Michel Warnie
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-03 - 2020-02
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Därför att jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som säljare eller köpare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag ute och vandrar, både till fjälls och på skogsled, och så är jag med min yorkshireterrier som alltid är med på kontoret. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och har även ett stort musikintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Men kanske en vacker sekelskifteslägenhet intill Vasaparken eller en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet. Läs mer

Läs vad 300 Läs vad Michel Warnie

• Emelina F sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-12

Årsta
    Sålde samma lägenhet som vi för några år sedan köpte från Michel, en tvåa i Årsta. Michel är professionell och vi kände oss trygga att sälja lägenheten med honom som mäklare. Han levde helt klart upp till våra förväntningar! Gav oss tydlig information och fanns tillgänglig. Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Emelina F
    Tack så mycket Emelina! Det bästa jag vet är återkommande kunder och det känns väldigt bra att du och Victor är nöjda med allting. Får passa på att tacka för förtroendet :) / Michel
  • Henrietta K sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-08

Årsta/Gullmarsplan
    Michel fick i uppdrag att sälja min lilla etta i Årsta/Gullmarsplan och tack vare hans expertis gällande område, uthållighet och positiva anda lyckades vi tillslut sälja den, trots utmaningar i form av prisbild och praktiska detaljer. Rekommenderar varmt :-) Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Henrietta K
    Tack så mycket Henrietta! Det var såklart ett nöje att få hjälpa till med allting! Skönt att höra att du är nöjd :)
  • Emelie S sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-03-08

Årsta
    Vi har sålt vår bostad med Michel. Han är både seriös, kunnig och trygg! Vi ville ha en mäklare som vi vet gör en schysst affär för alla inblandade parter, inte bara för oss som säljare, och där finns det nog få som slår Michel! Alltid snabb att svara på frågor, högt som lågt. Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2020-03-17 Michel W svarar Emelie S
    Stort tack för era fina ord Emelie! Jag får tacka för förtroendet att sälja en av Årstas absolut bästa lägenheter :)
  • Marcin S sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-15

Årsta
    Proffsigt och ärlig bemötande hela vägen. Läs mer
    2020-02-16 Michel W svarar Marcin S
    Stort tack Marcin :) Det är precis så det ska vara. Tack för bra dialog hela vägen! / Michel
  • Per-martin S köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-10

Köpt bostadsrätt
    Mycket trevligt och bra bemötande
    Höga förväntningar som blev uppfyllda
    UTMÄRKT Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Per-martin S
    Tack så mycket PM! Känns väldigt roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni kommer trivas i er superfina lägenhet. Varmt välkomna till Årsta! / Michel
  • Fredrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-07

Årsta
    Sålde en 2:a i Årsta med hjälp av Michel. Michel tar hand om sina kunder på ett föredömligt sätt. Mina förväntningar var höga, vilka uppfylldes!

Några ord som beskriver min upplevelse:
    Kommunikativ
    Kompetent
    Pålitlig
    Engagerad

En bra affär helt enkelt. Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Fredrik W
    Tack för dina fina ord Fredrik! Det var ett nöje att få hjälpa till och det gör mig väldigt glad att höra att du är nöjd och belåten med allting :) / Michel
  • Marcus M sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-02

En 2:a på 46kvm i Årsta.
    Michel har grym koll på Årsta och skötte allting snabbt och smidigt, riktigt nöjd! Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Marcus M
    Tack för förtroendet och tack för din fina reco :)
    Nu hoppas jag att vi kan hitta en passande lägenhet åt er också! / Michel
  • Susan N sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-02-01

Årsta
    Michel hjälpte oss med att sälja vår 2:a i Årsta och resultatet motsvarade våra förväntningar.
    Michel är oerhört kompetent, lugn och dessutom MYCKET trevlig; han får både säljaren och köparen (vi överhörde köparen nämna detta för Michel vid kontraktskrivningen), att känna sig helt trygga.
    Vi rekommenderar Michel helhjärtat!
    Susan och Glenn Läs mer
    2020-02-11 Michel W svarar Susan N
    Vad roligt att höra Susan! Det gör mig väldigt glad att du och Glenn är nöjda med allting. Det är precis så det ska kännas :)
    Stort tack för er fina rekommendation. / Michel
  • Malin P köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-01-14

Årsta
    Michel var ett bra stöd för oss som köpare genom hela processen, rekommenderas! Läs mer
    2020-01-14 Michel W svarar Malin P
    Hej Malin! Tack så mycket! Vad roligt att höra att ni känner er nöjda. Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet :)
  • Sofie A sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-01-12

Årsta
    Vi köpte vår lägenhet i Årsta av Michel för 4 år sedan och nu när vi skulle sälja var det ett självklart val att kontakta honom. Vi tycker att Michel uppdaterade oss hela vägen om hur läget såg ut och var snabb på återkoppling när vi hade frågor, precis vad vi önskade oss! Läs mer
    2020-01-14 Michel W svarar Sofie A
    Tack så mycket Sofie :) Känns väldigt roligt för mig att höra och jag är väldigt glad att jag fick fortsatt förtroende från er :) / Michel

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie