Patrik Celind
Registrerad mäklare sedan 2005-09-09
Aktiv på Reco.se sedan 2016-11-04
2019-08 - 2020-07

Läs vad 39 Läs vad Patrik Celind

• Peter G sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-07-02

Rydboholm
    Allt fungerade jättebra inget att klaga på Läs mer
  • Larsgunnar G köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-06-18

Almenäs
    Patrik Celind agerade mäklare när vi alldeles nyligen köpte ett fritidshus. Vi upplevde Patrik som synnerligen kompetent, tillmötesgående och informativ under hela processen och med ett professionellt bemötande i relation till både oss som köpare såväl som mot säljaren. Ett mycket positivt intryck sammantaget! Läs mer
  • Marianne J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-04-11

Dannike
    Sålde min fastighet och fick sådan fin hjälp av Patrik. Absolut bästa mäklaren! Läs mer
  • Viktoria H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-31

Köpte en villa på landsbygden utanför Borås. Patriks bemötande av mig som kund var professionellt, engagerat, förtroendeingivande. Informationen om köpet, fastigheten, de juridiska och praktiska konsekvenserna av att köpa en fastighet med friskrivningsklausul mm mm översteg vida mina förväntningar.

Jag är mycket nöjd med Patrik Celind och skulle inte tveka att konsultera honom i framtiden. Läs mer
  • Bengt H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-29

Fristad
    Trevligt o sakligt bemötande . Läs mer
  • Rebecka B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-26

Sjömarken
    Sålt min villa. Jag har blivit bemött väl! Läs mer
  • Jonny C köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-03

Tämta
    Köpt hus.
    Bra bemötande.

Professionell. Läs mer
  • Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-22

4:a
    Hestra
    Levererade över förväntan
    Väldigt bra bemötande
    En riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Stig Ingmar C sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-20

Fristad
    Vi har sålt en villa som vi bebott i 45 år. Patrik har hjälpt oss på alla sätt han kunnat för att försäljningen skulle gå så smidigt som
    möjligt och därmed ge oss en ekonomiskt bra start i vårt nya boende. Läs mer
  • Mickael B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-11-25

Dalsjöfors
    Mycket bra mäklare.
    Bra kundkontakt och stöd genom hela försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg