Fastighetsbyrån Åre

Fastighetsbyrån Åre

• BadgeSixYears
Ring 0647-509 70 Dela

Åre är numera en levande ort, inte bara på vintern. Här finns mycket att hitta på alla tider på året och fler och fler flyttar hit permanent för att njuta av närheten till naturen. Vi på Fastighetsbyrån har koll på bostadsmarknaden för hus, stugor och bostadsrätter i och omkring Åre. Vårt område inkluderar förutom Åre även...

198 omdömen om Fastighetsbyrån Åre

Sedan starten hos Reco 2013

Tove T
Åre

Godt førsteinntrykk! Vi følte at vi ble hørt og alt ble så godt forklart. Vi følte oss trygge. Alt gikk så rask og ryddig. Vi anbefaler Fastighetsbyrån👍😊

Emelie L
Duved

Det har känts tryggt att köpa bostad via fastighetsbyrån i Åre. Vår mäklare Lena Sandström har varit otroligt trevlig och proffsig och gjort att affären har upplevts som väldigt smidig och behaglig.

Azadeh F
Åre By

Jag fick hjälp med all pappersarbete från annons, till hitta köpare, avtalsskrivnings och transaktion så smidigt som kunde går. Det var fördel och ha bra mäklare som förstått dina behöv med tanke på att vi bor i Stockholm och det skulle vara obekväm och åka hela vägen till Åre för all arbete som skulle göras. Vår mäklare var tillgänglig för mig som kund.

Fredrik G
Åre

Bra bemötande, bra kännedom. Snar återkoppling på frågor. Tydligt och tryggt vid kontraktsskrivningen.

Torild M
Åre

Profft, effektiv og superfin service☺️

Catharina Å
Åre Björnen

Vi har haft kontakt med mäklaren vid tidigare köp/säljtillfälle och var nöjda då. Det har funkat väldigt bra även denna gång. Bra bemötande, förståelse för våra önskemål och ingen känsla av att bara vilja avsluta affären. Vi är nöjda även denna gång.

Truls B
Åre Björnen

Lena var alltid veldig trevlig och responderade raskt og effektivt. Ingenting at utsette.

Stig-Ola G
Åre By

Det som behövs har blivit gjort så okej service!

Agneta Ström G
Åre By

Jag har fått den informationen som varit nödvändig, men inte haft personlig kontakt med mäklaren i samband med försäljningen..

Susanne L
Åre

Bra informtion och kommunikation. Bra återkoppling. God service vid visning, kontraktskrivning och betalning. Jag är nöid.

Pål R
Duved

Jag er veldig godt fornøyd med salget og den jobben megleren fra Fastighetsbyrån gjorde.

Daniel K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Åre

Trevligt bemötande, enkelt och smidigt med professionell mäklare.

Anna H
Åre

Bästa mäklaren i Åre. Lena har hjälp mig att köpa och sälja flera gånger och alltid med superbra resultat!

Ulrika Wahllöf B
Åre Björnen

Professionellt, trevlig och kunnig mäklare!

Mia Maria H
Duved

Andreas har varit mycket tillmötesgående när vi skulle sälja vårt hus. Svarat snabbt på frågor och funderingar. Alltid känt oss trygga i processen, samt att han verkligen hjälpte oss i slutskedet på försäljningen när det vart snabba puckar. Kan verkligen rekommendera honom!

Elisabeth R
Tegefjäll

Väldigt bra bemötande och vi är supernöjda med hela processen.

Ingrid W
Tegefjäll

Valde samma mäklare som vi en gång köpte lägenheten av, eftersom vi kände förtroende för henne och hon levde upp till förväntningarna.

Jens O
Edsåsdalen

För oss som köpare fungerade allt väldigt bra. Flexibel och lösningsorienterad mäklare. Hon ordnade till och med att vikarier ställde upp på kvällen när hon var på semester.

Tomas M
Tegefjäll

Jag har haft kontakt med en del mäklare genom åren. Lena Sandström är en av två mäklare jag håller som bäst. Hon är engagerad, kunnig och har en mycket vänlig framtoning. Jag kan verkligen rekommendera henne!

Ann-Christine S
Järpen

Vår mäklare var inkännande och lyhörd för hur vi kände inför försäljningen av vårt hus, vilket medförde ett visst vemod. Samtidigt var hon mycket professionell. Snabb på att svara och återkoppla. Hon drev processen framåt utan att pusha på för mycket. Hon satte ett pris på huset som vi trodde var för högt, men visade sig vara alldeles lagom. Vi fick 5% över utsatt pris. Vi är jättenöjda med vår mäklare och rekommenderar henne gärna till andra.

Tobias F
Järpen

Har bara gott att säga utifrån de kontakter som jag har haft med Fastighetsbyrån.

Jenny L
Björnänge & Såå

Positiv, trevlig och tillgänglig!

Asbjörn J
Duved

Alt gikk helt greit, ingen problemer for min del.

Erik Conny H
Sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Åre
Edsåsdalen

Väl bemött och våra synpunkter har tillmötesgått i den mån det har gått.

Ann C
Åre By

Vi är väldigt nöjda med bemötandet genom hela affären.

Albert C

Trevligt och fortroendeingivande

Maud P
Tegefjäll

Trevligt och proffesionellt bemötande. Tryggt att ha vid sin sida vid en försäljning.

Maria S
Tegefjäll

En fantastisk mäklare som sakligt men samtidigt med stor värme presenterade bostaden med ett enormt engagemang. Inga frågor kändes dumma;) Rekommenderas varmt!

Tore E
Edsåsdalen

Veldig god information hele tiden og blitt godt fulgt upp av mäklaren

Angelo C
Åre By

Bra och lösningsinriktad förmedling. Trevlig och kompetent mäklare som bidragit till ett smidigt köp.

Per O
Storlien

Bare positive opplevelser, Trivelig mæklare

Henrik G
Bydalsfjällen

Snabbt och trevligt bemötande!

Paulina P
Bydalsfjällen

Vi upplevde att mäklaren var tydlig och hjälpte oss genom husförsäljningen

Lena N
Huså

Väldigt bra bemötande med en positiv mäklare Vi hade funderat på försäljning under en längre tid och när vi bestämt oss så gick försäljningen betydligt snabbare än vi hade förväntat oss. Mäklaren tog sig an försäljningen på ett bra sätt och det visade sig att det var rätt tid att sälja. Vi är mycket nöjda med resultatet och det sätt som mäklaren bistod oss i denna situation.

Mikael F
Mörsil

Lena Sandström bästa mäklaren i Åre.

Per Johan S
Duved

Affären är inte klar ännu, därför svårt att bevara den

Yvonne E
Järpen

Smidig och snabb affär. Mäklaren Lena är väldigt duktig och behandlar alla kunder på bästa sätt.

Robin E
Mattmar

Inte så mycket kontakt med mäklare så svårt att ge ett omdöme

Pernilla S
Mattmar

Smidigt och enkelt att köpa vårt fritidsboende genom Andreas på Fastighetsbyrån Åre.

Julia S
Björnänge & Såå

Professionell och genuint trevlig. Rekommenderas!

Per S

Mycket bra Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Lars Johan M
Storlien

Jeg kontaktet Fastighetsbyrån Åre på email ved megler Andreas Askebäck og spurte om de kunne ta oppdraget, og Askebäck svarte så å si med en gang at det kunne de. Han har hele tiden vært rask til å svare på email, og alltid vært veldig konstruktiv og positiv. Det har vært en god opplevelse hele veien, og min fru og jeg anbefaler ham absolutt til andre. Vi var klar over at det kunne ta en del tid å få solgt leiligheten, ettersom markedet i området har vært noe trått, men vi mente det hele var i de beste hender hos Fastighetsbyrån...

Pauline H
Åre Björnen

Selv Megler var utgangspunkt i våres valg av Fastighetsbyrån. Hennes entusiasm og varme traff oss fra føste dag, bare på telefon, og hennes engasjement komme over bare ennå sterkere når vi møtt i kontoret hennes. Vi trodde da, og salg prosess var og bevis, at hennes entusiasm ville smitte over til kjøpere. Samtidig hennes ærlighet var betryggende for både oss som selgere og for kjøpere. Vi fikk veldig god råd i prosessen og vi føler oss trygg på at kjøperen og fikk god råd slik at alle partier ble fornøyd med kjøp/salg....

Åsa W
Åre

Trevligt bemötande av mäklaren, tydlig kommunikation.

Martin J
Hålland

Proffsigt och lösnings orienterat bemötande

Monika H
Undersåker

Mycket bra kontakt med vår mäklaren under hela processen. Vi förväntade oss en aktiv försäljning och det levererades. Vi är mycket nöjd från start till mål, bemötande, engagemang, försäljning-allt gick som på räls.

Ulrika I
Åre By

Vi fick ett väldigt bra bemötande. Snabb och effektiv, mycket bra service. Glad och trevlig mäklare som löste kontrakt skrivningen på vår hemma ort på fastighetsbyrån kontor. Sammanfattningen är att det känns tryggt att göra en affär med Lena på Fastighetsbyrån.

Mikael F
Åre By

Lena är så oerhört proffsig och utstrålar ett sådant lugn och en professionalitet utan dess like. Man märker att hon varit med i branschen ett tag. Allt har gått så smidigt och lätt från första kontakt, värdering, fotografering, visningar och kontraktskrivning. Tack för ett proffsigt jobb både Lena och Carolina!!

Pekka S
Åre By

Snabbt och mycket bra bemötande - löser allt på ett bra sätt- Är noggranna vilket borgar för en säker och bra affär för alla parter.

Gustav T
Duved

Andreas är vi väldigt nöjda med. Och kommer absolut att rekomendera honom vidare.