Amanda Hermander
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2014
?
Amanda Hermander är aktiv som mäklare i Årsta, där hon också bott. Att jobba som mäklare är något som Amanda stormtrivs med och att varje dag få möta nya människor och ställas inför olika situationer är något som verkligen inspirerar henne i sitt arbete. En bostadsaffär är den största affären man gör i livet, det är därför otroligt viktigt att man som mäklare är uppmärksam samt mottaglig för dina behov och önskningar för hur du vill genomföra din bostadsaffär. Att varje dag försöka överträffa kundernas förväntningar är något som är Amandas drivkraft. Hon vill att efter genomförd affär göra sina kunder så pass nöjda att de vill anlita henne igen och rekommendera henne vidare till nära och kära. Varmt välkommen att kontakta Amanda så ska hon berätta vad hon kan erbjuda just dig. Läs mer

Läs vad 99 kunder tycker om Amanda Hermander

• Pernilla H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jättesnäll & lätt att ha och göra med :) Läs mer
  • Andreas B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt bra genomfört rakt igenom! Läs mer
  • Angela L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda gav ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande från första mötet till kontraktsskrivningen. Hon fanns tillgänglig under hela processen och svarade snabbt på mejl, sms och i telefon vilket verkligen uppskattas.
    Se till att träffa henne innan ni väljer en annan mäklare! Läs mer
  • Claes S
    Claes S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda hjälpte oss genom hela processen och svarade på alla våra frågor. Vi är otroligt glada över att ha Amanda som vår mäklare när vi köpte vår första lägenhet. Hon var alltid tillgänglig för frågor och svar. Rekommenderas! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Claes S
    Tack för er reco! Jag hoppas att ni är nöjda med köpet och att ni trivs bra. God jul och gott nytt år på er!
  • Johanna E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig och snäll. Perfekt bemötande. Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Johanna E
  • Stefan B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande, hade svar på alla mina frågor - snabb kommunikation. Hela affären gick otroligt smidigt. Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Stefan B
    Stort tack för de fina orden, jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att rekommendera mig! Må så gott så hoppas jag att vi ses i framtiden!
  • Josefine D
    Josefine D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hjälpsam, vänlig och tillmötesgående! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Josefine D
    Tack för er reco! Jag hoppas att ni är nöjda med köpet och att ni trivs bra, stort lycka till med bebisen framöver också. God jul och gott nytt år på er!
  • Linnea A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi träffade många mäklarna inför vår lägenhetsförsäljning och Amanda Hermander var den mäklare vi fick bäst intryck av. Hon gav ett personligt och professionellt intryck, och vi kände oss trygga med att hon skulle ge allt för att sälja vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Linnea A
    Stort tack för att ni tog er tid och rekommendera mig! Så himla roligt att allt gick så bra :) Vi ses på tillträdet!
  • Johan D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi köpte vår lägenhet via Amanda och hon är superproffsig och duktig! Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Johan D
  • Jan J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi upplever Amanda som trovärdig och hon ger ett bra intryck Läs mer
    2017-11-27 Amanda H svarar Jan J
    Tack för er reco! Ta hand om er och ha en riktigt fin jul!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie