26 rekommendationer

Stellan Jakobsson
en del av Fastighetsbyrån Ängelholm

Storgatan 58
262 32 Ängelholm — Visa karta

Vad tror Stellan att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 26 kunder tycker om Stellan Jakobsson

• Josefine A
    Josefine A skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Professionellt intryck och väldigt ordentlig. Han ville att man som Lund skulle vars trygg i sitt beslut och veta all fakta innan man tog det. Man litade på honom helt enkelt. Gjorde upplevelsen av att köpa lägenhet mycket bra.
    2017-10-11 Stellan J svarar Josefine A
    Tack Josefine för det fina omdömet. Jag är glad att du kände dig trygg och hoppas verkligen du trivs jättebra i lägenheten!
  • Ema Pasovic P
    Ema Pasovic P skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Skötte affären bra men vi hade önskat att få haft en tätare kontakt utan att behöva "jaga". Utöver detta är vi nöjda och kan rekommendera Fastighetsbyrån till vänner i säljtankar.

Ema & Deni
    Ängelholm
  • Ivan F
    Ivan F skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan är en trevlig herre som gör ett bra jobb. Bra bemötande och inställning till både köpare och säljare.
  • Eivor A
    Eivor A skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Korrekt, kunnigt och hjälpsamt bemötande. Rekommenderar gärna honom till mina vänner och familj.
  • Ilse B
    Ilse B skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Tillmötesgående, positiv, förtroendeingivande
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har fått väldigt bra bemötande.
    Är nöjd med affären jag gjort och som lett till nytt boende för mig och mina barn.
    Kommer anlita er om jag ska byta bostad i framtiden.
    2017-03-27 Stellan J svarar Veronica L
    Hej Veronica! Tack för fina ord, hoppas du kommer trivas jättebra i din nya bostad!
  • Gun-Brith S
    Gun-Brith S skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hej.Jag har bara positivt att säga om Stellan.Mvh GB
    2017-03-27 Stellan J svarar Gun-Brith S
    Tack Gun-Brith för omdömet! Varit kul att hjälpa dig med försäljningen!
  • Gun-brith S
    Gun-brith S skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Hej.Jag har bara positivt att säga om Stellan.Mvh GB 🤗
  • Lisbeth K
    Lisbeth K skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra bemötande ,kunnig, lätt att få kontakt med
    2017-03-27 Stellan J svarar Lisbeth K
    Tack för de fina orden Lisbeth!
  • Krister J
    Krister J skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Har varit bra. Verkar vara en stabil man.
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan har motsvarat våra förväntningar på hur en mäklare skall vara. Han har satt oss som säljare i fokus och är duktig på att återkoppla information.
  • Erland J
    Erland J skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Bra, allt gick fort och smidigt
  • Björn L
    Björn L skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan var lugn o fin bra jobbat!
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Mycket nöjd med min mäklare Stella Jakobsson. Skötte allt jätte bra från början till slut!
  • Helen E
    Helen E skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag tycker allt fungerade så bra man kan önska sig med Stellan; det var enkelt, smidigt och han var lättillgänglig när det behövdes. Från första stund fick vi bra kontakt och han verkade förstå vad vi var ute och vad vi behövde. Vi har inget som helst att anmärka på utan rekommenderar gärna Stellan.
  • Maria K
    Maria K skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan skötte hela affären snabbt, effektivt och proffsigt. Vi är mycket nöjda och skulle rekommendera Stellan alla gånger!
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Min kontakt har varit bra med Stellan och det har fungerat bra. God Jul samt Gott Nytt 2016 hälsar Margaretha
  • Ann-christin N
    Ann-christin N skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vid försäljningen av min bostadsrätt kände jag direkt förtroende för Stellan Jakobsson.
    Stellan är mycket effektiv, lyhörd, kunnig och har en professionell attityd.
    Jag kände mig trygg genom hela resan och rekommenderar Stellan och Fastighetsbyrån som hade totalansvar vid försäljningen.
    Stellan du är min hjälte.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag kände mig trygg genom hela affären med Stellan som mäklare och jag kände en stor tillförlitlighet till honom
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan är den bästa mäklaren vi någonsin mött! Han är mänsklig & ville absolut inte skryta om hur duktig han är som många andra mäklare gärna gör. Vi tvekade inte sekund att välja Stellan som mäklare till att sälja vår fina lägenhet! Stellan kändes ärlig, ville verkligen hjälpa oss och hade ett genuint intresse för sitt yrke. Dessutom gick affären bättre än vad vi hoppats på tack vare Stellan! Alla mäklare borde ha de egenskaper som Stellan har!
    2015-11-11 Stellan J svarar Sandra M
    Hej Sandra! Ett genuint & stort tack för det fina omdömet. Blir verkligen glad att ni uppskattade just de bitar du nämner då jag värdesätter detta högt. Det var verkligen kul att hjälpa er med er försäljning & det glädjer mig att ni blev så nöjda. Jag hoppas ni har det bra & trivs uppe i Halmstad! Med vänliga hälsningar Stellan.
  • Kristoffer C
    Kristoffer C skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Sålde bostadsrätt med Stellans hjälp: trevlig, duktig och fick den såld i tid.
    2015-11-09 Stellan J svarar Kristoffer C
    Tack för de fina orden Kristoffer! Hoppas ni trivs bra i er nya bostad & att allt är bra med er! Med vänlig hälsning Stellan!
  • Kärnfastigheter
    Kärnfastigheter skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har anlitat Stellan vid flertal tillfällen och är mycket nöjd. Vi har haft en god dialog och han har alltid agerat professionellt.
    2015-11-09 Stellan J svarar Kärnfastigheter
    Tack så mycket för det fina omdömet! Kul att höra att ni upplever på det viset som jag vill, då känns det som jag lyckats med det jag sätter som krav på mig själv.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Vi fick ett mycket trevligt och kunnigt bemötande av Stellan Jakobsson.
    2015-11-09 Stellan J svarar Ingrid E
    tack för det fina omdömet! Det var kul att hjälpa er med försäljningen & det glädjer mig verkligen att ni uppskattade mitt jobb.
  • Alf J
    Alf J skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Stellan presenterade vår lägenhet på ett professionellt sätt.Försäljningen gick på ca.2 veckor, och vi är mycket nöjda med hur hela försäljningen genomfördes
    Mvh /Alf
    2015-11-09 Stellan J svarar Alf J
    Tack Alf! Kul att höra att ni uppskattade processen! Även om ni inte flyttade långt så hoppas jag verkligen att nya lägenheten blev som ni önskade. Vi springer säkert på varandra framöver igen!
  • Felix H
    Felix H skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Väldigt duktig och ambitiös.
    Hade hela tiden en öppen kontakt och han hörde av sig så fort något hade hänt ang. Vår lägenhet.
    Kändes väldigt tryckt och hade gärna anlitat Stellan igen.
    2015-11-03 Stellan J svarar Felix H
    Tack för det fina omdömet! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Med vänlig hälsning Stellan Jakobsson, Fastighetsbyrån i Helsingborg.
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Stellan Jakobsson en del av Fastighetsbyrån Ängelholm
    Jag har pga en relativt svårsåld lägenhet varit i kontakt med flertalet byråer och kan därmed relativt lätt jämföra egenskaper hos diverse mäklare. Personligen uppskattar jag högt att känna mig sedd, att oavsett hur många objekt den aktuella mäklaren besitter, eller var mitt objekt hamnar i prioritet, så skall det kännas som att mäklaren gör sitt allra yttersta för just mig. Service-minded är ett nyckelord.
    Så var fallet med Stellan Jakobsson på Fastighetsbyrån. Han framkom som väldigt professionell i sitt bemötande, pedagogisk gällande svåra facktermer och allmänt tydlig i sin kommunikation - vilket inger förtroende.
    Avslutningsvis var känslan från både mig och köparen att det blev en win-win, vilket med all säkerhet var Stellans ambition. Effektivitet när den är som bäst alltså!
    2015-11-03 Stellan J svarar Staffan B
    Stort tack för ditt fina & utförliga omdöme Staffan! Verkligen kul att du uppskattade mitt jobb det viset! Med vänliga hälsningar Stellan, Fastighetsbyrån.
Marcus Finn
Stellan Jakobsson