Läs vad 8 Läs vad Christina Havrell

* Processen var relativt smidig
    Oscar D
    • 53.0 m²
    • Druvefors
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Havrell en del av Fastighetsbyrån Borås
  • 2021-01-13
    Bostadsrättsköp.
    Christina har haft ett adekvat bemötande och gjort det hon förväntas göra.
    Hon upplevdes inte som engagerande eller speciellt intresserad, vilket drar ner bedömning av processen. Jag hade nog förväntat mig mer entusiasm för arbetet, såväl i visningssammanhang som i det efterföljande arbetet.

Sammanfattningsvis har arbetet gjorts väl och noggrant men utan entusiasm.
    Jonathan T
    • 72.2 m²
    • Trandared
  • 2020-12-20
    Proffesionell och lätt att kommunicera med, rekommenderas varmt!
    Sebastian R
    • 45.0 m²
    • Sjöbo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Havrell en del av Fastighetsbyrån Borås
  • 2020-12-07
    Christina jobbade proffsigt med att se till att min bostadsrätt blev såld på ett sätt och med ett belopp som jag är nöjd med.

För övrigt får jag krupp av kundundersökningar och jag svarar eftersom jag fick en påminnelse, men jag står för meningen om Christina.
    /G
    Göran L
    • 87.0 m²
    • Hestra Parkstad
  • 2020-10-02
    Visste inte vad jag skulle förvänta mig. Sålde en trea efter min mamma och Christina utförde arbetet enligt broschyren.
    Är empatisk och inte för ” puchig”
    Malin G
    • 68.0 m²
    • Alideberg
  • 2020-07-09
    Sålt bostadsrätt

Engagerad och bra på att hålla kunden informerad om vad som är på g

Alltid nåbar och alltid engagerad samt service inriktad
    Hans J
    • 1:a
    • 33.6 m²
  • 2020-07-03
    Jag har sålt en 2:a på Guldbrandsgatan 6 i Borås. Jag är nöjd med Kristinas bemötande och service under hela processen.
    Sandra L
    • 55.0 m²
    • Trandared
  • 2020-06-10
    Snabb och bra service. Alltid trevligt bemött och förklarade bra hur allt går till.
    Elin L
    • 46.0 m²