96 rekommendationer

Amanda Hermander
en del av Fastighetsbyrån Årsta

Amanda Hermander är aktiv som mäklare i Årsta, där hon också bott. Att jobba som mäklare är något som Amanda stormtrivs med och att varje dag få möta nya människor och ställas inför olika situationer är något som verkligen inspirerar henne i sitt arbete. En bostadsaffär är den största affären man gör i livet, det är därför otroligt viktigt att man som mäklare är uppmärksam samt mottaglig för dina behov och önskningar för hur du vill genomföra din bostadsaffär. Att varje dag försöka överträffa kundernas förväntningar är något som är Amandas drivkraft. Hon vill att efter genomförd affär göra sina kunder så pass nöjda att de vill anlita henne igen och rekommendera henne vidare till nära och kära. Varmt välkommen att kontakta Amanda så ska hon berätta vad hon kan erbjuda just dig.
Johanneshovsvägen 104
120 50 Årsta — Visa karta

Vad tror Amanda att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 96 kunder tycker om Amanda Hermander

• Claes S
    Claes S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda hjälpte oss genom hela processen och svarade på alla våra frågor. Vi är otroligt glada över att ha Amanda som vår mäklare när vi köpte vår första lägenhet. Hon var alltid tillgänglig för frågor och svar. Rekommenderas!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevlig och snäll. Perfekt bemötande.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande, hade svar på alla mina frågor - snabb kommunikation. Hela affären gick otroligt smidigt.
  • Josefine D
    Josefine D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hjälpsam, vänlig och tillmötesgående!
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi träffade många mäklarna inför vår lägenhetsförsäljning och Amanda Hermander var den mäklare vi fick bäst intryck av. Hon gav ett personligt och professionellt intryck, och vi kände oss trygga med att hon skulle ge allt för att sälja vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med slutresultatet!
  • Johan D
    Johan D skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi köpte vår lägenhet via Amanda och hon är superproffsig och duktig!
  • Jan J
    Jan J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi upplever Amanda som trovärdig och hon ger ett bra intryck
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trost sin ungdom mycket rutinerad o kunnig, dessutom väldigt trevlig.
  • Valter K
    Valter K skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda har varit mycket lyhörd och hjälpsam under hela försäljningsprocessen. Vi är mycket nöjda med hennes insats!
  • Elin E
    Elin E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, tillmötesgående och lätt att ha att göra med. Gav ett professionellt intryck och har varit hjälpsam i allt som haft med bostadsaffären att göra.
  • Saga L
    Saga L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen gick snabbt och över förväntan!
    Amanda är ett proffs!
  • Anette K
    Anette K skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Min affär blev krånglig och segdragen, men jag förstod ganska snart att det var på grund av säljaren och inte Amanda.
    Jag tycker att jag blev bemött på ett bra sätt!
  • Carolina H
    Carolina H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig och lyhörd, mycket proffsig.
  • Johanna F
    Johanna F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har mött Amanda Hermander när vi skulle köpa lägenhet och kan därför enbart utvärdera Amanda utifrån den biten. Vi fick då lätt kontakt med henne, fin och korrekt information som man kan vänta sig när man skall köpa bostad.
    Mitt betyg är därför enbart satt på denna biten och inte utifrån helheten på henne som mäklare.

När sedan kontraktet skulle skrivas var Amanda på en planerad semester och vi mötte därför en kollega till henne.
    Därför kan jag inte svara/betygsätta hur Amanda är i detta sammanhanget.

Det vi har sätt och mött av Amanda har vi gillat.
  • Mathilda S
    Mathilda S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är mycket nöjda med hur Amanda och fastighetsbyrån jobbar och tar hand om sina kunder!
    2017-05-09 Amanda H svarar Mathilda S
    Tack! Det uppskattas verkligen att du tog dig tiden att rekommendera mig! :) Jag hoppas att ni ska trivas! /A
  • Jesper H
    Jesper H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell och trygg affär, från visning till kontraktsskrivning kändes det som en trygg affär.
    2017-05-09 Amanda H svarar Jesper H
    Tack snälla för din reco :) Jag hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten! /A
  • Johan S
    Johan S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, lätt att få tag på, informativ och trevlig
    2017-02-28 Amanda H svarar Johan S
    Tack för att du tog dig tiden att rekommendera mig, det uppskattas! :)
  • Lena L
    Lena L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2017-02-28 Amanda H svarar Lena L
    Tack för din 5 av 5. Så roligt att försäljningen gick så bra :) Vi ses på tillträdet och tack för förtroendet!
  • Johan T
    Johan T skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Levererar det som förväntas utan konstigheter.
    2017-02-28 Amanda H svarar Johan T
    Tack för din reco! :) Jag hoppas att ni ska trivas i nya lyan, vi ses på tillträdet!
  • Yasir A
    Yasir A skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bemötandet var professionellt och konkret. Mäklaren var över förväntan. Det gick smidigt att sköta kontakta och hon tog tag i de utmaningar som fanns.
    2017-02-28 Amanda H svarar Yasir A
    Tack för din reco! Uppskattar att du tagit dig tid. Skönt att allt gick så smidigt och jag är glad att du är nöjd med vårt samarbete, jag är också väldigt nöjd :) Tack för förtroendet!
  • Mario P
    Mario P skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Nöjd. Försäljningen gick ganska snabbt. Rekommenderar
    2016-12-28 Amanda H svarar Mario P
    Tack för din reco :) Jag hoppas på fler samarbeten framöver! /A
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var den bästa mäklaren vi har träffat. Hon var trevlig, skapade en trygg atmosfär kring köpet och var alltid kontaktbar vilket var skönt för oss köpare.
    2016-12-28 Amanda H svarar Viktor F
    Tack för så fin reco! Det uppskattas enormt! Ni har varit underbara att ha och göra med, hoppas att allt med flytten har gått bra :) /A
  • Gustaf H
    Gustaf H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande och snabb kontakt!
    2016-12-28 Amanda H svarar Gustaf H
    Jag hoppas att flytten gick bra och jag tackar så mycket för att du tog dig tid att rekommendera mig :) /A
  • Emil S
    Emil S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt duktig! Vi var supernöjda med Amanda
    2016-12-28 Amanda H svarar Emil S
    Tack för er reco! Hoppas att ni ska trivas i nya lyan :) /A
  • Lennart Y
    Lennart Y skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi tycker att Amanda är en lättsam och trevlig, kompetent och trevlig. Vi är mycket nöjda med samarbetet med henne vid försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt.
    2016-12-28 Amanda H svarar Lennart Y
    Tack för fin reco, det uppskattas enormt! Gott nytt år på er! /A
  • Younes N
    Younes N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hon är bra och jätte duktig.Hon är grym.
    2016-12-28 Amanda H svarar Younes N
    Tack för er reco! Jag är så glad att det gick så bra för er :) Lycka till med renoveringen och gott nytt år!
  • Malin J
    Malin J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda är bäst – vi köpte vår lägenhet för snart två år sen och Amanda har varit fantastisk på uppföljning och alltid funnits till hands när vi undrat något eller behövt värdera lägenheten. Vi kommer självklart välja henne när vi ska sälja, det borde alla göra (eller okej inte alla, då har hon kanske inte tid med oss :-) )
    2016-10-14 Amanda H svarar Malin J
    Ni är så himla gulliga som tar er tiden att rekommendera mig! Jag kommer alltid ha tid för er och jag ser verkligen fram emot när vi ska jobba ihop igen :) /Amanda
  • Jerk L
    Jerk L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda skötte försäljningen av våran lägenhet på ett professionellt sätt och vi kan varmt rekommendera henne!
    2016-09-05 Amanda H svarar Jerk L
    Tack snälla för er fina reco! Jag uppskattar det enormt. Väldigt roligt att det gick så bra och smidigt. Vi ses på tillträdet! /A
  • Marie-louise W
    Marie-louise W skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket gott bemötande, informativ
    2016-09-05 Amanda H svarar Marie-louise W
    Vad roligt att ni är nöjda, och att affären gick så pass smidigt och bra :) Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Christian C
    Christian C skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra!
    2016-09-05 Amanda H svarar Christian C
    Roligt att höra :) Hoppas att du ska trivas i nya lyan! Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att hon var lite dålig på att ge information efter visningarna. Som säljare hade jag velat ha en tidig uppdatering över hur många som kom och hur intresset var men jag kände att det var jag som fick fråga efter det. Dock så tycker jag som helhet att affären kändes helt ok så jag har inga stora anmärkningar
    2017-02-27 Amanda H svarar Daniel K
    Tack för feedback! Jag är ledsen om du upplevde det på de viset. Jag hoppas att du känner dig nöjd i helhet med affären. Jag tycker att vårt samarbete har fungerat klockrent och är så tacksam för att du gav mig förtroendet :) vi ses på tillträdet!
  • Michael W
    Michael W skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande och så gick affären snabbt och smidigt.Vi fick vad vi begärde och lite till.
    2016-09-05 Amanda H svarar Michael W
    Vad roligt att ni är nöjda. Ni har varit väldigt härliga att ha att göra med. Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Inga-lill H
    Inga-lill H skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har bara positivt att säga om Amanda. Allt har fungerat utan problem.
    Lättsam att ha att göra med. Fått regelbunden information under resans gång.
    Hon lyssnar även på kunden och är lyhörd för kundens åsikter.
    2016-09-05 Amanda H svarar Inga-lill H
    Ni har varit helt underbara att ha att göra med. Det har varit både väldigt trevligt och smidigt att samarbeta med er. Roligt att det gick så bra också! :) Vi ses på tillträdet. Kram A
  • Daniel & Sanna N
    Daniel & Sanna N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var enkel, bra och serviceinriktad.
    2016-09-05 Amanda H svarar Daniel & Sanna N
    Kul att ni är nöjda! :) Rekord i föreningen dessutom! Tack för förtroendet och tack för att ni tog er tid att skriva en reco! /Amanda
  • Johannes J
    Johannes J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Amanda och hon har varit ett bra stöd igenom hela processen. Framför allt då budgivningen inte tog fart direkt så behöll hon lugnet och vi fick till en väldigt bra affär till sist.
    2016-09-05 Amanda H svarar Johannes J
    Tack för er reco! Väldigt skönt att ni höll is i magen så att vi kunde få ut ytterligare för lägenheten. Roligt att ni är nöjda :) /Amanda
  • Hjördis N
    Hjördis N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande. Tog sig tid trots att det blev sent på kvällen!Jag har däremot svårt att förstå varför mäklaren lade ut lägenheten till ett pris som säljaren inte var villig att acceptera.
    2016-05-10 Amanda H svarar Hjördis N
    Tack för din reco :) Jag hoppas att ni är nöjda och glada med den fina lägenheten! Branschen använder numera utgångspris och inte längre accepterat pris. Sen har säljaren en s.k. fri prövningsrätt då säljaren alltid beslutar om vilket pris och till vem den vill sälja. Nu gick de ju bra och ni hittade en prisnivå som kändes bra för er båda :) Vi ses på tillträdet!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hon är proffessioniell,bra att ha och göra med. Rekommenderas
    2016-05-10 Amanda H svarar Andreas L
    Tack för din rekommendation :) Härligt att allt gått så smidigt! Vi hörs snart, och så får jag önska er lycka till i nya bostaden! :)
  • Joseph J
    Joseph J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda var en trevlig rådgivare som var sakkunnig och professionell.
    2016-05-10 Amanda H svarar Joseph J
    Tack Joseph! Härligt att de gick så bra. :) Vi ses på tillträdet!
  • Chavah F
    Chavah F skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mitt intryck som köpare är att Amanda är en tillmötesgående och kunnig mäklare.
    2016-05-10 Amanda H svarar Chavah F
    Tack för din reco :) Jag uppskattar att du tog dig tiden. Jag tror att ni kommer trivas kanon ett stenkast från där ni bor nu. Härligt med en så nära flytt :) /A
  • Sannah S
    Sannah S skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra. Amanda är proffsig, trevlig och förtroendeingivande. Hon gick igenom köpekontraktet på ett tydligt och pedagogiskt sätt och det känns mycket tryggt att ha henne som mäklare. Dessutom agerar hon lugnt och proffesionellt i kontakten med vår bank.
    2016-05-03 Amanda H svarar Sannah S
    Tack för fina ord! Jag tror att ni kommer trivas hur bra som helst i nya lägenheten med ert kommande underverk :) /Amanda
  • Christine L
    Christine L skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker Amanda har varit tillmötesgående och flexibel då jag fått möjlighet att se lägenhet även om det inte varit en planerad visning. Amanda har även varit lätt att kommunicera med vid budgivning samt frågor i samband med köpet.
    Hon har ett professionellt bemötande och samtidigt som hon är varm och personlig.
    2016-05-03 Amanda H svarar Christine L
    Tack för fina ord, och tack för att du tog dig tiden att skriva en reco :) Vi ses på tillträdet! /Amanda
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra, pedagogisk och hjälpsam i köpprocessen
    2016-05-03 Amanda H svarar Andreas E
    Tack för din reco! Vi ses på tillträdet :)
  • Love N
    Love N skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi kom i kontakt med Amanda genom recommendation från vår banktjänsteman för värdering av bostaden. När vi sedan skulle sälja vände vi oss till Amanda som skötte allt runt affären galant. Bra bemötande, alltid ärlig och uppriktigt och super trevlig! Rekommenderar gärna Amanda!
    2016-04-18 Amanda H svarar Love N
    Tack snälla Love & Johanna för er rekommendation! Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er. Jag hoppas att ni ska trivas uppe i Falun och att vi träffas i framtiden. :) Mvh Amanda
  • Laura M
    Laura M skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och ärligt bemötande! Vi är nöjda hittills.
    2016-03-02 Amanda H svarar Laura M
    Tack för din reco! Uppskattar att ni tog er tiden. Väldigt roligt dessutom att ni är nöjda! Vi ses för tillträde!

Amanda
  • Dan V
    Dan V skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lätt att hålla kontakt med och få svar av.
    2016-03-02 Amanda H svarar Dan V
    Roligt att du är nöjd! Vi ses snart igen :) /Amanda
  • Angelica J
    Angelica J skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag fick ett väldigt positivt intryck av Amanda när jag var på visning, hon var vänlig och kändes genuin. Och viktigt, hon var inte för på! Det blev sedan så att jag köpte just denna lägenheten och under hela processen har Amanda varit mycket hjälpsam och svarat även på de mest dumma frågor med vänlighet. Jag skulle definitivt rekommendera henne till eventuella säljare och skulle även kunna tänka mig att använda henne själv vid försäljning i framtiden.
    2016-03-02 Amanda H svarar Angelica J
    Tack Angelica för dina ord! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya fina lägenhet. Men först träffas vi för tillträde.
    Må så gott! Kram /Amanda
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda har varit exemplarisk, hon har varit väldigt tillgänglig, hon har svarat på alla mina frågor. Hon har varit glad och tillmötesgående och förklarat allt som jag inte har förstått. När vi skrev kontrakt så förklarade hon allting väldigt noggrant och bra. Har inte kunnat be om en bättre mäklare!
    2016-02-29 Amanda H svarar Sofia G
    Tack för så fina ord, vad glad jag blir :) Tack Sofia för ett klockrent samarbete, jag hoppas på fler i framtiden. Vi ses på tillträdet! Kram Amanda
  • Elin W
    Elin W skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att Fastighetsbyrån ger ett seriöst intryck, känner mig trygg med att de ger ett bra jobb.
    2016-02-29 Amanda H svarar Elin W
    Vad kul att du är så nöjd med mig/oss :) Verkligen roligt att försäljningen gick så bra! Vi ses på tillträdet!
    /Amanda
  • Sara T
    Sara T skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Amanda hermander gjorde ett super jobb! Hon va proffesionell och väldigt hjälpsam. Hon kändes väldigt ärlig och det kändes inte som att allt var "sälj snack":) skulle välja henne igen!
    2016-02-26 Amanda H svarar Sara T
    Tack för dina ord Sara! Uppskattar otroligt att du tog dig tiden att ge mig ett omdömme. Vi ses på tillträdet! :)
    /Amanda
  • Per T
    Per T skrev om Amanda Hermander en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi fick en mycket proffsig och engagerad mäklare som lyckades göra avslut innan visning. Vi är inget annat än mycket nöjda med Amanda.
    2016-02-26 Amanda H svarar Per T
    Det är otroligt kul att ni är nöjda med affären. Tack för ett gott samarbete, ni har varit superhärliga att jobba med :) /Amanda
Michel Warnie
Lukas Selberg