Carina Berg
en del av Fastighetsbyrån Alingsås

Lilla Torget 3
441 30 Alingsås — Visa karta

Vad tror Carina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 19 kunder tycker om Carina Berg

• Emelie K skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jätte duktig och väldigt bra bemötande när vi köpte vårt första hus! 5 av 5 för Carina! Läs mer
    2018-10-08 Carina B svarar Emelie K
    Stort tack för dom fina orden :-) Lycka till med allt! Mvh Carina Berg
  • Mats K
    Mats K skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag har sålt fritidshus med hjälp av fastighetsbyrån Alingsås (Carina Berg)
    Väldigt bra bemötande av mäklaren
    Jag förväntade mig att få begärt pris men fick mycket mer och det gick snabbt, sålt före visning
    Kunnig trevlig och positiv mäklare rekomenderas Läs mer
    2018-09-19 Carina B svarar Mats K
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen 😊 mvh Carina Berg
  • Ann-Christine L skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Har sålt ett äldre hus på landsbygden.
    Är mycket nöjd. Carina är engagerad, driftig, påläst och mycket positiv.
    Vänligen Ann-Christine Stavåsen. Läs mer
    2018-09-17 Carina B svarar Ann-Christine L
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus! :-) Med vänlig hälsning Carina
  • Eva F skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Jag sålde mitt radhus via Fastighetsbyrån och Carina Berg var den mäklare som besökte mig hemma. Carina ingav stort förtroende från första stund varför jag aldrig tvekade att välja henne. Hela affären sköttes på ett föredömligt sätt och jag kände mig alltigenom trygg med Carina som alltid gick att nå per telefon när som helst. En i allt lyckad affär och jag vill varmt rekommendera henne till alla som vill ha en ärlig, trygg och pålitlig mäklare. Läs mer
    2018-09-17 Carina B svarar Eva F
    Tack för dom fina orden Eva! Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus :-) Med vänlig hälsning Carina Berg
  • Malin W
    Malin W skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina har sålt vår villa i Ingared. Vi hade blivit rekommenderad henne av bekanta och är väldigt nöjda med både bemötande och genomförande. Läs mer
    2018-09-14 Carina B svarar Malin W
    Fina ord! Tack för förtroendet att hjälpa er med er försäljning😊 mvh Carina Berg
  • Michael N
    Michael N skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    1 Proffsigt med värme o humor😁
    2Absolut
    3 Ja definitivt
    4 Processen gick smidigt o snabbt utan
    Något krångel och vi kände oss väldigt
    Väl bemötta. Dessutom blev våra frågor
    besvarade på ett bra sätt. Läs mer
    2018-03-13 Carina B svarar Michael N
    Så kul att få hjälpa er med er bostads affär :-)
  • Jan L skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi fick ett gott bemötande av mäklaren, som mycket väl levde upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-11 Carina B svarar Jan L
    Tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er trevliga villa! 🙂
  • Carin T skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Professionell och trevlig! Tydlig och hjälpsam. Läs mer
    2018-03-09 Carina B svarar Carin T
    Lycka till i er nya bostad! Mvh Carina
  • Roger K skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra bemötande, engagerad. Trevlig och positiv.. Missade ngn enstaka liten detalj ,men jag kan ändå varmt rekommedera henne. Läs mer
    2018-03-09 Carina B svarar Roger K
    Tack för förtroendet med att hjälpa er vid försäljningen av huset. Hoppas vi ses snart igen! Mvh Carina Berg
  • John
    John skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    GRYM! Vi har nu både köpt och sålt bostad på 2v genom Carina på Fastighetsbyrån och är verkligen supernöjda med båda affärerna. Bättre mäklare är nog svårt att hitta.

Vill starkt rekommendera Carina Berg! Läs mer
    2018-02-02 Carina B svarar John
    Tack för dom finna orden! Det har varit super trevligt att få vara delaktig i era husaffärer. 🙂
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina bemötte mig med respekt, humor, intresse, prestigelöshet och med en allomfattande energi. Hon levde inte bara upp till min förväntan utan överträffade den med råge. Önskar jag kunde sälja hus hela tiden 😊! Läs mer
    2018-02-01 Carina B svarar Agneta P
    Jag vill tacka dig Agneta för att du gav mig möjligheten. Önskar er all lycka vidare🙂
  • Cristoffer J skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Fantastisk människa, ger ett både lugnt och professionellt intryck. för oss som köpare var hon ärlig och ville att båda parter ska göra en bra affär. Läs mer
    2018-02-01 Carina B svarar Cristoffer J
    Är övertygad om att ni hittat hem! 🙂
  • Hanna R skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    En personlig mäklare med kundens intresse i fokus. Läs mer
    2018-02-01 Carina B svarar Hanna R
    Tack för förtroendet Hanna, är väldigt glad att jag fått hjälpa er🙂
  • Anders S skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi kände omedelbart förtroende för Carina Berg. Full av energi och med stor professionalism tog hon hand om allt, smått som stort, och hjälpte oss vid försäljningen av vårt hus. Hela tiden kände vi att Carina arbetade både för oss och med oss och hon var väldigt lyhörd för våra önskningar. Det idoga arbetet med att matcha "de rätta" spekulanterna med oss imponerade särskilt och helt enligt vår förhoppning om att slippa budgivning och husvisning, genomfördes hela försäljningen till vår fulla belåtenhet. Som kunder kunde vi inte önskat något mer. Läs mer
    2018-02-01 Carina B svarar Anders S
    Så glad att jag fått vara delaktig i era bostadsaffärer. Stort lycka till! 🙂
    Carina B gillar detta
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Vi köpte ny bostad och sålde den gamla under 2017. I båda affärerna var Carina hjälpsam, kunnig, glad och bra på att ta reda på saker, kontakta folk å våra vägnar, slutföra i tid och hålla en god planering i förväg. Vi kände oss väl bemötta och fick ett väldigt positivt intryck av Carina från dag ett. Det intrycket bestod och gäller fortfarande. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-02-01 Carina B svarar Camilla L
    Det har varit ett sant nöje att få hjälpa er i era bostadsaffärer! Lycka till🙂
  • Lena T skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Bra bemötande. Jag är jättenöjd med Carina Berg. Läs mer
  • Johanna M skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina var/ är lätt tillgänglig och återkopplade inom en rimlig tid. Läs mer
    2018-02-02 Carina B svarar Johanna M
    Tack för orden! Det skall bli kul att se hur ni fått det när ni är klara :-)
  • Michael L skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Engagerad och mån om kunderna. Trevligt bemötande och allmänt hjälpsam vid försäljningen av vårt radhus. Läs mer
    2018-02-02 Carina B svarar Michael L
    Tack för dom fina orden! Lycka till med ert nya boende :-)
  • Curt C skrev om Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås
    Carina mottog uppgiften att sälja mitt hus med stort intresse och ambition.Hon såg till att fotografering, husbesiktning och styling skedde snabbt och effektivt samt guidade oss genom förberedelserna för försäljningen på ett utmärkt sätt.
    Tack vare Carinas entusiasm och kunnande blev försäljningen mycket lyckad. Läs mer
    2018-02-01 Carina B svarar Curt C
    Tack för dom fina orden! Nöjet var helt på min sida. Önskar er all lycka i den nya staden! 🙂
Felix Borg
Johan Gedda