Patrik Celind

Patrik Celind

Patrik Celind är mäklare på Fastighetsbyrån Borås

Patrik Celind har varit registrerad mäklare sedan 2005-09. Patrik Celind har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 44 omdömen med ett betyg på 4.8. Patrik Celind har haft 23 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 44 Läs vad Patrik Celind

• 2020-11-01
    Höll kontakt bra, vänlig och korrekt. Väldigt professionell.
    Per B
    • 108.0 m²
    • Bredared
  • 2020-10-19
    Köpte ett hus genom Patrik, blev proffsigt bemött och han hjälpte oss mycket bra och återkopplade kring frågor vi hade. Mycket bra intryck, rekommenderar starkt.
    Max S
    • 106.0 m²
  • 2020-10-02
    Bra bemötande engagerad och har bra driv.
    Mikael L
    • 103.0 m²
    • Dalsjöfors
  • 2020-09-11
    Sålt. Patrik är kunnig, noggrann, utmärkt i sitt bemötande samt en utmärkt mäklare.
    Lennart A
    • 260.0 m²
    • Byttorp
  • 2020-08-19
    Vid försäljning av vår villa har vi blivit mycket bra bemöta av Patrik Celind. På ett professionellt sätt har han gett oss information inför försäljningen samt fört en bra diskussion vid budgivning och slutfört försäljningen till mycket stor belåtenhet.
    Sven N
    • 114.0 m²
  • 2020-07-02
    Allt fungerade jättebra inget att klaga på
    Peter G
    • 200.0 m²
    • Rydboholm
  • 2020-06-18
    Patrik Celind agerade mäklare när vi alldeles nyligen köpte ett fritidshus. Vi upplevde Patrik som synnerligen kompetent, tillmötesgående och informativ under hela processen och med ett professionellt bemötande i relation till både oss som köpare såväl som mot säljaren. Ett mycket positivt intryck sammantaget!
    Larsgunnar G
    • 44.0 m²
    • Almenäs
  • 2020-04-11
    Sålde min fastighet och fick sådan fin hjälp av Patrik. Absolut bästa mäklaren!
    Marianne J
    • 137.0 m²
    • Dannike
  • 2020-03-31
    Köpte en villa på landsbygden utanför Borås. Patriks bemötande av mig som kund var professionellt, engagerat, förtroendeingivande. Informationen om köpet, fastigheten, de juridiska och praktiska konsekvenserna av att köpa en fastighet med friskrivningsklausul mm mm översteg vida mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med Patrik Celind och skulle inte tveka att konsultera honom i framtiden.
    Viktoria H
    • 67.0 m²
  • 2020-03-29
    Trevligt o sakligt bemötande .
    Bengt H
    • 111.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte