en del av Fastighetsbyrån Årsta

Arenavägen 55, 121 77 Johanneshov — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 163 rekommendationer
Michel arbetar på Fastighetsbyrån i Årsta och har gjort det sedan 2007 och är en av områdets mest anlitade mäklare. Han är specialiserad på just Årsta och har mycket god kunskap om området, bostadsrättsföreningarna, prisnivåerna och framförallt en insikt i vad som behövs för att lyckas med en riktigt bra försäljning.

Läs vad 163 användare tycker om Michel Warnie

• Susanne S
    Susanne S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd! Trevlig ärlig och lugn! Tack!
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Återigen väldigt nöjda med Michels insats i vår försäljning. Väldigt proffsigt bemötande, saklig, och utmärkt bollplank kring diverse frågor. Flexibel och tillgänglig.
    2016-10-31 Michel W svarar Fredrik R
    Tack så mycket Fredrik. Kul att få hjälpa er på nytt med försäljningen! :) Får tacka så mycket för förtroendet också!
  • Maja-malin E
    Maja-malin E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel kan sin grej, är proffsig och fick till en försäljning som jag som säljare är supernöjd med.
    2016-10-31 Michel W svarar Maja-malin E
    Vad roligt att höra Maja-Malin! Superfin lägenhet att jobba med och du har även varit kanon som säljare, så jag får själv tacka för bra förutsättningar för att göra en bra affär :) Ha det fint så hörs vi! / Michel
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och engagerad. Bra service!
    2016-10-31 Michel W svarar Niklas G
    Roligt att höra Niklas att du är nöjd! Får tacka så mycket! / Michel
  • Anna F
    Anna F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och hjälpsamt bemötande.
    2016-10-31 Michel W svarar Anna F
    Tack för din rekommendation Anna :) / Michel
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra kommunikation, snabbt och smidigt, det kändes som att han kunde sin sak. Jag upplevde att allt flöt på bra.
    2016-10-31 Michel W svarar Charlotte D
    Tack för detta Charlotte! Alltid kul att höra! Snällt att du tog dig tid att skriva din reco. Hälsningar Michel
  • Mats B
    Mats B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra intryck, trevlig med ordning och reda.
    2016-10-31 Michel W svarar Mats B
    Tack för din rekommendation Mats! Precis så det ska upplevas. / Michel
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, mkt duktig på Årsta, är inte rädd för att göra det lilla extra. Strukturerd, trevlig och alltid förberedd!
    2016-10-31 Michel W svarar Patrick W
    Tack för detta Patrick! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Det var riktigt roligt att få samarbeta tillsammans!
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var påläst, sympatisk och engagerad. Han återkom snabbt med svar på våra frågor. Jag skulle ge honom varma rekommendationer alla dagar i veckan.
    2016-10-31 Michel W svarar Alexandra A
    Vad snällt sagt Alexandra! Får tacka för förtroendet och det känns kanonbra att ni är så nöjda. Tycker också att ni har varit kanon att ha att göra med! :) / Michel
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig och seriös mäklare med god attityd
    2016-10-31 Michel W svarar Sebastian P
    Tack så mycket Sebastian och tack för att du tog dig tid att skriva en reco :) Syns på tillträdesdagen! / Michel
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. både köpt och sålt med honom.
    inga konstigheter och man får alltid snabbt och bra svar, hur dumma frågor man än ställer.
    2016-10-31 Michel W svarar Camilla B
    Tack så mycket Camilla! Kul att jag fick hjälpa er med försäljningen på nytt och att ni är nöjda :)
    Inga frågor är för dumma :) Sköt om dig! / Michel
  • Linda
    Linda skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag ger högsta betyg till Michel! Han är otroligt service-minded, han har koll på läget, återkopplar alltid och snabbt. Och det viktigaste av allt när man gör en bostadsaffär – det kändes TRYGGT, hela vägen. Jag ger Michel mina varmaste rekommendationer.
    2016-10-17 Michel W svarar Linda
    Tack så mycket för din fina reco Linda! Superkul att höra att du är så nöjd med hela arbetet. Det har varit väldigt kul att få jobba med dig också i din försäljning :) Åter igen, stort tack, betyder väldigt mycket för mig! Hälsningar Michel
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjda med Michel! Trevlig, proffsig och initiativrik. Han har gjort ett kanonjobb!
    2016-09-12 Michel W svarar Andreas W
    Stort tack Andreas! Kul att ni är nöjda med affären :) Syns snart på tillträdesdagen! Hälsningar Michel
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte lägenhet i Årsta och Michel var mycket hjälpsam som mäklare!
    2016-09-01 Michel W svarar Viktor H
    Tack så mycket Viktor! Alltid roligt med nöjda köpare :) Sköt om dig så hörs och syns vi framöver!
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra service och bemötande.jag bor utomlands och därför var det speciellt viktigt för mig att kunna lita pà en mäklare. Allt gick bra. TACK FÖR ALLT.
    2016-09-01 Michel W svarar Catherine B
    Får börja med att tacka för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Jätteroligt att höra att du är nöjd och att du upplever att allt gick fint trots långa avstånd oss i mellan. Sköt om dig och hör av dig om det dyker upp några frågor här framöver. Hälsningar Michel
  • Aime K
    Aime K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och trevlig. Skickar bra info kontinuerligt.
    2016-09-01 Michel W svarar Aime K
    Tack för din rekommendation Aime. Kul att vi kom i mål med försäljningen på ett bra sätt :)
  • Hikmet R
    Hikmet R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Riktigt bra kundbemötande.
    Proffsigt arbete.
    2016-09-01 Michel W svarar Hikmet R
    Tack så mycket Hikmet för din rekommendation. Kul att du är nöjd med det utförda arbetet! Vi hörs och syns inom kort :) Hälsningar Michel
  • Iréne O
    Iréne O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tryggt. Michel var alltid hjälpsam och professionell. Han svarade på alla frågor klart och tydligt, det fanns aldrig några oklarheter.
    2016-09-01 Michel W svarar Iréne O
    Tack så mycket för dina fina ord Irene :) Ett nöje att ha med dig att göra! Hälsningar Michel
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel känns väldigt kunnig och med ett stort kontaktnät i Årsta. Han är pedagogisk och förklarar vad som händer i en situation som man som köpare och säljare är väldigt ovan. Det kändes tryggt att ha Michel som mäklare. Jag bestämde mig redan när jag köpte lägenheten för att jag skulle anlita Michel den dagen jag sålde lägenheten.
    2016-09-01 Michel W svarar Jenny E
    Hej Jenny! Vad snällt att du tar dig tiden att skriva några rader, det uppskattas! Superroligt att få ha dig som återkommande kund och väldigt roligt att försäljningen gick så pass bra också :) Sköt om dig så hörs vi framöver. Hälsningar Michel
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel Warnie har gjort ett kanon jobb både jag o köparna är supernöjda. Allt från första kontakt som all info under försäljningen.
  • Kim R
    Kim R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Helt igenom superproffsig! Upplevdes som mkt kunnig,trygg,inlyssnande,stöttande.Trevlig ,behaglig personlighet toppade kontakten.Varma rekommendationer!
    2016-08-26 Michel W svarar Kim R
    Tack så mycket Kim för dina fina ord :) Syns snart på tillträdet och lycka till i det nya boendet! Hälsningar Michel
  • Marie H
    Marie H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag upplevde Michel som en mycket trevlig och hjälpsam mäklare.
    2016-08-26 Michel W svarar Marie H
    Hej Marie! Vad roligt att höra att ni är nöjda! Känns väldigt kul att det blev just du och Niklas som köpte lägenhet via mig. Syns snart på tillträdet! :)
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tillgänglig
    Hjälpsam
    Trevlig
    2016-05-14 Michel W svarar Linnea L
    Hej Linnea! Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva din rekommendation :) Syns på tillträdesdagen!
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var proffsig och tillmötesgående från start till mål. Försäljningsprocessen och allt runt omkring sköttes över förväntan.
    2016-05-14 Michel W svarar Marcus G
    Vad roligt att höra att du är nöjd Marcus. Jag får även passa på att tacka för förtroendet att få hålla i din försäljning, det var ett nöje! :) hälsningar Michel
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hängiven, duktig mäklare som dessutom var mycket tydlig och vänlig. Helt klart den bästa mäklare jag använt!
    2016-05-14 Michel W svarar Lisa F
    Vilka fina ord Lisa! Känns väldigt roligt att höra att du är så pass nöjd! :) Stort tack för din rekommendation! Hälsningar Michel
  • Douglas G
    Douglas G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra. Proffsigt. Lyhört. Hjälpsam.
    2016-05-14 Michel W svarar Douglas G
    Tack för din rekommendation Douglas! Får även passa på att tacka för förtroendet. Hälsningar Michel
  • Britta-stina K
    Britta-stina K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var proffsig under hela processen och rekommenderas varmt. Han var väldigt duktig på att förklara hur hela försäljningsprocessen skulle gå till och var bra på att löpande informera om vad som hände.
    2016-05-14 Michel W svarar Britta-stina K
    Hej Britta-Stina! Jätteroligt för mig att höra att du är nöjd! Stort tack för förtroendet att jag fic hjälpa till med försäljningen :) Hälsningar Michel
  • Monica B
    Monica B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är mkt bra, påläst, vet vad som ska göras, jag fick mer än jag hade förväntat.Jag valde Michel därför jag hade honom när jag köpte för 3 år sedan. Dessutom är han väldigt trevlig
    2016-05-14 Michel W svarar Monica B
    Hej Monica!

Jag tycker det är jättekul att du är nöjd och jag får tacka så mycket att jag fick förnyat förtroende att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs i Skåne och att ditt nya boende känns bra! Hörs här i dagarna, hälsningar Michel
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Enkelt och smidigt! Och stort plus för att vi ordnade allt på 3 veckor från köpet.
    2016-05-14 Michel W svarar Alexandra K
    Tack för din reco Alexandra! Riktigt kul att vi fick till allting så pass fort också :) Hälsningar Michel
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande! Proffsigt!
    2016-05-14 Michel W svarar Amanda L
    Hej Amanda! Tack för att du är nöjd med affären och tack för din reco :) Hälsningar Michel
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Pålitlig, kompetent, service minded, engagerad, snabb, hög servicekänsla
    2016-05-14 Michel W svarar Tobias A
    Tack för din fina reco Tobias! Får även passa på att tacka från min sida att jag fick förtroendet att hjälpa till! Hälsningar Michel
  • Mikaela M
    Mikaela M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är hjälpsam och väldigt trevlig. Lätt att tycka om och rekomenderas därför varmt!
    2016-05-14 Michel W svarar Mikaela M
    Mikaela, tack för din reco och tack för dina fina ord :) Du har varit väldigt bra att ha att göra med och det känns kul att jag fick vara mäklaren som du köpte av! Hälsningar Michel
  • Linda T
    Linda T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ett proffsigt men samtidigt personligt bemötande, väldigt engagerad och snabb på att återkoppla och uppdatera. Allt man kan önska av en mäklare!
    2016-05-14 Michel W svarar Linda T
    Stort tack Linda för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva ner dem. Syns på tillträdesdagen! :) hälsningar Michel
  • Anders T
    Anders T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Genuint trevlig mäklare. Personligt bemötande samt proffsigt engagemang. Värnar om både säljare och köpares bästa.
    2016-05-14 Michel W svarar Anders T
    Roligt att höra Anders att du är nöjd med insatsen Får även passa på att tacka för förtroendet också :) hälsningar Michel
  • Maria A
    Maria A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    riktig proffs bemötande. kände fastigheten bra och kunde svara på alla våra frågor. trevlig och kunnig en mäklare som jag skulle varmt rekommendera.
    2016-05-14 Michel W svarar Maria A
    Vad snällt skrivet av dig Maria! Tack för att du tog dig tid att lämna din fina reco :) Hälsningar Michel
  • Gajane O
    Gajane O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Pålitlig, duktig, svarar alltid på frågor. Dock gav uttrycket att vara lite nonchalant.
    2016-05-14 Michel W svarar Gajane O
    Hej Gajane! Tack för din rekommendation och för din ärliga feedback. Ska göra mitt bästa för att bättra mig då det absolut inte har varit meningen att upplevas som nonchalant. Ha en riktigt fin dag så hörs vi här framöver :) Hälsningar Michel
  • Per A
    Per A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    bra, trevlig, snabb respons, professionell.
    2016-05-14 Michel W svarar Per A
    Hej Per! Tack för din rekommendation, det betyder väldigt mycket för mig! Syns på tillträdesdagen! hälsningar Michel
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En proffsigt utförd och smidig bostadsaffär. Michel var väldigt närvarande och kontaktbar under hela processen.

/D
    2016-05-14 Michel W svarar Daniel J
    Hej Daniel! Tack för din reco och för att du tog dig tid att skriva den. Ett nöje att samarbeta med dig! Hälsningar Michel
  • Adrian I
    Adrian I skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket proffsigt bemötande och engagemang.
    2016-05-14 Michel W svarar Adrian I
    Tack så mycket för din reco Adrian! Syns på tillträdesdagen :) Hälsningar Michel
  • Mattias N
    Mattias N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi upplevde Michael som en ärlig och lyhörd person och han var väldigt behaglig att ha att göra med. Han har varit väldigt noggrann och kontinuerligt guidat oss igenom hela processen. Vi har känt oss väldigt trygga med Michael som vår representant.
    2016-03-06 Michel W svarar Mattias N
    Vad roligt att höra Mattias! Det var kul att få hjälpa er med försäljningen :)
    Ha det fint så syns och hörs vi här framöver. Hälsningar Michel
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är på det hela väldigt nöjda med Michel och Fastighetsbyrån.
    2016-03-06 Michel W svarar Patrik A
    Vad roligt att höra Patrik! Vi syns på tillträdet! Hälsningar Michel
  • Klas J
    Klas J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    bra bemötande, vänlig, inte påstridig
    2016-03-06 Michel W svarar Klas J
    Tack för din reco Klas :) Hälsningar Michel
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han var alldeles utmärkt, lugn, trevlig och förtroendeingivande utan att vara insmickrande, det passade oss bra!
    2016-02-26 Michel W svarar Jenny J
    Stort tack för rekommendationen Jenny. Alltid lika roligt att få bra feedback :)
    Syns på tillträdet :) / Michel
  • Helen S
    Helen S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag var intresserad av en lägenhet i Årsta och ställde frågan till Michel om det var möjligt att ordna en förhandsvisning. Han var mycket vänlig och tillmötesgående i mail och sms och ordnade detta trots utlandsvistelse.Lägenhetsaffären genomfördes på ett föredömligt sätt. Michel har ett trevligt bemötande och känns genuin.
    2016-01-28 Michel W svarar Helen S
    Tack för din fina rekommendation Helen! Du har också varit väldigt bra att göra med! Roligt att vi fick till ditt köp på ett bra sätt och jag hoppas att du kommer trivas i lägenheten när det är dags :) Ha det nu så bra och så syns vi på tillträdesdagen! Hälsningar Michel
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bara bra, jag hade iofs inte så mycket kontakt eftersom min lgh såldes lite vid sidan om och det blev ingen visning.
    2016-01-28 Michel W svarar Tomas J
    Vad kul att du är nöjd Tomas! Det hela går oftast lite snabbare när försäljningen sker utan visningar m.m. Hoppas du är nöjd med försäljningen också :) Hörs här framöver! Hälsningar Michel
  • Martin D
    Martin D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mkt nöjd!! Superenkel att ha o göra med!
    2016-01-28 Michel W svarar Martin D
    Tack för din reco Martin! Det var kul att få hjälpa till och roligt att det gick så bra med försäljningen också! Vi hörs här framöver, hälsningar Michel
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell, mån om både köpare och säljare. Engagerad, sträcker ig det där lilla "extra".
    2016-01-28 Michel W svarar Jesper K
    Tack Jesper! Det var kul att få göra affär med dig och hoppas att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet! :) Hälsningar Michel
  • Markus L
    Markus L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Genom sitt professionella bemötande föll valet av mäklare på Michel. Så här i efterhand kan jag starkt rekommendera honom. Med hög servicegrad och stor erfarenhet av Årsta gick försäljningen av lägenheten väldigt smidigt. Michel har under försäljningens gång också varit väldigt bra på att återkoppla till mig som säljare.
    2015-11-03 Michel W svarar Markus L
    Hej Markus,

Tack så mycket för din fina reco och stort tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen! :) Kul att du är så pass nöjd. Det var roligt att få arbeta med dig också!
    Syns på tillträdesdagen! Hälsningar Michel
  • Eva A
    Eva A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har varit mycket nöjda med det bemötande vi fick av Michel Warnie. Han har lyssnat på oss men även kommit med goda råd. Har mycket god kännedom till Årsta vilket måste anses som ett stort plus. Michel är dessutom en mycket trevlig person som alltid har varit lätt att få tag på och har kommit med snabba svar.
    2015-10-07 Michel W svarar Eva A
    Tack för din fina reco Eva och att du tog dig tid att skriva den!

Får passa på att tacka för förtroendet och kul att ni är så nöjda.
    Hälsa Benni så gott från mig så hörs vi här längre fram!
    Hälsningar Michel
  • Liselotte N
    Liselotte N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är hur nöjd som helst! Kände mig så trygg med Michel från första stund, och kände att jag fick bra guidning hela vägen. Kan inte göra annat än att varmt rekommendera honom som mäklare!
    2015-10-07 Michel W svarar Liselotte N
    Hej Liselotte!

Vad roligt att höra! Det var riktigt kul att vi fick till försäljningen så pass bra också!
    Stort tack för förtroendet :)
    Hälsningar Michel
Lukas Selberg