Ramona Girdea

Ramona Girdea

Ramona Girdea är mäklare på Fastighetsbyrån Årsta

Ramona Girdea har varit registrerad mäklare sedan 2018-02. Ramona Girdea har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.9. Ramona Girdea har haft 34 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 82 Läs vad Ramona Girdea

2022-07-23 Verifierad kund
    Jag fick ett utmärkt bemötande. Kemin stämde.
    Mina förväntningar överglänstes med att min lägenhet såldes på 24 timmar.
    Hon går ”all in” för yrket.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Ramona är väldigt proffsig, kunning och engagerad. Dessutom var hon tillänglig under hela processen och det var ganska lätt och smidigt att komunicera med henne.
  • Nanna Christina Anita G
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta
    2022-05-30 Verifierad kund
    Ramona är oerhört proffsig när hon tar hand om kunder. Hon har hela tiden gått över våra förväntningar genom att alltid vara en nivå högre än man tror. Hon har hela tiden fått mig och min sambo att känna oss oerhört trygga. Om vi haft en fråga så har vi alltid fått supersnabba svar.
    Ramona är grym och jag kommer definitivt använda henne i framtiden om vi vill sälja .
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda. Vår mäklare var rak, tydlig och tillgänglig!
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bra service, återkommer snabbt och är kunnig.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Ramona har hjälpt oss med försäljning av vår bostad. Hela processen från första möte till slutlig affär har gått väldigt smidigt och har skötts professionellt. Vi har uppskattat det trevliga bemötande och den tydliga och smidig kommunikation genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Ramona som mäklare. / Mikael
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig och proffesionell! Väldigt personligt bemött och engagerad.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Ramona visar ett seriöst och genuint intresse i sitt uppdrag som mäklare. Hon är en positiv, kunnig och engagerad person som möter kunden/ kundernas frågor med respekt och gott bemötande. Hon ger råd och tips på vad vi som säljare kunde ha i åtanke.
    Vår försäljning av lägenheten gick smidigt där allt var väl förberett både för oss säljare som för köpare.
    Kan varmt rekommendera Ramona i hennes vidare uppdrag som mäklare.

Mvh Mikael och Linnéa
    2022-05-02 Verifierad kund
    Ramona är mycket trevlig och tillmötesgående på alla sätt. Allt gick perfekt, fort och känns väldigt bra. Vi köpte lgh direkt
    2022-05-02 Verifierad kund
    Ramona hade ett trevligt och proffesionellt bemötande under hela processen. Hon är service minded och tog hänsyn till att det var vårt första köp.