Mäklare Västra Götaland Borås Fastighetsbyrån Borås Thomas Andersson
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-07

Läs vad 53 Läs vad Thomas Andersson

• Dan B
    Dan B köpte sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-08-16

Bra, lugn, Tydlig, hjälpsam mäklare Läs mer
  • Philip L köpte sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-08-05

Dalsjöfors
    Köpte en villa!
    Mäklaren var professionell, kunnig och tillmötesgående!
    Mycket nöjd!! Läs mer
  • Claes-Håkan A sålde sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-27

Hulta
    Vi har sålt vår villa i centrala Borås.
    Thomas har bemött oss både proffsigt och vänligt och med en stor portion av humor.
    Våra förhoppningar var att vårt hus skulle säljas omgående och som Thomas lyckades med, affären vara avklarad på två dagar.
    Vi har enbart gott att säga om Thomas på alla sätt kundvänlig och en duktig försäljare. Läs mer
  • Angelica S köpte sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-22

Sjöbo Sommarstad
    Köpt bostad. Sammanfattningsvis så är jag nöjd med allt. Jag kunde inte gå på den utsatta visningen men han var flexibel nog att hitta en annan tid så det fixade sig. Köpet gick snabbt och smidigt och allt förklarades under processen. Jag är nöjd. Jag har själv varit säljare av två bostäder och alltid använt mig av fastighetsbyrån. Jag vet och litar på att mäklarna där är kunniga och måna om både säljaren och köparen så att allt går rätt till. Läs mer
  • Pontus K köpte sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-21

Tämta
    Vi köpte en sommarstuga och upplevde Thomas som seriös, trevlig och kunnig. Läs mer
  • Mari I sålde sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-17

Sparsör
    Allt har varit kanonbra från första stund👍 Läs mer
  • Göran P sålde sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-15

Dalsjöfors
    sålt villa
    helt suveränt
    hadde inga förväntningar men blev helt klart översakad
    Thomas skött det hela helt klart över förväntan Läs mer
  • Olesia P köpte sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-14

Sjömarken
    Vi köpte ett hus. Hade finns kontakt med mäklaren. Han svarade snabbt och tydligt för alla våra frågor. Läs mer
  • Malin H sålde sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-09

Frufällan
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Thomas och har fått väldigt bra hjälp av honom. Han är professionell, tydlig, saklig och snabb i korrespondens. Kändes tryggt att ha honom som mäklare och han uppfyllde alla förväntningar vi hade på honom. Läs mer
  • Joseph H sålde sitt hus med hjälp av Thomas Andersson en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-06-09

Frufällan
    Professionell, saklig och förtroendeingivande; viktiga egenskaper hos en mäklare för säljarna då det ofta blir lite nervöst då mycket kan stå på spel. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg