en del av Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, 120 50 Årsta — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 184 rekommendationer
Michel arbetar på Fastighetsbyrån i Årsta och har gjort det sedan 2007 och är en av områdets mest anlitade mäklare. Han är specialiserad på just Årsta och har mycket god kunskap om området, bostadsrättsföreningarna, prisnivåerna och framförallt en insikt i vad som behövs för att lyckas med en riktigt bra försäljning.

Läs vad 184 användare tycker om Michel Warnie

• Andreas T
    Andreas T skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    En lyckad försäljning talar sitt tydliga språk
  • Maria S
    Maria S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycketn trevlig och finns alltid tillgänglig för frågor och funderingar
  • Karin S
    Karin S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Toppenbra mäklare som var engagerad, kunnig och hjälpsam.
  • Angela J
    Angela J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, snabb kille som var professionel o förtroendeingivande från start till mål. Rekommenderas 100%
    2017-04-21 Michel W svarar Angela J
    Tack Angela! Alltid roligt att höra när någon är nöjd :) Får tacka för förtroendet att jag fick hjälpa dig att sälja din fina lägenhet :) / Michel
  • Markus J
    Markus J skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket bra upplevelse. Märks att Michel har bra koll på den typ av lgh vi sålde via honom, så det blev ett lätt val och allt har skötts proffsigt.
    2017-04-21 Michel W svarar Markus J
    Får börja med att tacka för de fina orden och även för förtroendet Markus! Det var väldigt kul att få hjälpa dig och Elin :) Ha det fint så hörs vi! Hälsningar Michel
  • Emelina F
    Emelina F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Positivt bemötande. Tydlig med information, trevlig.
    2017-04-21 Michel W svarar Emelina F
    Tack Emelina! Hoppas du och Victor kommer trivas i er nya fina lägenhet :)
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, professionell och kunnig mäklare. Vi hade ett bra samarbete från första mötet och försäljningen gick helt enligt planerna.
    2017-04-21 Michel W svarar Tomas S
    Stort tack Tomas! Det har varit kanon att ha ett samarbete med dig och lägenheten är underbar att förmedla, så nöjet är helt på min sida! / Michel
  • Johan W
    Johan W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är en utomordentlig mäklare som gör allt som behövs för att din försäljning ska bli en succé.
    2017-04-21 Michel W svarar Johan W
    Tack så mycket Johan! Det är jag som ska tacka för förtroendet att sälja din fina lägenhet, riktigt kul att du är nöjd med resultatet! Hälsningar Michel
  • Farhaneh B
    Farhaneh B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket positivt bemötande, glad, positiv och kunnig mäklare.
    Mest imponerad av den snabba hanteringen i hela processen.
    Vi rekommenderar Michel Warnie till alla som behöver sälja/köpa fastighet.
    2017-04-21 Michel W svarar Farhaneh B
    Tack så mycket för era fina ord, det uppskattas väldigt mycket :)
    Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! Vi syns om några dagar! Hälsningar MIchel
  • Lillie-ann B
    Lillie-ann B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd med Michel. Bemötandet var bra o han gjorde en utmärkt visning av lägenheten. Även när vi skrev vårt kontraktet redovisade han allt ordentligt o tydligt. Jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare.
    2017-04-21 Michel W svarar Lillie-ann B
    Stort tack för din fina rekommendation Lillie-ann! Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet :) Hälsningar Michel
  • Daniela L
    Daniela L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel arbetar mycket professionellt, återkopplar snabbt och är lätt att nå.
    Vi är mycket nöjda med hans engagemang vid försäljningen av vår lägenhet.
    2017-03-01 Michel W svarar Daniela L
    Tack så mycket Daniela! Känns riktigt kul att ni är nöjda med försäljningen :) Ni båda har varit kanon att ha att göra med under hela processen! / Michel
  • Eric H
    Eric H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffessionalitet! Vi uppskattade service, hjälpsamhet och framförallt en genuint bemötande.
    2017-03-01 Michel W svarar Eric H
    Tack för din fina reco Eric! Ni har också varit riktigt bra att ha och göra med, då blir det inte så svårt att leverera bra :) Syns på tillträdesdagen!
  • Jennifer P
    Jennifer P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bemött oss som kunder på ett vänligt och professionellt sätt. Varit aktiv och snabb i kommunikation.
    2017-03-01 Michel W svarar Jennifer P
    Vad roligt att ni är nöjda med hur allt har gått :) Känns riktigt kul att höra! Tack för er rekommendation. / Michel
  • Martin P
    Martin P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har med beröm sköt försäljning av vår bostad. Av de anbud vi tog in, låg hans bedömning av slutpris ärligast och närmast det slutlgiltiga försäljningspriset, något som i efterhand visar på en genuin, affärsmässig proffesionalism -kan varmt rekommendera Michel om ni har en försäljning i trakten i åtanke!
    2017-03-01 Michel W svarar Martin P
    Stort tack Martin! Som jag sade redan från första början så var det raka puckar som skulle gälla, från början till slutet :)
    Jättekul att du och Ylva är nöjda, känns kanon för mig! / Michel
  • Ylva S
    Ylva S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel har varit trevlig, ödmjuk och professionell från början till slut. Vi har varit jättenöjda med honom som vår mäklare.
    2017-03-01 Michel W svarar Ylva S
    Stort tack Ylva för din rekommendation! Jättekul att jag fick förtroendet att få hjälpa er med försäljningen :)
  • Emelie F
    Emelie F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevlig, flexibel och snabb i kommunikationen. Bara positiv upplevelse från vår sida.
    2017-01-08 Michel W svarar Emelie F
    Tack så mycket för din fina reco Emelie och att du tog dig tiden att skriva den :) Betyder väldigt mycket för mig! Hälsningar Michel
  • Maria F
    Maria F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var väldigt trevlig och tillmötesgående och överträffade våra förväntningar då han förutom uppdraget att sälja vår lägenhet även hjälpte oss med ärenden rörande köpet av vår nya lägenhet
    2017-01-08 Michel W svarar Maria F
    Vad snällt sagt Maria! Det var superkul att få hjälpa till med allting :) Ha det nu fint så hörs och ses vi om några veckor! / Michel
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt bemötande. Informativ. Lite seg på att svara på sms gällande bekräftelse om insatt handpenning. Överlag bra helhetsbedömning.
    2016-12-20 Michel W svarar Daniel P
    Hej Daniel! Tack för din reco. Ber om ursäkt för sen återkoppling, ska bättra mig till nästa gång. God jul och gott nytt år i förskott! Hälsningar Michel
  • Anders L
    Anders L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel är mycket förtroendeingivande, påläst och effektiv//a
    2016-12-20 Michel W svarar Anders L
    Tack för att du tog dig tid att skriva en reco Anders! Alltid kul att få hjälpa till. Hälsningar Michel
  • Elvira G
    Elvira G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag tycker Michel är en jättebra mäklare :)
    2016-12-20 Michel W svarar Elvira G
    Vad snällt skrivet Elvira! Stort tack för din fina reco :) Hälsningar Michel
  • Igor P
    Igor P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Angagerat, kunnig, trevligt ärligt.
    2016-12-20 Michel W svarar Igor P
    Stort tack för ditt fina betyg Igor :) / Hälsningar Michel
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjd! Trevlig ärlig och lugn! Tack!
    2016-12-20 Michel W svarar Susanne S
    Tack så mycket Susanne! Jätteroligt att höra att du är nöjd :) Hälsningar Michel
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Återigen väldigt nöjda med Michels insats i vår försäljning. Väldigt proffsigt bemötande, saklig, och utmärkt bollplank kring diverse frågor. Flexibel och tillgänglig.
    2016-10-31 Michel W svarar Fredrik R
    Tack så mycket Fredrik. Kul att få hjälpa er på nytt med försäljningen! :) Får tacka så mycket för förtroendet också!
  • Maja-malin E
    Maja-malin E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel kan sin grej, är proffsig och fick till en försäljning som jag som säljare är supernöjd med.
    2016-10-31 Michel W svarar Maja-malin E
    Vad roligt att höra Maja-Malin! Superfin lägenhet att jobba med och du har även varit kanon som säljare, så jag får själv tacka för bra förutsättningar för att göra en bra affär :) Ha det fint så hörs vi! / Michel
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och engagerad. Bra service!
    2016-10-31 Michel W svarar Niklas G
    Roligt att höra Niklas att du är nöjd! Får tacka så mycket! / Michel
  • Anna F
    Anna F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Trevligt och hjälpsamt bemötande.
    2016-10-31 Michel W svarar Anna F
    Tack för din rekommendation Anna :) / Michel
  • Charlotte D
    Charlotte D skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra kommunikation, snabbt och smidigt, det kändes som att han kunde sin sak. Jag upplevde att allt flöt på bra.
    2016-10-31 Michel W svarar Charlotte D
    Tack för detta Charlotte! Alltid kul att höra! Snällt att du tog dig tid att skriva din reco. Hälsningar Michel
  • Mats B
    Mats B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra intryck, trevlig med ordning och reda.
    2016-10-31 Michel W svarar Mats B
    Tack för din rekommendation Mats! Precis så det ska upplevas. / Michel
  • Patrick W
    Patrick W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Engagerad, mkt duktig på Årsta, är inte rädd för att göra det lilla extra. Strukturerd, trevlig och alltid förberedd!
    2016-10-31 Michel W svarar Patrick W
    Tack för detta Patrick! Kul att höra att du är nöjd med försäljningen. Det var riktigt roligt att få samarbeta tillsammans!
  • Alexandra A
    Alexandra A skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var påläst, sympatisk och engagerad. Han återkom snabbt med svar på våra frågor. Jag skulle ge honom varma rekommendationer alla dagar i veckan.
    2016-10-31 Michel W svarar Alexandra A
    Vad snällt sagt Alexandra! Får tacka för förtroendet och det känns kanonbra att ni är så nöjda. Tycker också att ni har varit kanon att ha att göra med! :) / Michel
  • Sebastian P
    Sebastian P skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Proffsig och seriös mäklare med god attityd
    2016-10-31 Michel W svarar Sebastian P
    Tack så mycket Sebastian och tack för att du tog dig tid att skriva en reco :) Syns på tillträdesdagen! / Michel
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. både köpt och sålt med honom.
    inga konstigheter och man får alltid snabbt och bra svar, hur dumma frågor man än ställer.
    2016-10-31 Michel W svarar Camilla B
    Tack så mycket Camilla! Kul att jag fick hjälpa er med försäljningen på nytt och att ni är nöjda :)
    Inga frågor är för dumma :) Sköt om dig! / Michel
  • Linda
    Linda skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag ger högsta betyg till Michel! Han är otroligt service-minded, han har koll på läget, återkopplar alltid och snabbt. Och det viktigaste av allt när man gör en bostadsaffär – det kändes TRYGGT, hela vägen. Jag ger Michel mina varmaste rekommendationer.
    2016-10-17 Michel W svarar Linda
    Tack så mycket för din fina reco Linda! Superkul att höra att du är så nöjd med hela arbetet. Det har varit väldigt kul att få jobba med dig också i din försäljning :) Åter igen, stort tack, betyder väldigt mycket för mig! Hälsningar Michel
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Mycket nöjda med Michel! Trevlig, proffsig och initiativrik. Han har gjort ett kanonjobb!
    2016-09-12 Michel W svarar Andreas W
    Stort tack Andreas! Kul att ni är nöjda med affären :) Syns snart på tillträdesdagen! Hälsningar Michel
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Köpte lägenhet i Årsta och Michel var mycket hjälpsam som mäklare!
    2016-09-01 Michel W svarar Viktor H
    Tack så mycket Viktor! Alltid roligt med nöjda köpare :) Sköt om dig så hörs och syns vi framöver!
  • Catherine B
    Catherine B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra service och bemötande.jag bor utomlands och därför var det speciellt viktigt för mig att kunna lita pà en mäklare. Allt gick bra. TACK FÖR ALLT.
    2016-09-01 Michel W svarar Catherine B
    Får börja med att tacka för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Jätteroligt att höra att du är nöjd och att du upplever att allt gick fint trots långa avstånd oss i mellan. Sköt om dig och hör av dig om det dyker upp några frågor här framöver. Hälsningar Michel
  • Aime K
    Aime K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Kunnig och trevlig. Skickar bra info kontinuerligt.
    2016-09-01 Michel W svarar Aime K
    Tack för din rekommendation Aime. Kul att vi kom i mål med försäljningen på ett bra sätt :)
  • Hikmet R
    Hikmet R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Riktigt bra kundbemötande.
    Proffsigt arbete.
    2016-09-01 Michel W svarar Hikmet R
    Tack så mycket Hikmet för din rekommendation. Kul att du är nöjd med det utförda arbetet! Vi hörs och syns inom kort :) Hälsningar Michel
  • Iréne O
    Iréne O skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tryggt. Michel var alltid hjälpsam och professionell. Han svarade på alla frågor klart och tydligt, det fanns aldrig några oklarheter.
    2016-09-01 Michel W svarar Iréne O
    Tack så mycket för dina fina ord Irene :) Ett nöje att ha med dig att göra! Hälsningar Michel
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel känns väldigt kunnig och med ett stort kontaktnät i Årsta. Han är pedagogisk och förklarar vad som händer i en situation som man som köpare och säljare är väldigt ovan. Det kändes tryggt att ha Michel som mäklare. Jag bestämde mig redan när jag köpte lägenheten för att jag skulle anlita Michel den dagen jag sålde lägenheten.
    2016-09-01 Michel W svarar Jenny E
    Hej Jenny! Vad snällt att du tar dig tiden att skriva några rader, det uppskattas! Superroligt att få ha dig som återkommande kund och väldigt roligt att försäljningen gick så pass bra också :) Sköt om dig så hörs vi framöver. Hälsningar Michel
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel Warnie har gjort ett kanon jobb både jag o köparna är supernöjda. Allt från första kontakt som all info under försäljningen.
  • Kim R
    Kim R skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Helt igenom superproffsig! Upplevdes som mkt kunnig,trygg,inlyssnande,stöttande.Trevlig ,behaglig personlighet toppade kontakten.Varma rekommendationer!
    2016-08-26 Michel W svarar Kim R
    Tack så mycket Kim för dina fina ord :) Syns snart på tillträdet och lycka till i det nya boendet! Hälsningar Michel
  • Marie H
    Marie H skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Jag upplevde Michel som en mycket trevlig och hjälpsam mäklare.
    2016-08-26 Michel W svarar Marie H
    Hej Marie! Vad roligt att höra att ni är nöjda! Känns väldigt kul att det blev just du och Niklas som köpte lägenhet via mig. Syns snart på tillträdet! :)
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Tillgänglig
    Hjälpsam
    Trevlig
    2016-05-14 Michel W svarar Linnea L
    Hej Linnea! Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva din rekommendation :) Syns på tillträdesdagen!
  • Marcus G
    Marcus G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var proffsig och tillmötesgående från start till mål. Försäljningsprocessen och allt runt omkring sköttes över förväntan.
    2016-05-14 Michel W svarar Marcus G
    Vad roligt att höra att du är nöjd Marcus. Jag får även passa på att tacka för förtroendet att få hålla i din försäljning, det var ett nöje! :) hälsningar Michel
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Hängiven, duktig mäklare som dessutom var mycket tydlig och vänlig. Helt klart den bästa mäklare jag använt!
    2016-05-14 Michel W svarar Lisa F
    Vilka fina ord Lisa! Känns väldigt roligt att höra att du är så pass nöjd! :) Stort tack för din rekommendation! Hälsningar Michel
  • Douglas G
    Douglas G skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Bra. Proffsigt. Lyhört. Hjälpsam.
    2016-05-14 Michel W svarar Douglas G
    Tack för din rekommendation Douglas! Får även passa på att tacka för förtroendet. Hälsningar Michel
  • Britta-stina K
    Britta-stina K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Michel var proffsig under hela processen och rekommenderas varmt. Han var väldigt duktig på att förklara hur hela försäljningsprocessen skulle gå till och var bra på att löpande informera om vad som hände.
    2016-05-14 Michel W svarar Britta-stina K
    Hej Britta-Stina! Jätteroligt för mig att höra att du är nöjd! Stort tack för förtroendet att jag fic hjälpa till med försäljningen :) Hälsningar Michel
  • Monica B
    Monica B skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Han är mkt bra, påläst, vet vad som ska göras, jag fick mer än jag hade förväntat.Jag valde Michel därför jag hade honom när jag köpte för 3 år sedan. Dessutom är han väldigt trevlig
    2016-05-14 Michel W svarar Monica B
    Hej Monica!

Jag tycker det är jättekul att du är nöjd och jag får tacka så mycket att jag fick förnyat förtroende att få hjälpa dig med försäljningen. Hoppas du trivs i Skåne och att ditt nya boende känns bra! Hörs här i dagarna, hälsningar Michel
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Michel Warnie en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Enkelt och smidigt! Och stort plus för att vi ordnade allt på 3 veckor från köpet.
    2016-05-14 Michel W svarar Alexandra K
    Tack för din reco Alexandra! Riktigt kul att vi fick till allting så pass fort också :) Hälsningar Michel
Lukas Selberg
Amanda Hermander