Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Magnus Björkner
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 29 kunder tycker om Magnus Björkner

• Lena S sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-19

8:a
    177m²
    Trandared
    Kände att Magnus är en erfaren mäklare och jag kände mig trygg med honom. Han stöttade mig när jag blev orolig vid min husförsäljning. Läs mer
  • Per-Olov P
    Per-Olov P sålde sitt hus med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-19

4:a
    140m²
    Kypedalen
    SÅLT bostad.
    Perfekt bemötande och väldigt trevligt och kunnigt bemötande.
    Mycket bra service.
    TACK. Läs mer
  • Joakim O sålde sin bostad med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-11-29

utmärkt service
    utmärkt closing
    utmärkt kommunikation Läs mer
  • Christer D skrev om Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-10-28

Sunt förnuft som ger både säljare och köpare såväl bra information som goda råd. Läs mer
  • Sakari S köpte sin bostad med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-09-18

Köpt en 70-tals villa.

Magnus var väldigt trevlig och informativ i sitt beteende.
    Han förklarade saker o ting ytterst noga, så att man fick en verklig helhetsbild. Läs mer
  • Jan B köpte sin bostad med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-09-12

Köpt ett hus men vi har gjort flera fastighetsaffärer med honom. Alla dessa har vi varit belåtna med. Han har skött alla helt fantastiskt så det var naturligt att anlita honom och ingen annan. Förväntningarna uppfylldes helt och Magnus bemötande är kanon. Så vi är helnöjda med honom och kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • Elin G köpte sin bostad med hjälp av Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-09-11

Köpare av Högtomtavägen 10, Sjömarken. Trevligt bemötande av erfaren, kompetent och tillmötesgående mäklare som är mån om både säljare och köpare.
    Väldigt nöjd med hela affären! Läs mer
  • Mattias T skrev om Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-06-20

Mycket trovärdig, erfaren och trygg hantering av vår försäljning av Södra Börvikshöjden 3. Om vi saknade något så var det i så fall en tydligare rådgivning i hur vi skulle lägga upp försäljningen. I princip alla beslut lämnades till oss, och vi hade hellre sett att experten på försäljning tog helhetsgreppet om att få ut ett så högt pris som möjligt. Läs mer
  • Julia H skrev om Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-06-12

Vi har köpt bostad och fått mycket gott bemötande hela vägen. Snabb och utmärkt återkoppling vid frågor som dykt upp. Trevlig, strukturerad och informativ- Kanon! Läs mer
    Magnus B gillar detta
  • Leila L skrev om Magnus Björkner en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-05-16

Kunnig och förtroendeingivande när vi sålde mammas hus. Rekommenderas. Läs mer
    2018-05-28 Magnus B svarar Leila L
    Tack för din fina bedömning. Mvh. Magnus