Elin Jarl
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 27 kunder tycker om Elin Jarl

• David L
    David L köpte sitt hus med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2019-02-06

3:a
    114m²
    Hjärnarp
    Jag kom i kontakt med Elin med anledning av ett objekt som hon förmedlade. Jag fick möjlighet att titta på fastigheten, ett mindre hus vid Hallandsåsens fot, innan det lades ut till försäljning och jag föll direkt för läget och husets charm. Elin var mycket hjälpsam och tillmötesgående, vilket ledde till att jag till slut fick köpa fastigheten innan den annonserades ut, vilket jag är väldigt glad för i dag. Läs mer
  • Andreas S sålde sin bostad med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-12-22

Mycket bra kontakt genom resan fram mot målet. Riktigt proffsigt skött. Läs mer
  • Marie K sålde sin bostad med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-11-11

Jag har sålt min hus i Vejbystrand och har kunnat fråga allt möjligt eftersom jag är ensam så kan det vara svårt att ta beslut i bland men fått tips av Elin Jarl. Jag är helt nöjd och vi ska avsluta allt i januari så hoppas det går lika bra i fort sättning. Läs mer
  • Jörn T sålde sin bostad med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-09-11

Sålt bostad. Mäklarn var prof. Alt klar til tiden. Läs mer
  • Marie A skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-05-07

Köpte n bostadsrätt
    Hon är korrekt glad och positiv
    Jag är nöjd med henne och hela affären Läs mer
  • Jenny B skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-03-22

Mycket bra och trevlig mäklare. Snabb återkoppling, engagerad. +++++ Läs mer
  • Karen M skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-03-14

Trevligt och proffesionellt bemötande, lätt att kommunicera med, Läs mer
  • Peter O skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-03-03

Mycketkorrektovh kunnig mäklare. Trevlig och håller det hon lovar. Etta är inte Peter utan Ulva. Men bara positivt att säga om Elin Läs mer
  • Rolf W köpte sin bostad med hjälp av Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-02-11

Trevlig ödmjuk och noggrann mäklare.
    Kändes säkert och utan frågetecken då allt förklarades lugnt pch sakligt Läs mer
  • Karolina G skrev om Elin Jarl en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

2018-01-10

Elin var väldig trevlig, kunnig och punktigt som meklaren.Varma rekomendationer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Ängelholm

Marcus Finn