Michel Warnie är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Michel Warnie har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 324 omdömen sedan 2014-01-29. Michel Warnie har haft 49 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Därför att jag är väldigt engagerad, noggrann och resultatinriktad. Jag ser alltid till att du som säljare eller köpare lämnar affären med en känsla av att "bättre än såhär blir det inte". Jag vill lösa affären på bästa sätt för alla inblandade!

Vad gör du helst på fritiden?
Då är jag ute och vandrar, både till fjälls och på skogsled, och så är jag med min yorkshireterrier som alltid är med på kontoret. Jag reser gärna till nya platser som jag inte har sett och har även ett stort musikintresse.

Hur ser din drömbostad ut?
Det finns flera! Men kanske en vacker sekelskifteslägenhet intill Vasaparken eller en strandnära villa med stora panoramafönster mot vattnet.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 324 Läs vad Michel Warnie

• Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Michel. Han har under hela processen varit helt enastående! Extremt kunnig, lyhörd, proffsig och har verkligen gett det lilla extra. Framförallt har jag uppskattat hans kunskaper och erfarenhet, jag har känt mig 100 % trygg med honom som mäklare under hela försäljningsprocessen. Jag kan inte nog rekommendera Michel som mäklare vid en bostadsförsäljning!
    Carolina K sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-10-22
    • 1:a
    • 41.0 m²
    2020-10-22
  • Michel har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Årsta. Han är riktigt professionell, hjälpsam, kunnig och ansvarsfull. Han kan alltid svara på våra frågor som är relaterade till försäljningen. Han är alltid tillgänglig för oss när vi behöver hans hjälp. Fantastiskt jobb! Vi rekommenderar starkt Michel till dig om du fortfarande undrar över vilken mäklare du ska välja.
    Simone B sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-10-21
    • 56.5 m²
    2020-10-21
  • It was a great experience to buy an apartment with the help of Michel. He is genuinely helpful and is making every step of the process clear and secure. I feel lucky to have met him to buy an apartment. He is very open and honest and shares his opinion when needed.
    Eda D köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-10-20
    • 42.0 m²
    2020-10-20
    Thank you so much Eda! It was a pleasure helping you :) Hope you will enjoy your fantastic apartment :)

Visa svar
  • Michel är otroligt proffsig och inger både trovärdighet och ett lugn. Han är dessutom extrent kunnig inom sitt område och kan Årsta som rinnande vatten. Jag valde honom då jag själv köpte lägenheten jag precis sålde genom honom vilket ändå säger en hel del.
    Sara F sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-10-12
    • 66.7 m²
    2020-10-12
    Stort tack Sara :) Kul att ni är nöjda, det gör mig väldigt glad! / Michel

Visa svar
  • Sålde en tvåa och köpte en trea i Storstockholmsområdet. Michel höll i båda affärerna. Michel är lugn, konkret, rak och kunnig. Det är alltid stressigt att genomgå lägenhetsaffärer men jag fick bra stöd och hjälp av Michel. När allt är i lås är jag överlag mycket nöjd. Jag rekomenderar Michel varmt.
    Staffan T sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-10-08
    • 63.5 m²
    2020-10-08
  • Sålde en 2a i Årsta. Det var vår första försäljning av lägenhet och vi fick mycket hjälp av Michel som verkligen tog sig tid att svara på våra frågor, både när det gällde försäljningen av vår egen lägenhet och sådant som dök upp i jakten på nästa lägenhet. Har ett stort förtroende för Michel som mäklare och upplever att han är ärlig och mån om att alla involverade i affären skall bli nöjda. Ett enormt plus är att jag inte upplevde Michel som alltför ”säljig”, han överdrivet inte fördelar utan intar en väldigt balanserad roll vilket jag verkligen uppskattar både som säljare och köpare.
    Filippa F sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-10-04
    • 51.0 m²
    2020-10-04
    Hej Filippa! Tack igen, både till dig och Kalle för era fina recos :) Känns väldigt bra att ni är nöjda. Nu ska vi göra vårt bästa att hitta en bra lägenhet också. / Michel

Visa svar
  • Sålde en tvåa i Årsta med hjälp av Michel. Oerhört trevlig och behjälplig. Kände att han tog sig tid med alla våra frågor och upplevde honom som ärlig, hymlade inte om de negativa aspekterna vilket man förstås kan uppskatta. Försökte liksom inte översälja vår situation eller sig själv. Angående priset vi fick är det förstås svårt att säga när marknaden är svängig. Men vi blev i stort sett nöjda. Svårt att se att Michel hade kunnat göra så mycket för att få upp det så mycket högre.
    Kalle B sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-10-02
    • 51.0 m²
    2020-10-02
    Tack Kalle! Precis så jag tycker det ska upplevas, korrekt fakta och raka rör åt bägge hållen. Det har varit väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen, så jag får tacka för förtroendet :) / Michel

Visa svar
  • Jag köpte min första bostadsrätt och Michel var mycket hjälpsam och trygg under hela affären. Han svarade snabbt på alla frågor som en förstagångsköpare kunde tänkas ställa. Rekommenderas!
    ELIAS K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-09-30
    2020-09-30
    Hej Elias! Vad roligt att höra att du är nöjd, känns väldigt kul att höra. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några andra frågor eller funderingar. / Michel

Visa svar
  • Tydlighet och starkt engagemang genom hela processen trots rådande omständigheter med Covid 19. Mycket professionellt bemötande!
    Mustafa R sålde sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-09-20
    • 56.0 m²
    2020-09-20
    Stort tack Mustafa :) Det var ett nöje att få hjälpa till. / Michel

Visa svar
  • Michels fina bemötande och goda kommunikation var till stor hjälp vid mitt köp av lägenhet i Årsta. Michel uppfyllde alla förväntningar jag hade på en bra mäklare; serviceinriktad, tydlig och kunnig. En mycket bra upplevelse!
    Katrin Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2020-09-09
    • 54.2 m²
    2020-09-09
    Stort tack Katrin :) Känns väldigt skönt att höra att du är nöjd med allting. Lycka till med din fina lägenhet :) / Michel