Viktoria Bernerek
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 105 kunder tycker om Viktoria Bernerek

• Arne A sålde sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-02-14

5:a
    114m²
    Bra
    Proffsig
    Förberedd
    Punktlig Läs mer
  • Gisele B köpte sitt hus med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-01-28

6:a
    110m²
    Jag köpte ett hus och Viktoria har varit mycket hjälpsam, snäll och ärlig professionell hela tiden, från början till slutet, med en stor uppmärksamhet på detaljer. Jag rekommenderar totalt och säkert. Läs mer
  • Annajoline H sålde sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-01-24

Jag har sålt en bostadsrätt och haft Viktoria som mäklare. Viktorias positiva bemötande, kunnande och proffesionalitet överträffade mina förväntningar - som redan var högt ställda! Jag rekommenderar varmt Viktoria till den som går i bostadsaffärstankar! Läs mer
  • Karin D sålde sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-01-18

Mycket trevligt och fint bemötande. Tydlig och kunnig! Läs mer
  • Daniel D sålde sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2019-01-16

Har sålt en fastighet med Viktoria som mäklare.
    Har fungerat väldigt bra och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Alicia N köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-12-20

Köpt nyproduktion, bostadsrättslägenhet. Och vi har hela tiden fått tydlig information, blivit väl bemötta. Hon har alltid varit lätt att få tag på om vi haft funderingar eller så. Läs mer
  • My L köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-12-19

Vi köpte en nyproduktion i Vårgårda.
    Jätteschysst och har fått hjälp med allt som vi undrat över. Svarar på frågorna på ett bra sätt och lätt att kontakta. Läs mer
  • Julia R köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-12-18

Köpt ett fantastiskt litet hus i skogen. Viktoria har varit både varm och proffsig i sitt bemötande som gjorde oss trygga under hela vägen. Läs mer
  • Anders A köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-12-17

Mycket bra bemötande hela vägen från första förfrågan till bokning och till slut köp av lägenheten. Rekommenderas!
    Alltid hjälpsam och svarar på frågor.

Tack! Läs mer
  • Cornelia Ö köpte sin bostad med hjälp av Viktoria Bernerek en del av Fastighetsbyrån Alingsås

2018-12-05

Köpt 1,5 plansvilla i Vårgårda.
    Väldigt trevlig bemötande från mäklaren, väldigt kunnig och svarade på alla våra frågor. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Alingsås

Felix Borg