217 rekommendationer

Michel Warnie
en del av Fastighetsbyrån Årsta

Michel arbetar på Fastighetsbyrån i Årsta och har gjort det sedan 2007 och är en av områdets mest anlitade mäklare. Han är specialiserad på just Årsta och har mycket god kunskap om området, bostadsrättsföreningarna, prisnivåerna och framförallt en insikt i vad som behövs för att lyckas med en riktigt bra försäljning.
Johanneshovsvägen 104
120 50 Årsta — Visa karta

Vad tror Michel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 217 kunder tycker om Michel Warnie

• Thommie S
    Thommie S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan verkligen rekommendera Michel till alla som planerar att sälja sin bostad. Han var väldigt proffesionell, förtroendegivande samt hade väldigt bra kunskap. Trots den tröga marknaden så såldes våran bostad över våra förväntningar.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en otroligt drivande mäklare, han var väldigt proffesionell och förtroendegivande under hela försäljningen. Trots den sega marknaden såldes vår lägenhet över förväntan och till ett pris vi drömde om. Kan varmt rekommendera Michel, bara massa ++++++++++
  • Carina E
    Carina E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Michel. Han har varit ett fantastiskt stöd när det stormade som värst och lägenhetsförsäljningen, p.g.a. en vattenläcka, blev en mardröm för mig. Han har alltid varit tillgänglig på telefon när jag har behövt hjälp och råd.
    Det har varit en tuff resa, men allt blev bra till slut tack vare Michel och hans kompetens som mäklare.
  • David G
    David G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Professionell! Lyckades hjälpa mig till en bra affär trots ett mycket svårt läge.
  • Arne Ö
    Arne Ö skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket duktig och trevlig mäklare
  • Johan D
    Johan D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mkt bra mäklare! Hjälpsam, tillmötesgående och seriös.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt trevligt bemötande och ett mycket bra genomförande av försäljningen. Kan varmt rekommenderas.
  • Erica F
    Erica F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Otroligt trevligt bemötande genom hela processen. En bra balans mellan att vara proffesionell, påläst om lägenheten samt visa intresse för mig som köpare. Michel återkopplade alltid snabbt och är en av de bästa jag träffat i branschen.
    2017-11-02 Michel W svarar Erica F
    Stort tack för din fina rekommendation Erica :) Gör mig superglad att höra! Du har också varit väldigt bra att ha att göra med hela vägen, en drömkund! :) Hälsningar Michel
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Fick ett mycket bra bemötande. Trevligt och proffesionellt. Kan rekommendera Michel till den som ämnar sälja sim lägenhet. Nöjd!
    2017-10-11 Michel W svarar Thomas B
    Stort tack för din fina reco Thomas och att du tog dig tiden att skriva den :) Hälsningar Michel
  • Rasmus P
    Rasmus P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag upplever Michel som kunnig, glad och hjälpsam. Mycket positiv upplevelse.
    2017-10-11 Michel W svarar Rasmus P
    Hej Rasmus! Vad roligt att höra, tycker du har varit kanon att ha att göra med också. Tack för att du skrev din reco! hälsningar Michel
  • Lina H
    Lina H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig saklig och supervillig att svara på alla mina frågor. Lätt att få kontakt. Väldigt bra mäklare!
    2017-10-11 Michel W svarar Lina H
    Tack så mycket Lina för ditt fina betyg! Känns jättebra att du är nöjd med allting :) Stort tack! Hälsningar Michel
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kan varmt rekommendera Michel Warnie som mäklare! Michel skötte försäljningen av min lägenhet på ett mycket professionellt sätt. Han gav alltid snabb service och hjälpte även till att besvara frågor som jag hade vid köp av ny lägenhet.
    2017-10-11 Michel W svarar Sofia N
    Hej Sofia!

Tack för att du tog dig tiden att skriva din reco! Det var superkul att få hjälpa dig med försäljningen också :) Hälsningar Michel
  • Sara F
    Sara F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig, kunnig och tillgänglig 24/7! Mkt nöjd med Michel och kommer definitivt att kontakta honom när det är dags att sälja :)

/Sara
    2017-10-11 Michel W svarar Sara F
    Hej Sara! Vad roligt att höra, såna betyg man vill få :) Du är såklart varmt välkommen den dagen det är dags :) Hälsningar Michel
  • Ingvar L
    Ingvar L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra och proffsig. Har koll på vad som ska ske och ger ett "solid" intryck
    2017-10-11 Michel W svarar Ingvar L
    Stort tack! Kul att få hjälpa till med försäljningen och tack för förtroendet :) hälsningar Michel
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig och kunnig, fick svar på de frågor jag hade och var tydlig.
    2017-10-11 Michel W svarar Sarah L
    Hej Sarah! Tack för din fina reco och känns kanon att du är nöjd :) Hälsningar Michel
  • Isabell N
    Isabell N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt professionell och kunnig. Både lyssnar på kunden och ger bra och genomtänkta råd.
    2017-10-11 Michel W svarar Isabell N
    Tack så mycket Isabell och tack för förtroendet för att jag fick hjälpa till med försäljningen :) Hälsningar Michel
  • Elin V
    Elin V skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och trevlig och hållit en bra kontakt genom hela processen.
    2017-10-11 Michel W svarar Elin V
    Tack så mycket Elin för din rekommendation och för att du tog dig tiden att skriva :) Hälsningar Michel
  • Christina D
    Christina D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel sålde den lägenhet jag köpte och han fick i uppdrag att sälja min lägenhet. Under både köp- och säljprocessen har han varit visat prov på professionalism och kunskap som var viktig för mig som köpare och säljare. Han har även tålmodigt svarat på mina frågor och funderingar samt varit mycket bra på återkoppla till mig med svar.
    2017-08-28 Michel W svarar Christina D
    Tack så mycket Christina att du tog dig tid att skriva några rader. Kul att du tycker att allting har gått bra, det glädjer mig! :) / Michel
  • Michaela L
    2017-08-28 Michel W svarar Michaela L
    Tack så mycket Michaela! Kul att höra att du är nöjd. Hälsningar Michel
  • Tore B
    Tore B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michael är mycket trevlig och proffsig mäklare som jag har stort förtroende för. Jag har flyttat tillbaks till Sverige efter många år utomlands och behövde saklig och korrekt information vilket jag också fick. Jag kan verkligen rekommendera Mikael när du behöver köpa lägenhet.
    2017-08-28 Michel W svarar Tore B
    Hej Tore! Stort tack för dina fina ord! Väldigt roligt att höra att du tycker att allt har gått till på ett korrekt och bra sätt. Allt gott! Hälsningar Michel
  • Eva B
    Eva B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Intresserad, lugn och lagom "säljig". Kunnig och mycket seriös. Kände mig från början trygg med Michel som mäklare.
    2017-08-28 Michel W svarar Eva B
    Hej Eva! Tack för att du skrev din reco :) Uppskattar det väldigt mycket och tack för dina fina ord! / Michel
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Väldigt nöjd och skulle gärna rekommendera Michel! Laid back, kunnig, lugn och väldigt problemlösande. Trots hinder i form av marknad och en krånglig hyresgäst lyckades Michel med bravur manövrera oss till en försäljning.
    2017-08-28 Michel W svarar Oskar J
    Hej Oskar! Skönt att vi kom i mål trots lite små hinder på vägen. Du har också varit kanon att ha att göra med under hela processen :) / Michel
  • Ida B
    Ida B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra och tillmötesgående, trevlig!
    2017-08-28 Michel W svarar Ida B
    Tack så mycket Ida! Uppskattas att du tog dig tid att skriva din reco :) / Michel
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Rekommenderar varmt Michel om du söker mäklare i Årsta. Bra bemötande i alla lägen och en duktig mäklare!
    2017-08-28 Michel W svarar Håkan H
    Stort tack Håkan! Både för dina ord och för att du tog dig tiden att skriva några rader :) Hälsningar Michel
  • Björn L
    Björn L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket positivt! Både professionell och personlig.
    2017-08-28 Michel W svarar Björn L
    Tack så mycket Björn! Alltid roligt att höra :) Hälsningar Michel
  • Per S
    Per S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var toppen att ha att göra med när vi köpte vår lägenet. Han var hjälpsam och tillgänglig, både för frågor om objektet men också när det kom till budgivning etc.
    Michel bidrog till att göra processen enkel och transparent, vilket kändes skönt då det är mycket att hålla reda på.
    2017-08-28 Michel W svarar Per S
    Tack så mycket Per! Alltid kul att höra att processen har varit till belåtenhet! Hälsningar Michel
  • Helene B
    Helene B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Det bemötande som vi fick av Michel var bra. Han gav ett intryck av att allt skulle ordna sig på ett smidigt sätt. Vilket det hittills också gjort. Bara tillträdet kvar och det går säkert också bra.
    2017-08-28 Michel W svarar Helene B
    Hej Helene! Vad roligt att höra att ni är nöjda :) Det är precis så det ska vara och så det ska upplevas :) / Michel
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra bemötande. Trevlig, tydlig och kunnig. Han får högsta betyg.
    2017-06-01 Michel W svarar Magnus S
    Stort tack för din reco Magnus! Du har också varit väldigt bra att ha och göra med. / Michel
  • Tove E
    Tove E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var uppmärksam och lyhörd från första stund. Han har också varit trevlig att prata med och alltid svarat snabbt på alla frågor. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-06-01 Michel W svarar Tove E
    Tack så mycket Tove :) Får tacka för förtroendet att hjälpa till med försäljningen :) / Michel
  • Carl R
    Carl R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har varit väldigt bra och professionell i säljandet av vår bostad. Rekomenderar verkligen honom och fastighetsbyrån i Årsta.
    2017-06-01 Michel W svarar Carl R
    Tack så mycket att du tog dig tid att skriva din Reco :) Det har varit en väldigt rolig försäljning att hålla i och kul att det gick så pass bra också! Hälsningar Michel
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Allt fungerade bra med Michel som mäklare. Trevligt bemötande och smidig affär. Rekommenderas!
    2017-06-01 Michel W svarar Johanna R
    Tack Johanna och tack för förtroendet från dig och Carl! Hälsningar Michel
  • Olof N
    Olof N skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, återkopplade snabbt.
    2017-06-01 Michel W svarar Olof N
    Tack för din reco Olof och tack för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen :) / Michel
  • Susanne A
    Susanne A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Effektiv, tillgänglig. Bra med noggrann genomgång av köpekontrakt.
    2017-06-01 Michel W svarar Susanne A
    Vad roligt att höra att du är nöjd Susanne! Det ska vara ordning och reda när man köper lägenhet :) Tack för att du skrev din reco. Hälsningar Michel
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En lyckad försäljning talar sitt tydliga språk
    2017-05-01 Michel W svarar Andreas T
    Tack så mycket Andreas! Kul att du är nöjd med försäljningen. Det var ett nöje att få hjälpa till med en sån fin lägenhet :) / Michel
  • Maria S
    Maria S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycketn trevlig och finns alltid tillgänglig för frågor och funderingar
    2017-05-01 Michel W svarar Maria S
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva din reco Maria! :) Hälsningar Michel
  • Karin S
    Karin S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppenbra mäklare som var engagerad, kunnig och hjälpsam.
    2017-05-01 Michel W svarar Karin S
    Stort tack för din reco Karin :) / Michel
  • Angela J
    Angela J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, snabb kille som var professionel o förtroendeingivande från start till mål. Rekommenderas 100%
    2017-04-21 Michel W svarar Angela J
    Tack Angela! Alltid roligt att höra när någon är nöjd :) Får tacka för förtroendet att jag fick hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) / Michel
  • Markus J
    Markus J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra upplevelse. Märks att Michel har bra koll på den typ av lgh vi sålde via honom, så det blev ett lätt val och allt har skötts proffsigt.
    2017-04-21 Michel W svarar Markus J
    Får börja med att tacka för de fina orden och även för förtroendet Markus! Det var väldigt kul att få hjälpa dig och Elin :) Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Michel
  • Emelina F
    Emelina F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Positivt bemötande. Tydlig med information, trevlig.
    2017-04-21 Michel W svarar Emelina F
    Tack Emelina! Hoppas du och Victor kommer trivas i er nya fina lägenhet :)
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, professionell och kunnig mäklare. Vi hade ett bra samarbete från första mötet och försäljningen gick helt enligt planerna.
    2017-04-21 Michel W svarar Tomas S
    Stort tack Tomas! Det har varit kanon att ha ett samarbete med dig och lägenheten är underbar att förmedla, så nöjet är helt på min sida! / Michel
  • Johan W
    Johan W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en utomordentlig mäklare som gör allt som behövs för att din försäljning ska bli en succé.
    2017-04-21 Michel W svarar Johan W
    Tack så mycket Johan! Det är jag som ska tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet, riktigt kul att du är nöjd med resultatet! Hälsningar Michel
  • Farhaneh B
    Farhaneh B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket positivt bemötande, glad, positiv och kunnig mäklare.
    Mest imponerad av den snabba hanteringen i hela processen.
    Vi rekommenderar Michel Warnie till alla som behöver sälja/köpa fastighet.
    2017-04-21 Michel W svarar Farhaneh B
    Tack så mycket för era fina ord, det uppskattas väldigt mycket :)
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vi syns om några dagar! Hälsningar MIchel
  • Lillie-ann B
    Lillie-ann B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med Michel. Bemötandet var bra o han gjorde en utmärkt visning av lägenheten. Även när vi skrev vårt kontraktet redovisade han allt ordentligt o tydligt. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    2017-04-21 Michel W svarar Lillie-ann B
    Stort tack för din fina rekommendation Lillie-ann! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet :) Hälsningar Michel
  • Daniela L
    Daniela L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel arbetar mycket professionellt, återkopplar snabbt och är lätt att nå.
    Vi är mycket nöjda med hans engagemang vid försäljningen av vår lägenhet.
    2017-03-01 Michel W svarar Daniela L
    Tack så mycket Daniela! Känns riktigt kul att ni är nöjda med försäljningen :) Ni båda har varit kanon att ha att göra med under hela processen! / Michel
  • Eric H
    Eric H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffessionalitet! Vi uppskattade service, hjälpsamhet och framförallt en genuint bemötande.
    2017-03-01 Michel W svarar Eric H
    Tack för din fina reco Eric! Ni har också varit riktigt bra att ha och göra med, då blir det inte så svårt att leverera bra :) Syns på tillträdesdagen!
  • Jennifer P
    Jennifer P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bemött oss som kunder på ett vänligt och professionellt sätt. Varit aktiv och snabb i kommunikation.
    2017-03-01 Michel W svarar Jennifer P
    Vad roligt att ni är nöjda med hur allt har gått :) Känns riktigt kul att höra! Tack för er rekommendation. / Michel
  • Martin P
    Martin P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har med beröm sköt försäljning av vår bostad. Av de anbud vi tog in, låg hans bedömning av slutpris ärligast och närmast det slutlgiltiga försäljningspriset, något som i efterhand visar på en genuin, affärsmässig proffesionalism -kan varmt rekommendera Michel om ni har en försäljning i trakten i åtanke!
    2017-03-01 Michel W svarar Martin P
    Stort tack Martin! Som jag sade redan från första början så var det raka puckar som skulle gälla, från början till slutet :)
    Jättekul att du och Ylva är nöjda, känns kanon för mig! / Michel
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har varit trevlig, ödmjuk och professionell från början till slut. Vi har varit jättenöjda med honom som vår mäklare.
    2017-03-01 Michel W svarar Ylva S
    Stort tack Ylva för din rekommendation! Jättekul att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen :)
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, flexibel och snabb i kommunikationen. Bara positiv upplevelse från vår sida.
    2017-01-08 Michel W svarar Emelie F
    Tack så mycket för din fina reco Emelie och att du tog dig tiden att skriva den :) Betyder väldigt mycket för mig! Hälsningar Michel
  • Maria F
    Maria F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var väldigt trevlig och tillmötesgående och överträffade våra förväntningar då han förutom uppdraget att sälja vår lägenhet även hjälpte oss med ärenden rörande köpet av vår nya lägenhet
    2017-01-08 Michel W svarar Maria F
    Vad snällt sagt Maria! Det var superkul att få hjälpa till med allting :) Ha det nu fint så hörs och ses vi om några veckor! / Michel
Michel Warnie
Lukas Selberg