Fastighetsbyrån Åkersberga

Fastighetsbyrån Åkersberga

• BadgeElevenYears
1 231

Här i Åkersberga finner du närhet till både havet, köpcentrum och massor av fina boenden. Med en halvtimmes resväg från Stockholm är det ett otroligt praktiskt ställe att bo på, lugnt men ändå närhet till storstadspulsen. Vi på Fastighetsbyrån har varit verksamma här länge och har god erfarenhet av området. Vi finns på Bergavägen...

1231 omdömen om Fastighetsbyrån Åkersberga

Sedan starten hos Reco 2013

Marianne B
Svinninge / Svavelsö / Rydbo Saltsjöbad

Professionellt bemötande. Tydlig genomgång vid kontraktsskrivningen och snabb återkoppling på sms

Jonas L
Åkersberga Centralt

Ganska dyra men lätta att ha och göra med.

Bror Helge S

+ Positivt samarbete med mäklaren

Marie S
Åkersberga Centralt

Kan inte vara nöjdare med min mäklare som sålde mitt hus, trevlig, kunning, rapp, toppen. Mäklaren jag köpte av motsatsen, trevlig dock.

John E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Åkersberga

They are very helpful in explaining every details that customer needs to know. The service are just good for every customer that transact business with them.

Anders S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Åkersberga

Vi fick väldigt bra kontakt redan från början och hade en bra dialog genom hela affären.

Fredrik J
Åkersberga

Vi fick mycket bra hjälp av Fredrik Hellström att sälja vår lägenhet innan visning. Allt medan vi var på semester. Toppenservice!

Harald K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Åkersberga

Trevligt bemötande. Struligt när uppgifter skulle lämnas via app. Skickade tidsbokning för slutförande med bank trots att vi var tydliga med att den veckan ej fungerade. I stort en trevlig kontakt med mäklaren, men orimligt dyrt för att endast genomföra en försäljning utan annonsering, visning eller dylikt.

Svetlana T
Åkersberga Centralt

En bra mäklar med en kombination av kunskap och personlighet. Samarbetet gick bra, smidigt och snabbt. Mäklare visade intresse för sitt jobb och gjorde allt för att göra en bra affär"

Christina S
Åkersberga Centralt

Bara toppen helt enkelt. Gillar att Fredrik är drivande utan att vara pushig. Han är mycket duktig utan att göra så stort väsen av det. Min kompis undrade om man kunde exportera honom till Örebro.

Rafaela S
Åkersberga Centralt

Jättenöjd med Joakim Torkelsson. Tog ett tag att få den såld i dessa tider, men han var alltid bra med kommunikation och återkopplade.

Hans L
Åkersberga Centralt

Svårt med kontakt i början men senare bra relation då jag fick information kontinuerligt. Smidigt med allt pappersarbete kring försäljningen.

Agneta T
Rydbo

Snabb kontakt och Lyhördhet för vad vi önskade och kom med bra råd inför försäljningen. Vi kom till avslut på kort tid tack vare mäklare Richard.

Dag S
Kvisslingby

Högsta möjliiga betyg till Fastighetsbyrån i Åkersberga! Allt perfekt och proffsigt från start till målgång.

Elisabet E
Kvisslingby

Bra bemötande, trevliga, lyhörda, proffsiga

Peter S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Åkersberga

Det blev en väldigt smidig försäljning av min bostadsrätt. Ett trevligt bemötande samt snabb återkoppling. Tack

Marielle N
Tuna/österskär

Professionellt bemötande rakt igenom. Vi var medvetna om komplexiteten på dagens bostadsmarknad. Mäklaren var mån om att vi skulle få en realistisk bild av både prisbild och tidsramar. Fredrik har visat ett starkt engageman, haft en vädligt positiv attityd, varit snabb i återkopplingar och samtidigt varit personlig. Vår säljresa gick väldigt snabbt och vi sålde bostaden efter 1 månad på marknade, endast 2 öppna visningar och 1 privat. Vi är supernöjda!

Gerhard N
Åkersberga

Mäklaren gjorde ett öppet och hederligt intryck. Han var sympatisk, lugn och han pressade inte fram ett beslut av mig.

Håkan N
Täljö

Under all kritik, får inte återkoppling och ljuger.

Karl Axel B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Åkersberga

Bra bemötande Levde upp till förväntningarna när det gäller försäljningspris Sammanfattningsvis är jag helt nöjd med val av mäklare vid min försäljning

Björn M
Täljö

Så där…Inte särskilt aktiva. Dåliga på marknadsföring

Åsa Helena V
Skärgårdsstad

Min mäklare var verkligen lyhörd för mina önskemål och behov. Hon visade en imponerande grad av ödmjukhet samtidigt som hon var fokuserad på att säkerställa en gynnsam affär för både mig och köparen. Jag hade förväntat mig att få värdefulla råd och tips inför försäljningen, och min mäklare levde verkligen upp till mina förväntningar till 100%. Hela försäljningsprocessen flöt smidigt tack vare min mäklares professionella och engagerade insats. Vi höll en regelbunden och öppen kommunikation, vilket skapade en känsla av...

Osama M
Åkersberga Centralt

Det var jätte bra jag tacka er om allt

Brita M
Söra

Ett.gediget engagemang och snabb återkoppling. Mycket professionellt.

Margareta O
Åkersberga Centralt

Trevliga personer. Alltid glada. Hjälper till med alla möjliga och omöjliga frågor.

Tommy F
Åkersberga Centralt

Detta omdöme eftersom att affären inte är slutförd ännu, tillträdesdagen är förs januari 2024.

Mia J
Skrev om Fastighetsbyrån Åkersberga

Erbjuder ni en följdaffär så har bemötandet vart bra från kontoret i Åkersberga, men står ni som köpare av objekt utan följdaffär (har redan avtal med annan mäklare) som i vårt fall nu, är bemötandet svalt. Har tyvärr haft en riktigt dålig erfarenhet där vi var potentiella köpare av ett objekt där vi aldrig vart med om sådant orent spel och respektlöshet. En mäklare som tydligt och medvetet förstör för en kund och därmed medvetet minskar en möjlighet till höjning av bud för att på så vis ges chans att skriva kontrakt med...

Svar från Fastighetsbyrån Åkersberga

Hej Mia! Jättetråkigt att du känner som du gör, men jag har inte i denna affär eller i någon annan affär valt köpare efter ev. följdaffär! Det är helt fel. Det är aldrig jag som mäklare som bestämmer vem säljaren skall sälja till, till vilket pris eller när kontrakt skall skrivas. I detta fall hade ni varit på plats vid flera tillfällen för att titta på huset. Ni la initialt ett bud som låg under utgångspriset. När det kom in fler budgivare deklarerade ni tydligt vad som var er maxgräns. Innan vi bokade kontrakt med blivande...

Irene Lilian J
Hagbyhöjden

Jag har en mycket positiv upplevelse av Fastighetsbyrån och av mäklaren Rasmus Degard.

Monica S
Åkersberga Centralt

Helt fantastiska som hittade en lägenhet när vi som mest behövde den och som kämpat med att sälja vårt hus. Stor eloge.

Marie W
Skärgårdsstad

Glad, positiv och kunnig mäklare som jobbade på snabbt för att få igång vårt uppdrag. Bra upplägg, noggrann och avslutade försäljningen på bästa sätt!

Per M
Åkersberga Centralt

Snabb och bra respons, kunde svara på alla våra frågor om området, Brf och lägenheten.

Björn N
Sålde en tomt med hjälp av

Han har agerat mycket professionellt vid en komplicerad fastighetsaffär. Den inkluderar ett flertal säljare att hantera, en köpare med tidigare historik till fastigheten och kontakter med Länsstyrelsen för att frigöra deponerade medel. Han har hanterat säljprocessen med ett stort mått av tålamod och uthållighet.

Ann-Britt R
Åkersberga Centralt

Enligt förväntan! Har ingen erfarenhet av mäklare. Detta är första gången

Tommy G
Margretelund

Trevligt bemötande och snabb genomförd försäljning.

Rachid C
Skärgårdsstad

Mycket proffsigt, lyhörd och väl bemött. Marknaden är förnärvarande lite bisarr och mäklaren var mycket proffsig. Mycket tacksam att vi valde er mäklare och vi ångrar absolut ingenting.

Tommy F
Margretelund

Mäklaren var/är bra och lyhörd för våra kommentarer och synpunkter. Mäklaren känns proffsig och påläst gällande sitt område.

Lars-Åke S
Margretelund - Tråsättra

Fin och god relation med mäklaren

Roger S
Österskär

Professionellt bemötande dock missades en viss återkoppling men de löste mitt intresse ändå på ett bra sätt

Owe W
Köpte sitt hus med hjälp av
Bammarboda

Korrekt och bra, tack för gott samarbete!

Pernilla B
Margretelund

Trevligt och proffesionellt bemötande , både vid värdering och försäljning.Snabb återkoppling vid kontakt via telefon, sms och mail.Arbetar effektivt och kan konsten att ligga steget före .Lyckades hitta våra husköpare på den första och enda förhandsvisningen. Inom 4 dagar hade vi skrivit på både köp och säljkontrakt, så oerhört snabbt jobbat.Vi är väldigt nöjda med våran mäklare .

Åsa K
Sålde sitt hus med hjälp av
Margretelund

Driven och ödmjuk. Blev bemött på ett väldigt bra sätt och jag fick den hjälp jag behöver. Lätt att hålla kontakten med och svarade alltid vid frågeställningar. Trevlig.

Marie G
Täljö

Mycket possitivt och proffsigt, trevligt bemötande av alla på byrån

Eva J
Åkersberga Centralt

mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar. lägenheten såldes 3 dagar efter första visningen till ett pris motsvarande övre kanten av mäklarens bedömning av förväntat försäljningspris vid möte med oss. allt således toppen, vi rekommenderar Fredrik på det varmaste

Oana G
Åkersberga

Professionellt bemötande och snabba svar. Mycket nöjd!

Åsa Helena C
Åkerstorp

Trevlig o tillgänglig mäklare

Sverker B
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Åkersberga

Vi har blivit professionellt bemötta av Fredrik som har ansträngt sig för att presentera och visa de lägenheter som fanns tillgängliga på Östanå både i Flyglarna och i Slottet. Med andra ord har han levt upp till våra förväntningar med god marginal. Som en del i detta har han kunnat besvara våra frågor och dessutom försett oss med den information och det skriftliga underlag som vi har efterfrågat. Vi ger Fredrik högsta betyg för sin mäklarinsats!

Anders R
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Ljusterö

Proffisionell, effektiv och sålde min lägenhet snabbt till rätt pris.

Petra W
Åkersberga Centralt

Richard Bengtsson är mycket professionell och trevlig. Han är alltid snabb på att svara även när han har semester :-). Fastighetsbyråns digitala tjänster är suveräna. Har nu haft erfarenhet av både Köp- och Säljcoachen samt Flyttsmart. Kan verkligen rekommenderas!

Anette L
Åkersberga Centralt

Jag har blivit professionellt och vänligt bemött av två olika mäklare hos Fastighetsbyrån: Fredrik Hellström och Rickard Bengtsson. Jag har hittat en bostad och rekommenderar Fastighetsbyrån.

Thomas J
Åkersberga

Positivt bemötande. Inget att klaga på