en del av Fastighetsbyrån Årsta

Arenavägen 55, 121 77 Johanneshov — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 144 rekommendationer
Lukas har arbetat som fastighetsmäklare i Årsta i 7 år och är en inflyttad norrlänning som tidigare själv bott på Sköntorpsvägen i Årsta. Han drivs av ett fritt arbete med ständig kontakt med människor och trivs mer och mer för varje år som går. Att vara mäklare i Årsta innebär konstant förändring då området har stått för en omfattande förvandling och utveckling de senaste åren. Årsta är ett fantastiskt område med en härlig blandning av småstadskänsla och underbara naturområden. När hemlängtan tränger på som mest tar han gärna med sig fiskespöet till Umeå och åker ut till älvarna med några vänner.

Läs vad 144 användare tycker om Lukas Selberg

• Mattias B
    Mattias B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket trevlig, professionell och erfaren mäklare som levererar det han lovar och som du både som köpare och säljare kan lita fullt ut på.

Rekommenderas starkt.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag kan varmt rekommendera Lukas som mäklare. Vi är supernöjda med att ha anlitat honom. Det har känts tryggt och stabilt från början till slut. Försäljningen av vår lägenhet gick verkligen över förväntan. Jätteroligt!
  • Rebecka V
    Rebecka V skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hittills har vi en mycket god upplevelse. Bra tillgänglighet på mäklaren och trevligt bemötande.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är kanon. Han var delaktig i vår försäljning redan 6 månader innan visning. Då kom han med förslag på hur vi kunde piffa till lägenheten. Det var innan kontraktet var skrivet. Då kunde vi fixa med lägenheten i lugn och ro. Han var alltid nåbar under hela processen. Lukas kan Årsta väldigt bra. 5 plus!
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, tillmötesgående, informativ
  • Tomas Å
    Tomas Å skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Eftersom vi både köpte och sålde vår lägenhet via Lukas Selberg så känner vi att han verkligen lever upp till våra förväntningar både som köpare och säljare!
  • Anders T
    Anders T skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är jättebra. Trevlig, kunnig och vet hur allt skall utföras så att försäljning/köp blir på bästa sätt och att alla blir nöjda. Vi har haft flera uppdrag med honom och även bekanta till oss. Och vi är jättenöjda. :-) Allra bästa rekommendationer ger jag honom. /Anders Tunell
  • Emma M
    Emma M skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande och snabb återkoppling i alla frågor gällande lägenhetsköpet.
  • Linda D
    Linda D skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är bästa mäklaren i Årsta!!
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och hjälpsam mäklare vid köp av vår nya bostad!
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en professionell, ärlig och informativ mäklare och därför har vi anlitat honom vid båda våra lägenhetsförsäljningar. Dessutom ett mycket trevligt bemötande och alltid tillgänglig! Vi rekommenderar verkligen Lukas!

/Hanna och Daniel
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas Selberg är en trevlig och kompetent mäklare som hanterade vår lägenhetsförsäljning på ett mycket professionellt sätt. Vi fick täta rapporter genom hela processen vilket gjorde att vi kände oss trygga. Vi kan varmt rekommendera Lucas.
  • Alice B
    Alice B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att Lukas Selberg har varit fantastiskt bra i mitt köp av lägenhet. Jag träffade honom vid en visning innan den lägenhet jag faktiskt köpte och han förstod snabbt vad det var jag sökte och vilka behov jag hade när det kom till läge och typ av lägenhet. Under hela processen har han var mycket positiv, hjälpsam och kunnig om området Årsta.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och trevlig . Var noggrann att informera oss om viktiga delar i bostaden.
  • Maria L
    Maria L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är mycket nöjda med hela processen, från första kontakt till lyckad försäljning.
  • Emilie F
    Emilie F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi var super nöjda, vi har både köpt och sålt med hjälp av Lukas. Rekommenderar starkt.
  • Aleksandar M
    Aleksandar M skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med Lukas och kommer fortsätta ha honom som min mäklare i framtiden!
  • Karl Johan L
    Karl Johan L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket kompetent och seriös mäklare. Lukas blev vårat självklara val på grund av hans personliga och trevliga bemötande, hans kunskap och erfarenhet om marknaden och att han alltid varit realistisk och ärlig vid våra samtal och möten. Försäljningen gick dessutom väldigt smidigt från början till slut och vi har kännt oss trygga och nöjda med Lukas hela vägen.

/Kalle och Maria
    2016-09-01 Lukas S svarar Karl Johan L
    Hej på er!

Tack, det var många fina saker ni skriver - tack själva för förtroendet! Hoppas att ni och den "lille" mår bra och att du fortsätter krya på dig Kalle!

Hälsa familjen!

Med vänlig hälsning Lukas
  • Märit L
    Märit L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och professionellt bemötande. En genuin känsla för vad kunden söker efter och samtidigt både lyhörd och effektiv som fastighetsmäklare, jag kan varmt rekommendera honom.
    2016-09-01 Lukas S svarar Märit L
    Hej Märit!

Det var roligt att höra! Hoppas att du ska trivas och ring framöver om jag kan hjälpa dig med något.

Med vänlig hälsning Lukas
  • Linnéa L
    Linnéa L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas gav mig fantastisk hjälp i mitt köp av lägenhet.
    Skulle absolut rekommendera honom och kommer att använda Lukas när det är dags att flytta igen.
    2016-09-01 Lukas S svarar Linnéa L
    Hej!

Vad kul att du är nöjd, hoppas att du ska trivas bra och jag ser fram emot den dag du återkommer!

• Benoît D
    Benoît D skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tillgänglig och han gör allt för att alla förstar varje steg (även när det behövs översätta).
    2016-09-01 Lukas S svarar Benoît D
    Hej Benoît!

Tack så mycket och tack igen för att du värdesätter min dåliga engelska :)

Hoppas att ni mår bra och ring om ni behöver hjälp framöver!

• Cinderella L
    Cinderella L skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är väldigt nöjda med Lukas som alltid fanns "nära till hands" under vår försäljningsprocess.
    Engagerad, tillgänglig och pålitligt.
    2016-09-01 Lukas S svarar Cinderella L
    Hej Cinderella!

Tack för att ni svarade och det är väldigt kul att se att ni vart nöjda. Tack också för att jag fick hjälpa er!

Hälsa familjen och hoppas att ni trivs i ert nya hem!

• Jonas K
    Jonas K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande, respektfull och inlyssnande. Lukas var alltid tillgänglig och svarade på alla frågor. Stort tack jag rekommenderar varmt honom
    2016-09-01 Lukas S svarar Jonas K
    Hej Jonas!

Tack det var roligt att höra - hoppas det gått bra för er att hitta en ny lägenhet.

Hälsa så gott!

• Lotta F
    Lotta F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Stabil och pålitligt! Han är lite mindre mäklare -och mer av en samarbetspartner. Högsta betyg!!
    2016-09-01 Lukas S svarar Lotta F
    Tack Lotta!

Jag håller med, vi hade ett bra samarbete och det känns jättekul att du är nöjd!

• Marika W
    Marika W skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och professionellt bemötande från visning till överlåtelse. Lukas svarade alltid på frågor och höll oss underrättade genom hela köpeprocessen.
    2016-09-01 Lukas S svarar Marika W
    Hej Marika!

Tack så mycket för de snälla orden. Hoppas att ni trivs i er nya lägenhet och hör av er framöver om ni behöver hjälp!

• Daniel H
    Daniel H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt bra att ha att göra med. Andra gången som vi använder oss av Fastighetsbyrån Årsta och Lukas Selberg. Rekommenderar starkt!
    2016-09-01 Lukas S svarar Daniel H
    Hej Daniel!

Tack själva, det har vart ett nöje att få hjälpa er bägge gångerna!

Hälsa familjen och hoppas att ni får trivas söderöver!

• Elin B
    Elin B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och informativ. Nästan lite för mkt information, men bra!
    2016-08-31 Lukas S svarar Elin B
    Tack Elin - hoppas att du får trivas bra. Det stämmer nog bra det du säger, man är bra på surra när man väl sätter igång! :)

Ha det bra och hör av dig om du behöver hjälp framöver!

• Martin K
    Martin K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och proffsigt. Fick det priset vi ville ha.
    Trevlig i betande med kunder.
    2016-03-01 Lukas S svarar Martin K
    Hej Martin!
    Tack för era snälla ord och tack själva för ett trevligt samarbete!

• Simon B
    Simon B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas har varit väldigt proffsig hela vägen. Vi har känt oss trygga med honom. Så ett mycket väl godkänt betyg från vår sida.
    2016-02-29 Lukas S svarar Simon B
    Hej Simon!

Tack snälla, hoppas att ni ska trivas nu och lycka till med renoveringarna!

• Brf B
    Brf B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionellt, kunnigt och avslappnat bemötande mot samtliga parter. Rekommenderas!
    2016-02-29 Lukas S svarar Brf B
    Hej Brf Bullaren!
    Tack för ert förtroende, ni har gjort ett jättefint jobb med er lokal. Mvh Lukas
  • Anna H
    Anna H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi anlitade Lukas eftersom vi tyckte mycket om hans lugna och trygga bemötande när vi köpte samma lägenhet. Vi är väldigt nöjda med försäljningen också så kan varmt rekommendera Lukas som mäklare!
    Anna & Olov
    2016-02-29 Lukas S svarar Anna H
    Hej på er!
    Tack snälla, det har vart jättekul att få ha med er att göra både som köpare och säljare. Hoppas att ni mår bra!
  • Martin R
    Martin R skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra intryck av Lukas. Proffsigt bemötande och genuint intresserad av min lägenhet. Jobbat bra med flera extravisningar.
    2016-02-22 Lukas S svarar Martin R
    Hej Martin!

Tack, det var roligt att höra!

Vi ses i allsvenskan nästa år :)

• Rikard W
    Rikard W skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas har bidragit med lugn och expertis vid försäljning av vår första lägenhet. Vi är mycket nöjd med Lukas som har sett till att försäljningen både har gått smidigt och nått den prisnivå vi önskar. Rekommenderar Lukas starkt.
    2016-02-22 Lukas S svarar Rikard W
    Hej Rikard!

Tack snälla för det! Hoppas att ni trivs i Uppsala så här långt, vi ses på fredag!

• Rasmus S
    Rasmus S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Smidig och korrekt utförd affär! Mycket trevligt bemötande.
    2016-02-05 Lukas S svarar Rasmus S
    Tack Rasmus!
    Hoppas att ni får trivas bra i nya staden och ta hand om er!

• Maria K
    Maria K skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mycket nöjd med min mäklare Lukas Selberg. Han uppfattade snabbt vad jag var ute efter när jag sökte lägenhet och jag har fått all nödvändig information. Han har under hela köpprocessen varit lätt att nå. Med hans hjälp fick vi också bra kontakt mellan köpare och säljare tycker jag. Jag kan sammanfatta det som professionellt bemötande.
    2016-02-03 Lukas S svarar Maria K
    Hej Maria!
    Tack så mycket för de orden! Hoppas att flytten går bra för er! Mvh Lukas
  • Ingeborg B
    Ingeborg B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande, snabba svar, trevlig mäklare som man fick förtroende för.
    2016-02-03 Lukas S svarar Ingeborg B
    Tack så mycket Ingeborg! Hoppas att du trivs bra och hör bara av dig om du behöver hjälp framöver! Mvh Lukas
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas har varit alldeles utmärkt. Bra bemötande, god kontakt och ärlig. Stort plus!
    2016-02-03 Lukas S svarar Jessica J
    Tack snälla Jessica, vi ses på fredag! Mvh Lukas
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas har jag stort förtroende för och har haft kontakt med honom i ca 7 år.
    Han levde upp till allt jag kunde önska mig. hörde av sig och uppdaterade mig om hur allt gick med bud och allt annat man kan behöva.

10 av 10 möjliga poäng
    2016-02-02 Lukas S svarar Tobias H
    Tack Tobias, det var snällt! Hoppas att det går bra för din sambo nu så hörs vi snart. Mvh Lukas
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsigt, personligt och seriöst utfört uppdrag.
    2016-02-02 Lukas S svarar Magnus F
    Hej!
    Tack för det Magnus, känns bra att få ha kvar er i Årsta. Ha det bra så länge så ses vi i maj igen! Mvh Lukas
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lucas har varit bra och förtroendefull.
    2016-02-05 Lukas S svarar Yvonne H
    Hej Yvonne!
    Tack för ditt svar och hoppas att ni mår bra och ser fram emot flytten! Mvh Lukas
  • Jan H
    Jan H skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Både jag och min hustru uppfattade Lukas som en mycket trevlig person och som uppträdde mycket seriöst i sitt mäklarjobb. Uppskattade att han alltid frågade om det var något som vi undrade över eller hade andra frågor samt att han var klar och snabb med sina svar. Som kund är vi mycket nöjda med Lukas !

MVH / Jan Hellström
    2016-02-02 Lukas S svarar Jan H
    Hej Janne!

Tack snälla för de snälla orden. Vi ses på tillträdet!

• Vilhelm D
    Vilhelm D skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas ger ett proffesionellt och trevligt intryck samt att han har god kännedom om den lokala marknaden och aktuella prisnivåer samt vilka förväntningar man kan ha på en kommande försäljning.

Väldigt god tillgänglighet och ger konkreta och bra svar på de frågor som uppkommer.
    2016-02-02 Lukas S svarar Vilhelm D
    Hej Vilhelm!

Tack det var kul att höra. Ha det bra och hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!

• Daniel E
    Daniel E skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är en mycket duktig mäklare med god lokalkännedom.
  • Carina S
    Carina S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det var ett väldig trevligt bemötande från visning till skrivning av avtal.
  • Nela B
    Nela B skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt nöjd. Lukas Selberg är kompetent, engagerad och framförallt pålitlig.
    Vi har sålt två lägenheter genom honom i Årsta, skulle vi sälja en tredje skulle vi anlitat honom igen.
  • Gökhan Ö
    Gökhan Ö skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande, Lite kort information dock om lägenheten.
  • Elisabet O
    Elisabet O skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker att Lucias Selberg är bra, opretentiös, informativ och lätt att kommunicera med.
  • Mari T
    Mari T skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag hade tyvärr inte förmånen att träffa Lukas mer än en kort stund vid tillträdet. Affären sköttes av Amanda, vilket var med gjordes galant.

Bästa hälsningar
    //Mari Thysell
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lukas är entusiastisk och positiv.
  • Tobias F
    Tobias F skrev om Lukas Selberg en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Försäljningen har gått väldigt bra och är nöjd med mäklarens arbete. väldigt trevlig dessutom.
Michel Warnie
Amanda Hermander