Ramona Girdea
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 27 Läs vad Ramona Girdea

• John G sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-09-22

Söderkulla
    Duktig och professionell. Förväntningarna var höga och Ramona levererade. Dagliga uppdateringar var uppskattade. Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Lucian S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-09-06

Kulladal
    Professionell mäklare som vet hu det hela ska gå till. Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Ingrid Margareta N sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-08-28

Södra Sofielund
    Sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande. En mäklare som inte såg några hinder utan jobbade på framåt. Energisk och resultatinriktad. Våra förväntningar överträffades med råge. Läs mer
    2019-08-30 Fastighetsbyrån Årsta svarar Ingrid Margareta N
    Stort tack för gott samarbete och till förtroendet!!! Ännu större tack för de varma orden!
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Anna Josefin N sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

Södra Sofielund
    Via fastighetsbyrån har jag nu sålt min lägenhet, 1,5 rum på Seved. Till min hjälp hade jag mäklaren Ramona Girdea, som jag varmt rekommenderar vidare. Både mäklaren och fastighetsbyrån har fullfört försäljningen på bästa möjliga sätt. Smidigt, tydligt och kommunikativt hela vägen. Stort tack Ramona! Läs mer
    2019-08-22 Fastighetsbyrån Årsta svarar Anna Josefin N
    Ett nöje att få hjälpa er och jobba fram ett grymt slutpris!! Tackar ödmjukast för ert förtroende och era varma ord. Mina varmaste hälsningar till hela familjen!
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Arne Ingvar A sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

Södra Sofielund
    Håller det hon lovat och är redan driven Läs mer
    2019-08-07 Fastighetsbyrån Årsta svarar Arne Ingvar A
    Stort tack till förtroendet och för ditt omdöme, Arne!! Vilken lyckad affär det blev!!
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Jemima M köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

Södra Sofielund
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö på 63 kvm. Vi var mycket glada och nöjda med Ramona, hon har verkligen varit super trevlig. Hon har hjälpt och underlättat köpet för oss eftersom det är vårt första bostadsköp. Hon har varit tydlig och kunnat besvara alla våra frågor. Hade rekommenderat Ramona och skulle kunna samarbeta med henne igen i framtiden. Läs mer
    2019-08-07 Fastighetsbyrån Årsta svarar Jemima M
    Det har varit ett nöje att hjälpa er! Hoppas ni kommer stormtrivas nya fina lägenhet!en! Ser fram emot ett samarbeta med er i framtiden.
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Rasid H köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-07-03

Yyyyyyyyyyyyyxyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Läs mer
  • Linnea S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-06-17

Östra Sorgenfri
    Jag har köpt min första bostadsrätt lägenhet och Ramona var helt fantastisk under hela processen. Snabba svar kring all kommunikation och väldigt proffesionellt och trevligt bemötande i person varje gång. Jag skulle definitivt varmt rekommendera vidare henne till den som frågar. Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Jim Mikael Pontus A sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-06-14

Södra Sofielund
    Sålt en 2:a i sofielund. Mycket nöjd med mitt val av mäklare. Mycket bra bemötande, tydlig och engagerad. Fick bra betalt för vår lägenhet, är mycket nöjd och redo för nästa bostad! Läs mer
  • Cristina Noemi S
    Cristina Noemi S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-05-22

Köpt en lägenhet 3a
    Bemötande med mäklare var jätte bra från första början, hon hjälpte mej på alla sätt. Skulle rekommendera henne utan tvekan Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie