Michel Warnie
Registrerad mäklare sedan 2009-01-26
Aktiv på Reco.se sedan 2014-01-29
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Därför att jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som säljare eller köpare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag ute och vandrar, både till fjälls och på skogsled, och så är jag med min yorkshireterrier som alltid är med på kontoret. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och har även ett stort musikintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Men kanske en vacker sekelskifteslägenhet intill Vasaparken eller en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet. Läs mer

Läs vad 308 Läs vad Michel Warnie

• Niklas H sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-13

4:a
    Årsta
    Påläst om marknaden och lätt ha dialog med. Läs mer
  • Karolina E köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-03

Årsta
    Jag köpte en 2a i Årsta av Michel. Det märks att han är en lugn, trygg och rutinerad mäklare. Som köpare upplevde jag honom som lyhörd, tillgänglig och trevlig under hela processen. Rekommenderar Michel varmt och ger honom välförtjänta 5 stjärnor. Läs mer
  • Jenny S sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-01

4:a
    Årsta
    Michel svarar alltid snabbt och hör av sig regelbundet, vilket känns skönt. Vi sålde innan visning, så allt gick väldigt snabbt, men vi är nöjda med allt hittills. Läs mer
    2020-06-02 Michel W svarar Jenny S
    Hej Jenny! Tack för din reco :)
    Kul att höra att ni är nöjda med processen hittills :)
  • Linus P köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-19

Jag rekommenderar Michel! Fick hjälp med alla frågetecken. Läs mer
    2020-06-02 Michel W svarar Linus P
    Stort tack Linus! Hoppas du kommer trivas i din fina lägenhet :) / Michel
  • Oskar K köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-17

Årsta
    Serviceinriktad, trevlig, snabb och proffsig! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Oskar K
    Tack så mycket Oskar!
    Hoppas du kommer trivas riktigt bra i din nya fina lägenhet :)
  • Kerstin H köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-11

2.a i Årsta behaglig och professionell mäklare! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Kerstin H
    Tack så mycket Kerstin. Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet :) Hälsningar Michel
  • Gustaf B sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-09

3:a
    Årsta
    Köpte först genom Michel som gav ett intryck av erfarenhet och kompetens, vilket gjorde att vi genom hela processen kände oss trygga som köpare. Bemötandet från köpet gjorde att vi även valde att sälja genom Michel och de höga förväntningarna levde han upp till med råge! Läs mer
    2020-05-19 Michel W svarar Gustaf B
    Tack så mycket Gustaf! Precis så det ska kännas :) Tacksam att jag fick förtroendet att ta hand om er försäljning!
    Ha det så fint så hörs vi sen när det närmar sig in och utflytt. / Michel
  • Erik P köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-02

Årsta
    Professionell och tillmötesgående. Lätt att prata med och en problemlösare. Läs mer
    2020-05-04 Michel W svarar Erik P
    Stort tack för din Reco Erik! Uppskattar att du tog dig tiden att skriva :) / Michel
  • Emelina F sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-12

Årsta
    Sålde samma lägenhet som vi för några år sedan köpte från Michel, en tvåa i Årsta. Michel är professionell och vi kände oss trygga att sälja lägenheten med honom som mäklare. Han levde helt klart upp till våra förväntningar! Gav oss tydlig information och fanns tillgänglig. Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Emelina F
    Tack så mycket Emelina! Det bästa jag vet är återkommande kunder och det känns väldigt bra att du och Victor är nöjda med allting. Får passa på att tacka för förtroendet :) / Michel
  • Henrietta K sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-08

Årsta/Gullmarsplan
    Michel fick i uppdrag att sälja min lilla etta i Årsta/Gullmarsplan och tack vare hans expertis gällande område, uthållighet och positiva anda lyckades vi tillslut sälja den, trots utmaningar i form av prisbild och praktiska detaljer. Rekommenderar varmt :-) Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Henrietta K
    Tack så mycket Henrietta! Det var såklart ett nöje att få hjälpa till med allting! Skönt att höra att du är nöjd :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie