Michel Warnie
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-04
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Därför att jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som säljare eller köpare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag ute och vandrar, både till fjälls och på skogsled, och så är jag med min yorkshireterrier som alltid är med på kontoret. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och har även ett stort musikintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Men kanske en vacker sekelskifteslägenhet intill Vasaparken eller en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet. Läs mer

Läs vad 266 Läs vad Michel Warnie

• Michaela E
    Michaela E sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-05-13

Årsta
    Andra gången vi anlitar Michel och han är tydlig, målar upp en realistisk bild av hur marknaden ser ut och vilka förväntningar vi kan ha på försäljningen, återkopplar snabbt på sms och mail och ger ett mycket professionellt intryck. Vi sålde en 4:a i Årsta och är nöjda med hela processen. Läs mer
    2019-05-13 Michel W svarar Michaela E
    Tack så mycket Michaela för att du tog dig tid att skriva din reco! Väldigt skönt att höra att ni är nöjda med allting. Vi hörs och syns inom kort igen :)
  • Sofia E sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-05-03

Årsta
    Vi sålde vår 2 rok i Årsta och har genom hela förloppet fått otroligt bra, trevlig, snabb, seriös och trygg hjälp från Michel och Fastighetsbyrån! Han har genom hela förloppet hjälpt oss med allt vi behövt och vi kände från dag 1 att det här kommer bli en trygg affär.
    Skulle rekommendera Michel och Fastighetsbyrån alla dagar i veckan, vi är mycket nöjda med hans och deras arbete ! Läs mer
    2019-05-13 Michel W svarar Sofia E
    Vad fint skrivet Sofia :) Uppskattas väldigt mycket från min sida, tack så mycket! Tack även för ett fint samarbete :) / Michel
  • Elin P köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-04-29

Michel är en avslappnad, serviceorienterad och personlig mäklare. Han har lätt för att sätta sig in i både köpare och säljares perspektiv vilket gör att han uppfattas förtroendeingivande.
    Michel har även ett öga för detaljer och går med lätthet igenom avtal, kontrakt och ger värdefulla tips längst vägen. Läs mer
    2019-04-29 Michel W svarar Elin P
    Tack så mycket Elin för att du tog dig tiden att skriva din fina rekommendation! Du har också varit superbra att ha att göra med hela vägen. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya fina lägenhet :) Ha en fortsatt fin vår/sommar! / Michel
  • Patrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-04-26

Årsta
    Vi sålde vår lägenhet och träffade därför Michel i detta syfte. Han har extremt bra koll på marknaden. Mycket sympatisk och engagerad! Läs mer
    2019-04-29 Michel W svarar Patrik L
    Tack så mycket Patrik!
    Det var väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen och det känns väldigt bra att ni är nöjda :) / Michel
  • Michael K sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-04-19

Årsta
    Sålde min bostadsrätt i Årsta, Stockholm och Michel gjorde ett utmärkt jobb. Letar du efter en dryg och skrytig säljare så är Michel nog inget för dig. Men vill du ha en mäklare som är professionell, hjälpsam utan att bli påträngande, har suverän koll på området och som framstår som seriös så är Michel det bästa Årsta har att erbjuda. Läs mer
    2019-04-29 Michel W svarar Michael K
    Tack så mycket för dina ord Michael! Känns superkul att höra och jag är väldigt glad över att ni är nöjda med mitt jobb :)
    / Michel
  • Fredrik L sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-03-22

Michel är en mycket lyhörd, kompetent och pålitlig mäklare.

Han var mäklare när jag köpte min tvårummare i Årsta 2016 och för mig var det självklart att välja honom igen vid försäljningen av samma objekt.

Affären gick väldigt smidigt, genomfördes professionellt och det rådde inga tveksamheter kring dokument och avtal som undertecknades under försäljningen.

Jag är väldigt nöjd med allt och rekommenderar varmt Michel som mäklare! Läs mer
    2019-03-25 Michel W svarar Fredrik L
    Hej Fredrik! Först och främst, tack så mycket för att du tar dig tid och skriva din reco. Måste även tacka för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen också. Återkommande kunder är alltid det roligaste tycker jag :) / Michel
  • Linnea O köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-03-20

Årsta
    Köpte en lägenhet där Michel var säljarens mäklare. Väldigt förtroendeingivande samt en väldigt professionell approach mot mig som köpare, ffa med tanke på en säljare som inte levde upp till de krav som man ska vid försäljning. Läs mer
    2019-03-25 Michel W svarar Linnea O
    Tack Linnea för att du tog dig tid och skriva din reco och tack så mycket för att du tycker att allt har fungerat bra i vår kontakt under affären också!
  • Kristina R köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-03-17

Årsta
    Vi har köpt en bostad av Michel och han har varit trevlig och proffsig vid varje kontakt. Dock har han inte varit med på de två kontraktskrivnings tillfällena men det har fungerat utmärkt ändå. Läs mer
    2019-03-25 Michel W svarar Kristina R
    Tack så mycket för din reco Kristina. Skönt att det har fungerat bra när mina kollegor har fått hoppa in och att allting känns bra. / Michel
  • Simon H sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-03-03

Årsta
    Sätter rimliga förväntningar och är väldigt proffsig på alla plan! Läs mer
    2019-03-06 Michel W svarar Simon H
    Tack så mycket Simon :) Du och Sara har varit kanon att ha att göra med hela vägen också :) / Michel
  • Sandra O sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-03-02

Årsta
    Proffsig, trevlig och pålitlig. Hela processen flöt på fint och jag kände mig alltid trygg med att Michel hade koll på läget. Läs mer
    2019-03-06 Michel W svarar Sandra O
    Hej Sandra! Tack så mycket för dina fina ord :) Det har varit superkul att få hjälpa till med försäljningen. Syns på tillträdesdagen! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie