Daniel Andersson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 25 Läs vad Daniel Andersson

• Junchun Y sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-17

Kransmossen
    We sold our apartment with Daniel Andersson and we are very happy about his service. He did a very professional job and good effort during selling. We felt that we can trust him in the process and it ended very well. Läs mer
  • Emil A köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-30

Kransmossen
    Köpte en bostadsrätt, och blev bemött på ett bra och seriöst sätt. Han besvarade frågorna, fanns tillgänglig för det mesta och följde även upp hur det gått. Läs mer
  • Spyridakis C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-03

Centrum
    Vi sålde ett 2:a centralt i Borås. Daniel var ganska bra från början, drivande och strategiskt person. Han gick igenom alla våra funderingar och tankar före och efter visningar. Vi har förstått att hela processen tar tid och vi har fått stöd hela tiden då i början krävde vi mer tydlig information från honom. Alla samtalet varit på engelska och Daniel var ganska duktig i kommunikationen. Sammanfattningsvis vi kan säkert rekommenderar honom vidare och vi är tacksamma för hans hjälp. Läs mer
  • Sebastian T sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-02

Centrum
    Sålde en bostadsrätt, gick smidigt och mäklaren levererade vad som utlovats. Bra bemött och arbetade aktivt för att sälja min lägenhet. Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-11-08

Kransmossen
    Sålde en bostadsrätt och första intryck va väldigt förtroendeingivande.
    Mina förväntningar uppfylldes väldigt bra och lite till.
    Han har skött allt väldigt bra och smidigt.
    Rekommenderas ! Läs mer
  • Alexander S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-09-11

Centrum
    Jag har köpt en tvåa centralt i Borås, och tycker min mäklare varit väldigt proffsig och snabb. Direkt återkoppling och mycket kunnig. Jag kände att han verkligen gjorde allt för att affären skulle bli bra och att jag skulle få ett bra pris.
    Sammantaget är jag mycket nöjd och skulle definitivt både rekommendera fastighetsbyrån och Daniel till vänner och bekanta! Läs mer
  • Josefin S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-08-29

Regementet
    Jag köpte en 2:a av Daniel och redan vid visningen var det tydligt att han inte visste mycket om lägenheten han sålde, och hade ett ganska distant bemötande.

Därefter fick jag jaga honom på telefon och mail för att få svar på frågor, vilket han ofta inte hade. Under köpprocessen var det likadant och han glömde viktiga dokument eller höll inte vad han lovat. Läs mer
  • Camilla W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-08-07

Norrmalm
    Trevligt bemötande. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Emil C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-19

Centrum
    Oerhört proffsig rakt igenom!
    Verkligen över alla förväntningar man kan ha på en mäklare! Läs mer
  • Olivia M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-03

Hedvigsborg
    Otroligt bra mäklare som var lugnande i stressiga stunder. Läs mer
    2019-07-04 Daniel A svarar Olivia M
    Tusen tack Olivia! Härligt att ha med dig att göra!
    Hoppas ni skall trivas bra i ert nya boende! <3
    Daniel A gillar detta