Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Borlänge Eric Daniels
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 50 Läs vad Eric Daniels

• Emelie S köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-05-21

Hagalund
    Köpte en 2a på hagalund. Mycket social och trevlig kille, hade inte velat ha någon annan 😉 Läs mer
  • Elly A sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-10

Bullermyren
    Jättebra MÄKLARE. Sålde lägenhet väldigt proffsigt. Hade man frågor så visste han hur man gick tillväga.Jag rekomenderar Eric som mäklare. Läs mer
  • Erik T sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-02

Hagalund
    Sålde en lgh (2a) i Borlänge
    Bra från första mötet tilk försäljning, alltid tillgönglig och bemötlig. Framförallt också ärlig, kunde diskutera rimliga slutpriser och det känndes att han ville mitt bästa.
    Förväntade mig ett bra bemötande och en bra service, vilket jag fick.
    Jag skulle verkligen rekommendera Eric! Han har gjort så att jag känner mig trygg och jag kände att jag kunde lyfta alla min frågor och bekymmer. Läs mer
  • Khalid B sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-03-28

Skräddarbacken
    Jag sålde en bostadsrätt. Eric var tillgänglig, hjälpsam och gav oss bra tips. Första gången för mig att ha kontakt med en mäklare. Vi blev väl bemötta av Eric och känner oss nöjda. Läs mer
  • Camilla H sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-03-09

Skräddarbacken
    Med hjälp av Eric har jag sålt min bostadsrätt i Skräddarbacken. Fick redan vid första mötet ett väldigt gott intryck då han var väldigt förtroendeingivande pch personlig men på ett professionellt plan. Läs mer
  • Chokri N
    Chokri N sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-03-08

Bullermyren
    Hej.. Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av mäklaren Erik Daniels, Erik var mycket engagerad, kunnig, hjälpsam och en trevlig mäklare att samarbeta med. Affären gick snabbt och smidigt. Tusen tack Erik för hjälpen.. MVH CHOKRI NASR Läs mer
  • Lena J köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-03-06

Hagalund/Dagny
    Jag har köpt en lägenhet. Eric gav ett väldigt proffsigt bemötande och vi kunde lösa affären på ett väldigt smidigt sätt. Läs mer
  • Sofia B sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-02-27

Forssa
    Gott bemötande och snabb på bollen. Framförallt mycket bra kontakt. Eric återkopplade och uppdaterade oss kontinuerligt under försäljningsprocessen. Väldigt seriös och professionell. Läs mer
  • Ove K sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-02-26

Mjälga
    Bättre Mäklare får ni leta efter håll hårt i Erik han är bäst.Härlig människa.mvh O korsgren Läs mer
  • Lin S köpte sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-02-25

Domnarvet
    Vi har både köpt och sålt med hjälp av Eric. Kan rekommendera honom. Han var lättillgänglig och proffsig i sitt bemötande. Han lyssnade på oss och våra önskningar som säljare vilket vi uppskattat mycket. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby