Elin Jarl
Registrerad mäklare sedan 2014-08-07
Aktiv på Reco.se sedan 2016-12-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 46 Läs vad Elin Jarl

• Monica M sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-07-01

3:a
    Roslunda/Rebbelberga
    Jag har sålt en bostadsrätt och fick mycket bra information och hjälp av Elin. Proffsig mäklare! Läs mer
  • Jens Aage J sålde sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-07-01

Hallandsåsen
    Sålt Villa på Hallandsåsen.
    Elin är mycket kompetent och imötekommende.
    Super service och Villa sålt innom 14 dagor Läs mer
  • Marie J köpte sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-04-22

Vejbystrand
    Nybyggnation.

Trevligt bemött och engagerad.

Förväntar mig att alla oavsett yrkeskategori har 100% koll på avtal som någon annan skall signera. Bör ligga i varje persons intresse för sitt yrke. Det hade inte Elin.

Helhetsintrycket blev att hon upplevs okunnig och "grön". Läs mer
  • Christian A sålde sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-03-26

Ludvigaskog
    Sålt villa för andra gången i livet nu och haft Elin Jarl som mäklare båda gångerna. Elin är professionell och jag skulle absolut anlita henne igen om jag skulle sälja hus i framtiden. Läs mer
  • Martin N köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-03-04

2:a
    Villan
    Mycket trevligt bemött och snyggt skött, fick hjälp av svar till alla frågor och funderingar. Levde upp till högre förväntningar än vad jag hade.
    Väldigt nöjd Läs mer
  • Monika L köpte sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-02-05

Svenstorp
    Kunnig. Fick svar på frågor. Förberedd. Inget att klaga på.
    Köpt fastighet. Läs mer
  • Sina P köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2020-01-31

Centralt
    Jag köpte en bostadsrätt på 39,5 kvm
    Det enda jag har att anmärka på Elin är att hon ifrågasatte om jag hade fått lånelöfte, dvs hade nog med pengar, för att kunna betala lägenheten. Läs mer
  • Kerstin L sålde sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-11-17

Strövelstorp
    Vi har sålt vårt parhus med 5 rum och kök. Bara positivt bemötande av Elin. Saklig utan att vara påtryckande och lyssnade in våra synpunkter. Kände att hon med intresse ville göra det bra för såväl oss som säljare som för de köpare som var intresserade. Läs mer
  • Christina M sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-10-18

2:a
    Centrum
    En tydlig och ambitiös mäklare som upplevs som lyssnande! Lägenheten blev snabbt såld till ett bra pris. Läs mer
  • Bengt H sålde sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-10-10

Spannarp
    Elin beskriver jag som:
    Kunnig
    Engagerad
    "Rak" och okomplicerad i sin kommunikation
    Snabbarbetande
    Trevligt bemötande

Motsvarade helt de förväntningar jag haft på en mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ängelholm

Marcus Finn