Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Thomas Andersson
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 37 kunder tycker om Thomas Andersson

• Ronnie J sålde sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-16

3:a
    78m²
    Fristad
    • Sålt ett hus
    • mycket bra bemötande
    • förväntningarna som jag hade har mäklaren levt upp till
    • hela proceduren har gått väldigt bra och snart är affären i hamn👍 Läs mer
  • Tove A
    Tove A sålde sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-02-12

3:a
    78m²
    Fristad
    Vi anlitade Thomas Andersson för att få hjälp med att sälja vår mors äldre tegelvilla och vi kände direkt förtroende för honom. Han har hjälpt oss med alla våra frågor och det har känts tryggt för oss. Vi kan ärligt säga att Thomas har motsvarat våra förväntningar gott och väl. Att han är erfaren och kunnig inom sitt område märktes väl och vi tror inte att vi hade kunnat få en bättre mäklare. Stort tack Thomas. // Ronnie och Tove Läs mer
  • Berit E sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

Boningshuset med garage i Borgstena Läs mer
  • Gun-Britt S sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-11-19

Mycket bra bemötande, han motsvarade mer än väl mina förväntningar.
    Jag tycker att han gjorde ett mycket bra bl a med tanke på att han med kort varsel fick hoppa in mitt i en pågående affär pga av sjukdom.
    Han genomförde affären snabbt och smidigt, med mycket god info till både köpare och säljare Läs mer
  • Andreas K sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-11-19

Nyss sålt ett friköpt radhus. Vi blev väldigt väl bemötta av Thomas. Vi upplevde honom som noggrann, erfaren och väldigt kunnig. Läs mer
  • Philip S sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-11-19

Sålt min bostad utan bekymmer, snabbt och smidigt! Läs mer
  • Birgitta R sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-10-29

Sålt tomt.
    Affären gick snabbare än förväntat, vi är mycket nöjda med det. Det är tack vare att Thomas arbetade även på helgen med budgivningen.
    Tack! Läs mer
  • Hanna C sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-10-05

Supersmidig mäklare. Trygg och kunnig 😊👍. Läs mer
  • Petter C sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-10-05

Försäljning av radhus, Borås.
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande.

Uppfyllde alla förväntningar! Läs mer
  • Dan V sålde sin bostad med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2018-10-02

Sålt fritidshus
    Vi blev mycket bra bemötta
    Förväntningarna blev bättre än vi trott
    Tomas var jättetrevlig ,samt förklarade allt vi ville veta.
    Vi är mycket nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg