Magnus Björkner
Registrerad mäklare sedan 1989-12-29
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 51 Läs vad Magnus Björkner

• Lena W sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-05-26

Fristad
    Jag har köpt tomten, till huset som jag nu säljer, av Magnus och blev bra bemött. Så det var enkelt att välja honom när jag nu ska sälja. Affären gick väldigt fort, men vi hade nog tur, inte bara skicklighet. Magnus är väldigt lätt att ha och göra med. Läs mer
    Magnus B gillar detta
  • Gunnel S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-13

Sjömarken
    Sålt hus i Sjömarken. Blev riktigt bra bemött. Ordning och reda från början till slut. Läs mer
  • Marie L köpte sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-01

Norrmalm
    Trevlig, serviceminded. Återkopplar snabbt. Läs mer
  • Lillemor L sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-20

Viskafors
    Engagerad och aktiv.
    Alltid nåbar och tog tid för samtal samt uppmuntrande.
    Noggrann och tydlig med info vid möte köpare/säljare. Läs mer
  • Junchun Y köpte sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-17

Sandared
    We bought a villa via Magnus Björkner. His service was very professional and we are very happy to be the buyer. Läs mer
  • Lena T sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-11

Trandared
    Vi har sålt vårt parhus och fått hjälp av Magnus Björkner på Fastighetsbyrån i Borås. Magnus har varit ett stort stöd under hela försäljningsprocessen och det har känts jättebra att få hjälp av en kunnig och proffsig mäklare. Jag kan verkligen rekommendera att anlita Magnus Björkner vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Dan T sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-06

Trandared
    Parhus,
    Magnus agerade korrekt med en icke säljande attityd, passade mig utmärkt. Läs mer
  • Martina U köpte sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-05

Brämhult
    Jag har köpt en villa. Mäklaren var bra, duktig, ärlig, kompetent. Han förmedlade bostaden på ett bra sätt. Jag skulle gärna använda mig av honom igen. Läs mer
  • Alve K sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-02

Dalsjöfors
    Sålt villa.
    Godkänt bemött.
    Förväntningarna uppfyllda.
    Huset blev sålt så jag är nöjd. Läs mer
  • Werner W sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-01

Dalsjöfors
    Försäljning av Villa
    Har köpt samma fastighet genom samma mäklare tidigare
    Förväntningar infriades mycket bra med tanke på "kommande" försäljning genom engagerad mäklare
    Mycket noga hantering av hela processen på alla fronter, därför anlitade jag givetvis samma mäklare igen Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg