en del av Fastighetsbyrån Årsta

Arenavägen 55, 121 77 Johanneshov — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 76 rekommendationer
Amanda Hermander är aktiv som mäklare i Årsta, där hon också bott. Att jobba som mäklare är något som Amanda stormtrivs med och att varje dag få möta nya människor och ställas inför olika situationer är något som verkligen inspirerar henne i sitt arbete. En bostadsaffär är den största affären man gör i livet, det är därför otroligt viktigt att man som mäklare är uppmärksam samt mottaglig för dina behov och önskningar för hur du vill genomföra din bostadsaffär. Att varje dag försöka överträffa kundernas förväntningar är något som är Amandas drivkraft. Hon vill att efter genomförd affär göra sina kunder så pass nöjda att de vill anlita henne igen och rekommendera henne vidare till nära och kära. Varmt välkommen att kontakta Amanda så ska hon berätta vad hon kan erbjuda just dig.

Läs vad 76 användare tycker om Amanda Hermander

• Mario P
    Mario P skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Nöjd. Försäljningen gick ganska snabbt. Rekommenderar
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var den bästa mäklaren vi har träffat. Hon var trevlig, skapade en trygg atmosfär kring köpet och var alltid kontaktbar vilket var skönt för oss köpare.
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande och snabb kontakt!
  • Emil S
    Emil S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt duktig! Vi var supernöjda med Amanda
  • Lennart Y
    Lennart Y skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi tycker att Amanda är en lättsam och trevlig, kompetent och trevlig. Vi är mycket nöjda med samarbetet med henne vid försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt.
  • Younes N
    Younes N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hon är bra och jätte duktig.Hon är grym.
  • Malin J
    Malin J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda är bäst – vi köpte vår lägenhet för snart två år sen och Amanda har varit fantastisk på uppföljning och alltid funnits till hands när vi undrat något eller behövt värdera lägenheten. Vi kommer självklart välja henne när vi ska sälja, det borde alla göra (eller okej inte alla, då har hon kanske inte tid med oss :-) )
    2016-10-14 Amanda H svarar Malin J
    Ni är så himla gulliga som tar er tiden att rekommendera mig! Jag kommer alltid ha tid för er och jag ser verkligen fram emot när vi ska jobba ihop igen :) /Amanda
  • Jerk L
    Jerk L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda skötte försäljningen av våran lägenhet på ett professionellt sätt och vi kan varmt rekommendera henne!
    2016-09-05 Amanda H svarar Jerk L
    Tack snälla för er fina reco! Jag uppskattar det enormt. Väldigt roligt att det gick så bra och smidigt. Vi ses på tillträdet! /A
  • Marie-louise W
    Marie-louise W skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket gott bemötande, informativ
    2016-09-05 Amanda H svarar Marie-louise W
    Vad roligt att ni är nöjda, och att affären gick så pass smidigt och bra :) Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Christian C
    Christian C skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra!
    2016-09-05 Amanda H svarar Christian C
    Roligt att höra :) Hoppas att du ska trivas i nya lyan! Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att hon var lite dålig på att ge information efter visningarna. Som säljare hade jag velat ha en tidig uppdatering över hur många som kom och hur intresset var men jag kände att det var jag som fick fråga efter det. Dock så tycker jag som helhet att affären kändes helt ok så jag har inga stora anmärkningar
    2016-08-26 Amanda H svarar Daniel K
    Tack för feedback! Jag är ledsen om du upplevde det på de viset. Jag hoppas att du känner dig nöjd i helhet med affären. Jag tycker att vårt samarbete har fungerat klockrent och är så nöjd att du gav mig förtroendet :) vi ses på tillträdet!
  • Michael W
    Michael W skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande och så gick affären snabbt och smidigt.Vi fick vad vi begärde och lite till.
    2016-09-05 Amanda H svarar Michael W
    Vad roligt att ni är nöjda. Ni har varit väldigt härliga att ha att göra med. Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Inga-lill H
    Inga-lill H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har bara positivt att säga om Amanda. Allt har fungerat utan problem.
    Lättsam att ha att göra med. Fått regelbunden information under resans gång.
    Hon lyssnar även på kunden och är lyhörd för kundens åsikter.
    2016-09-05 Amanda H svarar Inga-lill H
    Ni har varit helt underbara att ha att göra med. Det har varit både väldigt trevligt och smidigt att samarbeta med er. Roligt att det gick så bra också! :) Vi ses på tillträdet. Kram A
  • Daniel & Sanna N
    Daniel & Sanna N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var enkel, bra och serviceinriktad.
    2016-09-05 Amanda H svarar Daniel & Sanna N
    Kul att ni är nöjda! :) Rekord i föreningen dessutom! Tack för förtroendet och tack för att ni tog er tid att skriva en reco! /Amanda
  • Johannes J
    Johannes J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Amanda och hon har varit ett bra stöd igenom hela processen. Framför allt då budgivningen inte tog fart direkt så behöll hon lugnet och vi fick till en väldigt bra affär till sist.
    2016-09-05 Amanda H svarar Johannes J
    Tack för er reco! Väldigt skönt att ni höll is i magen så att vi kunde få ut ytterligare för lägenheten. Roligt att ni är nöjda :) /Amanda
  • Hjördis N
    Hjördis N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande. Tog sig tid trots att det blev sent på kvällen!Jag har däremot svårt att förstå varför mäklaren lade ut lägenheten till ett pris som säljaren inte var villig att acceptera.
    2016-05-10 Amanda H svarar Hjördis N
    Tack för din reco :) Jag hoppas att ni är nöjda och glada med den fina lägenheten! Branschen använder numera utgångspris och inte längre accepterat pris. Sen har säljaren en s.k. fri prövningsrätt då säljaren alltid beslutar om vilket pris och till vem den vill sälja. Nu gick de ju bra och ni hittade en prisnivå som kändes bra för er båda :) Vi ses på tillträdet!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hon är proffessioniell,bra att ha och göra med. Rekommenderas
    2016-05-10 Amanda H svarar Andreas L
    Tack för din rekommendation :) Härligt att allt gått så smidigt! Vi hörs snart, och så får jag önska er lycka till i nya bostaden! :)
  • Joseph J
    Joseph J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var en trevlig rådgivare som var sakkunnig och professionell.
    2016-05-10 Amanda H svarar Joseph J
    Tack Joseph! Härligt att de gick så bra. :) Vi ses på tillträdet!
  • Chavah F
    Chavah F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mitt intryck som köpare är att Amanda är en tillmötesgående och kunnig mäklare.
    2016-05-10 Amanda H svarar Chavah F
    Tack för din reco :) Jag uppskattar att du tog dig tiden. Jag tror att ni kommer trivas kanon ett stenkast från där ni bor nu. Härligt med en så nära flytt :) /A
  • Sannah S
    Sannah S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra. Amanda är proffsig, trevlig och förtroendeingivande. Hon gick igenom köpekontraktet på ett tydligt och pedagogiskt sätt och det känns mycket tryggt att ha henne som mäklare. Dessutom agerar hon lugnt och proffesionellt i kontakten med vår bank.
    2016-05-03 Amanda H svarar Sannah S
    Tack för fina ord! Jag tror att ni kommer trivas hur bra som helst i nya lägenheten med ert kommande underverk :) /Amanda
  • Christine L
    Christine L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker Amanda har varit tillmötesgående och flexibel då jag fått möjlighet att se lägenhet även om det inte varit en planerad visning. Amanda har även varit lätt att kommunicera med vid budgivning samt frågor i samband med köpet.
    Hon har ett professionellt bemötande och samtidigt som hon är varm och personlig.
    2016-05-03 Amanda H svarar Christine L
    Tack för fina ord, och tack för att du tog dig tiden att skriva en reco :) Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra, pedagogisk och hjälpsam i köpprocessen
    2016-05-03 Amanda H svarar Andreas E
    Tack för din reco! Vi ses på tillträdet :)
  • Love N
    Love N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi kom i kontakt med Amanda genom recommendation från vår banktjänsteman för värdering av bostaden. När vi sedan skulle sälja vände vi oss till Amanda som skötte allt runt affären galant. Bra bemötande, alltid ärlig och uppriktigt och super trevlig! Rekommenderar gärna Amanda!
    2016-04-18 Amanda H svarar Love N
    Tack snälla Love & Johanna för er rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er. Jag hoppas att ni ska trivas uppe i Falun och att vi träffas i framtiden. :) Mvh Amanda
  • Laura M
    Laura M skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och ärligt bemötande! Vi är nöjda hittills.
    2016-03-02 Amanda H svarar Laura M
    Tack för din reco! Uppskattar att ni tog er tiden. Väldigt roligt dessutom att ni är nöjda! Vi ses för tillträde!

• Dan V
    Dan V skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lätt att hålla kontakt med och få svar av.
    2016-03-02 Amanda H svarar Dan V
    Roligt att du är nöjd! Vi ses snart igen :) /Amanda
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag fick ett väldigt positivt intryck av Amanda när jag var på visning, hon var vänlig och kändes genuin. Och viktigt, hon var inte för på! Det blev sedan så att jag köpte just denna lägenheten och under hela processen har Amanda varit mycket hjälpsam och svarat även på de mest dumma frågor med vänlighet. Jag skulle definitivt rekommendera henne till eventuella säljare och skulle även kunna tänka mig att använda henne själv vid försäljning i framtiden.
    2016-03-02 Amanda H svarar Angelica J
    Tack Angelica för dina ord! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Men först träffas vi för tillträde.
    Må så gott! Kram /Amanda
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda har varit exemplarisk, hon har varit väldigt tillgänglig, hon har svarat på alla mina frågor. Hon har varit glad och tillmötesgående och förklarat allt som jag inte har förstått. När vi skrev kontrakt så förklarade hon allting väldigt noggrant och bra. Har inte kunnat be om en bättre mäklare!
    2016-02-29 Amanda H svarar Sofia G
    Tack för så fina ord, vad glad jag blir :) Tack Sofia för ett klockrent samarbete, jag hoppas på fler i framtiden. Vi ses på tillträdet! Kram Amanda
  • Elin W
    Elin W skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att Fastighetsbyrån ger ett seriöst intryck, känner mig trygg med att de ger ett bra jobb.
    2016-02-29 Amanda H svarar Elin W
    Vad kul att du är så nöjd med mig/oss :) Verkligen roligt att försäljningen gick så bra! Vi ses på tillträdet!
    /Amanda
  • Sara T
    Sara T skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda hermander gjorde ett super jobb! Hon va proffesionell och väldigt hjälpsam. Hon kändes väldigt ärlig och det kändes inte som att allt var "sälj snack":) skulle välja henne igen!
    2016-02-26 Amanda H svarar Sara T
    Tack för dina ord Sara! Uppskattar otroligt att du tog dig tiden att ge mig ett omdömme. Vi ses på tillträdet! :)
    /Amanda
  • Per T
    Per T skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi fick en mycket proffsig och engagerad mäklare som lyckades göra avslut innan visning. Vi är inget annat än mycket nöjda med Amanda.
    2016-02-26 Amanda H svarar Per T
    Det är otroligt kul att ni är nöjda med affären. Tack för ett gott samarbete, ni har varit superhärliga att jobba med :) /Amanda
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda är kompetent och trevlig. Försäljningen av min bostad har skötts på ett väldigt professionellt sätt, tack.
    2016-02-04 Amanda H svarar Patrik B
    Tack för ett supertrevligt samarbete. Det känns otroligt bra att du är nöjd hela vägen. Hoppas ni ska trivas i Nacka/Saltsjö-bo. :) /Amanda
  • hanna b
    hanna b skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda är en fantastiskt professionell, trevlig och skön person att ha och göra med. Ställer alltid upp med spontana visningar när behovet har dykt upp och har jobbat hårt för att vi båda ska vara nöjda. Hon har också varit snabb med att svara på frågor och så otroligt hjälpsam med alla pappersarbeten efter att vi slutförde affären. Rekommenderar henne starkt!
    2016-02-04 Amanda H svarar hanna b
    Stort tack! Vad glad jag blir. Kul att det gick så bra :) Jag hoppas att vi ses fram över! /Amanda
  • Robert E
    Robert E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen gick över förväntan. Bra jobbat!
    2016-02-01 Amanda H svarar Robert E
    Tack för att du tagit dig tid och rekommendera mig :) Tack för ett gott samarbete, hoppas att vi ses snart igen! :) /Amanda
  • Elin J
    Elin J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande av Amanda, med snabba svar och bra information. Vi är jättetacksamma för att Amanda var en problemlösare och fixade en extra visning åt oss med kort varsel. Nu är vi glada lägenhetsägare i årsta och är tacksamma för all hjälp.
    2016-02-01 Amanda H svarar Elin J
    Tack Elin!
    Vad roligt att ni är nöjda. Det har varit väldigt roligt att hjälpa er och samarbeta tillsammans. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet. Vi ses på tillträdet :) /Amanda
  • Robin N
    Robin N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mycket nöjd med Amandas insats. Hon var snabb på att uppdatera oss om läget och om några större förändringar skedde. Hon jobbade in i det sista för att trissa upp priset och lyckades med detta. Hade hon inte haft is i magen och lyssnat för mycket på köparna hade vi gått miste om 125 000, men tack vare hennes engagemang så blev det bra tillslut. Något jag också vill tillägga är att hon var väldigt flexibel och lätt att jobba med. När jag, köparen och mitt ex tider inte gick att synka så körde hon till respektive så vi på ett smidigt sätt kunde signera från respektive arbetsplats.
    2016-01-28 Amanda H svarar Robin N
    Vad glad jag blir! Tack för ett otroligt smidigt och roligt samarbete. Jag är väldigt tacksam för förtroendet vid försäljningen och jag hoppas att ni ska trivas i era nya lägenheter! Vi ses på tillträdet!

• Agnes Å
    Agnes Å skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Svårt att ge ett utförligt omdöme på den lilla kontakt man haft. Men upplevde henne trevlig och professionell.
    2016-01-28 Amanda H svarar Agnes Å
    Hoppas att allt känns bra. Tack för att du tog dig tid att svara. Vi ses på tillträdet :)

• Johanna E
    Johanna E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig och kunnig! Mån om att köpet skulle kännas bra för både säljare och köpare. Rekommenderas!
    2016-01-28 Amanda H svarar Johanna E
    Tack för ett trevligt samarbete. Hoppas du ska trivas i din nya fina tvåa! :)

• Mustafa R
    Mustafa R skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har fick ett utmärkt bemötande av Amanda som lyckades styra upp hela affären med tydliga svar på alla frågor på en väldigt kort tid.
    2016-01-25 Amanda H svarar Mustafa R
    Tack för att du tog dig tiden! Uppskattas. Hoppas du ska trivas i nya lägenheten och att renoveringarna går vägen! :)
  • Jens M
    Jens M skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, trevlig och tålmodig
    Vi fick stöd när det strulade och och det hjälpte verkligen att få råd och lugnande ord i en stressad situation
    Har bara gott att säga om hela affären
    2015-11-02 Amanda H svarar Jens M
    Vad gulligt att du tog dig tid att skriva! Tack snälla för din rekommendation! :)/Amanda
  • Malin N
    Malin N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda har tagit väl hand om oss och kunnat svara på våra frågor.

Hon var väl förberedd vid kontraktsskrivningen så allt flöt på.
    2015-11-02 Amanda H svarar Malin N
    Tack för att du tog dig tiden och tack för fina ord :) Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Magnus V
    Magnus V skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppen! Proffsig och lyhörd, hade förståelse för våra tankar och behov.
    2016-01-26 Amanda H svarar Magnus V
    Tack för att du tog dig tiden och tack för din rekommendation! Ha det fint så ses vi nästa år igen för tillträde :-)

MVH
  • Helena B
    Helena B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag fick kontakt med Amanda då vi ville ha en värdering av vår lägenhet. Amanda gav ett professionellt, sympatiskt och glatt intryck. När vi sedan valde att gå vidare i processen anlitade vi Amanda för en kommande försäljning av vår lägenhet. Fotografering bokades in snabbt. Amanda svarade på de frågor vi hade och bemötte oss på bästa sätt. Vi har löpande haft kontakt och lägenheten således innan visning. Jag vill ge Amanda mina varmaste rekommendationer och kommer definitivt att rekommendera Amanda till vänner och bekanta!
    2015-10-27 Amanda H svarar Helena B
    Tack för väldigt fina ord! Så gulligt att du tog dig tiden, otroligt uppskattat! Vi ses på tillträdet så håller vi tummarna att ni får ert nya radhus snabbare än planerat :-) Kram Amanda
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra mäklare. Enkel att få kontakt med och proffsig.
    2015-10-09 Amanda H svarar Hanna B
    Tack Hanna för ett gott samarbete! Så kul att de gick bra :) Vi ses på tillträdet, lycka till med letandet!
    Mvh Amanda
  • Johan S
    Johan S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra, personlig och professionell hantering. Rekommenderas
    2015-09-02 Amanda H svarar Johan S
    Tack snälla för fin reco! Uppskattar att du tog dig tiden :) Vi ses på tillträdet, lycka till med flytten tills vi ses igen! /A
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande. trevlig, artig , professionell.Så bra bemötande och handhavande av mitt bodstadsköpande att jag kommer att rekommendera
    henne och Fastighetsbyrån till min vänner i framtiden.

Susanne Cöster
    2015-09-02 Amanda H svarar Susanne C
    Tack! Vad glad jag blir! :) Tack snälla för att du tog dig tid att svara. Vi ses imorgon på tillträdet! /Amanda
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att Amanda gav ett proffsigt och drivet intryck och kan bara rekommendera henne.
    2015-07-02 Amanda H svarar Tobias A
    Tack för fin reco! Väldigt roligt att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i nya lägenheten! Vi ses på tillträdesdagen! Mvh Amanda
  • Isabelle G
    Isabelle G skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda har varit en väldigt bra mäklare som vi är väldigt nöjda med. Positivt och lätt att få tag på vid frågor.
    2015-07-01 Amanda H svarar Isabelle G
    Tack för så fina ord! Det har varit superroligt att få hjälpa er. Ha en fin sommar med förhoppningsvis en ny familjemedlem snart! Vi ses på tillträdet. /Amanda
  • André A
    André A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En social kompetent tjej som ser framåt. En tjej som vill utvecklas i sitt arbete. Mycket bra respons utav denna mäklare. Good first impression.
    2015-07-01 Amanda H svarar André A
    Hoppas du är nöjd med köpet! Superfin lägenhet med kanonläge! Vi ses på tillträdet och tack för fin Reco :) /Amanda
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fastighetsbyrån med Amanda i spetsen gjorde ett fantastiskt arbete med att sälja våran bostad. Jag kan varmt rekommendera dem och tänker definitivt använda dem vid nästa bostadsaffär!
    2015-07-01 Amanda H svarar Henrik L
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mycket nöjda med hur Amanda skötte försäljningen av vår bostad.
    Hon gav ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Jag skulle utan tvekan rekommendera henne! :)
    2015-07-01 Amanda H svarar Åsa C
    Vad roligt att ni är nöjda! Tack för den fina reco'n. Vi ses på tillträdet, ha en fin sommar! /Amanda
Michel Warnie
Lukas Selberg