Alla kategorier Mäklare Stockholms län Österåker Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga, sid 2

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Åkersberga och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.
Öppet just nu

Mikael P skrev om Johan Ytterberg en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jättebra från dag 1 till färdig affär
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra information om hur försäljningen fungerar, pålitlig och trygg i sitt utövande,
    oftast nåbar eller hör av sig, rekommenderar gärna mina vänner till Monika.
  • Gunnel P
    Gunnel P skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mäklaren var kunnig och trevlig på ett bra sätt
    I Safari ser kah inte skalan på betyg men jag hoppas fem är längst till höger
  • Anna E
    Anna E skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra, kunnigt och trevligt bemötande. Ger något stressat intryck och pratar väldigt fort. Och på en direkt fråga kan hon ge väldigt långa och snabba svar, så att det är svårt att sortera ut vad som är svar på frågan...
  • Monica S
    Monica S skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    vi tyckte hon var både bra och trevlig, vi hade 3 mäklare utöver henne som vi träffade.
  • Michael L
    Michael L skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket nöjd med Patrik. Trevlig, nåbar, professionell.
  • Angela V
    Angela V skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika var jätte trevlig och professionell. Vi är väldigt nöjda med hjälpen som vi fått från Monika. Kommer absolut att rekommendera henne för andra.
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik har på ett tryggt sätt lett oss i processen att sälja vårt hus. Jag uppfattar honom som ärlig och pålitlig.
  • Nils C
    Nils C skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kunnig, effektiv, snabba svar, trevligt bemötande
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    för det första Reco så heter jag inte Niklas... jag är inte ens en man. men Joakim är super! tillmötesgående, hjälpsam och noggrann. Vi har köpt och sålt fastigheter med 3 andra mäklare tidigare och med Joakim så insåg vi vad mycket vi missat med våra andra köp och försäljning.
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Proffsig. Bra dialog och snabb återkoppling. Tydlig kommunikation och förmedling mellan säljare och köpare, inga oklarheter.
  • Stijn S
    Stijn S skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege was very correct, responsive and helpful regarding the purchase of our summerhouse.
  • Gunnar I
    Gunnar I skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är mycket nöjda med Robert Gustavssons handläggning av vår fastighetssffär! Robert har visat ett gott omdöme i sina kontakter med både säljare och köpare. Kompetent, lugn och sakig.
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Robert gjorde ett seriöst och proffsigt jobb i samband med försäljningen av vår villa. Allt flöt smidigt och vi kunde inte vara mer nöjda!
  • Madeleine Å
    Madeleine Å skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi vill varmt rekommendera Patrik Linnros på Fastighetsbyrån då han alltid finns till hands när man har frågor och funderingar. Mycket professionell med rätt attityd och bra känsla till relationer.
    Madde och Fredrik
  • Karin K
    Karin K skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Efter ha aktivt letat bostad i 4-5 års tid så har man lärt känna och sett hur många mäklare arbetar. Patrik Linnros är den vi känt mest förtroende för, varit seriös och tagit tillvara på våra tankar och funderingar. Vi är väldigt glada över att vi har haft Patrik som mäklare. Vi rekommenderar honom varmt!
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har nu både sålt och köpt med Patrik Linnros som mäklare. vi har fått ett stort förtroende för honom då han alltid är anträffbar och har en bra servicekänsla.
    Tack vare honom så blev vår dröm verklighet :)
    Heja Patrik!
    /Camilla och Andreas
  • Daniel D
    Daniel D skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    joakim torkelsson hjälpte mig å sälja bostaden jag blev kanon nöjd med allt .mvh Danne
  • Susan W
    Susan W skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Rekommenderar verkligen Patrik Linnros på Fastighetsbyrån. Otroligt professionell, men med glimten i ögat! Alltid snabba svar vid våra frågor och undringar. Lyhörd och flexibel. Vi är sååååå nöjda med hur försäljningen av vårt hus sköttes. Susan & Håkan Westin, Österskär.
    Madeleine Å, Patrik L gillar detta
  • Hyrmete V
    Hyrmete V skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Fredik Hellström
    Fantastisk rådgiver, beslutningstager! Masser af energi og positiv fremgangsperson!
  • Anton Ö
    Anton Ö skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi har nu både köpt och sålt genom Patrik och är mycket nöjda. Allt har fungerat klockrent och Patrik har snabbt och smidigt löst alla frågor under vägens gång.
    Vi kan starkt rekommendera Patrik
    /Anton och Moa
  • Sofie S
    Sofie S skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Kan varmt rekommendera Patrik som är kunnig, professionell, driven och pålitlig! Blir fler affärer med honom framöver.
  • Samuel R
    Samuel R skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Det bemötande jag Fick av Pege var mycket proffsigt från början till slut.

Han var avslappnad, lyhörd, kom med goda råd och mycket informativ hela tiden!

Det gick att få tag i honom när man hade behovet och han var alltid tillmötesgående och trevlig. Jag har redan rekommenderat honom och kommer så givetvis att göra i fortsättningen!

Mycket bra jobbat Pege!
  • Jovannie B
    Jovannie B skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hej!
    Har haft Patrik flera gånger som mäklare, en mäklare med båda fötterna på jorden. Rekommendera Patrik i högsta grad. 5/5
  • Philip K
    Philip K skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Driven, trevlig, lättsam, svarar när man ringer!, kan verkligen sin sak
  • Johan S
    Johan S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra erfaren mäklare, trevlig och skönt engagemang
  • Markus J
    Markus J skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig, rak fram och ärlig. Affären blev väldigt smidig och resultatet blev överaskande positivt. Kommer anlita Fredrik igen vid köp och sälj.
  • Camilla V
    Camilla V skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag under tio års tid haft hjälp av Fredrik ett flertal gånger, både vid köp och försäljning.
    Min upplevelse är enbart posetiv då han är snabb saklig och lyhörd för önskningar. Jag uppskattar även hans sätt att informera och han är alltid lätt att få kontakt med.
    Allt detta förutom att han är kul och väldigt trevlig.
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Som kund har jag enbart positiva upplevelser av fastighetsbyrån och i synnerhet min mäklare Fredrik Stenman Hellström. Jag har fått ett väldigt trevligt och professionellt bemötande i samband med min bostadsaffär och jag har alltid känt mig trygg med att mina behov och önskemål blivit tillgodosedda. En kombination av gedigen kompetens och ett starkt driv att på bäst tänkbara sätt tillmötesgå mig som kund har bidragit till att jag inte kunde vara mer nöjd.
    Jag rekommenderar alltid mina vänner och bekanta om Fastighetsbyrån och Fredrik.

/ En nöjd kund;)
  • Michael M
    Michael M skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege är mycket trevlig som person. Man för snabbt förtroende för honom. Han är mycket professionell och kunnig inom
    sitt område. Vi rekommenderar honom varmt!!!
    Barbara och Michael M.
  • Katarina W
    Katarina W skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Patrik är jordnära, korrekt, rättvis och verklighetsförankrad. Skulle varmt rekommendera honom som mäklare, Både till en säljare och köpare.
    Patrik L, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • camilla  s
    camilla s skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Monika ger ett proffsigt intryck i hennes arbete på ett ärligt sätt och med ett stort förtroende.
  • Tobias
    Tobias skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Trevlig, kunnig och proffesionell. Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått från Monika. Kommer absolut att rekommendera henne för andra.
  • Patrick R
    Patrick R skrev om Robert Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och vet vad han gör och väldigt engagerad.
    Som säljare är jag mkt imponerad då det var en snabb och smidig affär med Robert vid rodret.
    Jättenöjd och kan rekommendera honom om ngn ska sälja.
    Fredrik S gillar detta
  • Klas B
    Klas B skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vi är väldigt nöjda med arbetet av vår husförsäljning.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jag kan varmt rekommendera Joakim! Är jättenöjd med försäljningen av min lägenhet. Joakim ger ett proffsigt, sakligt och lugnt intryck som gör att man kände sig trygg genom hela processen.
    Joakim T, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Britta Z
    Britta Z skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Vänligt, ingav förtroende o kunskap. För mig som är äldre lite för snabb vid samtal
    o förklaringar av olika moment av lägenhetsuppgörelsen.
    Kommer att bli en toppmäklare om några år.
  • Gunnar C
    Gunnar C skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Tillmötesgående kunnig effektivoch trevlig
  • Alexander J
    Alexander J skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Otroligt bra mäklare som är engagerad i dig som kund. Mycket kunnig, trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommenderas!
  • Elin R
    Elin R skrev om Monika Söderström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Bra bemötande, snabba svar! Toppen!
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Mycket trevlig och tillmötes gående. Bland annat så löste hon det med fulltmakt åt min sambo inför kontraktsskrivning då jag var den ända som hade möjlighet att lösa det med kort varsel. Sätter mitt betyg utefrån dagsläget då vi ännu inte fått tillträde till vår nya bostad.
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga
    Hon var bra. Kan rekomendera henne
  • Ewa U
    Ewa U skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege hjälpte oss utmärkt det var inga problem med något, Vi Rekommenderar Pege om man skulle behöva hjälp med att köpa eller att sälja sitt hus/villa
  • Rositha L
    Rositha L skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    I samband med min försäljning av lägenheten så var jag osäker på om jag skulle köpa först & sälja sen eller tvärtom.
    Joakim hjälpte mig att känna mig lugn & trygg och jag kände inte att det var någon stress & hets, beslutet fick mogna fram. Lägenheten fotades och lades ut på "På gång" och jag fick kontinuerlig återkoppling kring intresset på lägenheten vilket kändes tryggt.
    Jag köpte en lägenhet, och fick min såld bara några dagar efter!
    Jag kan varmt rekommedera Joakim Torkelsson som jag tycker är mycket proffsig och engagerad & lyssnar på kundens behov i första hand.
    Rositha
  • Helen H
    Helen H skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    En mycket trevlig & social mäklare 😊 Som har mycket koll .
    Fredrik S, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Anna B
    Anna B skrev om Patrik Linnros en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Ger Patrik 5/5 möjliga, helt klart den bästa mäklaren vi har haft!
    Ställer upp, löser problem och finns alltid tillgänglig. Mycket kunnig och trevlig.
    Rekommenderar honom till 100%!!!
    Patrik L, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Madelene J
    Madelene J skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Betyget talar sitt klara och tydliga språk:) Joakim är toppen på alla sätt. Vi har både köpt lgh och sålt lgh med honom. Han är proffsig och vi rekommenderar honom till de som vill anlita en av de bästa mäklarna i Berga.
    Representant för Fastighetsbyrån, Joakim T gillar detta
  • Terese S
    Terese S skrev om Fredrik Stenman Hellström en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Alltid tillgänglig och så trevlig och hjälpsam, ska definitivt anlita honom igen!!!
    Fredrik S, Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Yrja H
    Yrja H skrev om Pege Abrahamsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Pege Abrahamsson vägledde oss smidigt genom hela processen som innebar att sälja en kär egendom viljet innebar i ett avslut på en viktig period i livet för att börja på nytt någon annanstans.
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Sead P
    Sead P skrev om Joakim Torkelsson en del av Fastighetsbyrån Åkersberga
    Jocke gjorde sitt jobb på ett utmärkt sätt - vi är jättenöjda med försäljningen och hur allting gick till. Som alltid när man säljer blir man ibland panikslagen men där lyckades Jocke också väldigt bra med att lugna ner oss.
    Generellt rekommenderar vi varmt både Jocke och Fastighetsbyrån!
    Representant för Fastighetsbyrån, Joakim T gillar detta

Bergavägen 8A, 184 30 Åkersberga