Ramona Girdea

Ramona Girdea

Ramona Girdea är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

Ramona Girdea har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Ramona Girdea har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Ramona Girdea har haft 32 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 53 Läs vad Ramona Girdea

2021-07-25
    Up until signing the purchasing contract, Ramona has exhibited outstanding commitment and professionalism. This is particularly noteworthy, in facing the challenge that the buyer, i.e. I, do not speak Swedish.

Looking forward to finalise the transaction in October!
    2021-07-06
    Jättetrevlig och snäll. Proffsigt bemötande, väldigt hjälpsam och tillgänglig. Inte för på som vissa mäklare kan vara.
    2021-06-21
    Ramona har varit strålande i vårt bostadsköp. Tydlig och noggrann som vi varmt rekommenderar!
    2021-06-14
    Ramona är kunnig, ambitiös och informativ som mäklare. Enkel och tydlig, mycket bra!
    2021-06-07
    Proffsigt bemötande och god information och kontakt hela vägen igenom
    2021-06-07
    Jag har sålt en lägenhet med hjälp av Ramona.
    Jag har blivit mycket väl bemött, Ramona har överträffat dom förväntningar jag har haft på servicegrad, engagemang och tillgänglighet.
    Försäljningen blev en mycket positiv upplevelse och det är kul att möta professionella människor i sin yrkesutövning som också är väldigt trevliga att ha att göra med.
    2021-06-03
    Vi fick hjälp av Ramona att sälja våran lägenhet på 55m2.
    Vi har fått ett väldigt bra och trevligt bemötande under hela säljprocessen och kan varmt rekommendera henne.
    2021-05-02
    Vi fick hjälp att sälja vår 2:a i Årsta av Ramona. Hon gav oss ett mycket bra och seriöst intryck och levererade under hela processen. Vi har känt oss väldigt trygga i Ramonas händer och kan verkligen rekommendera henne.
    2021-02-04
    Köpte min första lägenhet via Ramona, fantastisk service och bemötande, allt gick väldigt smidigt!
    2021-01-25
    Ramona har varit en riktig pärla vid försäljningen av min lägenhet. Lyhörd, flexibel, kompetent och otroligt hjälpsam. Rekommenderar henne starkt.