Läs vad 42 Läs vad Ramona Girdea

• 2020-11-20
    Ramona hjälpte oss på ett snabbt, trevligt och effektivt sätt med försäljningen av vår bostadsrätt.

Hon var lyhörd och mycket duktig med att lyfta fram det vi tyckte var viktigt i lägenheten, samt var flexibel under processens gång som gick väldigt enkelt och smärtfritt.

Att sen försäljningen gick som vi ville var vi mycket tacksamma för.

Kan inte säga annat än att vi verkligen rekommenderar Ramona!
    Joel F
    • 3:a
    • 72.0 m²
  • 2020-11-15
    Ramona är intresserad, kunnig, hjälpsam, har en bra energi och gör allt för att det ska bli en så bra försäljning (och köp) som möjligt. Proffsig och trevlig, på ett mycket bra sätt. Rekommenderar henne till alla som ska sälja sitt boende. Hjälper mig även när jag letar nytt. En toppenperson och -mäklare att ha att göra med!
    Lisa A
    • 4:a
    • 91.0 m²
  • 2020-10-09
    Ramona gjorde ett väldigt bra jobb med min försäljning. Hon höll mig uppdaterad på allt man kan tänks behöva under en försäljning, samt att hon var väldigt lugnande när man svävar iväg.

Kan varmt rekommendera Ramona
    Martin L
    • 45.0 m²
  • 2020-10-02
    Har du en gång varit i kontakt med Ramona så finns du alltid i hennes bakhuvud. I vårat fall sålde hon lägenheten ovanför lite drygt ett halvår efter att vi varit lite omständiga runt försäljning och tillslut skjutit på det och hade oss då i åtanke. Fixade enkelt privatvisning utan fotografering och fick till ett pris över förväntan. Helt sjukt driven, lyhörd och duktig! Rekommenderar starkt
    Pernilla H
  • 2020-10-02
    She is an amazing broker, she was always supportive in the process giving us recommendations and useful tips, since we are foreigns, we feel very satisfied with her help and contribution.

We will definately contact her when we decide to sell our house.

She does an excellent work in the company!
    Nicolas C
  • 2020-09-29
    Grym mäklare! Driven och gör verkligen sitt bästa! kändes riktigt bra att sälja med Ramona 😊
    Linus L
    Linus L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    Ni är fantastiska!! Tusen tack för förtroendet ni gav mig!
    Ramona Girdea

Ramona Girdea

Visa svar
  • 2020-09-17
    Ramona hade tålamod med oss och hon var jättebra i hela processen.
    Patsy B
  • 2020-07-12
    Köpt en bostad via Ramona. Professionellt bemötande, relativt god tillgänglighet och snabba svar. Mån om detaljer, helhet och kundnöjdhet
    Mikaela Linnea L
    • 4:a
    • 81.5 m²
  • 2020-06-10
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Ramona. Hela processen gick mycket smidigt och snabbt, tack vare Ramona som varit professionell, konkret och lyhörd. Uppdaterat oss hela tiden samtidigt hon har styrt hela processen så vi behövde ej tänka på försäljningen. Vi kan bara rekommendera henne!!
  • 2020-06-03
    Jag sålde min 2a i Årsta med Ramona som mäklare. Processen fungerade väldigt smidigt från början till slut och Ramona har en väldigt hög servicekänsla, är kunnig och lyhörd. Jag kände mig trygg genom hela processen då Ramona var noga med att uppdatera mig kontinuerligt och hon kändes proffsig och engagerad. Ramona var noga med att leverera det som utlovades och det har varit en bra upplevelse genom hela processen. Rekommenderas varmt
    Sofia B
    • 55.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte