Emelie Röpke

Emelie Röpke

Emelie Röpke är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Emelie Röpke har varit registrerad mäklare sedan 2022-09. Emelie Röpke har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.7. Emelie Röpke har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

22 omdömen om Emelie Röpke

Susanne J
Sjöbo

Snabb, professionell men ändå personlig. Spred optimism inför försäljningen. Alltid glad och tillmötesgående. Nar jag blev osäker och frågade om råd och hennes erfarenhet så blev utfallet mycket bra. Skulle inte tveka på att anlita henne igen eller rekommendera till andra.

Jenny E
Sjöbo

Mycket bra bemötande bra information och hjälp med k

Firouz N
Sjöbo

Emelie är väldigt trevligt och gör en fantastisk bra jobb som mäklare, personligen jag är jätte nöjd med jobbet hon har gjort.

Ulrika S
Sjöbo

Trots bostadsmarknadens situation har Emelie gjort ett bra jobb, trevligt och proffesionellt bemötande. Varit informativ under hela försäljningen. Det var bostadsmarknaden som inte levde upp till våra förväntningar, inte mycket Emelie kunde göra något åt.

Athanasios S
Sparsör

En trevlig och kunnig mäklare som hjälpte oss steg per steg. Vi kände oss trygga och fick snabba svar på alla frågor som vi ställde till henne.

Vasiliki G
Sparsör

Ja blev bemött av ett proffesionellt och trevlig förhållningssätt. Jag kände mig trygg från början och fick hjälp i hela processen.

Carolina F
Göta

Tycker återkoppling efter visning var dålig. Tycker inte kommunikationen fungerade så bra vissa frågor fick jag inget svar alls på.

Ulla A
Trandared

Jag är väldigt nöjd med Emelie, både vad gäller försäljningen av lägenheten och personligt bemötande. Hon ställde alltid upp vardag som söndag, och kämpade på med visningar, även när det gick trögt, i denna räntehöjningarnas tid. Jag rekommenderar henne å det varmaste!

Jakob A
Norrmalm

Trevligt bemötande, engagerad i bostadsaffären och lätt att få kontakt med vid frågor

Hannu S
Boda

Vi är så glada över att vi valde Emelie Röpke. Hon har haft tålamod tid lyssnat peppat tröstat och hjälpt oss med allt! Hon har varit hos oss flera gånger och lämnat papper mm då vi inte är några data nördar 😂 Vi har känt oss trygga med henne. Inga frågor har varit dumma. Hon är snabb med att svara. Vi rekommenderar Emelie varmt ❤ Mvh Pia och Hannu Salonen