Elin Jarl
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 33 Läs vad Elin Jarl

• Ayar A köpte sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-07-11

Nyhem/Ängavången
    Jag köpte villa på nyhem.och allt gick bra och utan problem. vi träffade mäklaren få gång och hon var snäll och hjälpsim när det var förfrågan eller något likande.. Läs mer
  • Lollo O sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-07-08

Villan
    Jag har sålt en bostadsrätt. Elin var professionell men likväl personlig i sitt bemötande. Mina förväntningar på att bli tryggt lotsad genom hela säljprocessen är uppfyllda med råge. Hon gav mej löpande all information och var noga med att jag kunde kontakta henne när som helst om frågor uppstod. Upplevelsen har varit trygg och avkopplad och skulle jag sälja igen så hade jag absolut anlitat Elin Jarl. Läs mer
  • Carl-Magnus P köpte sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-06-02

Strövelstorp
    Vi gillade Elin jättemycket, hon är kunnig, tillmötesgående och väldigt trevlig . Hon får fem plus av oss Läs mer
  • Bertil S sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-05-31

Magnarp
    Elin är jättebra mäklare men lite svag i förhandlingar. Läs mer
  • Emma K sålde sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-03-29

Roslunda
    Sålt ett hus.
    Fint bemötande kunnig, ung och driven mäklare! Läs mer
  • Jessica E sålde sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-03-14

Höja
    Vi har sålt vår villa genom Elin. Det gick snabbt , smidigt och proffsigt. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • David L
    David L köpte sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-02-06

Hjärnarp
    Jag kom i kontakt med Elin med anledning av ett objekt som hon förmedlade. Jag fick möjlighet att titta på fastigheten, ett mindre hus vid Hallandsåsens fot, innan det lades ut till försäljning och jag föll direkt för läget och husets charm. Elin var mycket hjälpsam och tillmötesgående, vilket ledde till att jag till slut fick köpa fastigheten innan den annonserades ut, vilket jag är väldigt glad för i dag. Läs mer
    Niclas F gillar detta
  • Andreas S sålde sin bostad med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-12-22

Mycket bra kontakt genom resan fram mot målet. Riktigt proffsigt skött. Läs mer
  • Marie K sålde sin bostad med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-11-11

Jag har sålt min hus i Vejbystrand och har kunnat fråga allt möjligt eftersom jag är ensam så kan det vara svårt att ta beslut i bland men fått tips av Elin Jarl. Jag är helt nöjd och vi ska avsluta allt i januari så hoppas det går lika bra i fort sättning. Läs mer
  • Jörn T sålde sin bostad med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-09-11

Sålt bostad. Mäklarn var prof. Alt klar til tiden. Läs mer