Linnéa Bjering

Linnéa Bjering

Linnéa Bjering är mäklare på Fastighetsbyrån Båstad

Linnéa Bjering har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Linnéa Bjering har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 5.0. Linnéa Bjering har haft 13 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 11 Läs vad Linnéa Bjering

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Bjering en del av Fastighetsbyrån Båstad
    • Stationsterrassen
    2021-07-24
    Vi har hälsats med vänlighet och riktigt bra service under all kontakt med mäklaren. Hon har gjort stora ansträngningar för att hjälpa till och har svarat snabbt på förfrågningar. vi har varit mycket nöjda och kommer att ge Linnea våra varmaste rekommendationer
    • Förslöv
    2021-06-25
    Varmaste rekommendationer till Linnéa, lyssnade in vad vi som säljare önskade. Tydlig och rak kommunikation.
    • Förslöv
    2021-06-08
    Supertrevlig och proffsig mäklare! Väldigt gott mottagande ända från början, då vi var spekulanter, tills att vi till slut köpte huset. Både vi och säljarna var väldigt nöjda med affären och hanteringen av den. Vi ger Linnéa 5/5! Rekommenderas starkt!
    • Västra Karup
    2021-06-07
    Professionell service, personligt och vänligt bemötande. Oerhört effektiv.
    • Grevie
    2021-02-25
    Hus på landet
    Bra bemötande. Inkännande.
    Det blev så bra det kunde
    • Hemmeslöv
    2020-11-10
    Servicevillig och tillmötesgående
    2020-08-19
    Mkt trevligt bemötande. Återkopplade snabbt och var lätt att få tag i.
    • Östra Karup
    2020-07-18
    Hej. Jag tycker jätte bra som mäklare är Linnéa. Hon är jätte trevligt att prata med och hon förklarar tydligt. Jag önskar att hon får jobba vidare som mäklare även i framtiden. Önskar henne lycka till. Mvh Nona Villanueva Hansson
    • Båstad
    2020-06-08
    Linnéa skötte sitt uppdrag på bästa sätt. Hon hade ett mycket bra bemötande och visade prov på mycket god initiativförmåga.
    2020-05-22
    Vi har köpt ett fritidsboende. Bemötandet från Linnea har varit korrekt och engagerande utan att det har upplevts som "smörigt. Jag tycker att Linnea infriat de förväntningar som man kan ha på en proffsig mäklare och detta trots att jag förmodar att hon är ganska ung. Det mest anmärkningsvärda är att Linnea uppvisar engagemang även efter att affären avslutats.