Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Daniel Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 14 Läs vad Daniel Andersson

• Christian C
    Christian C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-05-18

Norrmalm
    Fick en bra o proffsig dialog i från början. Allt har gått planenligt . Han kan sin sak Daniel Anderson

Chris Läs mer
  • Rebin B
    Rebin B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-05-05

Sjöbo
    Sålde en lägenhet och hade Daniel som min mäklare. Han var nåbar och professionell genom hela processen. Han är en mäklare som gör ett jättegott intryck på en och är väldigt förtroendeingivande. Kommer alltid att anlita och rekommendera Daniel i framtida köp och försäljningar. Läs mer
  • Anneli P köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-11

Sjöbo
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren har varit tillgänglig, öppen, rak & tydlig och tagit ansvar. Jag har fått ett mycket bra bemötande och intryck. Jag känner förtroende för både mäklaren och fastighetsbyrån. Jag har känt mig trygg både under och efter processen med att köpa lägenheten. Läs mer
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-08

Sjöbo
    Daniel hjälpte oss sälja en lägenhet i Borås, fast vi bor på annan ort. Så han hjälpte till med allt praktiskt med kontakt med vår andrahandsuthyrare och alla extra privatvisningar. Han hade en väldigt bra kommunikation under hela tiden för det var väldigt många bollar i luften. Vi behövde inte ens åka till Borås utan Daniel skötte allt på ett verkligen proffsigt och tryggt sätt! Vi är verkligen glada att vi valde honom, det hade inte kunnat gått bättre! Tack och bock! :-) Läs mer
  • Johan Karlsson S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-03

Kanonbra ur alla perspektiv! Kommer anlita igen Läs mer
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-19

Trandared
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Daniel är väldigt trevlig korrekt och lättsam. Läs mer
  • Iwona G
    Iwona G sålde sin bostad med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-19

Daniel är en fantastisk mäklare med både driv och glöd. Alltid proffesionellt, med mängder av tålamod, alltid tillgängligt när oro tar över. Lugnar med några varma ord och ge alltid hopp när det känns omöjligt. Vi sålde vår lägenhet på Järnvägsgatan i Borås och kan varmt rekommendera Daniel Andersson som är den bästa mäklaren man kan tänka sig ❤️ Läs mer
    2019-01-20 Daniel A svarar Iwona G
    Tack Iwona! Hoppas ni skall trivas i huset! ❤️
    Iwona G gillar detta
  • Amin A
    Amin A sålde sin bostad med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-12-05

Daniel sålde min lägenhet på fjällgatan 39A nyligen och värderade priset så nära slutpriset som möjligt. Daniel var mycket tydlig, lätt att få tag på och engagerad i affären, både ur min och även köparens håll. Daniel var mycket neutral och lyckades få både köpare och säljare nöjda.

Jag väljer och rekommenderar absolut Daniel för framtida objekt! Läs mer
  • Wilma A skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-11-08

Vi köpte en lägenhet som Daniel sålde. Vi blev bra bemötta, han var trevlig och vi fick mycket hjälp då vi inte hade någon koll eftersom det var vårat första lägenhetsköp. Läs mer
  • Ida E skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-10-19

Jag har köpt en lägenhet och är mycket nöjd med denna. Daniel var en utmärkt mäklare, var alltid tillgänglig när det dök upp frågor och var supertrevlig från första kontakt till det slutliga köpet. Rekommenderas starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg