Nathalie Vanek
en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58
252 52 Ängelholm — Visa karta

Vad tror Nathalie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 5 kunder tycker om Nathalie Vanek

• My P
    My P skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Först köpte jag min lägenhet av Nathalie, och när jag sedan lite oväntat blev sambo och min lägenhet blev för liten, valde jag att be Nathalie om hjälpen att sälja den. Både vid mitt inköp och vid min försäljning har Nathalie varit ett enormt stöd, framförallt vid köpet då jag aldrig köpt någon lägenhet och behövde hjälp med precis allt, samtidigt som jag behövde juridisk hjälp att lösa ut mig ur ett hus jag var delägare i. Nathalie har skött allt galant och på bästa sätt, där jag både som köpare och sedan säljare har känt mig trygg i köp- och säljdjungelns alla juridiska och ekonomiska krångligheter. Läs mer
    Niclas F gillar detta
  • Alfred N skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har köpt en lägenhet genom Nathalie. Hon har varit snabb, tillmötesgående och korrekt i sitt bemötande. Mycket bra service! Läs mer
  • Jesper J skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Köpt en bostadsrätt. Fick mycket trevligt bemötande av Nathalie. Det var min andra visning och hade inte så många förväntningar. Hela affären med fastighetsbyrån och Nathalie har gått snabbt,enkelt och har fått mycket bra bemötande av fastighetsbyrån och Nathalie. Läs mer
  • Isabelle S skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Nathalie var en otroligt trevlig mäklare att ha att göra med.
    Riktigt bra bemötande när jag kollade på lägenheten och hon var lätt att samtala med. Det var nästan så att vi köpte lägenheten bara för att hon var så trevlig 😀 ;)

Tack för en superbra hjälp med köp av en helt sjukt underbar lägenhet. Mvh Sture och Isabelle Läs mer
  • Visar S skrev om Nathalie Vanek en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Nathalie är väldigt tydlig och väldigt lätt att komma överens med.
    Vi fick ett väldigt trevligt bemötande på visningen och den information vi ville ha om huset. Läs mer
Marcus Finn
Niclas Fischer