Carina Berg
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 26 Läs vad Carina Berg

• Viorel N
    Viorel N köpte sitt hus med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-05-10

Stora Mellby
    Jag har köpt villa.
    Bästa set.
    Jag tickar att allt va åndebar hela processen.
    Jag ska rekommendera Järna Fastighetbyrån. Läs mer
  • Mary S
    Mary S köpte sitt hus med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-25

Hemsjö
    Från första mailkontakt inför visning till dagen då vi fick nycklarna till vårt nya hus har Carina följt oss. Proffsig, lättillgänglig, positiv och stöttande.

Detta var vårt första husköp och tack vare Carina kändes inga frågor dumma. Hon levde upp till förväntningarna och därtill, otroligt kunnig och ödmjuk. Läs mer
    2019-02-25 Carina B svarar Mary S
    Tack för dom fina orden Mary😊 Hopoas ni kommer trivas i ert nys hus🙏 Mvh Carina
  • Amanda S köpte sitt hus med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-21

Vi köpte drömvillan och blev väldigt bra bemötta hela vägen. Det var i princip första gången vi blev behandlade som seriösa köpare. Carina tog oss på allvar trots att vi är unga. Vi är helnöjda! Vi kommer garanterat rekommendera Fastighetsbyrån till andra om dom ber oss om råd! Läs mer
    2019-02-21 Carina B svarar Amanda S
    Tack för dom fina orden. jag önskar er all lycka i ert nya hus :-) Med vänlig hälsning carina
  • David N köpte sitt hus med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-19

hjälpt oss att köpa vårat drömhus. positiv kring ung köpare. ingen annan mäklare har uppmuntrat och varit positiv till ett ungt par 👍bästa mäklaren hittills 😁 Läs mer
    2019-02-19 Carina B svarar David N
    Så kul att få hjälpa er att hitta ert drömhus. Önskar er stort lycka till! 😊 mvh Carina
  • Susanne K sålde sitt hus med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-13

Östra Ängabo
    Jag har sålt ett radhus.
    Ett gott bemötande. Hon har hört av sig snabbt när jag sökt kontakt.
    Jag hade förväntat mig att få något tips och erbjudande på lägenheter som jag beskrivit att jag önskar köpa under det gångna halvåret men det fick jag inte.
    Carina är vänlig och positiv. Läs mer
  • Fredrik Ä sålde sitt hus med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-11

Eriksberg
    Engagerad och professionell. Kan varmt rekommendera✌️ Läs mer
    2019-02-11 Carina B svarar Fredrik Ä
    Tack för förtroendet Fredrik! :-)
    Carina B gillar detta
  • Jasmina V
    Jasmina V sålde sin bostad med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-01-20

Carina har hjälpt oss att sälja våran villa, hon har alltid varit profetionell och samtidigt en väldigt nära person.
    Vi hoppades på en snabt försäljning och så blev det, vi hade pratat om pris förväntning och har vi fått.
    Carina är en väldigt glad och positiv person som ger tryghetskännsla. Läs mer
    2019-01-20 Carina B svarar Jasmina V
    Tack för dom fina orden Jasmina😊 Det har varit så roligt att hjälpa er med försäljning av er fina villa. Önskar er all lycka i det nya! Mvh Carina
    Carina B gillar detta
  • Emelie K köpte sin bostad med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-25

Jätte duktig och väldigt bra bemötande när vi köpte vårt första hus! 5 av 5 för Carina! Läs mer
    2018-10-08 Carina B svarar Emelie K
    Stort tack för dom fina orden :-) Lycka till med allt! Mvh Carina Berg
  • Mats K
    Mats K sålde sin bostad med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-19

Jag har sålt fritidshus med hjälp av fastighetsbyrån Alingsås (Carina Berg)
    Väldigt bra bemötande av mäklaren
    Jag förväntade mig att få begärt pris men fick mycket mer och det gick snabbt, sålt före visning
    Kunnig trevlig och positiv mäklare rekomenderas Läs mer
    2018-09-19 Carina B svarar Mats K
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen 😊 mvh Carina Berg
  • Ann-Christine L sålde sin bostad med hjälp av Carina Berg en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-09-17

Har sålt ett äldre hus på landsbygden.
    Är mycket nöjd. Carina är engagerad, driftig, påläst och mycket positiv.
    Vänligen Ann-Christine Stavåsen. Läs mer
    2018-09-17 Carina B svarar Ann-Christine L
    Tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt fantastiska hus! :-) Med vänlig hälsning Carina

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg