Fastighetsbyrån Ale

Fastighetsbyrån Ale

• BadgeEightYears
Ring 0303-550 50 Dela

Vackra Ale är placerat mellan Göteborg och Trollhättan. Här hittar du härliga naturområden, landsbygd och skogar. Kommunikationen är bra med perfekt pendlingsavstånd för dig som vill jobba inne i city. Är Ale en plats för dig? Då ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyrån på kontoret på Vendergatan 4. Vi kan Ale som område...

751 omdömen om Fastighetsbyrån Ale

Sedan starten hos Reco 2013

Linda L
Älvängen

Kunnig och bra mäklare som genomförde affären helt enligt våra önskemål.

Svar från Jonas Andreasson

Tack Linda det är kul att höra.

Christine L
Nödinge

Emma har verkligen imponerat då hon har varit oerhört professionell, påläst, sakkunnig, tillmötesgående, inkännande, flexibel, realistisk och samtidigt positiv! Utan Emma hade vi inte fått sålt vårt hu, hon är fantastiskt duktig på alla vis! Vi känner stor stor tacksamhet!

Suzanne F
Nödinge

Trevligt bemötande och intresserade av oss som köpare, vad vi letade efter.

Max F
Nödinge

Trevlig tydlig och positiv! Saklig information och bra kunskap kring området. Läste in våra preferenser snabbt och kunde möta oss i våra behov på ett bra sätt!

Karin J
Älvängen

Lovisa har ett vänligt och professionellt bemötande. Skötte allting på bästa möjliga sätt. Effektiv Kan varmt rekommendera Lovisa

Wassim M
Älvängen

Lovisa är väldigt trevligt och professionell. Tydlig och kunning i sitt arbete,

Maria S
Nödinge

Emma är en fantastisk mäklare som rekommenderas varmt. Tack vare hennes stora kontaktnät, fina bemötande och professionella sätt att jobba gick försäljningen av vårat hus snabbt och smidigt. Ska vi sälja hus någon mer gång blir Emma då det självklara valet.

Inha H
Skepplanda

underbar upplevelse att köpa hus, Antons kompetenta arbete och uppmärksamhet på både säljaren och oss

Pavel H

mycket bra jobbat av Anton Södersten på Fastighetsbyrån Ale

Björn T
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
Skepplanda

Då detta var min första bostadsförsäljning så hade jag ingen erfarenhet av detta men Anton ingav ett enastående förtroende och förklarade klart och tydligt hela processen. Han ingav ett lugn, var saklig och väldigt professionell. Kan varmt rekommendera Anton

Nathalie D
Älvängen

Väldigt tillmötesgående, professionell och trevlig.

Karin J
Älvängen

Mycket trevligt och bra bemötande Mycket nöjd med Emmas insats att hitta min drömlägenhet.

Emil S
Nödinge

Fantastiskt driv och engagemang. Ger allt och lite till.

Max C
Nödinge

Jätte trevlig mäklare som är lyhörd och som kan mycket om området.

Per A
Nödinge

Seriöst intryck som gav trygghet för båda parter. Lät affären ha sin gång utan påtryckningar och stress.

Anna-Britta E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emil Rydberg en del av Fastighetsbyrån Ale
Nödinge

Emil är proffsig. God kunskap och hade svar på alla mina frågor. Han är positiv och är trygg i sin yrkesroll. Planen vi la inför min försäljning följdes till punkt och pricka. Tack för din hjälp Emil .

Frida S
Bohus

Både under visningen, budgivningen och köpet har Emil varit till stor hjälp med ett gott bemötande. Jag upplever Emil som trygg i sin roll, påläst och kunnig.

Verner Saaby P
Nödinge

Det var ett mycket bra bemötande. Kontinuerlig kontakt och snabb respons på frågor och funderingar. Vi hade bra dialog runt bud och med tanke på marknaden är vi mycket nöjda med slutresultatet.

Kristine B
Bohus

Saklig vänlig och tjänstvillig en toppen mäklare

Mikael B
Bohus

Väldigt bra bemötande. Jag hade förväntan på lyhördhet och kunskap om objektet vilket möttes fullt ut. Köpen var bra organiserat och väl insatt i proceduren om hur det går till och förklarande. Svar på alla frågor som kom upp.

Ingela P
Nödinge

Mycket proffsigt bemötande. Stor kunnighet och-element stort driv. Jag ärmycket nöjd.

Jerry B
Älvängen

Kanon! Jag fick bra återkoppling även att Emma var på semester:)

Camilla B
Älvängen

Kunnig, tydlig och klar i all information och mycket förstående.

Ibrahim N
Nol

Mycket proffsig och snabb med återkoppling

Emil S
Älvängen

Bra och proffsigt bemötande. Smidigt, enkelt och tryggt.

Mahsa Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Bååth en del av Fastighetsbyrån Ale
Bohus

Lovisa är kunnig. Trevligt bemötande. Förstående. Informerade mig så fort om det var något. Säljprocessen gick snabbt och smidigt tack vare Lovisa. Tusen tack!!

Alexander H
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
Nol

Han la upp en bra plan och vi fick stort förtroende för honom omgående. Han tar sig alltid tid att hjälpa till om man har andra frågor osv. Jag kan verkligen rekommendera Anton och när vi säljer nästa gång är det inte någon fråga om vart vi vänder oss. Stort tack Anton . Mvh Alexander .

Gewarges O
Nol

Bra kommunikation! Ärlig och snabb på agera. Gör det lilla extra för att säljare och köpare ska bli nöjda!

Kjell Thomas B
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Rydberg en del av Fastighetsbyrån Ale
Skepplanda

Mycket trevlig o sakkunnig. Lätt att prata med och förklarar det på ett sätt så att man förstår.

Vincent I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
Surte

Var mitt första lägenhetsköp, Jonas var tydlig och hade stenkoll på allt.

Alexander L
Älvängen

Emma var superproffsig och fick oss verkligen att känna oss trygga i vårt husköp!

Carina B

Tillmötesgående & bra återkoppling

Örjan J
Bohus

Mycket bra, kunnig och positiv. Lagomt ”på”.

Sandra B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anton Södersten en del av Fastighetsbyrån Ale
Surte

Blev rekommenderad att kontakta Anton som hjälpte mig att sälja min lägenhet under en ganska jobbig separation. Han tog snabbt emot mig med förståelse, positivitet och engagemang vilket var väldigt betryggande. Det var oturligt nog en väldigt motig tid att sälja bostad i just vårt område och kändes ofta hopplöst men jag kunde hela tiden bolla med Anton som var tillgänglig, engagerad och uppriktig med vad han trodde var bäst. Till slut rodde vi det i land och då har Anton även funnits som ett stort stöd i slutprocessen för både mig och min exsambo för att kunna få ett bra avslut på affären.

Victoria E
Älvängen

Anton gav en professionell och trygg vägledning när vi letade och hittade vårt nya hem.

Sima A

Lättsam, håller löften, engagerad

Sofie B
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Andreasson en del av Fastighetsbyrån Ale
Skepplanda

Snabba svar på samtal, mejl och sms, väldigt tacksamt! Lätt att få kontakt med , nästan dygnet runt känns det som! och Trevligt bemötande. Men något vi reagerade på var att det var sagt ett pris som han trodde vi kunde få för vårt hus, kring 4 miljoner/strax under. Men när det varit förhandsvisning och visning får vi höra att vi inte kommer kunna få mer än 3,6 hur lång tid det än går. Och att "det är bara 100.000 lägre än utgångspriset", som dessutom skulle vara ett lockande pris för att få folk till visning. 100.000...

Svar från Jonas Andreasson

Ja det är lite blandat då priset inte blev det vi önskat, ibland är det små marginaler och under tidspress kan det ibland vara svårt att nå önskat resultat. Samtidigt fick jag ned priset på det ni köpte så skillnaden blev i alla fall lite mindre.

Ulrika K
Hålanda

Lovisa är en väldigt professionell och trevlig mäklare! Vår köpeprocess blev lite böljande fram och tillbaka men hon fanns alltid tillgänglig för svar och alltid med lika glatt humör. Vi kan varmt rekommendera att anlita henne.

Robert J
Sålde en tomt med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale

Personlig, positiv, professionell

Abdolkarim N
Skepplanda

Kunnig ,Tydlig , Har bra sätt att förklara och hade tålamod med både köparen och säljaren.

Lisa S
Surte

Fick inget förtroendeingivande intryck alls Kändes som han bara gick säljarnas ärende och verkligen oklart om han överhuvudtaget förde fram våra frågor eller önskemål

Svar från Jonas Andreasson

Ledsen att du känner så, det jag framförde till er var säljarnas önskemål för att sälja och du och jag hade väldigt lite kontakt då jag hela tiden hade kontakt med din partner.

Christian E
Skepplanda

Någonting jag verkligen uppskattar med Lovisa är att hon tar sig tiden till samtal med spekulanter. Hon håller en uppdaterad till skillnad från många andra mäklare. Jag behöver inte jaga Lovisa för information om status. Hon ger mig informationen och under köpeprocessen efterfrågar hon information från mig å säljarnas vägar. Det är viktigt att man blir uppdaterad både som säljare och köpare, detta har Lovisa förstått!

Anis J
Älvängen

Trevlig, hjälpsam samt bra rådgivare

Mona-Lisa S
Älvängen

Emma Walther har ett fint och trevligt bemötande är serviceinriktad, visar engagemang är lätt tillgänglig via mail, sms . Kände mig trygg i hela processen av bostadsköpet.

Carina M
Surte

Trevlig och noggrann mäklare som visade stort intresse för sitt uppdrag,

Azeez M
Bohus

Hon är ödmjuk och lyhörd. Är påläst och hittar lösningar och ge utrymme för beslut och respekterar ens val och tyckte.

Dahlberg H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale
Älvängen

Mycket bra :) snabb och bra service och återkoppling

Monica E
Älvängen

Emma har varit oerhört tillgänglig och professionell genom hela säljprocessen. Hon har lyckats med sitt uppdrag trots en svår marknad och vi är så glada att vi valde just Emma som mäklare!

Björn A
Skepplanda

Lovisa är kunnig och har ett trevligt bemötande gentemot sina kunder. Hela processen har fungerat perfekt och med bra kommunikation.

Niklas P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Walther en del av Fastighetsbyrån Ale