Jenny Danfors

Jenny Danfors

Jenny Danfors är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Jenny Danfors har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Jenny Danfors har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-11 och har fått 37 omdömen med ett betyg på 4.9. Jenny Danfors har haft 24 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 37 Läs vad Jenny Danfors

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Errarps Ängar
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jenny har varit väldigt trevlig och gett info snabbt och smidigt via telefon/sms mm. Genom hela processen har hon svarat på alla frågetecken mm. Det finns en anledning till varför hon fick flest rekommendationer första kvartalet 2022!
    • Skepparkroken/björkhagen
    2022-08-22 Verifierad kund
    Jenny har ett väldigt proffsigt och fint sätt att möta människor. Alltid tillgänglig och snabb i svaren. När man är i sälj- och köpprocessen är man i en salig blandning av känslor samtidigt. Med Jenny känner man sig i trygga händer
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Skepparkroken/björkhagen
    2022-08-22 Verifierad kund
    Blev bemött på ett trevligt sätt.
    Mycket kunnig och hjälpsam.
    Vi är väldigt nöjda och tacksamma för Jennys hjälp.
    • Roslunda
    2022-08-04 Verifierad kund
    Fantastisk engagemang av Jenny, var närvarande och kontakt bar, snabba svar.
    Öppen och rak,
    Är super nöjd med hela affären från star till mål.
    • Pomona
    2022-06-29 Verifierad kund
    Proffsigt bemött, kunde ockå möta oss närmre hemmet för kontraktsignering. Mån om att vi var införstådda i allt vi skrev under. Har inget att anmärka på alls!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    • Pomona
    2022-06-29 Verifierad kund
    Vi fick ett bemötande och resultat som vida översteg våra förväntningar:
    - Snabb återkoppling.
    - Kunskap om förväntat pris som stämmer överens med marknadens uppfattning.
    - Flexibel i förhållande till våra önskemål och krav.
    Kort sagt vi kunde inte gjort ett bättre val av mäklare!
    • Munka Ljungby
    2022-06-18 Verifierad kund
    Väldigt lätt att ha och göra med!väldigt hjälpsam på alla sätt och vis
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Danfors en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    2022-05-27 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande. Snabb och smidig affär.
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande. Märktes att Jenny fokuserade på att hålla en god kommunikation och vi kände att vi var i trygga händer genom hela processen fram till en snabb affär!
    • Centrum
    2022-04-14 Verifierad kund
    Väl bemött och initiativtagande.