Läs vad 27 Läs vad Christer Andersson

• 2020-12-06
    Vi säljer villa och upplever att mäklaren är enkel att ha och göra med, tillgänglig och tillmötesgående. Vi är nöjda.
    Sofie Elisabeth M
    • 137.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
  • 2020-12-06
    Christer är en väldigt engagerad mäklare som alltid ger avtrycket att han bryr sig personligt om sina kunder.
  • 2020-11-12
    Sålde en bostadsrätt i Borlänge. Snabbt och smidigt. Engagerad mäklare!

Klart och tydligt första möte med värdering. Enkelt att sätta upp för försäljning även om det var oklart när försäljning skulle ske vid första mötet. Tiden vi hade extra med tidig kontakt från mig som säljare användes effektivt av mäklaren för att göra så allting smidigt som möjligt.

Överträffade förväntningarna.
    Linus E
    • 3:a
    • 72.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christer Andersson en del av Fastighetsbyrån Borlänge
  • 2017-06-21
    Jag fick mycket bra hjälp av Christer med mitt köp av lägenhet. Det gick fort från visning till köp och som förstagångsägare av en lägenhet var jag osäker, men Christer fanns hela tiden tillgänglig för att svara på frågor. Under budgivningen tog han kontakt och kollade av läget och så att allt fungerade bra, vid möten var han proffsig och jag har känt mig trygg under hela processen.
  • 2017-06-20
    Christer levde upp till alla dem förväntningar jag hade på honom. Framförallt så har han varit väldigt hjälpsam och jättebra att förklara hur allting går till hela vägen, för oss som gjorde vår första fastighetsaffär är det ovärdeligt. Vi var väldigt tacksamma för hjälpen av ett smidigt köp utan krångel eller konstigheter.
    / Marcus Enberg
  • 2017-05-18
    Christer var en mycket trevlig och enkel mäklare att ha att göra med. En av de bästa jag haft
  • 2017-03-21
    I ett livsskede när all kraft har tagit slut och vardagen kräver sina beslut.
    Såsom att avyttra en släktings lägenhet. Nu känns det tryggt att ha en person som tar hand om ALLT! Christer Andersson är en sån person. Förklarar, redovisar och håller i hela försäljningen med allt vad det innebär. För mig var det en trygghet att "bara" invänta slutresultatet och tacka för all hjälp med hela försäljningen. Ett mycket smidigt sätt för oss att underlätta med professionell hjälp från Fastighetsbyrån.

Hälsningar
    Per Hedblom
  • 2017-01-21
    Kunde inte få bättre hjälp med att få våra lägenhet såld av Christer på Fastighetsbyrån och hans medhjälpare
  • 2016-11-22
    Christer lever mycket väl upp till förväntningarna. Han är duktig på det han gör
  • 2016-08-12
    Hej

Chriser Andersson med kollega Sultan sålde mitt Bondhyttan 39 i Säter .

Jag är mycket nöjd med dem!

Bra hantering med allt.

Mvh Tomas Kumlin

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte