Linnéa Bjering
Registrerad mäklare sedan 2019-07-24
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 3 Läs vad Linnéa Bjering

• Carl-olof O sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-06-08

Båstad
    Linnéa skötte sitt uppdrag på bästa sätt. Hon hade ett mycket bra bemötande och visade prov på mycket god initiativförmåga. Läs mer
  • Hans M köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-05-22

Mäsinge Strand
    Vi har köpt ett fritidsboende. Bemötandet från Linnea har varit korrekt och engagerande utan att det har upplevts som "smörigt. Jag tycker att Linnea infriat de förväntningar som man kan ha på en proffsig mäklare och detta trots att jag förmodar att hon är ganska ung. Det mest anmärkningsvärda är att Linnea uppvisar engagemang även efter att affären avslutats. Läs mer
  • Ulrika L köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad

2020-05-19

Förslöv
    Linnéa var oerhört professionell, tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen vi gick igenom när vi köpte hus i norra Skåne. Kommunikationen mellan oss och henne var rak, tydlig och snabb, vilket underlättade mycket. Det var helt enkelt riktigt kul att köpa hus av Linnéa och Fastighetsbyrån Båstad. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Båstad

Susanne Hansen