Linnéa Bjering

Linnéa Bjering

Linnéa Bjering är mäklare på Fastighetsbyrån Båstad

Linnéa Bjering har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Linnéa Bjering har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Linnéa Bjering har haft 14 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 6 Läs vad Linnéa Bjering

• 2020-11-10
    Servicevillig och tillmötesgående
    Jonas B
    • 90.0 m²
    • Hemmeslöv
  • 2020-08-19
    Mkt trevligt bemötande. Återkopplade snabbt och var lätt att få tag i.
    Charlotte O
    • 71.0 m²
  • 2020-07-18
    Hej. Jag tycker jätte bra som mäklare är Linnéa. Hon är jätte trevligt att prata med och hon förklarar tydligt. Jag önskar att hon får jobba vidare som mäklare även i framtiden. Önskar henne lycka till. Mvh Nona Villanueva Hansson
    Nona V
    • 103.0 m²
    • Östra Karup
    sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
  • 2020-06-08
    Linnéa skötte sitt uppdrag på bästa sätt. Hon hade ett mycket bra bemötande och visade prov på mycket god initiativförmåga.
    Carl-olof O
    • 148.0 m²
    • Båstad
    sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
  • 2020-05-22
    Vi har köpt ett fritidsboende. Bemötandet från Linnea har varit korrekt och engagerande utan att det har upplevts som "smörigt. Jag tycker att Linnea infriat de förväntningar som man kan ha på en proffsig mäklare och detta trots att jag förmodar att hon är ganska ung. Det mest anmärkningsvärda är att Linnea uppvisar engagemang även efter att affären avslutats.
    Hans M
    • 102.0 m²
    • Mäsinge Strand
  • 2020-05-19
    Linnéa var oerhört professionell, tillmötesgående och hjälpsam genom hela processen vi gick igenom när vi köpte hus i norra Skåne. Kommunikationen mellan oss och henne var rak, tydlig och snabb, vilket underlättade mycket. Det var helt enkelt riktigt kul att köpa hus av Linnéa och Fastighetsbyrån Båstad.
    Ulrika L
    • 120.0 m²
    • Förslöv
    köpte sitt hus med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte