 månader av försök till försäljning så bytte vi mäklare och PG kom in. Han har på ca 4 månader gjort en ny betydligt mer intressant annons samt lyckats att sälja huset. Vänlig, korrekt, proffsig, personlig och hjälpsam mäklare.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson är en mäklare som uppfattas som professionell, lugn och trygg i sitt sätt att vara. Han har väldigt bra kännedom om marknaden. Han hjälpte mig att sälja huset jag ägde på väldigt kort tid, till ett väldigt fördelaktigt pris för min del.
    Kunde inte vara mer nöjd.
    Någon jag absolut kommer att rekommendera till min omgivning!
  • Stijn S
    Stijn S skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege was very correct, responsive and helpful regarding the purchase of our summerhouse.
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Det bemötande jag Fick av Pege var mycket proffsigt från början till slut.

Han var avslappnad, lyhörd, kom med goda råd och mycket informativ hela tiden!

Det gick att få tag i honom när man hade behovet och han var alltid tillmötesgående och trevlig. Jag har redan rekommenderat honom och kommer så givetvis att göra i fortsättningen!

Mycket bra jobbat Pege!
  • Michael M
    Michael M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är mycket trevlig som person. Man för snabbt förtroende för honom. Han är mycket professionell och kunnig inom
    sitt område. Vi rekommenderar honom varmt!!!
    Barbara och Michael M.
  • Ewa U
    Ewa U skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege hjälpte oss utmärkt det var inga problem med något, Vi Rekommenderar Pege om man skulle behöva hjälp med att köpa eller att sälja sitt hus/villa
  • Yrja H
    Yrja H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson vägledde oss smidigt genom hela processen som innebar att sälja en kär egendom viljet innebar i ett avslut på en viktig period i livet för att börja på nytt någon annanstans.
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Välbalanserad, seriös och kunnig med ett väl inarbetat kundunderlag för många typer av objekt.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Professionellt bemötande.
    Bra samarbete både innan och efter försäljning av vår fastighet.
    Det där lilla extra som man idag inte förväntar sig!
  • Angelica H
    Angelica H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Engagerad, flexibel och en helt underbar mäklare som gör det lilla extra. Otroligt driv och okomplicerad som människa. Humor och allvar i sagolik blandning.
  • Lars K
    Lars K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag anlitade Fastighetsbyrån Åkersberga och PG Abrahamsson vid försäljningen av mitt hus våren 2016.
    Jag är mycket nöjd med PG´s insats. Han är trevlig och professionell och har en tät kontakt med köpare och säljare. Han hade stor kännedom om området och hur marknaden fungerade just där.
    Jag är mycket nöjd med försäljningsresultatet.

Lars Kristiansson Åkersberga
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig och kunnig fastighetsmäklare som vi varmt kan rekommendera.
    Tommy och Astrid Klingberg
  • Billy T
    Billy T skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har haft kontakt med Pege Abrahamsson. Vi upplever att Pege är kompetent, noggrann. seriös och trevlig. Kan rekommendera vid försäljning eller värdering.
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi anlitade Pege för några år sedan när det var dags att sälja huset. Han är en sjukt skicklig och duktig mäklare, han hittar lösningen på allt. Jag är glad att vi anlitade honom och tacksam för all hjälp vi fick ang vår husförsäljning!! Han ger ett lugnt intryck och har ett toppen bemötande. Han vill vara alla till "lags" och ser till att alla parter går därifrån nöjda och glada. Har rekommenderat han till fler utav mina vänner och jag vet även att mina vänner har varit nöjda och rekommenderat honom vidare. Mäklare i världsklass!
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vid mitt bostadsköp för ngr år sedan anlitade jag Pege. Han jobbade då på Länsförsäkringar. Jag är kanonnöjd med hans insats! Lugn, trevlig, väldigt påläst, proffsig helt igenom. Jag hade massor av frågor och undringar inför mitt första "egnaköp". Pege löste dem alla! Jag kände mig helt trygg att ha honom som lotsade mig igenom hela affären. Hans otroliga engagemang gjorde, att jag än idag tänker på, vilken tur jag hade som fick honom som mäklare. Jag rekommenderar honom varmt! =D
  • Sten F
    Sten F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Det är nu ett år sedan vi kom i kontakt med honom och jag har inga andra minnen än bara positiva
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Pege och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar.
  • Athanasios C
    Athanasios C skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt omtänksam person som gör allt för att hjälpa o lösa problem trevlig,hjälpsam,ärlig,absoöut en mäklare som man vill ha att göra med.mitt personliga väl vid mitt nästa husköp så kommer jag att absolut anlita pege.mvh athanasios chabosoglou
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi fick mycket goda erfarenheter av Pege vid vår försäljning av vår fastighet ( Svartgarn 2:165) i Rydbo Saltsjöbad, Österåker. Hans sätt att sköta budgivningen gav ett mycket bra resultat. Han var mycket kunnig i allt som gäller mäklarbranschen. Vi rekommenderar honom starkt.
  • annika n
    annika n skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Som kund,igen, hos Pege Abrahamsson var jag denna gång
    på andra sidan linjen. Denna gång som säljare av den bostad Pege tidigare förmedlat till mig som köpare!
    Jag kan bara summera rekommendationen med uttrycket utmärkt!
    Engagemang, kunskap, tillgänglighet, trygghet, punktlig och pålitlig det är ord som jag mer än gärna säger när jag pratar om Pege! Jag rekommenderar Pege varmt!
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kan varmt rekomendera Pege Abrahamsson. Han är lugn, tydlig, säker och väldigt trevlig. Försäljningen genomfördes snabbt och välskött. Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Man känner sig trygg i Peges händer!
    Med vänlig hälsning, en mycket nöjd kund
  • Gert A
    Gert A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har under åren flyttat ett antal gånger och varit i kontakt med ett flertal olika mäklare.
    Det här omdömet är inte påhittat, Pege verkar vara född som mäklare. En person som du direkt tar till dig och litar på och som utför uppdraget med glans.
    Egentligen behövde vi inte göra någonting då vi skulle sälja vårt hus, det var bara att svara på Peges frågor, sen fixade han resten.
    Jag och min fru vill varmt rekommendera Pege som mäklare.
    Vi kommer definitivt kontakta honom igen om vi ska flytta på oss.

Gert & Lena Ahlgren
  • Josefin D
    Josefin D skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi valde Pege som mäklare till vår lägenhetsförsäljning för att känslan finns där, den där känslan av att det här löser vi, tillsammans. Pege är lugn och noggrann, inte som andra mäklare som vill rusa på och få allt överstökat för fort.
    Vi rekommenderar verkligen Pege, vi skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen!
    Josefin och John Drakare
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig, tillmötesgående, förtroendeingivande, seriös - och trevlig!
    Kort sagt, ett föredöme för fastighetsmäklarkåren!!!
    REKOMMENDERAS!
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Superbra. Proffsig och trevlig, lättsam att ha att göra med, inte som många andra påstridiga mäklare. Hjälpte både mig och en närstående i familjen med försäljningar, vi är båda lika nöjda.
  • Emil
    Emil skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    När andra mäklare ger upp fortsätter Pege rakt in i mål. Var tillmötesgående i hans strategier och jag garanterar dig en lyckad försäljning. Varma rekommendationer+++++.
  • Johan L
    Johan L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har haft Pege som mäklare sedan han jobbade på Länsförsäkringar. Vi har alltid varit nöjda med hans professionella sätt att hantera kunder och allt pappersarbete. En sann perfektionist när det gäller att leverera i tid och utan fel. En mäklare med stort M.
  • Göran N
    Göran N skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har varit med om tre bostadsaffärer med tre mäklare och vi anser att Pege har varit bäst. Han är trevlig, Lyssnade väldigt bra på våra synpunkter/önskemål som kund och han var också hjälpsam. Som mäklare gjorde han ett mycket gott intryck på oss och vi vill därför absolut rekommendera honom.

Eva-Lisa och Göran Nord
  • Benny P
    Benny P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är nog den bästa mäklaren jag träffat jag fick direkt stort förtroende för honom man kände liksom på sig att här blir man inte lurad? Och jag är så nöjd med min lägenhet trivs så bra här och om jag någon gång säljer så kommer jag kontakta honom.
    // Benny
  • Marie  T
    Marie T skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege har varit den bästa mäklare vi använt oss av.
    Han är väldigt påläst, förtroendeingivande och har gett ett väldigt seriöst intryck under hela vår försäljningprocess.
    Vi skulle inte tveka att använda honom igen vid nästa försäljning.
    Vi ger honom våra allra bästa rekommendationer.

Marie & Jan-Åke Tyllman
  • Oliver B
    Oliver B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Lätt att få tag på supertrevlig och noggrann.
Fredrik Stenman Hellström
Patrik Linnros