Emil Rydberg

Emil Rydberg

Emil Rydberg är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Emil Rydberg har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Emil Rydberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-10 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Emil Rydberg har haft 13 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

25 omdömen om Emil Rydberg

Per A
Nödinge

Seriöst intryck som gav trygghet för båda parter. Lät affären ha sin gång utan påtryckningar och stress.

Anna-Britta E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Rydberg en del av Fastighetsbyrån Ale
Nödinge

Emil är proffsig. God kunskap och hade svar på alla mina frågor. Han är positiv och är trygg i sin yrkesroll. Planen vi la inför min försäljning följdes till punkt och pricka. Tack för din hjälp Emil .

Frida S
Bohus

Både under visningen, budgivningen och köpet har Emil varit till stor hjälp med ett gott bemötande. Jag upplever Emil som trygg i sin roll, påläst och kunnig.

Kjell Thomas B
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Rydberg en del av Fastighetsbyrån Ale
Skepplanda

Mycket trevlig o sakkunnig. Lätt att prata med och förklarar det på ett sätt så att man förstår.

Carina M
Surte

Trevlig och noggrann mäklare som visade stort intresse för sitt uppdrag,

Peter S

Trevlig, påläst och tillmötesgående

Lisa S
Nödinge

En fantastiskt go kille som var väldigt engagerad och tillmötesgående! Emil svarade på våra frågor och kunde han inte svara så tog han fort reda på svaret och återkopplade direkt. Om ett par år blir han en av de bästa mäklaren i Ale kommun, det är vi säkra på. Kan varmt rekommendera Emil!

Samuel B
Surte

Emil som mäklare var väldigt lätt att arbeta tillsammans med. Han lyssnade in våra behov och gav tips och förslag på åtgärder och praktiska lösningar. Det var lätt att nå honom på kvällar och helger ifall en hade en fråga gällande fastigheten. Vi rekommenderar Emil som mäklare för den som letar bostad i Ale kommun

Oskar G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Rydberg en del av Fastighetsbyrån Ale
Bohus

Emil är väldigt professionell och löste vårat uppdrag jättebra! Vi är jättenöjda med emil & rekommenderar verkligen honom!

Isa A
Bohus

Rekommenderar! Väldigt trevlig, snabb kommunikation och tillförlitlig!