Terese Lindroth

Terese Lindroth

Terese Lindroth är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Terese Lindroth har varit registrerad mäklare sedan 2017-11. Terese Lindroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 292 omdömen med ett betyg på 4.9. Terese Lindroth har haft 41 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Ingen dag är den andra lik och jag älskar att träffa nya människor varje dag. Yrket är prestationsbaserat och jag kan styra mycket själv. Jag brinner för riktigt nöjda kunder!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Min positiva energi, trygghet och lokalkännedom är några av mina styrkor. Efter många års erfarenhet av relationsbaserade affärer har jag bl.a. lärt mig att vara lyhörd och målmedveten. Mitt arbetssätt präglas av struktur och effektivitet.

Vad gör du helst på fritiden?
Min fritid ägnar jag främst åt träning och mina tre hundar. Jag älskar att varva ner med fysiska aktiviteter och härliga skogspromenader.

292 omdömen om Terese Lindroth

Sedan starten hos Reco 2017
Marcus K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Väppeby Äng

Bra bemötande och återkoppling.

Susanne R
Skokloster - Slottsskogen

Terese är engagerad och professionell. Hon har alla de egenskaper som utmärker en bra mäklare och dessutom stor kunskap och erfarenhet om olika områden i Håbo kommun.

Roger E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Gamla Bålsta

Jag upplever Terese som en bra mäklare. Lätt att prata med och gav svar på alla frågor som jag hade. Proffs helt enkelt.

Stefan A
Bålsta - Skörby

Lugn och professionell och arbetar på en väl fungerande mäklarbyrå.

Jim Jörgen B
Bålsta - Gamla Bålsta

Supergrym mäklare som har koll på allt! Tack för hjälpen Terese

Camilla W
Bålsta - Gamla Bålsta

Vi är mycket nöjda med samarbetet vi hade med Terese. Vi hade en bra kommunikation under försäljningen av vårat hus, lätt att komma i kontakt med vid frågor som uppstod på vägen!

Marcus E
Köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Västerängen

Lätt att få tag i och trevligt bemötande

Marcel Z
Bålsta - Fagerdal

Väldigt bra bemötande. Värde ord jag väljer att beskriva mäklaren med: Härlig person, informativ, professionell, trevlig, bra energi, ärlig, förtroendeingivande: Vi upplevde att våra förväntningar möttes. Upplevelsen hitils sammanfattar jag som: Smidig, snabb, enkel.

Simon A
Bålsta - Fagerdal

Terese är toppen! Använt henne flera gånger och lika nöjd varje gång. Det är inte hennes fel att marknaden är total skräp!

Rickard E
Köpte sitt hus med hjälp av Terese Lindroth en del av Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Åkerby

Sjukt duktig mäklare som nåt ditt köpare och säljare vill