Patrik Celind
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 24 Läs vad Patrik Celind

• Patrick S
    Patrick S köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-25

Sjöbo
    Har köpt radhus, Patrik har varit en trygghet i köpet och har gjort det kul att köpa huset. Grymt bra bemötande. Läs mer
  • Maria N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-03

Vi har köpt en villa och har blivit mycket bra bemötta. Patric är väldigt kompetent och kan samtidigt förklara gången och hela processen så man förstår trots att vi inte har någon erfarenhet av husköp sedan tidigare. Läs mer
  • Nathalie R köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

Bergsäter
    Vi köpte ett radhus.
    Väldigt bra bemött och allt har gått väldigt smidigt! Mycket nöjda Läs mer
  • Ingemar E sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

Viskafors
    Villafastighet.
    Mäklaren var lite ”loj” i början,lite dålig koll på bostadens utformning, men allt rättade till sig. Skaffade köpare som kontraktskrivit på fastigheten. Helhetsbedömningen blir därmed positiv. Läs mer
  • Peter B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-05-05

Kråkered
    Vi sålde vår villa. Mycket bra bemötande av Patrik. Kunnig lugn och saklig. Mäklaren uppfyllde våra förväntningar på bästa sätt. Läs mer
  • Bawar L
    Bawar L köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-11

Säger bara kungligt bemötande och väldigt duktig. Läs mer
  • Hans M sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-10

Vi har sålt vår villa. Patrik har varit väldigt grundlig och tydlig genom hela processen. Hela tiden förklarat vad som ska hända och hur allt går till. Dessutom på ett mycket trevligt sätt Läs mer
  • Peter K köpte sin bostad med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-10-07

Hej, just köpt ett hus med Patrik som mäklare, fantastiskt trevligt, kunnig och varm som person anser jag....

Peter Karlsson. Läs mer
  • Frida H skrev om Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-09-27

Vi köpte ett parhus och vi är mer än nöjda med bemötandet han gav oss. Väldigt proffsig och tog sig tid att visa oss på andra tider än avtalat.
    Kunnig på huset & området och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Eva E sålde sin bostad med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-09-12

Patrik är en oerhört engagerad och proffsig mäklare. Han har tidigar hjälpt mig sälja min lägenhet och nu även vårt hus. Det finns inget jag kan klaga på när det gäller hans jobb! Om jag ska välja en mäklartjänst framöver skulle jag utan att tveka välja honom igen.
    /Eva Ellmark Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås