Carina Röjland-Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-06 - 2020-05

Läs vad 287 Läs vad Carina Röjland-Lindberg

• Ali M köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-02

Sjöbo
    Köpte en lägenhet och hon var väldigt trevlig. Läs mer
  • Emelie L sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-01

Trandared
    Vi sålde vår lägenhet på Trandared med Carina som mäklare. Vi blev väldigt bra bemötta från värderingen fram till försäljning. Hon kom med tips och idéer samt höll oss uppdaterade under tidens gång. Vi rekommenderar henne verkligen!! Läs mer
  • Suvada D köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-29

Sjöbo
    Carina är enligt mig precis så som en duktig mäklare ska vara. Hon är mån om att alla parter ska känna sig trygga och har en god kunskap om vad hon säljer. svarar på frågor. Är professionell och empatisk.

Mvh Suvada Dragolj Läs mer
  • Per F köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-20

4:a
    Hestra
    Väldigt seriös och påläst . Inga problem med kontrakt och övertagande Läs mer
  • Annica F köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-19

Tullen
    Jag är mycket nöjd med Carinas professionella agerande i sin helhet. Läs mer
  • Susann F köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-18

4:a
    Hestra
    Vi har köpt en bostadsrätt på Hestra. Carina har varit mycket tillmötesgående. Visat att hon varit mycket påläst och kunnig. Allt har fungerat helt utmärkt från visning till att vi fick vår lägenhet. Läs mer
  • Britt B sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-14

Trandared
    Sålt bostadsrätt.Jättebra alltsammans
    Carina ställer upp helhjärtat
    Trevlig positiv känns tryggt och bra.
    Tack så mycket. Läs mer
  • Isabella R sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-11

Byttorp
    Carina har sen dag ett i processen av att sälja min lägenhet, möt mig med stort engagemang och professionalism. Fantastisk mäklare som jag kan rekommendera till vem som helst, allt har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Vasilis R köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-02

Sjöbo
    Hej . Jag har köpt en lägenheten i sjöbo . Jag vill tacka era företag som bidragit till köp av mitt hem Jag vill även tacka mäklaren för den professionalism och intresse som han visade . om jag hör någon som är intresserad av att köpa ett hus kommer jag starkt att rekommendera mäklaren . Jag vill tacka Carina Röjland -Lindberg från hela mitt hjärta . Mvh Vasilis Läs mer
  • Ulf J köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-02

Centrum
    Väldigt proffsig och noggrann. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg