Daniel Andersson
en del av Fastighetsbyrån Borås

Allégatan 59
503 37 Borås — Visa karta

Vad tror Daniel att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Daniel Andersson

• Wilma A skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi köpte en lägenhet som Daniel sålde. Vi blev bra bemötta, han var trevlig och vi fick mycket hjälp då vi inte hade någon koll eftersom det var vårat första lägenhetsköp. Läs mer
  • Ida E skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag har köpt en lägenhet och är mycket nöjd med denna. Daniel var en utmärkt mäklare, var alltid tillgänglig när det dök upp frågor och var supertrevlig från första kontakt till det slutliga köpet. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Johnny F skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålde lgh, mycket nöjd genom hela processen. Rekommenderar honom. Läs mer
  • Farah H skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålde en trea på Sjöbo. Allt gick smitidgt till. Han stöttade mig när det inte gick som jag ville. Jätteduktig! Rekommenderat honom till flera personer. Läs mer
  • Moa S
    Moa S skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi sålde vår lägenhet i centrala Borås med Daniels professionella och pålitliga hjälp. Vi fick ett stabilt och ödmjukt intryck redan från start/värdering och upplevde hela försäljningsprocessen med Daniel på samma sätt. Vi fick en god relation under försäljningen och kände att Daniel gjorde allt och lite till för att vi skulle bli nöjda med utgången.
    Kan varmt och ärligt rekommendera Daniel som din framtida mäklare! Läs mer
  • Rickard L skrev om Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag köpte en bostadsrätt.

Daniel var trevlig och seriös. Han var påläst om bostadsrätten. Bra kommunikation, Daniel ringde upp mig för att svara på frågor och berätta om det hade hänt något nytt. Svarade alltid snabbt på SMS och telefon.

Sammanfattningsvis så är jag väldigt nöjd med min upplevelse. Nästa gång jag säljer eller köper en bostad så kommer jag med största sannolikhet välja Fastighetsbyrån och Daniel. Läs mer
Carina Röjland-Lindberg
Hanna Tilly-Büchert