Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Carina Röjland-Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 127 kunder tycker om Carina Röjland-Lindberg

• Khalid Y köpte sin bostad med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpte lägenheten i Borås
    Hon är väldigt trevligt och professionella Manniska Läs mer
  • Lena I sålde sin bostad med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt lägenhet. Jättenöjd med Carina på alla sätt, bemötande, förväntningar mm. En tia av tio. Läs mer
  • Jörgen A skrev om Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi köpte en bostadrätt och jag har nästan inte varit med om snabbare återkopplingar. Hon är väldigt trevlig och väldigt effektiv, men tar sig ändå tid att diskutera. Hon hjälpte oss tryggt genom hela processen. Skulle helt klart rekommendera henne! Läs mer
  • Laila H sålde sin bostad med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt min bostad.
    Blev bemött på på ett bra sätt av Carina Röjland.
    Hon var proffsig service inriktad.
    Jag var väldigt nöjd.
    Rekommenderar gärna Carina Läs mer
  • Kristin W skrev om Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Har sålt min bostadsrätt där Carina var mäklare.
    Hon var väldigt trevlig och engagerad. Hon kom även med goda råd som jag kunde tänka på, men lät ändå mig bestämma.
    Jag är glad att det var just Carina som stod i hallen och tog emot alla spekulanter, just för att hon är så positiv, glad och trevlig. En sån sak är väldigt viktig för mig!
    Kan varmt rekommendera henne =) Läs mer
  • Fredrik N skrev om Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt en Bostadsrätt. Carina var nog den mest engagerade mäklaren jag träffat, har en smart strategi och ger mycket information. Utan tvekan Fastighetsbyrås och Borås bästa mäklare. Läs mer
  • Petra A
    Petra A skrev om Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Har köpt en bostadsrätt av Carina! Hon är en mäklare ut i fingerspetsarna och har ordnat allt i ett nafs. Carina är alltid nåbar och ger rikligt med uppdateringar kring vad som händer, allt till vår belåtenhet!
    Jag rekommenderar Carina som mäklare å det varmaste, bättre går inte att få tag på! Läs mer
  • Jakob I skrev om Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag sålde en 2:a på Tullen via Carina, och hon bemötte mig sprudlande glad och full av energi och hon kom samtidigt med bra tips för att lyckas med försäljningen, hon uppfyllde alla mina förväntningar och mer därtill med med bra info /uppdatering under hela affären från starten och budgivningen och ända till avslut av affären! Kommer definitivt använda Carina och Fastighetsbyrån igen om jag skall sälja min bostad! Läs mer
  • Nellie E skrev om Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag blev bra bemött av mäklaren och hon levde upp till förväntningarna! Allting sköttes smidigt och snabbt :) Läs mer
  • Caroline H skrev om Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpte min alldeles första lägenhet med hjälp av Carina. Stortrivs och kommer garanterat be Carina om hjälp med framtida bostadsköp. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg