Linda Steen
Registrerad mäklare sedan 2004
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11

Läs vad 20 kunder tycker om Linda Steen

• Jörgen J sålde sin bostad med hjälp av Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Linda sköter sig bra mot kunder. Bra kontakt genom hela försäljningen.
    Hon talar på ett logiskt sätt så man förstår hela processen.
    Jag rekommenderar henne Läs mer
  • Joakim S
    Joakim S sålde sin bostad med hjälp av Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi skulle sälja vårt hus på landet och visste inte riktigt vem vi skulle anlita men fick höra mycket gott om fastighetsbyrån där vi fick Linda Steen som mäklare. Vi är mycket nöjda med valet så här i efterhand då vi fick den hjälp vi behövde och vi sålde huset för betydligt mer än förväntat. Det positiva var med Linda att man snabbt fick svar på dom frågor man hade samt att man hela tiden under försäljningens gång hade kontakt. Vi kan starkt rekommendera Fastighetsbyrån och Linda Steen.
    // Joakim Läs mer
  • Robin G sålde sin bostad med hjälp av Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Har sålt ett hus åt mig
    Väldigt bra bemötande och återkoppling. Läs mer
  • Teresa L köpte sin bostad med hjälp av Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpte ett hus innan visning. En förtroendeingivande mäklare med bra bemötande och flexibilitet som fanns tillgänglig för hjälp med lösningar av problem även utanför kontorstid. Läs mer
  • Heléne G sålde sin bostad med hjälp av Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Blev bemött på ett trevligt och tydligt sätt. Inte alls överkäckt och säljande vilket jag uppskattade utan tydlig och informativ och var lätt att få kontakt med. Lätt att nå och svarade snabbt på alla våra frågor.
    Vi sålde en sommarstuga i Boråsområdet och är väldigt nöjda över den hjälp Linda gav oss. Läs mer
  • Fredrik A skrev om Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    En nervös upplevelse med ett trevligt slut..
    :-) Läs mer
  • Hanna S skrev om Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Köpt hus i Borgstena.
    Fått mkt bra hjälp med bank av Lindas kontakter. Fick nytt lånelöfte med hennes hjälp för att kunna köpa när jag fick krångel med min bank.
    Linda är mkt tydlig vid kontraktskrivandet eller när man har frågor.
    Mkt bra mäklare! Läs mer
  • Maj A skrev om Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Villa på landet.
    Trevlig och serviceminded.
    Gick lite fort ibland så blev en del korrektur på info om hus.
    Tog tid innan skyltarna kom på plats och kvar efter försäljning, återanvänds inte skyltarna? Eller ska säljare / köpare ta ned? Läs mer
  • Niko N skrev om Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Sålt hus
    Bra och proffesionellt bemötande
    Allt fungerade klanderfritt Läs mer
  • Johanna A skrev om Linda Steen en del av Fastighetsbyrån Borås
    Vi har köpt ett kedjehus på 128 kvm. Mäklaren har varit trevlig, saklig, tydlig, förstående och omhändertagande under hela köpprocessen från visning till kontraktgenomgång. Bemötande är a och o och redan från start har Linda visat att hon har tid för oss som intressenter vilket har haft stor vikt i vårt köp. Enda negativa var att vi tyckte att budgivningsprocessen var något utdragen på 6 dagar, vilket var påfrestande. Det kändes aldrig som att det blev något avslut och vi hade önskat att mäklaren var lite mer påtryckande i budgivningen. Men i helhet är vi väldigt nöjda! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg