Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Åkersberga
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga, sid 2

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Åkersberga och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Mån-Tor: 09:00-17:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 412 kunder tycker om Fastighetsbyrån Åkersberga

• Ulf H
    Ulf H skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik är väldigt duktig som fastighetsmäklare. Han lägger ner mycket jobb för att man som kund skall bli nöjd och att man får ut bästa pris på huset man säljer. Kan verkligen rekommendera honom.

Maud och Ulf Heleander
    Representant för Fastighetsbyrån, Patrik L gillar detta
  • Mona K
    Mona K skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag är mycket nöjd med hans arbete, så proportionellt. Kan varmt rekommendera honom.
    Patrik L, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Anni A
    Anni A skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig, service-minded och ärlig
    Fredrik S, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Billy T
    Billy T skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har haft kontakt med Pege Abrahamsson. Vi upplever att Pege är kompetent, noggrann. seriös och trevlig. Kan rekommendera vid försäljning eller värdering.
  • Maria Eleonora S
    Maria Eleonora S skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket bra och trevlig byrå. Kunniga och kan området. Bra återkoppling mm och mycket behjälpliga.
  • Peter H
    Peter H skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jocke var som helhet suveränt bra, kan varmt rekommendera homom.

Hälsningar Peter Harrå
    Representant för Fastighetsbyrån, Joakim T gillar detta
  • Maria T
    Maria T skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Joakim är väldigt trevlig och duktig på det han gör. Återkommer alltid. Hjälpte oss genom hela sälj processen på ett proffsigt sätt . Det var andra gången som Joakim sålde en bostad åt mig. Jag kan varmt rekommendera både honom och fastighets byrån.
    Representant för Fastighetsbyrån, Joakim T gillar detta
  • Michaela L
    Michaela L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi anlitade Pege för några år sedan när det var dags att sälja huset. Han är en sjukt skicklig och duktig mäklare, han hittar lösningen på allt. Jag är glad att vi anlitade honom och tacksam för all hjälp vi fick ang vår husförsäljning!! Han ger ett lugnt intryck och har ett toppen bemötande. Han vill vara alla till "lags" och ser till att alla parter går därifrån nöjda och glada. Har rekommenderat han till fler utav mina vänner och jag vet även att mina vänner har varit nöjda och rekommenderat honom vidare. Mäklare i världsklass!
  • Göran S
    Göran S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Som köpare av lägenhet upplevde vi att Fredrik hade bra koll på läget och var mycket serviceminded.
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vid mitt bostadsköp för ngr år sedan anlitade jag Pege. Han jobbade då på Länsförsäkringar. Jag är kanonnöjd med hans insats! Lugn, trevlig, väldigt påläst, proffsig helt igenom. Jag hade massor av frågor och undringar inför mitt första "egnaköp". Pege löste dem alla! Jag kände mig helt trygg att ha honom som lotsade mig igenom hela affären. Hans otroliga engagemang gjorde, att jag än idag tänker på, vilken tur jag hade som fick honom som mäklare. Jag rekommenderar honom varmt! =D
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    trevligt bemötande. duktig och engagerad. man känner att fredrik vill göra allt för att man ska bli nöjd som kund.
  • Anders J
    Anders J skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag fick ett bra bemötande och mäklaren lever mycket väl upp till mina förväntningar.
    Som kund kan jag sammanfatta min upplevelse som positiv.
  • Erik S
    Erik S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Med ett stort engagemang och tillförlitlighet skötte Fredrik lägenhetsaffären exemplariskt. Kan mycket väl tänka mig att anlita honom när det själv är dags att sälja!
  • Sten F
    Sten F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Det är nu ett år sedan vi kom i kontakt med honom och jag har inga andra minnen än bara positiva
  • John E
    John E skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig, hjälpsam, kunnig, intresserad mäklare som gjorde min försäljning enkel och väldigt bra.
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Pege och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar.
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig och engagerad!
    Visar intresse och är lyhörd för kundens behov. Är ärlig och rak!
  • Brf Ljusterö Torg
    Brf Ljusterö Torg skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har stort förtroende för Fredrik och är mycket nöjda med hans bemötande och yrkeskunnande.
  • Athanasios C
    Athanasios C skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är en väldigt omtänksam person som gör allt för att hjälpa o lösa problem trevlig,hjälpsam,ärlig,absoöut en mäklare som man vill ha att göra med.mitt personliga väl vid mitt nästa husköp så kommer jag att absolut anlita pege.mvh athanasios chabosoglou
  • Sarabjit S
    Sarabjit S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    We have a Hood expierence with him. He is very helpfull.
  • Pernilla R
    Pernilla R skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren var helt ok. Han gjorde sitt jobb. Trevlig och lätt att få kontakt med.
  • Marianne F
    Marianne F skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi fick mycket goda erfarenheter av Pege vid vår försäljning av vår fastighet ( Svartgarn 2:165) i Rydbo Saltsjöbad, Österåker. Hans sätt att sköta budgivningen gav ett mycket bra resultat. Han var mycket kunnig i allt som gäller mäklarbranschen. Vi rekommenderar honom starkt.
  • annika n
    annika n skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Som kund,igen, hos Pege Abrahamsson var jag denna gång
    på andra sidan linjen. Denna gång som säljare av den bostad Pege tidigare förmedlat till mig som köpare!
    Jag kan bara summera rekommendationen med uttrycket utmärkt!
    Engagemang, kunskap, tillgänglighet, trygghet, punktlig och pålitlig det är ord som jag mer än gärna säger när jag pratar om Pege! Jag rekommenderar Pege varmt!
  • Lennart D
    Lennart D skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig - snabb - effektiv - rekommenderas !
  • Virva P
    Virva P skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Smidigt, proffsigt och personligt!
  • Lena F
    Lena F skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande å fullföljde all kontakt med stort engagemang 😊
  • Robin M
    Robin M skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och angagerad mäklare .mycket nöjd .
  • Robin A
    Robin A skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är mycket nöjda med både hjälpen av mäklaren samt av fastighetsbyrån vid vårat köp.
  • Peter T
    Peter T skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jätte bra lätt att ha o göra med
  • Mikaela L
    Mikaela L skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kan varmt rekomendera Pege Abrahamsson. Han är lugn, tydlig, säker och väldigt trevlig. Försäljningen genomfördes snabbt och välskött. Jag blev väldigt nöjd med resultatet. Man känner sig trygg i Peges händer!
    Med vänlig hälsning, en mycket nöjd kund
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik var mycket trevlig, ochalltid tillgänglig när vi tittade förbi och hade lite småfrågor mm.
    Skulle absolut använda mig av Fredrik vid ytterligare affärer, kändes trovärdig och ärlig.
  • Madelen H
    Madelen H skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik Hellström är helt fantastisk. När jag själv började ge upp lägenhetsköp på egen hand så får jag ett samtal från honom då han hittat den perfekta lägenheten för mig. Han är lyhörd, ärlig, kunnig och oerhört proffsig i det han gör.
    Det är tredje gången nu som jag köper eller säljer med hjälp av honom och han har även hjälp många utav mina vänner och släktingar.
    Rekommenderas varmt!!
  • Stephan B
    Stephan B skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bemötandet har varit väldigt bra och upplevs som otroligt professionell och har stor kunskap om bostadsmarknaden i Österåker. Rekommenderas starkt!
  • Anders B
    Anders B skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra och proffsig hantering utan några krångligheter,framför allt uppskattade vi löftena om en säker penningplacering. Mvh Bergfride!
    B
  • Natalia T
    Natalia T skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Super nöjd kund. Professionell bemötande och goda resultat, bättre än förväntad!
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Det bemötande vi fick var mycket professionellt, kunnigt och trevligt. Snabb respons, svar på frågor och bra information. Fredriks agerande och hans kunskap om den lokala marknaden gjorde att det för oss blev en snabb, bra och smidig affär. Vi är mycket nöjda med hans agerande.
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredrik är alltid professionell och får jobbet gjort. Kommer aldrig att byta mäklare.
  • Joel K
    Joel K skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, har ingen tidigare erfarenhet av mäklare. Han får kontakta oss om han är intresserad av att sälja vår ny renoverade lägenhet.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket bra bemötande. Lätt att kommunicera med och jag fick vad jag förväntade mig!
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, hjälpsam , enkel att ha att göra med och han vet vad han håller på med.
  • Peter W
    Peter W skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tillmötesgående och lyssnade på våra önskemål.
    Delaktig under säljprocessen, känner bra till den lokala marknaden.
    Rekomenderas.
    Peter W
  • Ida J
    Ida J skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Verkligen att rekommendera! Proffesionell, ambitiös och personlig.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Supertrevlig o hjälpsam mäklare som fanns tillgänglig när man behövde det!!!
  • Joachim V
    Joachim V skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Serviceinriktad och målmedveten. Bäst helt enkelt!
  • Maria J
    Maria J skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket bra mäklare som skötte affären smidigt och smärtfritt.
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Har känt honom i många år. Köpte min lägenhet som nu är såld via honom.
  • Robert H
    Robert H skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Smidig mäklare som upplevs förtroendeingivande på samma gång som han alltid har glimten i ögat.
  • Gert A
    Gert A skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har under åren flyttat ett antal gånger och varit i kontakt med ett flertal olika mäklare.
    Det här omdömet är inte påhittat, Pege verkar vara född som mäklare. En person som du direkt tar till dig och litar på och som utför uppdraget med glans.
    Egentligen behövde vi inte göra någonting då vi skulle sälja vårt hus, det var bara att svara på Peges frågor, sen fixade han resten.
    Jag och min fru vill varmt rekommendera Pege som mäklare.
    Vi kommer definitivt kontakta honom igen om vi ska flytta på oss.

Gert & Lena Ahlgren
  • Josefin D
    Josefin D skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi valde Pege som mäklare till vår lägenhetsförsäljning för att känslan finns där, den där känslan av att det här löser vi, tillsammans. Pege är lugn och noggrann, inte som andra mäklare som vill rusa på och få allt överstökat för fort.
    Vi rekommenderar verkligen Pege, vi skulle inte tveka en sekund att anlita honom igen!
    Josefin och John Drakare
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig, tillmötesgående, förtroendeingivande, seriös - och trevlig!
    Kort sagt, ett föredöme för fastighetsmäklarkåren!!!
    REKOMMENDERAS!

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga