Alabadi Ahmed

Alabadi Ahmed

Alabadi Ahmed är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Alabadi Ahmed har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Alabadi Ahmed har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-06 och har fått 10 omdömen med ett betyg på 4.8. Alabadi Ahmed har haft 19 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-07

Läs vad 10 Läs vad Alabadi Ahmed

• Hulta
    2021-07-08
    Alabadi skötte hela försäljningen. Absolut perfekt och var lyhörd för allt vi framförde, dessutom hade han ett trevligt avslappnad sätt att uppdatera vad som gällde vid försäljning. Tackar redan på förhand med hjälp vid deklarationen.
    • Trandared
    2021-07-07
    En väldigt socialt begåvad mäklare. Supertrevlig, kunnig och har bemött att mina frågor på bästa sätt.
    Haft en bra kommunikation under hela försäljningen vilket var viktigt för mig.
    La ner hela sin själ från början till slut!
    • Dammsvedjan
    2021-06-30
    Här har ni en oerhört lyhörd och driven mäklare! Alabadi jobbar kundorienterat och effektivt. Utan tvekan den bästa mäklarupplevelsen jag haft!

Kan varmt rekommendera honom till alla som önskar en mäklare av toppklass!
    • Norrby
    2021-06-30
    Alabadi Ahmed var väldigt tydlig i sitt arbete o utförde detta utmärkt då vi tidigare haft dålig erfarenhet av en annan mäklare när vi såld bostad i Göteborg! Han var snabb med försäljningen o svarade alltid på våra frågor o gav tydliga svar! En väldigt söt o trevlig kille som vi rekommenderar till många! En utmärkt mäklare med andra ord !
    • Sjöbo
    2021-06-30
    Han var redan inställd på att sälja min lägenhet när han kom för att värdera den.

Han presterade mer än vad förväntat, detta är en säljare ut i fingertopparna.
    • Trandared
    2021-06-26
    En mycket socialt begåvad mäklare som verkligen lyssnat på mig som
    Säljare.
    Han har gjort allt i sin makt för att lyckas med en bra försäljning.
    Hade kanske något höga ambitioner i början, men vi fick till ett väldigt bra avslut!
    • Hulta
    2021-06-19
    Fantastisk engagerad mäklare, kunnig och alltid frågande om vårt omdöme. Fin människa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Högaholm
    2020-12-27
    Trevligt. Respektful, Svarade på alla frågor, lätt att nå, nycket bra stöd
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Söderkulla
    2020-12-26
    Hej
    Jag är nöjd hos Ahamed Alabadi och han bästa Mekläre
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Fosiedal
    2020-11-27
    Jag fick sålt en bostadsrätt lägenhet.
    Bemötandet var väldigt bra, lyssnade på våra önskemål och var tillgänglig när man behövde.