Mäklare Västra Götaland Ale Fastighetsbyrån Ale Patrik Andersson
2018-08 - 2019-07

Läs vad 20 Läs vad Patrik Andersson

• Linda H skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2017-08-28

Mycket trevlig mäklare som är väldigt service minded, effektiv och duktig på sitt arbete. Känns tryggt, bra att samarbeta med och är väldigt tydlig. Läs mer
  • Philip H
    Philip H skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2017-05-02

Ytterst professionell mäklare som gör sin "hemläxa" för de objekt han förmedlar.
    Kunnig ung kille som har många framgångsrika år i sin karriär framför sig!

Smidigare köp av bostad har inte kunnat vara lättare!

Philip.H Läs mer
    2017-05-07 Patrik A svarar Philip H
    Tack Philip!
    Det var många snälla ord! Ha en bra dag, ni kommer trivas kanon i ert nya hus!
  • Christina S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2017-04-16

Patrik Andersson är den bästa mäklaren man kan tänka sig.Proffessionell på
    alla sätt. Läs mer
  • Rune S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2017-04-16

Patrik Andersson är en förtroendeingivande och professionell mäklare.
    Bra kommunikation mellan säljaren och mäklaren.Förväntningarna var höga inför
    försäljningen av huset, och med mäklarens arbete blev resultatet bättre än vi hade
    hoppats på.Vi kommer att rekommendera Patrik Andersson om någon i vår närhet
    behöver en husmäklare.
    Mvh Christina och Rune Stålborg. Läs mer
  • Linda E
    Linda E skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2016-06-14

Patrik har hjälp mig att både sälja och köpa fastighet och har varit otroligt professionell i båda fallen. Tillgänglig, trevlig och kunnig skulle jag vilja ge honom som omdöme! Läs mer
  • Joakim S skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2015-12-11

Patrik har varit mycket kunnig samt kunnat hantera alla parter på mycket proffsigt sätt. Han har alltid varit tillgänglig. Läs mer
  • Anna O skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2015-12-08

Vi har träffat Patrik på ett flertal visningar och var nöjda med att han tog sig tid att förklara och gå igenom ett besiktningsprotokoll, vilket gjorde oss trygga. På några husvisningar hade han till och med besiktningsmannen på visning, vilket gjorde att vi hade möjlighet att ställa frågor till den som hade undersökt bostaden mer grundligt. Vi köpte av ett annat mäklarbolag men vi tyckte Patrik sätt att jobba var bra, därav ville vi höra oss för även med honom och någon till.
    Han var då den enda mäklaren som pratade strategi, planering och vad man bör förvänta sig av honom och vad som förväntades av oss. Detta tyckte vi gav ett proffsigt intryck och vi fattade tyckte för honom. Affären var snabb och innebar väldigt lite jobb för mig som säljare.
    Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • Maria J skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2015-11-06

Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Han har tillgodosett mina önskemål och kommit med bra förslag. En försäljning av sin bostad som man bott i länge frambringar många känslor. Patrik är en riktigt kompetent mäklare Läs mer
  • Peter K skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2015-03-31

Jag och min fru sålde vårt hus i Hovås. Vi hade träffat Patrik på visningar där han gav ett väldigt professionellt bemötande och presenterade bostaden på ett väldigt kunnigt och trevligt och sätt.

Vi anlitade därefter Patrik till försäljning av vårt hus och lärde känna Patrik bättre. Han är en positiv, driven, hjälpsam och ger ett starkt förtroende som han verkligen håller. Vi drabbades dessutom tråkigt nog av ett dolt fel i bostaden. Det är många människor som lovar mycket men sedan inte levererar det då det verkligen gäller. Patrik ställde upp under hela processen och slussade oss exakt igenom vad som skulle hända. Patrik är verkligen ett proffs på detta!!! Läs mer
  • Claes-Johan D
    Claes-Johan D skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

2015-03-03

Patrik är en smart, passionerad och kunnig mäklare med enormt engagemang. Han lämnar inget åt slumpen och man känner sig trygg och privilegad av att anlita honom. Han lyssnar och lägger upp strategier för affären. Han är pedagogisk och gör pappersexcerisen runt affären till ett nöje. Till och med blanketterna till deklarationen fixar Patrik. Jag och min fru är mer än nöjda med Patrik. Vi vill absolut rekommendera honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ale

Lovisa Bååth