Anton Södersten

Anton Södersten

Anton Södersten är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Anton Södersten har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Anton Södersten har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-12 och har fått 134 omdömen med ett betyg på 4.7. Anton Södersten har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

134 omdömen om Anton Södersten

Inha H
Skepplanda

underbar upplevelse att köpa hus, Antons kompetenta arbete och uppmärksamhet på både säljaren och oss

Pavel H

mycket bra jobbat av Anton Södersten på Fastighetsbyrån Ale

Björn T
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
Skepplanda

Då detta var min första bostadsförsäljning så hade jag ingen erfarenhet av detta men Anton ingav ett enastående förtroende och förklarade klart och tydligt hela processen. Han ingav ett lugn, var saklig och väldigt professionell. Kan varmt rekommendera Anton

Alexander H
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
Nol

Han la upp en bra plan och vi fick stort förtroende för honom omgående. Han tar sig alltid tid att hjälpa till om man har andra frågor osv. Jag kan verkligen rekommendera Anton och när vi säljer nästa gång är det inte någon fråga om vart vi vänder oss. Stort tack Anton . Mvh Alexander .

Sandra B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
Surte

Blev rekommenderad att kontakta Anton som hjälpte mig att sälja min lägenhet under en ganska jobbig separation. Han tog snabbt emot mig med förståelse, positivitet och engagemang vilket var väldigt betryggande. Det var oturligt nog en väldigt motig tid att sälja bostad i just vårt område och kändes ofta hopplöst men jag kunde hela tiden bolla med Anton som var tillgänglig, engagerad och uppriktig med vad han trodde var bäst. Till slut rodde vi det i land och då har Anton även funnits som ett stort stöd i slutprocessen för både mig och min exsambo för att kunna få ett bra avslut på affären.

Victoria E
Älvängen

Anton gav en professionell och trygg vägledning när vi letade och hittade vårt nya hem.

Johan O
Skepplanda

En mycket bra mäklare med stor kunskap.

Denise V
Skepplanda

Anton was an extremely big help in this adventure, buying a house in Sweden (as people from the Netherlands). He was always very helpfull, quick and clear in his answers and he has a lot of knowledge about the house and the market. Beside that, he is also a very nice person. So, 'Exceptionellt' is wat he is....

Viktoria C
Skepplanda

Saklig kunnig och intresserad.

Anna S

Trevlig, kunnig, serviceminded.