Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Carina Röjland-Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 147 kunder tycker om Carina Röjland-Lindberg

• Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

80m²
    Sparsör
    Har köpt och sedan sålt en etta i Borås. Sedan köpt och sålt en trea i Sparsör.

Mycket trevlig mäklare. Väldigt ambitiös och noggrann. Tillmötesgående och empatisk. Läs mer
  • Clara H köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

79.5m²
    Tullen
    En trea på tullen i Borås. Oerhört förtroendeingivande påläst mäklare. Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2:a
    56.5m²
    Sjöbo
    - Bostadsrätt, 2 rok, 57 kvm.
    -Trevligt och proffsigt bemötande från mäklaren. Hjälpsam och la mycket tid.
    - Förväntningarna motsvarades. Fick till bra visning och la mycket tid på budgivarna.
  • Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

1:a
    43m²
    Parkstaden
    Glad, trevlig, pigg och alert. Det märks att hon tycker om sitt jobb. Läs mer
  • Max H köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2:a
    37m²
    Norrmalm
    Jag köpte en etta på Norrmalm i slutet av augusti. Jag är väldigt nöjd med Carina!
    Hon skötte det hela mycket bra och proffsigt, det märks att hon har sålt en hel del lägenheter här i Borås. Kunnig, trevlig, proffsig.
    Detta är min första lägenhetsaffär och jag är mer än nöjd!

Jag hade väll en bild av att mäklaren jag skulle träffa på visningen skulle vara trevlig och säljig men Carina skötte det över förväntan. Lägenheten sålde nästan sig själv men hon såg ändå alla som var på visningen och det var mycket folk där! Hon gav mig tips längst vägen ända fram tills jag hade nycklarna i handen.
    Jag kommer ta kontakt med Carina när jag sen vill sälja lägenheten. Jag är mer än nöjd. Läs mer
  • Betim B sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

4:a
    99.3m²
    Centrum
    Vår uppfaatting om Carina är att hon har en väl bemötande, lätt att ha och göra med. Vi skulle beskriva hennes arbete som väldigt proffesionell och noggrann. Läs mer
  • Thomas B sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

66m²
    Tullen
    Carina hjälpte oss att sälja våran lägenhet och vi får säga att vilken fantastisk människa och vilken proffesionell mäklaren. Kommer rekommendera henne till alla jag känner. Så engagerad och trevlig människa.
    Klart Sveriges bästa mäklare. Läs mer
  • Sari H sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

74.5m²
    Sjöbo
    Sålt bostadsrätt, 3 rum och kök. Har anlitat Carina vid en tidigare försäljning och ville ha hennes hjälp igen. Carina har alltid ett gott och professionellt bemötande. Får en att känna sig bekväm under hela processen. Vill alltid väl. Läs mer
  • Ann-Christine J sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

4:a
    122.5m²
    Byttorp
    Vi har sålt en lägenhet och blev mycket bra bemötta av mäklaren. Vi hade stora förväntningar då vi hört mycket gott om mäklaren och hon levde upp till allt. Upplevelsen var upp och ner beroende på oss själva då vi stressade upp oss lite från visning till budgivning men mäklaren hjälpte genom sitt lugn och erfarenhet. Läs mer
  • Katarina N sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

82.5m²
    Byttorp
    Jag har både sålt och köpt lägenheter av Carina. Skulle aldrig välja en annan mäklare för att sälja min lägenhet. Hon känns så kunnig. Hon är ärlig och realistisk. Hon har en äkta omtanke om människor. Hon säger som det är och inger inte några falska förhoppningar. Hon ringer alltid tillbaka om hon inte kan svara. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg