Johanna Almgren
Registrerad mäklare sedan 2012-07-12
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-07
2019-07 - 2020-06

Läs vad 74 Läs vad Johanna Almgren

• Åsa W köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-12

Tullen
    Köpt lägenhet. Inga problem alls. Läs mer
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-03

Sjömarken
    Ödmjuk, vänlig, trovärdig. Det var en smidig överlåtelse. Kommunikationen var bra. Har köpt en bostadsrätt. Hon levde upp till mina förväntningar. Ingen salesman som gör allt för att pracka på utan gav tid att fundera. Läs mer
  • Annette E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-03

Centrum
    Sålde en 3a mitt i centrum.
    Upplevde Johanna som kunnig och professionell samtidigt som hon var lätt att prata med. Läs mer
  • Sabahudin Z
    Sabahudin Z köpte sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-11-24

Hon är mycket profesional och trevligt.Jag skulle rekomendera alla att göra affären med henne. Läs mer
  • Fredrik A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-21

Lugnet
    Johanna hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag kan inte vara mer än nöjd! Hela tiden hjälpsam och engagerad för att uppfylla mina krav och funderingar som säljare. Trots motgångar längs vägen för mig så höll Johanna en professionell attityd till problemen och en objektiv syn på hur vi skulle agera mot dessa problem. Vilket på förhand verkade bli en enkel resa blev något i motsats riktning. Under processen kände jag mig alltid trygg med Johanna som mäklare och det gick snabbt att få tag på henne via telefon.
    När jag klev ur från tillträdet kunde jag inte varit mer nöjd, en toppenmäklare att ha att göra med. Men än bättre, en människa man kan lita på! Läs mer
  • Thomas H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-03

4:a
    Druvefors
    Vi har köpt en bostadsrätt genom Johanna och tycker att hon alltid tagit sig tid och varit bra på att svara. Tycker helt enkelt att Johanna har gjort ett bra jobb och vad man kan förvänta sig av en mäklare. Läs mer
  • Jonas P köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-03

Trandared
    Vi köpte en bostadsrätt, Johanna har hela tiden varit väldigt tillmötesgående, hjälpsam och proffsig.
    Gjort det där lilla extra och tagit reda på dom frågor vi haft.

Väldigt nöjd Läs mer
    Johanna A gillar detta
  • Torsten J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-02

Lugnet
    Bra, professionellt och Trevligt bemötande. Läs mer
    Johanna A gillar detta
  • Lennart Å köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-09-18

Druvefors
    Köpt en bostadsrätt.
    Johanna var helt igenom exemplarisk som mäklare.
    Lennart Läs mer
    Johanna A gillar detta
  • Per A köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-08-22

4:a
    Köpt en bostadsrätt.
    Väldigt bra bemötande. Inga problem alls.
    Bra möten både vid kontraktsskrivandet och tillträde Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg