Patrik Andersson

Patrik Andersson

Patrik Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Ale

Patrik Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2013-04. Patrik Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-03 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 5.0. Patrik Andersson har haft 1 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

23 omdömen om Patrik Andersson

Sedan starten hos Reco 2015
Dan-åke L
Älvängen

Patrik är en kunnig och uppriktig mäklare. Han är omtänksam om såväl både kund som säljare.

Leif D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
Bergsjön

Har inte haft så mycket med honom att göra. Mest med Thomas Olsson som gick i pension, sedan med Anita Subasic. Jag är fullt nöjd med deras insats. Leif Dietz

Jan Egert E
Bohus

Jättebra hela vägen trots att vi strulade en hel del, var mycket flexibel. Kort och tydlig med viktig information, lätt att ta in, inga onödigheter.

Lisa L
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
Nödinge

Köpt ett radhus. Han är väldigt noggrann och vill att alla ska vara med och förstå vad de är som görs. Han ser alla och låter alla höras. Han är positivt och förstående.

Viktor L
Köpte sitt hus med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
Nödinge

Trevlig och saklig, överlag väldigt nöjda rakt igenom.

Alexander B
Nödinge

Vi fick hjälp med att sälja en bostadsrätt. Jag tycker Patrik och även hans kollega Emma gjort ett strålande jobb med försäljningen. Priset som blev var något över det förväntade. Är överlag väldigt nöjd med utfallet hur det blev. Skulle definitivt rekommendera både Patrik och Emma för fortsätta uppdrag.

Mikael A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
Älvängen

Patrik fanns alltid till hands för alla slags frågor och var bra i sin hantering av mig som kund. Även om det var lite trögt på marknaden försökte Patrik med all sin kunskap hitta köpare. Rekommenderar Patrik som mäklare både vid er försäljning eller ert bostadsköp.

Benjamin D
Skrev om Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale

Jag har köpt en trea i Surte. Patrik är en otrolig bra mäklare, han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik. han svarar på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra. Patrik har varit professionell, diskret och effektiv. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra... PATRIK DU ÄR BÄST 🌹

Tim N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
Surte

Jag har köpt en trea i Surte. Det är en av de finaste lägenheterna i surte. Patrik är en väldigt bra mäklare som kanske inte alltid är lätt att få tag i men han ringer alltid upp så fort han har tid. Det jag tyckte var bra med Patrik är att han svara på alla frågor vilket många mäklare undviker att göra.

Ann-Sofie O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Patrik Andersson en del av Fastighetsbyrån Ale
Surte

Patrik är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Är nöjd med hans förståelse och tålamod och kan varmt rekommendera honom till andra som behöver hjälp att få sålt sin lägenhet.