Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga, sid 2

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området.

Vi finns på Bergavägen 8A. Hit kan du komma om du har bostadsplaner du vill komma igång med, vare sig du ska köpa eller sälja. Våra mäklare är engagerade och kan svara på de flesta frågor. Varmt välkommen!
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 596 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• Thomas Å
    Thomas Å skrev om Fredrik Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jättebra bemötande.
    Duktig på sitt område. Läs mer
  • Sigrún L
    Sigrún L skrev om Fredrik Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig mäklare och jag kan absolut rekommendera honom.

Det var bra affär och allt gick till på bästa sätt. Läs mer
  • Filip B
    Filip B skrev om Fredrik Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är nöjda med Fredrik som mäklare Läs mer
  • Tina v
    Tina v skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Professionell, kunnig och noggrann. En mäklare man kan lita på Läs mer
  • Viktoria L
    Viktoria L skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida har en mycket god lokal marknadskännedom agerat proffesionellt genom hela säljprocessen, vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Micke Q
    Micke Q skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida är väldigt professionell i sin uppgift som ger en trygghet för mig som kund.
    Jag vill tacka Frida för hennes engagemang. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har kommit i kontakt med Frida som både köpare och säljare av fastighet.

I samband med köp av mitt (vårt) nuvarande boende fick jag (vi) ett väldigt stort förtroende för Frida. Upplevde henne som neutral i relation till såväl säljare som köpare, vilket ingav ett väldigt stort förtroende och tilltro. Trevlig, påläst, saklig, noggrann och driven var egenskaper som jag( vi) fastnade för och tilltalades av.

Den goda upplevelsen i samband med köp av fastighet, ledde också till att Frida därefter fick i uppdrag att sälja mitt (vårt) gamla boende. Precis det vi upplevde som köpare fick vi besannat i samband med försäljningen av min (vår) bostad och uppfattningen är att cirkeln "slöts" i och med våra köpares goda upplevelse av Frida.

Kan inte annat är varmt rekommendera Frida! Läs mer
  • Tove B
    Tove B skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Min erfarenhet av Frida Orre är att hon med stor kunskap och erfarenhet tar hand om sina klienter på bästa sätt. Frida är mycket professionell samtidigt som hon på ett engagerat sätt och med en personlig touch ser till att jag som fastighetssäljare lugnt kunde överlämna allt det administrativa ansvaret och känna mig helt trygg. Frida lämnade tips och råd på åtgärder som ledde till ett högre slutbud än förväntat. Jag rekommenderar Frida Orre varmt till vemhelst som önskar hjälp med att genomföra en lyckad fastighetsförsäljning. Läs mer
  • Linda Q
    Linda Q skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag mötte Frida på en visning och kände att vi klickade direkt. Hon förstod precis vad jag/vi var ute efter. Det är inget förskönande ”mäklarsnack” utan det är raka tydliga rör. Jag kommer aldrig anlita någon annan än Frida om jag ska sälja. Hon är bäst! Läs mer
  • Robert v
    Robert v skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida Orre har under alla år imponerat på oss i rollen som säljare av fastigheter. Med gedigen professionalism, mycket vänligt bemötande och stort tålamod och utan att ge upp har vi känt att vi fått mycket bättre betalt än vad vi och marknaden från början trott. Bemötandet har alltid varit perfekt och vi har alltid blivit uppringda om vi ringt Frida utan att hon kunnat svara. Vårt förtroende för henne är hundraprocentigt. Sammanfattningsvis så lever Frida mer än förväntat upp till förväntningarna. Läs mer
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Frida gör det enkelt att vara kund, man känner sig trygg och välinformerad om metod, villkor och dylikt. Vi har båda köpt och såld hus via henne, eftersom vi blev så positivt överraskede över bemötendet vid husköp att vi sen ville ha henne att sälja vårt hus.
    Hon har en mycket professionell tillgång, kunnig och är dessutom en ohört trevlig rådgivare. Frida levererar hög kvalitet och alltid i tid!
    Vi kan varmt rekommandera Frida! Läs mer
  • Kicki M
    Kicki M skrev om Frida Orre en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kompetent, trevlig och en klippa genom hela köp- och säljprocessen. Många bra tips och goda råd - kan varmt rekommendera Frida. Läs mer
  • Klas H
    Klas H skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har stor kunskap och erfarenhet av hur bostads- och husmarknaden i Österåker fungerar. Läs mer
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik är utan tvekan den bästa och mest professionella mäklare vi träffat under alla år. Alltid anträffbar och snabb med att ge återkoppling. Hans uppträdande gentemot oss och de potentiella köpare vi träffat har varit föredömligt. Har känts tryggt att ha Patrik med under hela processen samt även efter försäljningen då han ställt upp med råd och hjälp i ett flertal frågor. Läs mer
    Johan Y gillar detta
  • Petra L
    Petra L skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika är en jättetrevlig, duktig, påläst och kunnig mäklare som vi hade att göra med i både köp- och säljtillfället. Hon vill allas bästa och gör det där lilla extra som t ex att boka besiktningstid fast hon egentligen inte behöver och skakar fram en kontraktstid på kvällen med ett par timmars framförhållning bara. Vi är supernöjda och rekommenderar henne starkt till andra. Finns absolut inget som vi vill ändra på, det har funkat toppen med Monika! Läs mer
    2018-02-02 Monika S svarar Petra L
    Tusen tack Petra för de fina omdömet!
  •  Niklas  I
    Niklas I skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Klart nöjd, även om marknaden inte var riktigt med mig för en försäljning i början av december. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevligt och bra bemötande till att börja med. Vi träffade Patrik flera gånger på visningar innan vi äntligen hitta vårt hus. Ett + i kanten för Patrik som hade oss i åtanke när vi fick möjligheten att komma på en förvisning och till slut gjorde en affär som vi känner oss väldigt nöjda med.

Kan absolut rekommendera Patrik som mäklare till andra! Läs mer
  • Charlie N
    Charlie N skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kände mig trygg i de råd och hjälper jag fick av honom genom hela affären. Snabb och trevligt svarade han på alla mina dumma frågor. Han tog hand om allt vad gäller försäljningen och snabbt och bra blev det.
    Tack PG jag kan varmt rekommendra honom som mäkkare av er försäljning eller köp av ert drömhus Läs mer
  • Kersti Z
    Kersti Z skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket seriös och trevlig mäklare! Hög tillgänglighetsfaktor - snabba svar! Verklighetsförankrad, rak och tydlig! Mycket professionell! Kan med nöje varmt rekommendera Patrik! Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig, kunnig, tillgänglig. Skulle rekommendera Robert till andra. Läs mer
  • Gunilla E
    Gunilla E skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik är mycket seriös och tillgänglig som mäklare, återkopplar mycket bra och är delaktig genom hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Patrik som mäklare då vi varit oerhört nöjda såväl när vi köpte hus som när vi anlitade honom att sälja. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik gav ett mycket proffsigt, glatt & kunnigt bemötande. Jordnära, trevlig & informativ.
    Han levde upp till mina förväntningar med råge. Läs mer
  • Joakim Thomas Gunnar Z
    Joakim Thomas Gunnar Z skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket proffsig, engagerad och trevlig. Alltid tillgänglig och lösningsorienterad Läs mer
  • Mikaela N
    Mikaela N skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik är den bästa mäklaren vi har haft att göra med. Lugn, saklig och pålitlig. Vi kan varmt rekommendera Patrik. Läs mer
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vår första kontakt med mäklare kunde inte blivit bättre.
    Patrik ingav från första stund ett enormt förtroende och har väglett oss genom affären på ett föredömligt sätt.
    Har bara positivt att säga om vår mäklare Patrik Linnros. Läs mer
  • Markus M
    Markus M skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Väldigt professionell och hjälpsam Läs mer
  • Signe J
    Signe J skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Väldigt bra bemötande från början till slut. Allt gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Håkan Z
    Håkan Z skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande och bra känsla för "realistisk nivå" på försäljningen. Inga "blå dunster". Kände till området.
    (sedan gick ju marknaden ner efter sommaren, men det kunde man ju inte veta på förhand)
    Hittills smidigt, bra rekommendationer för övriga: Energidekl + Anticimexinspektion. Tyvärr var städfirman lite si och så....... Läs mer
  • Jonas F
    Jonas F skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och professionell mäklare! Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevligt och professionellt bemötande och vi kände stort förtroende från första besöket. Patrik kan vårat område och har motsvarat våra förväntningar. Vi hittade honom på rekommendation och kan i vår tur varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag har jobbat med och mot många mäklare och Patrik är absolut den bästa jag träffat!!
    Han skötte sitt jobb felfritt och fanns till hands när det behövdes. Läs mer
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag blev mycket bra bemött av Patrik, både i arbetet med att lägga ut huset till försäljning där han var han lättsam, kunnig, hjälpsam och mycket enkel att arbeta med.
    Under försäljningsfasen visade Patrik sin kompetens med köparna genom att kontakta, följa upp, driva på prosessen och samtidigt hålla mig och de intresserade informerade om vad som pågick.
    Sammantaget är jag mycket nöjd och kan absolut rekommendera Patrik som mäklare Läs mer
  • Anette Elsie Birgitta R
    Anette Elsie Birgitta R skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket bra att ha att göra med. Pålästa, kunniga och positiva. Inga frågor är dumma frågor. Bara "att åka" som säljare. Läs mer
  • Joakim C
    Joakim C skrev om Fredrik Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Aningen oengagerad och inte bra på att hålla mig underättad. Svårare tider (när inte bostäder säljer sig själva till rekordpris) kräver annorlunda behandling och det känner jag inte att jag fick Läs mer
  • Anneli H
    Anneli H skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Robert var oerhört professionell och lyhörd för våra behov. Vi var så glada att han hittade den perfekta köparen för oss och att vi kunde komma överens utan en öppen visning. Perfekt för en stressad småbarnsfamilj :) Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig, vänlig och kreativ. Komplicerar ingenting. Läs mer
  • Lorentz O
    Lorentz O skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Utmärkt bemötande och hantering av frågeställningar Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi var rakt igenom mycket nöjda med Pege.

Han var seriös, gjorde allt för att lösa varje "knut" under vägen och hade samtidigt stor integritet.

Försäljningen av vår fastighet tog längre tid än förväntat beroende på utomstående faktorer och Pege var oerhört hjälpsam och tålmodig.

Det blev helt enkelt lite tomt utan honom när vi väl landade affären. Som tur är träffas vi till våren då vi får lite råd rörande deklarationen. Det ser vi fram emot! :)

Vänligen
    Sanna Hellström Läs mer
  • Linnea S
    Linnea S skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och serviceinriktad. Alltid tillgänglig och återkopplar snabbt. Kan varmt rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket Bra bemötande och även genom hela resan. Jag tycker Pege gjorde ett mycket bra jobb och jag kände mig trygg som kund hos honom. Läs mer
  • Katia S
    Katia S skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag rekommenderar Pege varmt som mäklare för sitt professionella sätt och trevliga bemötande. Han är väl kunnig inom sitt yrke och skulle gärna anlita honom igen om så behövs i framtiden. Läs mer
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Duktig, trevlig samt ambitiös! Läs mer
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jättebra! Lugn och pedagogisk, jag är väldigt nöjd med Pege. Läs mer
  • Ola H
    Ola H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Upplever Pege som trevlig tillgänglig och pålitlig.omständigheter i branschen gjorde att försäljning drog ut på tiden och köp , försäljning höll på att att misslyckas , men ordna sig i sista stund. Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket bra och proffsig lugn och sansad i alla sammanhang.
    Kanon bra mäklare.
    Kommer att anlitas igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    En mycket kompetent och social medarbetare som ni skall försäkra er om att behålla på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tillgänglig, snabba svar och mycket trevlig. Verkligen en toppenmäklare! Läs mer
  • Ulla P
    Ulla P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PeGe är en trevlig och tillmötesgående kille från Hälsingland. Han har hela tiden funnits där för mig inför och efter köp av lägenhet samt skött försäljningen av mitt hus på ett utmärkt sätt. Jag kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsig, mycket kunnig och serviceminded Läs mer
  • Knut L
    Knut L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    PG har drivit affären framåt på ett sätt som vi är mycket nöjda med. Dessutom är han mycket trevlig att tala med i telefon. Läs mer

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga