Johanna Almgren

Johanna Almgren

Johanna Almgren är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Johanna Almgren har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Johanna Almgren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Almgren har haft 0 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 74 Läs vad Johanna Almgren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Tullen
    2020-04-12
    Köpt lägenhet. Inga problem alls.
    • Sjömarken
    2020-02-03
    Ödmjuk, vänlig, trovärdig. Det var en smidig överlåtelse. Kommunikationen var bra. Har köpt en bostadsrätt. Hon levde upp till mina förväntningar. Ingen salesman som gör allt för att pracka på utan gav tid att fundera.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Centrum
    2020-02-03
    Sålde en 3a mitt i centrum.
    Upplevde Johanna som kunnig och professionell samtidigt som hon var lätt att prata med.
  • Sabahudin Z
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    • Norrby
    2019-11-24
    Hon är mycket profesional och trevligt.Jag skulle rekomendera alla att göra affären med henne.
    • Lugnet
    2019-10-21
    Johanna hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag kan inte vara mer än nöjd! Hela tiden hjälpsam och engagerad för att uppfylla mina krav och funderingar som säljare. Trots motgångar längs vägen för mig så höll Johanna en professionell attityd till problemen och en objektiv syn på hur vi skulle agera mot dessa problem. Vilket på förhand verkade bli en enkel resa blev något i motsats riktning. Under processen kände jag mig alltid trygg med Johanna som mäklare och det gick snabbt att få tag på henne via telefon.
    När jag klev ur från tillträdet kunde jag inte varit mer nöjd, en toppenmäklare att ha att göra med. Men än bättre, en människa man kan lita på!
    • Druvefors
    2019-10-03
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Johanna och tycker att hon alltid tagit sig tid och varit bra på att svara. Tycker helt enkelt att Johanna har gjort ett bra jobb och vad man kan förvänta sig av en mäklare.
    • Trandared
    2019-10-03
    Vi köpte en bostadsrätt, Johanna har hela tiden varit väldigt tillmötesgående, hjälpsam och proffsig.
    Gjort det där lilla extra och tagit reda på dom frågor vi haft.

Väldigt nöjd
    • Lugnet
    2019-10-02
    Bra, professionellt och Trevligt bemötande.
    • Druvefors
    2019-09-18
    Köpt en bostadsrätt.
    Johanna var helt igenom exemplarisk som mäklare.
    Lennart
    2019-08-22
    Köpt en bostadsrätt.
    Väldigt bra bemötande. Inga problem alls.
    Bra möten både vid kontraktsskrivandet och tillträde