Lovisa Bååth

Lovisa Bååth

Lovisa Bååth är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth har varit registrerad mäklare sedan 2016-09. Lovisa Bååth har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.7. Lovisa Bååth har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

220 omdömen om Lovisa Bååth

Sedan starten hos Reco 2017
Karin J
Älvängen

Lovisa har ett vänligt och professionellt bemötande. Skötte allting på bästa möjliga sätt. Effektiv Kan varmt rekommendera Lovisa

Wassim M
Älvängen

Lovisa är väldigt trevligt och professionell. Tydlig och kunning i sitt arbete,

Nathalie D
Älvängen

Väldigt tillmötesgående, professionell och trevlig.

Camilla B
Älvängen

Kunnig, tydlig och klar i all information och mycket förstående.

Mahsa Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
Bohus

Lovisa är kunnig. Trevligt bemötande. Förstående. Informerade mig så fort om det var något. Säljprocessen gick snabbt och smidigt tack vare Lovisa. Tusen tack!!

Ulrika K
Hålanda

Lovisa är en väldigt professionell och trevlig mäklare! Vår köpeprocess blev lite böljande fram och tillbaka men hon fanns alltid tillgänglig för svar och alltid med lika glatt humör. Vi kan varmt rekommendera att anlita henne.

Abdolkarim N
Skepplanda

Kunnig ,Tydlig , Har bra sätt att förklara och hade tålamod med både köparen och säljaren.

Christian E
Skepplanda

Någonting jag verkligen uppskattar med Lovisa är att hon tar sig tiden till samtal med spekulanter. Hon håller en uppdaterad till skillnad från många andra mäklare. Jag behöver inte jaga Lovisa för information om status. Hon ger mig informationen och under köpeprocessen efterfrågar hon information från mig å säljarnas vägar. Det är viktigt att man blir uppdaterad både som säljare och köpare, detta har Lovisa förstått!

Björn A
Skepplanda

Lovisa är kunnig och har ett trevligt bemötande gentemot sina kunder. Hela processen har fungerat perfekt och med bra kommunikation.

Tony K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
Bohus

Har haft mkt lite kontakt med henne, så kan inte uttala mig