Michel Warnie
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Därför att jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som säljare eller köpare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag ute och vandrar, både till fjälls och på skogsled, och så är jag med min yorkshireterrier som alltid är med på kontoret. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och har även ett stort musikintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Men kanske en vacker sekelskifteslägenhet intill Vasaparken eller en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet. Läs mer

Läs vad 250 kunder tycker om Michel Warnie

• Annacarin L sålde sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-01-15

Köpte och sålde lgh av honom i Årsta , Michel känns genuin och ärlig . Vi anlitade ju honom då vi tyckte han var så proffsig när vi köpte . Han återkopplar alltid snabbt vilket är mkt uppskattat . Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Annacarin L
    Det är jag som ska börja med att tacka för förtroendet :) Alltid kul när man får hjälpa till på nytt! ha det så fint så syns vi inom kort igen. / Michel
  • Alexander V sålde sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-01-12

Michel är grym. Både proffsig och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Alexander V
    Tack för det Alexander :) Var superkul att få hjälpa dig med din försäljning. Väldigt kul för mig att höra att du är nöjd! / Michel
  • Carl O sålde sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-01-07

Professionellt bemötande och bra hjälp vid försäljning av 2a i Årsta. Läs mer
    2019-01-15 Michel W svarar Carl O
    Stort tack Carl! Hoppas allt är fint med dig. Syns på frånträdesdagen :) / Michel
  • Folkert B sålde sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-12-21

Trustworthy and fast/clear in communication. Great support pre, during and after closing the sale of our 3-room apartment in Årsta in a unpredictable time of year and tough housing market situation. Happy with the whole process! Läs mer
    2019-01-03 Michel W svarar Folkert B
    Hello Folkert! Thank you so much for writing this recommendation :) Thanks for givning me the opportunity to take care of everything :)
  • Eva B köpte sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-12-12

Köpt 1:a. Utmärkt, trevlig och professionell. Läs mer
    2019-01-03 Michel W svarar Eva B
    Hej Eva! Stort tack för att du tog dig tid att skriva din reco. Det tackar jag för! Hoppas allting är fint med dig :)
  • Emanuel L
    Emanuel L sålde sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-19

Hösten 2018 var det dags för mig att sälja min fina lägenhet i Årsta. Efter att ha träffat ett antal olika mäklare valde jag att gå vidare med Michel. Ett mycket lyckat val! Michel är en mycket kunnig, erfaren och professionell mäklare som direkt ingav förtroende. Genom sitt engagemang och mångåriga erfarenhet hjälpte han mig att fatta rätt beslut. Slutresultatet blev över förväntan!
    Jag ger Michel högsta betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
    2018-11-20 Michel W svarar Emanuel L
    Tack så mycket för din fina reco Emanuel! Känns superkul för mig att höra att du är nöjd med försäljningen och jag får även passa på att tacka för förtroendet :) Det var en väldigt rolig lägenhet att få hjälpa till med och jag uppskattar bra och smidig kontakt med dig hela vägen från starten till frånträdet. Vi hörs när det närmar sig deklaration :) / Michel
  • Linn P
    Linn P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-17

När vi skulle sälja vår lägenhet i centrala Årsta var valet av mäklare enkelt. Vi hade träffat Michel när vi letade lägenhet några år tidigare och fått stort förtroende för honom.
    Genom hela försäljningsprocessen har Michel varit bra på att hålla oss uppdaterade och trots en tuff marknad nådde vi det priset vi ville.
    Vi rekommenderar Michel varmt till alla som ska sälja sin bostad i Årsta och vi skulle gärna anlita honom igen! Läs mer
    2018-11-20 Michel W svarar Linn P
    Hej Linn,
    Tack för att du och Philippe tog er tid att skriva er rekommendation. Får även tacka för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Tycker att ni har varit superbra att ha och göra med hela vägen också, det gör mitt arbete väldigt mycket enklare med så pass bra säljare :)
    Vi hörs och syns här i kommande veckor :) / Michel
  • Sara T sålde sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-07

Jag sålde en 2:a i centrala Årsta. Michel var påläst, intresserad och kunnig. Sålde med vinst trots sviktande marknad.

Jag vill varmt rekommendera Michel till alla som ska sälja i Årsta. Ingen kan marknaden som han. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sara T
    Hej Sara! Vad snällt skrivet av dig, det blir jag superglad att höra :) Får även passa på att tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet :)
  • Mattias S sålde sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-06

Lyckad försäljning av tvåa trots krånglig marknad. Man får mycket för arvodet både från Michel och Fastighetsbyrån. Alltid tillgänglig alt. återkommer väldigt snabbt, vilket jag tycker är viktigt hos en mäklare. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Mattias S
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva recon :) Väldigt kul att höra att du är nöjd på alla punkter Mattias :)
  • Sonya F köpte sin bostad med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2018-11-05

Köpte en 2a. Trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-16 Michel W svarar Sonya F
    Tack så mycket Sonya! Hoppas du kommer trivas super i din nya lägenhet :) / Michel

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie