Adam Falk

Adam Falk

Adam Falk är mäklare på Fastighetsbyrån Arvika

Adam Falk har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Adam Falk har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Adam Falk har haft 35 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

76 omdömen om Adam Falk

Eva P
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
Växvik

Är väldigt nöjd och belåten med Adam Falk som mäklare.Han är väldigt trevlig, hjälpsam, lyhörd och tillmötesgående.

Patrik W
Agneteberg

Väldigt kunnig och trygg som mäklare som hjälpt oss med vårt lägenhets köp .

Carina W
Agneteberg

Hej! Vi blev fint bemötta av Adam inget att anmärka på ! Upplevde att Adam var lyhörd för våra önskemål och vi hade inga förväntningar på att han skulle vara på något speciellt sätt ! Vi tycker att han är lyhörd och lätt att prata med, och det vi inte förstod förklarade han för oss. Vi är mycket nöjda ! MVH Carina och Patrik Westlund

Anette L
Styckåsen

Snabb på att höra av sig om han varit upptagen. Lugn och korrekt, kortfattad, enkel. Öppen för förslag, vänlig. Inget onödigt snack.

Charlotta L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
Styckåsen

Proffsig, engagerad, lyhörd. Trevligt bemötande!

Nasrin M
Charlottenberg

Trevligt bemötande av mäklaren. Mäklaren levde upp till alla förväntningar. Väldigt smidig vid bostadsköpet.

Ingemar K
Strand

Min upplevelse av Adam är väldigt positiv. Visning av lägenheten och budgivning med efterföljande kontraktsskrivning genomfördes snabbt och effektivt.

Martin Martinus G
Klässbol

Adam is really helpfull and quick in tesponding by mail or by phone. He handed all the info about the property in also very fast! Now we wait untill handover date for our dreamhouse!!

Chantal V
Klässbol

We think Adam is a friendly, professional and helpful realtor. He took the time to show the house and answering any questions we had. Also later on via mail, which he answers fast too. Besides Swedish, he speaks English quite well. Thanks for your help Adam!

Monica J
Sålde sitt hus med hjälp av Adam Falk en del av Fastighetsbyrån Arvika
Västra Sund

Hyggelig, god informasjon og oppfølging underveis