Christina Havrell

Christina Havrell

Christina Havrell är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Christina Havrell har varit registrerad mäklare sedan 2005-11. Christina Havrell har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-06 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.5. Christina Havrell har haft 32 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 14 Läs vad Christina Havrell

• Peder R
    • Trandared
    2021-05-10
    Hej har sålt en bostadsrätt på Trandared och kontaktade Christina innan ..
    Hon gjorde ett väldigt bra intryck och hon är påläst

En bra och lyckad affär
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Havrell en del av Fastighetsbyrån Borås
    2021-04-11
    Köpt en bostadsrätt. Utmärkt bemötande men lite rörig.
    • Tullen
    2021-03-25
    Vi köpte en bostadsrätt på tullen och fick ett gott intryck och bra bemötande av mäklaren. Våra förväntningar var att köpa en bostad på ett så smidigt sätt som möjligt och det blev som vi tänkt. Sammantaget så var det en upplevelse och mäklaren gjorde ett bra och väl genomfört arbete.

Mvh Nicklas Larsson
    2021-03-14
    Jag har träffat Christina i samband med att jag har köpt en lägenhet. Christinas bemötande var mycket professionell och jag har fått mycket tydliga information som överstigit mina förväntningar.
    Jag tycker att sådana mäklare/ medarbetare ska finnas överallt för att hennes delning av information sparar tid för alla. Man behöver inte ställa några frågor i efterhand.
    Tack till Christina!
    med vänliga hälsningar
    Matilda Beslagic
    2021-03-07
    Hon är snäll och jättetrevligt.
    • Erikslund
    2021-02-28
    Jag köpte en lägenhet via Fastighetsbyrån Borås med Christina Havrell som mäklare. Köpet gick snabbt och smidigt och jag fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande.
    • Druvefors
    2021-01-13
    * Vänligt bemötande
    * Processen var relativt smidig
    • Trandared
    2021-01-13
    Bostadsrättsköp.
    Christina har haft ett adekvat bemötande och gjort det hon förväntas göra.
    Hon upplevdes inte som engagerande eller speciellt intresserad, vilket drar ner bedömning av processen. Jag hade nog förväntat mig mer entusiasm för arbetet, såväl i visningssammanhang som i det efterföljande arbetet.

Sammanfattningsvis har arbetet gjorts väl och noggrant men utan entusiasm.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Havrell en del av Fastighetsbyrån Borås
    2020-12-20
    Proffesionell och lätt att kommunicera med, rekommenderas varmt!
    • Hestra Parkstad
    2020-12-07
    Christina jobbade proffsigt med att se till att min bostadsrätt blev såld på ett sätt och med ett belopp som jag är nöjd med.

För övrigt får jag krupp av kundundersökningar och jag svarar eftersom jag fick en påminnelse, men jag står för meningen om Christina.
    /G