Fastighetsbyrån Älmhult

Fastighetsbyrån Älmhult

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeSixYears
Ring 0476-155 39 Dela

Välkommen till Älmhult! Här finner du en ort i växtfas med en rörlig arbetsmarknad och bra företagsklimat. Med närhet till skog och sjöar samt kusten bara en timme bort ligger Älmhult vackert och tillgängligt i södra Småland. Fastighetsbyrån har haft kontor här sedan sent 80-tal och Älmhult var då, som nu, en spännande marknad...

365 omdömen om Fastighetsbyrån Älmhult

Sedan starten hos Reco 2013

Stefan S
Froafälle

Mycket bra, trevliga och alltid tillgängliga!

Martina K
Elmiersområdet

Therese har varit helt fantastisk på alla sett.Svara på alla våra frågor och sms på alla tider.Rekommendera henne varmt!🥰

Sophie B
Virestad

Mäklarens bemötande var professionell men ändå personlig vilket jag uppskattar. Jag tycker mäklaren har stöttat mig bra i alla delar under försäljningen då jag själv aldrig har sålt en bostad tidigare genom att förklara och alltid vara steget före med information. Mina förväntningar har överträffats och jag har känt mig trygg genom hela försäljningen. Mäklaren har varit ett bra bollplan med tankar kring försäljningen. Har inget som dyker upp direkt som jag tycker har varit dåligt eller behöver förbättras.

Åsa F och Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
Richard A
Elmiersområdet

Fantastiskt samarbete med mäklaren, transparent kommunikation genom hela processen

Christian J
Klöxhult

Trevliga, glada, tillmötesgående, proffsiga, pålästa, lätta att ha att göra med

Amalia H
Klöxhult

Väldigt trevlig, kunnig och proffsig mäklare! Våra förväntningar var tät kontakt och trevligt bemötande vilket vi fick. Vid visning hade vi frågor som mäklaren direkt kunde svara på och fixade snabb kontakt med säljaren innan/efter köpet. Tack för fint bemötande!

Johanna W
Centrum

Ett professionellt och lösningsorienterat bemötande. Tydliga instruktioner kring rättigheter och skyldigheter vid köp av bostad. Jag kan verkligen rekommendera denna Fastighetsbyrå! Deras app kommer att vara till stor hjälp vid faktiska flytten.

Anders S
Hagabo

Bra kontakt! Mäklaren är både kunnig och lyhörd! Snabb kontakt, hade koll på vad vi sökte för boende! Toppbetyg

Sven J
Centrum

Öppen och bra dialog genom hela köpet. Återkommer / återkopplar på frågor och funderingar snarast.

Filippa B
Möckeln

Bra bemötande, mäklaren var behjälplig och genuint intresserad av att jag skulle få svar på alla frågor. Detta uppskattade jag verkligen.

Nelly M
Norregård

Vi har varit väldigt nöjda med fastighetsbyrån! Det är andra gången vi använder oss av Fastighetsbyrån vid försäljning då vi upplever dem som professionella och trygga. Vi önskar att vi även köpt objekt av dem, men så blev det inte. Stor positiv skillnad Fastighetsbyrån i Älmhult jämfört med konkurrenterna.

Andrew H
Norregård

Bemötandet av mälklaren Therese Björkheim har varit utmärkt med ett mycket bra samarbete och snabb kommunikation. Våra förväntningar har väl mötts och det hade blivit högsta betyg om vi inte hade behövt sälja under utgångspriset.

Anton L
Majtorp

Bra service och enkla att ha att göra med

Ozan Y
Gemön

I would like to thank Johan and his team on our journey to find a nice home. There were no hiccups or blockages, everything went smoothly.

Predrag J
Hagabo

Det känns väldigt bra och tryggt i mitt samarbete med Fastighetsbyrån Älmhult. Jag har blivit bemött på ett respektabelt och professionellt sätt, mina frågor blev besvarade och mitt ärene var avslutad.

Johan E
Möckeln

Bara positiva upplevelser både av Hanna och Anna. Enkla att ha kontakt med och de var bra på att höra av sig med information så fort det var relevant.

Ellen F
Paradiset

Fastighetsbyrån i Älmhult har varit så behjälpliga i vårt husköp. De är professionella, ärliga och väldigt trevliga och vi skulle utan tvekan köpa av dem igen!

Laila M
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Älmhult

Det var nemt at få fat i mægleren, og hun besvarede vores spørgsmål

Petter H
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Älmhult

Vi blev väldigt bra bemötta. Vi har än så länge fått hjälp med allt som vi behövt hjälp med.

Artur G
Centrum

Förstklassigt arbete från mäklarens sida, bekvämt, snabbt, utan krångel. Nöjd på 100%

Maria Cornelia Johanna D
Diö

I am satisfied over the whole period they have helped to sell the house. If you call them or send an textmessage they always come back to you immediately. If there were some problems they were always willing to help out. So I am a satisfied customer.

Magnus M
Norregård

Trevligt bemötande och gav bra information. Köpet gick snabbt och enkelt. Inget negativt att skriva alls.

Michael John B
Häradsbäck

Professionell bemötande från början till slut. Hanna gav oss bra råd för att hjälpa oss ta beslut över hur vi vill sälja våran hus. Processen var lätt att följa och vi fick ett bra pris.

Juliana O
Gemön

Professionella och kunniga. Allt har gått bra under köpprocessen.

Stefan H
Klöxhult

Mycket bra bemötande från mäklaren. Förväntningen var såklart att få huset sålt och hjälp med allt som ska till med en försäljning. Allt från annonsering till kontraktskrivning. Har bara positivt att säga om mäklaren som tog hand om min försäljning.

Angelika M
Liatorp

Vi är väldigt nöjda med bemötandet av mäklaren. Allt gick smidigt och vi kände att vi var i trygga händer. Proffsigt, trevligt och förtroendeingivande.

Svar från Fastighetsbyrån Älmhult

Hej! Tack för dina fina ord! Uppskattas :)

Tom J
Eneryda

Allt gick väldigt bra och är super nöjd med allt.

Anders S
Diö

SUPER! Bra information och flexibelt upplägg på visningarna. Vi känner oss trygga.

Jill R
Paradiset

We were treated really well. She listened to us and worked out what we were looking for then when a house fitting that description she contacted us. We viewed alot of houses and with each one the response, service and knowledge was fantastic. She has made this process very easy with no problems and answering any questions we have.

Thank you so much Jill! I'm glad that you are happy with our service. //Therese

Troels L
Köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Älmhult

Meget professionel indsats fra Hanna. Hurtige tilbagemeldinger og god hjælp med processen!

Josefine T
Norregård

Trevligt och förstående bemötande av mäklaren. Engagerad i bostadsförsäljningen och bra kontakt med oss som säljare. Mycket nöjd!

Svar från Fastighetsbyrån Älmhult

Härligt att höra att ni är nöjda! Tack för förtroendet! /Therese

Fanny F
Elmiersområdet

Professionella, kundfokus, tillgängliga och kunniga.

Rasmus J
Elmiersområdet

Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån! Hanna är proffsig, lugn och kompetent - rekommenderar henne starkt!

Yeon Woo K
Gemön

very kind and cooperative, thoughtful approach to customers.

Christoffer N
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Elmiersområdet

Bra bemötande, bra dialog med mig som kund samt god erfarenhet inom området.

Juliano D
Hagabo

Broker was available and paying attention all the time, answering any question I had. Also giving inputs and suggestions on the questions and dilemmas which popped. I extremally recommend services from Fastighetsbyran and its broker Therese.

David H
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Västra Bökhult

Det bästa med Johan är tydligheten och att han är konsekvent. Han är alltid tydlig med vad som händer och vilka alternativ som finns. Bra råd och stöd helt enkelt. Sedan vet man att om han säger att han ska göra något så kommer det att hända och inom den tid han säger. Det skapar ett förtroende och en trygghet.

Sofie O
Sålde sitt hus med hjälp av
Möckeln

Fint bemötande och professionell hantering av försäljningen.

Billy J
Sålde sitt hus med hjälp av
Möckeln

Mycket bra mäklare. Rekommenderas starkt.

Daniel N
Elmiersområdet

Ett gäng professionella mäklare med stor insikt i marknaden. Även ett väldigt fint bemötande för oss som kunder.

Petra K
Elmiersområdet

Proffsigt, transparent och stöttande. Upplevde att trots semestertider så fanns det alltid någon som jobbade med vår försäljning. Mycket nöjda!

Rolf Danmar K
Centrum

Trevligt Höga förväntningar efter tidigare affär vilka mäklaren levde upp till. Mvh Rolf

Jimmie J
Froafälle

Vi kan varmt rekommendera Johan Hesselstedt på fastighetsbyrån i Älmhult. Proffsigt bemötande och utmärkt uppföljning med löpande information om vad som händer härnäst. Som köpare kände vi oss väldigt trygga och uppdaterade. Hela vägen från förhandsvisning till kontraktsskrivning var vi i trygga händer.

Özgün K
Västra Bökhult

quite fast action taker. sincere support. explanatory guidance

Lise-Lotte F
Norregård

Bra bemötande. Bra idéer som vi aldrig han genomföra innan vi sålt bostadsrätten. Snabb affär.

Balashanmugam S
Norregård

They are humble and providing all the information about house & also explained all the process that needs to be in place before we start the contract. It was great and nice experience.

Claes K
Sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Älmhult

Johan fixade det perfekt och allt gick smidigt och enkelt

Rolf Danmar K
Diö

Bemötandet har varit proffersionelt men även med en stor personlig tatch med hänsynstagande till våra önskemål. Vj var osäkra på förutsättningarna men blev positivt överraskade av utfallet. Använder gärna samma mäklare om behov skulle uppstå i framtiden. Kan också ärligen rekomendera andra att utnyttja mäklaren. Rolf

Samuel A
Diö

Seriösa, noggranna, pålitliga att köpa hus via

Carolina P
Pjätteryd

Riktigt trevlig mäklare som tydlig så alla förstod.