Michel Warnie
en del av Fastighetsbyrån Årsta

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Därför att jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som säljare eller köpare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag ute och vandrar, både till fjälls och på skogsled, och så är jag med min yorkshireterrier som alltid är med på kontoret. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och har även ett stort musikintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Men kanske en vacker sekelskifteslägenhet intill Vasaparken eller en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet.
Johanneshovsvägen 104
120 50 Årsta — Visa karta

Vad tror Michel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 244 kunder tycker om Michel Warnie

• Linn P
    Linn P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    När vi skulle sälja vår lägenhet i centrala Årsta var valet av mäklare enkelt. Vi hade träffat Michel när vi letade lägenhet några år tidigare och fått stort förtroende för honom.
    Genom hela försäljningsprocessen har Michel varit bra på att hålla oss uppdaterade och trots en tuff marknad nådde vi det priset vi ville.
    Vi rekommenderar Michel varmt till alla som ska sälja sin bostad i Årsta och vi skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
  • Sara T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en 2:a i centrala Årsta. Michel var påläst, intresserad och kunnig. Sålde med vinst trots sviktande marknad.

Jag vill varmt rekommendera Michel till alla som ska sälja i Årsta. Ingen kan marknaden som han. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sara T
    Hej Sara! Vad snällt skrivet av dig, det blir jag superglad att höra :) Får även passa på att tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet :)
  • Mattias S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Lyckad försäljning av tvåa trots krånglig marknad. Man får mycket för arvodet både från Michel och Fastighetsbyrån. Alltid tillgänglig alt. återkommer väldigt snabbt, vilket jag tycker är viktigt hos en mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Mattias S
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva recon :) Väldigt kul att höra att du är nöjd på alla punkter Mattias :)
  • Sonya F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte en 2a. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sonya F
    Tack så mycket Sonya! Hoppas du kommer trivas super i din nya lägenhet :) / Michel
  • Anders L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det märks att Michel är en erfaren mäklare. Han utstrålar ett lungn och "know how" men framförallt så levererar han i försäljningsfasen. Vi rekomenderar starkt Michel. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Anders L
    Stort tack Anders! Härligt att höra att ni är nöjda :)
  • Sara C skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig, professionell och serviceminded. Jag fick stor respekt för hans yrkeskunnande och kände förtroende att bolla med honom kring alltifrån styling av lägenheten till budgivning. Läs mer
    2018-10-30 Michel W svarar Sara C
    Hej Sara, tack så mycket för din reco :) Hoppas allt är fint med dig! / Michel
  • Susanne A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har både köpt och sålt lägenhet gneom Michel.
    44 kvm på Siljansvägen i Årsta.

Michel lyckades bra med min försäljning när det var svårt att få lägenheter sålda. Han sålde över min förväntan. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Susanne A
    Stort tack för din reco Susanna :) Alltid lika trevligt att göra affärer med dig. Hälsningar Michel
  • Erica S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag köpte en trea i Årsta via Michel och är väldigt nöjd med hans insats - snabb, trevlig och proffsigt bemötande! Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Erica S
    Tack så mycket för att du tog dig tid att skriva din reco Erica, det uppskattas :) Hälsningar Michel
  • Lotta L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra, duktig,erfaren.
    Kändes proffsig och vänlig. Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Lotta L
    Hej Lotta! Tack för att du skrev din reco och väldigt kul att höra att allt kändes bra, precis så det ska vara :) Hälsningar Michel
  • Martin A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Seriös, kunnig, pedagogisk och trevlig - Känns inte som en "typisk mäklare" vilket ska ses som en mycket positiv sak! Läs mer
    2018-10-16 Michel W svarar Martin A
    Tack så mycket Martin! Precis så det ska vara och kännas. Ska vara tryggt, seriöst och trevligt att göra affärer tillsammans. Det har varit kanon att ha med dig att göra också! Hälsningar Michel
  • Alexandra R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpt.
    Mycket bra bemötande och tydlig information inför tillträdesdagen både muntligt och skriftligt. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Alexandra R
    Hej Alexandra! Vad kul att höra :) Tack för att du skrev din reco. Tveka inte att höra av dig om det skulle vara någonting framöver :) / Michel
  • Rebecca L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har köpt en lägenhet i Årsta där Michel var mäklare. Jag är väldigt nöjd med bemötandet jag fick av mäklaren han var väldigt kunnig och påläst om lägenheten och området. Uppdaterade om allting under tiden och var alltid tillgänglig om man hade några frågor. Han uppfyllde alla mina förväntningar. Supernöjd att han var mäklaren jag köpte lägenheten av. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Rebecca L
    Vad roligt att höra Rebecca! Du har också varit kanon att ha att göra med hela vägen :) Tack för att du tog dig tid att skriva några rader! Hälsningar Michel
  • Carl S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Förtroendeingivande och trygg mäklare som är tydlig och alltid tillgänglig. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Carl S
    Tack så mycket Carl! Hoppas du trivs i nya lägenheten :) / Michel
  • Erik J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi anlitade Michel redan innan vi hade köpt ny bostad för att förbereda så att allt var klart till den dagen vi hittade något som vi ville köpa. Trots att det tog över ett år innan vi hittade ny bostad och kollade på många objekt så var Michel oerhört hjälpsam med att kolla på de objekt som vi tittade på och gav tips om vad som var bra att tänka på just då. Vi fick även fortlöpande information om hur vår dåvaranade bostad stod sig i värde mot den aktuella marknaden.
    När det väl var dags för försäljning hade vi en fin dialog resan igenom och Michel höll oss hela tiden uppdaterade om hur han på bästa sätt skulle locka spekulanter till visning.
    Försäljningen gick jättebra och Michel genomförde inte bara en bostadsförsäljning, utan erbjöd ett helhetsåtagande, resan igenom, precis så som vi önskar en mäklare ska arbeta. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Erik J
    Hej Erik! Tack så mycket för din utförliga reco! Det var superkul att få hjälpa er under hela resan och att få förmedla er fina lägenhet :)
    Får tacka så mycket för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen. Hoppas ni trivs bra i ert nya hem! / Michel
  • Maria M skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag sålde en tvåa i Årsta. Professionellt och trevligt bemötande från början till slut. Väldigt tillmötesgående. Skulle absolut anlita Michel igen och rekommendera andra att göra det. Läs mer
    2018-09-20 Michel W svarar Maria M
    Tusen tack för din fina reco Maria och tack för förtroendet :) / Michel
  • Annika O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Duktig mäklare och medarbetare, som tog hand om allt, och talar om vad jag behövde göra, och som hela tiden var tillgänglig, hjälsam och trevlig. Mycket nöjd kund. Läs mer
    2018-07-12 Fastighetsbyrån Å svarar Annika O
    Stort tack Annika! Det var väldigt kul att få hjälpa till, roligt att höra att du är nöjd och belåten. Ha en fortsatt fin sommar och skulle det vara något ner framöver så vet du vart du ska vända dig :) Hälsningar Michel
  • Britta B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag fick min bostad värderad till 3.1 milj, men den såldes för 2.725, vilket ju var betydligt lägre. Mäklaren var trevlig och tillgänglig, men jag upplevde honom inte som särskilt noggrann. T ex gjorde han inget besök i lägenheten efter det att jag beslutat att anlita honom. Jag fick själv meddela den mesta informationen, inklusive fel och brister i lägenheten. Den största bristen - sprucket badrumskakel - hade mäklaren helt glömt bort när det sedan kom upp i samband med försäljningen och det föll på mig att lugna köparen beträffande detta. Jag är osäker på om andra brister jag nämnde kommit till köparens kännedom. Läs mer
    2018-06-13 Michel W svarar Britta B
    Hej Britta,

Tack för att du tog dig tid och skriva din reco och tack för dina synpunkter. När det gäller slutpriset så är jag inte heller nöjd med hur det gick trots att vi hade flera söndagsvisningar. Marknaden var väldigt rörig och turbulent kring amorteringskravets införande och tiden därefter. En marknad som präglades av ett väldigt stort utbud och därmed tuff konkurrens. Jag trodde att vi skulle komma upp på högre nivåer (även om jag var lite osäker på lägenhetens ombyggda planlösning skulle vara till fördel eller ej) där märkte vi rätt snabbt att den ej var attraktiv för större delen av spekulanterna som besökte visningarna och där gjorde du helt rätt som återställde planlösningen. Därefter lyckades vi också få lägenheten såld.

Jag hade själv gärna varit på plats och tagit hand om allting när vi skrev kontraktet (både kontakten med dig och köparen) men som du vet så var jag bortrest och försökte ordna allting både från distans och med hjälp av min kollega. Jag tar till mig av dina synpunkter och får på nytt tacka för din feedback. Hoppas du trivs i din nya lägenhet. Trevlig sommar!
  • Jannice A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av min lägenhet. En mycket smidig affär i lite osäkra tider. Läs mer
    2018-06-12 Michel W svarar Jannice A
    Stort tack Jannice, kul att vi fick till allting så bra. Det kommer bli kanon för dig och Marlon i nästa lägenhet :)
  • Jarl S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hej!
    Jag har köpt en bostadsrätt i Årsta och är så här långt mycket nöjd med mitt köp. Har inte flyttat in ännu. Michel upplevdes som en sympatisk och saklig person. Gav bra information var inte påflugen. budgivning och kontraktsskrivning var smidig och bra upplagd.
    Jag är mycket nöjd med Michels arbete.
    MVH / Jarl Läs mer
    2018-06-10 Michel W svarar Jarl S
    Vad roligt att höra Jarl! Tack för att du tog dig tid att skriva några rader, det uppskattas väldigt mycket. Hoppas du får en fin sommar så syns vi efter den :) Hälsningar Michel
  • William J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Som köpare har vi varit väldigt nöjda. Höll oss uppdaterade hela tiden. Proffsigt bemötande. Hjälpsam. Mycket kunskap om området. Läs mer
    2018-05-02 Michel W svarar William J
    Tack William för att du tog dig tid att skriva några rader, det uppskattas :) Alltid roligt att få bra feedback. Hälsningar Michel
  • Ronnie V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är på hugget och väldigt kunnig av hur marknaden ser ut.
    Jag ville ha en snabb och smidig affär och han genomförde den galant. Är även mån av att min lägenhet gick till en bra köpare och det lyckades han mycket väl med.
    Klart jag hade velat ha lite mer betalt, men marknaden är som den är.
    Kan bara säga att han gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
    2018-05-02 Michel W svarar Ronnie V
    Stort tack för din fina reco Ronnie! Skönt att vi fick ihop det hela på ett bra sätt i rådande marknad. Kul att höra att du är nöjd! / Michel
  • Linda T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel gav ett kompetent och vänligt intryck. Han svarade på alla mina frågor och gav rådgivning/handledning på ett bra och lättförståeligt sätt. Läs mer
    2018-04-11 Michel W svarar Linda T
    Tack så mycket Linda för din reco och att du tog dig tid att skriva den :) Får även tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet! / Michel
  • Helena G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi är väldigt nöjda med Michel, proffsig, trevlig och engagerad i vår försäljning. Läs mer
    2018-04-11 Michel W svarar Helena G
    Stort tack för förtroendet Helena och superkul att höra att ni är nöjda :) Ha det så fint så syns och hörs vi här lite längre fram! Hälsningar Michel
  • Hannah K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Som säljare kände jag mig oerhört väl bemött av Michel! Han visade redan från start ett genuint intresse för min lägenhet och har genom hela processen varit lyhörd för våra önskemål och funderingar. Michel förmedlar en känsla av enorm kunskap och trygghet, extra viktigt nu när marknaden är tuffare. Kan varmt rekommendera honom till alla som ska sälja sin lägenhet i Årsta! Hls, Hannah Läs mer
    2018-02-23 Michel W svarar Hannah K
    Tack så mycket för din fina reco Hannah! Det är precis så det ska kännas och upplevas. Stort tack för förtroendet att hjälpa till med lägenheten :) / Michel
  • Johanna L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket tillmötesgående och såg till att fixa förhandsvisning åt mig. Det blev en snabb affär som jag tror att båda jag och säljaren tjänade på. Skulle verkligen rekommendera Michel! Läs mer
    2018-02-23 Michel W svarar Johanna L
    Tack så mycket Johanna för att du tog dig tid att skriva din reco, det uppskattas! Håller med dig helt, tror ni fick till en affär som ni bägge blev väldigt nöjda med. Ha det nu riktigt fint och så syns vi på inflyttningsdagen :) / Michel
  • Ingrid G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det bästa bemötande man kan tänka sig; snabb respons, flexibilitet, bra kommunikation, bra information, koll på grejerna, lätt att få tag i och att prata/diskutera med vilket ger trygghet. Läs mer
    2018-02-20 Michel W svarar Ingrid G
    Stort tack för dina fina ord :) Kul att jag kunde hjälpa till med ditt köp och väldigt skönt att höra att du är nöjd! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen! / Michel
  • Lina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket kompetent och proffsig! Skulle rekommendera alla att sälja via honom. Läs mer
    2018-01-18 Michel W svarar Lina E
    Tack så mycket Lina!
    Alltid kul att höra att det nedlagda arbetet är uppskattat. Stort tack för förtroendet igen :)
  • Sara S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Michel och varit supernöjda. Proffsig, trevlig och enkel! Rekommenderas varmt😊 Läs mer
    2018-01-18 Michel W svarar Sara S
    Stort tack för förtroendet Sara :) Alltid kul med en fin rekommendation. Ni har också varit super att ha att göra med!
  • Kristian E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande och han gjorde vad han kunde i denna bostadskris. Han fick iväg min lgh trotts alla hot om högre amorteringar. Det blev tyvärr 300 000 mindre än vi räknade med men jag är nöjd ändå. Läs mer
    2018-01-18 Michel W svarar Kristian E
    Stort tack för din reco Kristian! Skönt att vi kom i mål med försäljningen trots sviktande marknad! Hoppas allt är bra med dig.
  • Thommie S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan verkligen rekommendera Michel till alla som planerar att sälja sin bostad. Han var väldigt proffesionell, förtroendegivande samt hade väldigt bra kunskap. Trots den tröga marknaden så såldes våran bostad över våra förväntningar. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Thommie S
    Tack så mycket Thommie!

Riktigt roligt att höra att ni är nöjda :)
  • Sandra B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en otroligt drivande mäklare, han var väldigt proffesionell och förtroendegivande under hela försäljningen. Trots den sega marknaden såldes vår lägenhet över förväntan och till ett pris vi drömde om. Kan varmt rekommendera Michel, bara massa ++++++++++ Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Sandra B
    Tack så mycket för din rekommendation Sandra :)
    Superroligt att få hjälpa till att sälja en så fin lägenhet! Syns snart :)
  • Carina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Michel. Han har varit ett fantastiskt stöd när det stormade som värst och lägenhetsförsäljningen, p.g.a. en vattenläcka, blev en mardröm för mig. Han har alltid varit tillgänglig på telefon när jag har behövt hjälp och råd.
    Det har varit en tuff resa, men allt blev bra till slut tack vare Michel och hans kompetens som mäklare. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Carina E
    Hej Carina!

Tack så mycket för din rekommendation!
    Väldigt skönt att vi kom i mål trots alla turer fram och tillbaka med försäljningen, skönt att höra att du är nöjd.
    Syns snart på tillträdesdagen!
  • David G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell! Lyckades hjälpa mig till en bra affär trots ett mycket svårt läge. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar David G
    Hej David! Tack så mycket.
    Det var skönt att vi kom i mål på ett bra sätt. Du har också varit väldigt bra att ha att göra med :)
  • Arne Ö skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket duktig och trevlig mäklare Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Arne Ö
    Hej Arne!
    Stort tack att du tog dig tid att gå in och skriva din rekommendation. Syns på tillträdesdagen! :)
  • Johan D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mkt bra mäklare! Hjälpsam, tillmötesgående och seriös. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Johan D
    Tack Johan! Det var kul att få hjälpa er med försäljningen :)
  • Fredrik H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande och ett mycket bra genomförande av försäljningen. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2017-11-27 Michel W svarar Fredrik H
    Stort tack för din fina rekommendation Fredrik! Alltid roligt att höra :)
  • Erica F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Otroligt trevligt bemötande genom hela processen. En bra balans mellan att vara proffesionell, påläst om lägenheten samt visa intresse för mig som köpare. Michel återkopplade alltid snabbt och är en av de bästa jag träffat i branschen. Läs mer
    2017-11-02 Michel W svarar Erica F
    Stort tack för din fina rekommendation Erica :) Gör mig superglad att höra! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen, en drömkund! :) Hälsningar Michel
  • Thomas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fick ett mycket bra bemötande. Trevligt och proffesionellt. Kan rekommendera Michel till den som ämnar sälja sim lägenhet. Nöjd! Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Thomas B
    Stort tack för din fina reco Thomas och att du tog dig tiden att skriva den :) Hälsningar Michel
  • Rasmus P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag upplever Michel som kunnig, glad och hjälpsam. Mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Rasmus P
    Hej Rasmus! Vad roligt att höra, tycker du har varit kanon att ha att göra med också. Tack för att du skrev din reco! hälsningar Michel
  • Lina H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig saklig och supervillig att svara på alla mina frågor. Lätt att få kontakt. Väldigt bra mäklare! Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Lina H
    Tack så mycket Lina för ditt fina betyg! Känns jättebra att du är nöjd med allting :) Stort tack! Hälsningar Michel
  • Sofia N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan varmt rekommendera Michel Warnie som mäklare! Michel skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Han gav alltid snabb service och hjälpte även till att besvara frågor som jag hade vid köp av ny lägenhet. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Sofia N
    Hej Sofia!

Tack för att du tog dig tiden att skriva din reco! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen också :) Hälsningar Michel
  • Sara F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, kunnig och tillgänglig 24/7! Mkt nöjd med Michel och kommer definitivt att kontakta honom när det är dags att sälja :)

/Sara Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Sara F
    Hej Sara! Vad roligt att höra, såna betyg man vill få :) Du är såklart varmt välkommen den dagen det är dags :) Hälsningar Michel
  • Ingvar L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra och proffsig. Har koll på vad som ska ske och ger ett "solid" intryck Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Ingvar L
    Stort tack! Kul att få hjälpa till med försäljningen och tack för förtroendet :) hälsningar Michel
  • Sarah L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och kunnig, fick svar på de frågor jag hade och var tydlig. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Sarah L
    Hej Sarah! Tack för din fina reco och känns kanon att du är nöjd :) Hälsningar Michel
  • Isabell N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt professionell och kunnig. Både lyssnar på kunden och ger bra och genomtänkta råd. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Isabell N
    Tack så mycket Isabell och tack för förtroendet för att jag fick hjälpa till med försäljningen :) Hälsningar Michel
  • Elin V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och trevlig och hållit en bra kontakt genom hela processen. Läs mer
    2017-10-11 Michel W svarar Elin V
    Tack så mycket Elin för din rekommendation och för att du tog dig tiden att skriva :) Hälsningar Michel
  • Christina D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel sålde den lägenhet jag köpte och han fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Under både köp- och säljprocessen har han varit visat prov på professionalism och kunskap som var viktig för mig som köpare och säljare. Han har även tålmodigt svarat på mina frågor och funderingar samt varit mycket bra på återkoppla till mig med svar. Läs mer
    2017-08-28 Michel W svarar Christina D
    Tack så mycket Christina att du tog dig tid att skriva några rader. Kul att du tycker att allting har gått bra, det glädjer mig! :) / Michel
  • Michaela L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra bemötande
    Kunnig i sakfrågor
    Bra i kontakten Läs mer
    2017-08-28 Michel W svarar Michaela L
    Tack så mycket Michaela! Kul att höra att du är nöjd. Hälsningar Michel
  • Tore B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michael är mycket trevlig och proffsig mäklare som jag har stort förtroende för. Jag har flyttat tillbaks till Sverige efter många år utomlands och behövde saklig och korrekt information vilket jag också fick. Jag kan verkligen rekommendera Mikael när du behöver köpa lägenhet. Läs mer
    2017-08-28 Michel W svarar Tore B
    Hej Tore! Stort tack för dina fina ord! Väldigt roligt att höra att du tycker att allt har gått till på ett korrekt och bra sätt. Allt gott! Hälsningar Michel
  • Eva B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Intresserad, lugn och lagom "säljig". Kunnig och mycket seriös. Kände mig från början trygg med Michel som mäklare. Läs mer
    2017-08-28 Michel W svarar Eva B
    Hej Eva! Tack för att du skrev din reco :) Uppskattar det väldigt mycket och tack för dina fina ord! / Michel
Michel Warnie
Amanda Hermander