Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Johanna Almgren
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 42 kunder tycker om Johanna Almgren

• Erik V sålde sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Proffsigt mottagande av kunder vilket är det absolut viktigaste!

Också mycket bra vid kontraktskrivnng.

Personifierar många av de egenskaper som jag tycker en riktigt bra mäklare skall ha i kundkontakten. Läs mer
  • Maria K köpte sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Har köpt en bostadsrätt. Fick ett mkt vänligt och professionellt bemötande.mäklaren nådde helt klar upp till förväntningarna. Jag är mkt nöjd med hela förloppet! Kan varmt rekommendera henne till bänner och bekannta. Läs mer
  • Hilda E sålde sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Tydlig kommunikation. Vi är jättenöjda. Hade starkt kunnat rekommendera Johanna! Läs mer
  • Frida H sålde sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Johanna och hon gav från första stund ett proffsigt och genuint bra intryck. Hon ville verkligen göra det bästa för oss och vi är mer än nöjda med henne! Läs mer
  • Anette H sålde sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Genomgående proffsigt agerande! Läs mer
  • Helena G köpte sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Mycket kunnig o trevligt bemötande Läs mer
  • Mats G köpte sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jättebra!!! Köpte bostadsrätt i Trandared. Tack Johanna:-) Läs mer
  • Carina H köpte sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Har köpt en 1½rummare i Trandared, Borås.
    Johanna var från första början intresserad och återkopplade alltid på ett mycket bra sätt. Var engagerad och kändes äkta i sin vägledning, gjorde sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda. Lugn och saklig, verkar påläst. Mycket trevlig att ha att göra med.
    Kan varmt rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Mathilda S köpte sin bostad med hjälp av Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Blev bra bemött, trevlig och duktig mäklare. Märktes att hon var kunnig imon området. Läs mer
  • Sibylla L skrev om Johanna Almgren en del av Fastighetsbyrån Borås
    Jag har sålt en lägenhet på Barnhemsgatan 27 i Borås. Johanna Almgren har från start varit den som gett mig råd och information på hur jag steg för steg skulle gå till väga. Hon har varit lätt att nå och lätt att kommunicera med. Jag upplever att Johanna har tagit till vara på mina intressen på ett mycket sakligt och korrekt sätt. / Sibylla. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg