Kim Andersson

Kim Andersson

Kim Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Kim Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Kim Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.8. Kim Andersson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

43 omdömen om Kim Andersson

Sedan starten hos Reco 2019
Sebastian M
Köpte sitt hus med hjälp av Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

Kim uppfattas som en mycket varm och trevlig människa vilket vi uppskattar mycket. Bra mix av professionalitet och enkel att ha att göra med vad det än gällde i affären. Rekommenderas!

Paolo L
Fristad

Kim Andersson Är en otroligt pedagogisk och empatisk mäklare. Han är diplomatisk, noggrann, och ingav ett starkt förtroende genom hela processen. Mycket bra.

Tomas H
Istorp

Trevlig och väldigt engagerad i processen.

Samuel S
Äspered

Jätte trevlig mäklare! 5/5 betyg

Matina W
Äspered

Allt har gått snabbt och smidigt. Lättillgänglig mäklare som besvarat alla funderingar på bästa vis :)

Anna Olga Wiktoria A
Hyssna

Jag var inte mest delaktig från vår sida. Men det jag var med på fungerade utmärkt. Mycket trevligt bemötande och tålmodigt arbete 😊

Per Olof Gottfrid A
Hyssna

Ett gott utfört arbete av Kim i en svår marknad. Även om slutpriset inte blev vad en del av oss i början hoppades på, kämpade han på och rodde till slut affären i hamn. Lyssnade in oss säljare och gav snabb och trevlig respons vid kontakt, även kvällstid. Sammantaget får Kim toppbetyg, han gjorde allt vad han kunde för att i slutändan göra både säljare o köpare nöjda, precis vad en fastighetsmäklare ska göra.

Sebastian P
Hyssna

Kim är både kunnig och närvarande, en väldigt bra mäklare. Hjälpsam och insatt.

Fredric Carl W
Sålde sitt hus med hjälp av Kim Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

Rekommenderas starkt på alla sätt.

Frida C
Torestorp

Kunnig, svarar alltid snabbt och jättetrevlig! Rekommenderas!