Ville Wallmark
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 44 Läs vad Ville Wallmark

• Mathias G köpte sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-12-12

Rydboholm
    Köpt Bostad,
    Erfarneheten och kontakten med Ville va sådär. Svarade aldrig, ringde aldrig tillbaka.
    Jag sålde ett hus i Juni och kändes gick smidigt. Köpet nu, har krånglat.
    Jag upplever att det gick ok, fått huset. Men mer är det inte, Läs mer
  • Irén Margareta S sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-09

Tämta
    Vi har sålt en hästgård. Ville har varit väldigt tillmötesgående och påläst.Han har hela tiden återkopplat till oss och när han hade en köpare var han snabb att få ihop alla papper och såg till att kontraktet snabbt blev undertecknat. Inga långbänkar här inte.
    Under hela processen har Ville varit väldigt positiv och vi har känt oss trygga.
    Vi rekommenderar Ville Wallmark med varm hand.
    Iren o Leif Stilling Läs mer
    Ville W gillar detta
  • Jan Olof B köpte sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-10-04

Svaneholm
    Jag har via Ville på Fastighetsbyrån köpt ett hus. Affären gick smidigt delvis tack vare Villes professionalitet och vänliga personlighet. Läs mer
  • Adam A sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-09-22

Svaneholm
    Helt ok faktiskt tycker jag om jag ska vara ärlig Läs mer
  • Anders W köpte sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-08-21

Bollebygd
    Köpt villa
    Bra bemötande
    Är ny i landet så jag visste inte man kan köpa villa med reservation för att man får sitt hus sålt... sedan kanske inte säljaren accepterar detta men den info fick jag inte.
    Helt ok annars Läs mer
  • Märta Gunilla A sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-11

Brämhult
    Värderade nog huset för högt, därav eventuellt för få intresserade. Alltid vänlig och han var lätt att få kontakt med vid frågor, ringde alltid tillbaka om jag sökt honom och han varit upptagen. Läs mer
  • Jan Karl Ivan A sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-07-08

Brämhult
    Mycket trevlig, men gav intrycket av att vi skulle få 500-800 000 mer för huset än vi fick.
    Kanske ett säljtricks Läs mer
  • Per Inge A sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-04-09

Borgstena
    Trevlig och proffisionell. Flexibel och försöker göra så att allt löser sig på bästa sätt. Läs mer
  • Jeanette Jessica S sålde sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-25

Rydboholm
    Bra på att återkoppla , trevlig , ärlig Läs mer
  • Johan A köpte sitt hus med hjälp av Ville Wallmark en del av Fastighetsbyrån Borås

2019-03-13

Vi har köpt en stuga av Ville.
    Han hjälpte till bra och berättade om projektet.
    Han visade ett gott intresse för det han hade att förmedla.
    Vi tycker att mäklaren väl levde upp till de förväntningar vi hade.
    Vi kommer rekommendera mäklaren för våra vänner. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borås

Carina Röjland-Lindberg