Ramona Girdea
Registrerad mäklare sedan 2018-02-08
Aktiv på Reco.se sedan 2018-10-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 35 Läs vad Ramona Girdea

• Mikaela Linnea L köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-07-12

Årsta
    Köpt en bostad via Ramona. Professionellt bemötande, relativt god tillgänglighet och snabba svar. Mån om detaljer, helhet och kundnöjdhet Läs mer
  • DORA S
    DORA S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-10

Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Ramona. Hela processen gick mycket smidigt och snabbt, tack vare Ramona som varit professionell, konkret och lyhörd. Uppdaterat oss hela tiden samtidigt hon har styrt hela processen så vi behövde ej tänka på försäljningen. Vi kan bara rekommendera henne!! Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Sofia B sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-06-03

Årsta
    Jag sålde min 2a i Årsta med Ramona som mäklare. Processen fungerade väldigt smidigt från början till slut och Ramona har en väldigt hög servicekänsla, är kunnig och lyhörd. Jag kände mig trygg genom hela processen då Ramona var noga med att uppdatera mig kontinuerligt och hon kändes proffsig och engagerad. Ramona var noga med att leverera det som utlovades och det har varit en bra upplevelse genom hela processen. Rekommenderas varmt Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Pontus H sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-29

Årsta
    Proffsigt och personligt bemötande med stort engagemang. Lyhörd för våra synpunkter och ett fokus att sälja vår bostad till bästa pris, vilket hon lyckades med. Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Matilda G sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-23

Årsta
    Vi anlitade Ramona vid försäljning av vår 3a i Årsta. Hon är trevlig, serviceinriktad och kommunikativ. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Erika K
    Erika K köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-20

Årsta
    Jag har köpt en bostadsrätt och förmedlande mäklaren Ramona har varit klockren från första samtalet till tillträde! Hon har haft väldigt god kommunikation under hela processen och varit otroligt trevlig, proffsig och serviceinriktad.
    Jag har känt mig väl omhändertagen som köpare och kommer definitivt att anlita Ramona vid en eventuell framtida försäljning! Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Ruusa R sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-05-19

Årsta
    Ramona = trevlig, kommunikativ, peppig, inläst, proffsig.

Sålde en minitrea med renoveringsbehov mitt i coronakrisen. Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Tomas H sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2020-04-12

Årsta
    Vi är mycket nöjda med Ramona,som trots Corona-tider lyckades få in många spekulanter.
    Ett profesionellt bemötande,både av oss som säljare ,och även bemötandet av köparen av köparen.
    Våra önskemål tillgodosågs hela vägen,och vi kände oss trygga i hanterandet av försäljningen av vår 3:a i Årsta.Rekommenderar gärna Ramona till våra vänner och bekanta. Läs mer
    2020-05-23 Fastighetsbyrån Årsta svarar Tomas H
    Stort tack för era varma rekommendationer!! Jag är så tacksam att ni valde att tro på mig och gav mig ert fulla förtroende. Ni får inte glömma att komma in på en kaffe när ni har vägarna förbi Stockholm! Lycka till med det nya!!

Bästa hälsningar från mig, Ramona
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • John G sålde sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-09-22

Söderkulla
    Duktig och professionell. Förväntningarna var höga och Ramona levererade. Dagliga uppdateringar var uppskattade. Läs mer
    Fastighetsbyrån Årsta gillar detta
  • Lucian S köpte sin lägenhet med hjälp av Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Årsta

2019-09-06

Kulladal
    Professionell mäklare som vet hu det hela ska gå till. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Årsta

Michel Warnie