Lotta Hellzén

Lotta Hellzén

Lotta Hellzén är mäklare på Fastighetsbyrån Ängelholm

Lotta Hellzén har varit registrerad mäklare sedan 2020-08. Lotta Hellzén har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.8. Lotta Hellzén har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

70 omdömen om Lotta Hellzén

Sedan starten hos Reco 2020
Daniel Rickard Fredrik E
Lerbäckshult

Professionellt utfört uppdrag av försäljningen av vårat hus.

Susanne R
Lerbäckshult

Proffsig & tydlig & trygg! Håller både köpares och säljares perspektiv hela vägen! Kan varmt rekommendera Lotta!

Romas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lotta Hellzén en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
Bäckadal

Riktigt bra och trevlig mäklare

Tommy J
Hjärnarp/ Margretetorp - Söndrebalj

Vi är mycket nöjda med Lotta H, alltid trevlig och har kunskaper om den aktuella fastigheten. Vi kan rekommendera henna och även er byrå.

Susanne J
Hjärnarp/ Margretetorp - Söndrebalj

En positiv mäklare som möter oss med respekt och hjälpsamhet, är positiv och kunnig i alla våra frågor och kan hon inte svara slussar hon oss rätt

Bo Nils Göran P

En 5:a Lotta var väldigt bra att jobba med Kunnig säkert och trevlig

Marianne L
Munka-ljungby

Mycket vänligt bemötande! Klara tydliga svar på mina frågor! Lätt att få kontakt även via telefoni!

Hans Gösta L
Strövelstorp

Suverän, vi hade.samma tankar kring försäljningen. Vi kände en stor trygghet i hennes engagemang i försäljningen av vårt hus. Vi rekommenderar henne med det varmaste. Agneta och Hasse Lindblom

Daniel B
Pomona

Inget att klaga på! Fint bemötande och snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Såg till att det gick att lösa en snabb affär, vilket uppskattades från vårt håll. Rekommenderas varmt!

Lars Mikael Abraha O
Villan

Min erfarenhet var mycket bra. Lotta har både kunskap, erfarenhet och hon förklara på ett tydligt sätt för alla parter vad som gäller.