Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Magnus Björkner
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 36 Läs vad Magnus Björkner

• Majid J sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-28

Brämhult
    Har sålt villa
    - jag blev bemött av en trevlig, kompetent och strategisk mäklare
    - skulle sätta sig i helheten, min situation, marknaden och huset villkor o dokumentation, mäklaren gjorde sin bästa när det gäller information, förslag och råd
    - mycket positiv, håller processen hela tiden och går framåt steg för steg Läs mer
  • Ulf E sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-23

Sandared
    Vi har sålt en villa i Sandared vid sjön Läs mer
  • Helén H sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-22

Sålt villa
    Bara bra
    Vi är nöjda med allt Läs mer
  • Henrik Å köpte sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-05-27

Ekås
    Köpt villa. Magnus var påläst, trevlig och saklig. Dessutom lugn och sansad.

Vi har letat hus i drygt två år och träffat på många olika mäklare. Magnus är i topp. Läs mer
  • Susanna G sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-29

Sjömarken
    Vi köpte vårt hus av Magnus och säljer det nu tio år senare med hjälp av honom. Han har ett par gånger under åren som gått även värderat huset. Säljer vi igen så är han given som vår mäklare, om han inte hinner gå i pension innan det vill säga. :) Läs mer
  • Evy L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-15

Trandared
    Jag har sålt mitt radhus. Magnus är trevlig och lätt att kommunicera med. Tydliga besked om vad som gäller och gav svar på alla frågor som ställdes.
    Kan rekommenderas. Läs mer
    Magnus B gillar detta
  • Ulf G sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-03

Sålt min villa.

Bemött med proferssionalitet och en vinnar skalle.

Mycket nöjd. Läs mer
    Magnus B gillar detta
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-19

Trandared
    Kände att Magnus är en erfaren mäklare och jag kände mig trygg med honom. Han stöttade mig när jag blev orolig vid min husförsäljning. Läs mer
  • Per-Olov P
    Per-Olov P sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-19

Kypedalen
    SÅLT bostad.
    Perfekt bemötande och väldigt trevligt och kunnigt bemötande.
    Mycket bra service.
    TACK. Läs mer
  • Joakim O sålde sin bostad med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-11-29

utmärkt service