Marie Redén
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 12 kunder tycker om Marie Redén

• Åsa L köpte sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Marie uppnådde alla förväntningar man kan ha på en mäklare. Läs mer
    2018-12-05 Marie R svarar Åsa L
    Tack så mycket Åsa för att du tog dig tid och rekommendera mig. Uppskattas väldigt mycket. Ha det gott!
  • Joseph J sålde sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Marie var supertrevlig, professionell, snabb och strukturerad. Uppskattade hennes uppriktighet och transparens. Läs mer
    2018-12-04 Marie R svarar Joseph J
    Stort tack Joseph för att du tog dig tid att rekommendera mig det uppskattas mycket. Tack också för de fina orden.
  • Lisa S köpte sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har köpt lgh. Marie var mycket proffsig och trevlig. Hon var mycket tillgänglig och snabb på att svara både via Mail och telefon. Läs mer
    2018-10-28 Marie R svarar Lisa S
    Stort tack Lisa för att du tog dig tid att rekommendera mig. Jag uppskattar det väldigt mycket och blir väldigt glad :). Ha det gott så ses vi på tillträdet!
  • Niklas L sålde sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra på att återkoppla, enkel att ha att göra med. Högsta betyg från mig. Läs mer
    2018-10-02 Marie R svarar Niklas L
    Hjärtligt tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, uppskattas enormt. Ha det gott!
  • Harinder S köpte sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Soft-spoken and assisted us in the smooth end-to-end sale. Läs mer
    2018-09-28 Marie R svarar Harinder S
    Many thanks. Hope you will enjoy your new home.
  • Ellinor E skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trygg och bra! Tillmötesgående och bra mäklare. Läs mer
    2018-09-25 Marie R svarar Ellinor E
    Tack för att du tog dig tid att rekommendera mig det uppskattas. Lycka till med nya bostaden!
  • Viktor H skrev om Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppen! Marie fixade snabbt en visning med mycket kort varsel, var tydlig i kommunikationen, flexibel och trevlig. Allt som allt blev lägenhetsköpet en mycket smidig affär - tack för det! Läs mer
    2018-09-21 Marie R svarar Viktor H
    Tack Viktor för att du tog dig tid att svara. Kul att få hjälpa till och att det blev smidigt och bra för dig.
    Det är bara att höra av dig om du undrar över något. Ha det gott!
  • Robin C köpte sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en lägenhet där Marie var mäklare. Marie är trevlig och profesionell. Hon känns genuin och är lätt att ha och göra med. Hon känns inte så tillgjord som många mäklare kan vara. Läs mer
    2018-09-17 Marie R svarar Robin C
    Tack Robin för de fina orden samt att du tog dig tid att svara. Lycka till med ditt nya boende och hör av dig om du undrar över något.
  • Susanna J sålde sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Marie Redén hjälpte mig att på ett mycket snabbt och proffsigt sätt sälja min tvåa i Årsta. Hon har mycket god lokalkännedom och var lyhörd inför mina förväntningar och frågor, vilket underlättade hela processen – från fotografering och visning till utträde. Tack vare Marie blev affären smidig och enkel för alla parter. Läs mer
    2018-09-14 Marie R svarar Susanna J
    Tack Susanna för att du tog dig tid och för dina fina ord. Det var roligt att det blev bra både för dig och köparen.
    Lycka till med din nya bostad och undrar du över något så är det bara att höra av dig.
  • Pierre S sålde sin bostad med hjälp av Marie Redén en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mare har sålt min 3 rum/kök lgh i Årsta .
    Alla mina förväntningar har blivit uppfylla . Marie är mycket professionell,
    Så jag ger högsta betyg till Marie .
    Vänligen Pierre Sortelius. Läs mer
    2018-09-04 Marie R svarar Pierre S
    Tack Pierre för dina fina ord. Det var kul att få hjälpa till :).
    Vänligen / Marie

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta