Patrik Celind
Registrerad mäklare sedan 2005
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 36 Läs vad Patrik Celind

• Viktoria H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-31

Köpte en villa på landsbygden utanför Borås. Patriks bemötande av mig som kund var professionellt, engagerat, förtroendeingivande. Informationen om köpet, fastigheten, de juridiska och praktiska konsekvenserna av att köpa en fastighet med friskrivningsklausul mm mm översteg vida mina förväntningar.

Jag är mycket nöjd med Patrik Celind och skulle inte tveka att konsultera honom i framtiden. Läs mer
  • Bengt H köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-03-29

Trevligt o sakligt bemötande . Läs mer
  • Rebecka B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-26

Sjömarken
    Sålt min villa. Jag har blivit bemött väl! Läs mer
  • Jonny C köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-02-03

Tämta
    Köpt hus.
    Bra bemötande.

Professionell. Läs mer
  • Mikael K köpte sin lägenhet med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-22

Hestra
    Levererade över förväntan
    Väldigt bra bemötande
    En riktigt bra mäklare! Läs mer
  • Stig Ingmar C sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2020-01-20

Fristad
    Vi har sålt en villa som vi bebott i 45 år. Patrik har hjälpt oss på alla sätt han kunnat för att försäljningen skulle gå så smidigt som
    möjligt och därmed ge oss en ekonomiskt bra start i vårt nya boende. Läs mer
  • Mickael B sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-11-25

Dalsjöfors
    Mycket bra mäklare.
    Bra kundkontakt och stöd genom hela försäljningen. Läs mer
  • Mats C köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-03

………………………………………………………………………………………………………………….. Läs mer
  • Sven Olof J sålde sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-09-30

Äspered
    Suterängvilla byggt 1974, klickade bra med Patrik Läs mer
  • Magnus N
    Magnus N köpte sitt hus med hjälp av Patrik Celind en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-09-11

Hestra
    Patrik var en hjälpande hand när vi köpte vår villa. Professionell, kunnig, saklig är några av hans positiva egenskaper. Sammanlagt har han vårat fulla förtroende och skulle vi sälja någon dag vet vi vart vi ska ringa. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg