Bo Karlsson
Registrerad mäklare sedan 1996-03-12
Aktiv på Reco.se sedan 2014-03-27
2019-08 - 2020-07

Läs vad 149 Läs vad Bo Karlsson

• Andreas B köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-11-07

Skokloster
    Helt ok, Helt ok, Helt ok, Helt ok, Helt ok Läs mer
  • Cherie P köpte en tomt med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-08-30

Bålsta - Skörby
    Tomtfastighet.
    Sakligt och bra.
    Förväntningar om smidig affär och vara behjälplig i övriga efterfrågade delar som värderingsintyg bland annat.
    Rekommenderas Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E sålde sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-08-25

Skokloster
    Mycket erfaren mäklare. Otroligt professionell, kände mig trygg från första möte till kontraktsskrivning. Läs mer
  • Sara S sålde sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-06-25

Häggeby - Vreta
    När vi nyligen sålde vårt hus anlitade vi Bosse Karlsson på Fastighetsbyrån i Bålsta. Vi valde honom eftersom vi fick ett bra intryck av honom när vi köpte huset för 5 år sedan. Han är väldigt trevlig och tillmötesgående. Dessutom har han en stor erfarenhet av att sälja hus och har koll på vårt område. Vi är mycket nöjda och skulle absolut rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Linnea S köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-29

Kungsängen - Brunna
  • Andreas Nordin A köpte sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-26

Skokloster - Slottsskogen
    Köpt en bostad med Bo som mäklare. Bemötandet var troligt och proffesionellt. Han kändes dock inte så "säljhungrig", vilket både kan vara bra och dåligt. Men allt gick hur bra som helst. Han var alltid opartisk och skötte allt korrekt, vilket gjorde att både säljare och vi köpare kunde få rätt hjälp.
    Vi är supernöjda Läs mer
  • Gunilla L sålde sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-05-03

Övergran - Katrinedal
    Bosse är en Kunnig och trevlig mäklare som stöttade oss på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • Annette Petra L
    Annette Petra L sålde sitt hus med hjälp av Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2019-04-26

Bålsta - Fånäs
    Jag är mycket nöjd med Bo Karlsson som mäklare. Han inger ett lugn och en trygghet.
    Duktig och säker i sitt sätt och har förmedlat och sålt vår fastighet på bästa sätt. Läs mer
  • Susanne L skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2016-10-27

Bosse är kunnig, erfaren, lugn och trevlig. Vi kände oss trygga och väl omhändertagna med Bosse. Läs mer
  • Turid W skrev om Bo Karlsson en del av Fastighetsbyrån Bålsta

2016-10-24

Trevlig; vänligt bemötande. Lyssnade in alla frågor och svarade professionellt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson