Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Johanna Almgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-02

Läs vad 54 Läs vad Johanna Almgren

• Carl D köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-04

Parkstaden
    Johanna löste affären väldigt smidigt, jag hade vid tidpunkten mycket på jobbet och fick skjuta och boka om möten. Detta löste Johanna perfekt och var alltid glad, trevlig och proffsig.
    Vid kontraktsskrivningen skulle jag åka utomlands och Johanna tog sig tid en söndagkväll för skrivningen.
    5+! Läs mer
  • Mikael S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-03

Druvefors
    Seriös, inte pushig utan låter oss som köpare ”smälta” in lägenheten.
    Noggran! Läs mer
  • Ewa S köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-22

Druvefors
    Vi köpte en lägenhet som Johanna var mäklare för. Johanna var genomgående proffsig och pushade inte på! Läs mer
  • Arne S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-12

- Har sålt en ny 2a på Druvefors
    - med energi, positiv, förtroendefull
    - intresserad, service minded
    Positiv, glad, drivande, förtroendefull, snabb
    - resultatet var över förväntan och hennes råd om timing och upplägg uppfylldes över förväntan
    - att resultatet är överförväntan, ger givetvis en positiv bild,
    Men med tanke att jag bor i Polen och allt avhandlades per tel eller Mail, så var hennes flexibilitet, engagemang och optimism avgörande och därvidlag uppnår du ett stort förtroende mellan mej och Johanna Läs mer
  • Jerry K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-12

Sandared
    En mycke bra och sympatisk person och hjälpsam. Läs mer
  • Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-06

Norrmalm
    Köpt lägenhet.
    Bra bemötande, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Barbro W sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-01

Parkstaden
    Hon var mycket professionell och engagerad. Läs mer
  • Ellen B sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-29

Norrby
    Anpassar sig helhjärtat till kundens behov. Jag önskade en snabb och lönsam affär med minsta möjlig inblandning. Det var precis så resultatet blev. Jag vill varmt rekommendera Johanna till dig som ska sälja din bostad. Läs mer
  • Senait M sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-29

Druvefors
    Sålt en 3 rums lägenhet (bostadsrätt).
    Har fått ett bra bemötande av Johanna och har fått svar på alla frågor jag haft.
    Hade nog inte så mycket förväntningar mer än att hon skulle gå lägenheten såld. Vilket hon fick men hon har även varit tillgänglig och varit positiv.
    Då försäljning av ens bostad är en stor affär vill man att det skall skötas profisionellt vilket jag tycker att det gjorts. Läs mer
  • Bruno M
    Bruno M köpte sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-01-27

Jag har köpte en lägenhet och Johanna hjälpte mig med all viktig information och detaljer. Hon kunde alltid svara på mina frågor och förklara mina tvivel.
    Hon var utmärkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås