Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Carina Röjland-Lindberg
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 194 Läs vad Carina Röjland-Lindberg

• Oskar A köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-10

Trandared
    Jag köpte en trea på trandared genom Carina. Bemötandet är helt fantastiskt! Man kan inte begära bättre bemötande. Otroligt hjälpsam vad gäller extra visningar eller mailande av extra material mm.

Skulle inte tveka en sekund på att välja/rekommendera Carina som mäklare!
    Otroligt proffsig! Läs mer
  • Ing-britt T köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-07

Trandared
    Har köpt en bostadsrätt. En mäklare som verkligen engagerar sig i sitt arbete till 100 procent. Läs mer
  • Henrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

Tullen
    Vi sålde våran 3 rummare via henne och blev väldigt nöjda!
    Väldigt trevligt bemötande!
    Kan starkt rekommendera henne Läs mer
  • Kevin A köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

Byttorp
    Väldigt trevlig och mycket kunnig. Hjälpte mig igenom hela köpet av bostaden genom sina kontakter med banken osv. Läs mer
  • Helena B
    Helena B sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

Sålt en bostadsrätt
    Har alltid fått ett bra bemötande av en glad och trevlig Carina som verkligen gör allt för sin kund. Kommer att rekommendera henne till alla som vill sälja sin bostad för hon är professionell och erfaren. Läs mer
  • Alva N köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-04

Tullen
    Jag har köpt en etta på Sjöbo! Genom hela processen har Carina varit mycket bra och hjälpsam. Hon gav mig ett extra visningstillfälle när jag inte kunde den satta tiden och hon har återkopplat regelbundet. När kontraktet skulle skrivas på och köpet genomföras har hon förklarat varje steg tydligt vilket jag uppskattar så detta är min första egna lägenhet! Läs mer
  • Mona M sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

Trandared
    Sålde en 3rok. Carina var trevlig och hjälpsam,speciellt då vi aldrig sålt en fastighet tidigare. Hon var mycket tillmötesgående och bra på att förklara hur det fungerade.
    Mina förväntningar var satta på en ganska neutral nivå,som sagt,aldrig sålt eller köpt fastighet tidigare. Carina levde verkligen upp till,o långt över mina förväntningar.
    Allt gick smidigt och snabbt. Mycket bra jobbat! Läs mer
  • Elina T sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

Sjöbo
    Vi sålde en 3a på Lindormsgatan för 175 000 mer än utgångspris.
    Vi är jättenöjda med priset och hela försäljningen. Läs mer
  • Amanda W sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-26

Sålde en etta på Nedre Norrmalm. Nöjd med bemötande, engagemang och utfall. Läs mer
  • Leif F sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Röjland-Lindberg en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-24

Byttorp
    Carina lyssnade på våra önskemål och höll oss hela tiden uppdaterade. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg