Eric Daniels
Registrerad mäklare sedan 2007-08-28
Aktiv på Reco.se sedan 2015-11-03
2019-08 - 2020-07

Läs vad 83 Läs vad Eric Daniels

• Ulla Helena J sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-06-24

Myggsjön
    försäljning av fritidshus.

Vi upplevde kontakten med mäklaren som trygg och korrekt då han var kunnig och lyssnade.

Vi rekommenderar honom gärna Läs mer
  • Lena T köpte sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-06-13

Myggsjön
    Min upplevelse är enbart positiv ett proffesionellt och trevligt bemötande, bra återkoppling vid budgivning. Skulle absolut rekommendera honom Läs mer
  • Filip B köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-06-10

Hagalund/Dagny
    Strålande bemötande, supertrevlig och tillmötesgående Läs mer
  • Nicklas H sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-28

Hagalund
    Är mycket nöjd med hjälpen jag har fått av Eric vid försäljningen av min bostadsrätt. Eric har varit otroligt engagerad, kunnig och lättillgänglig. Ett mycket professionellt bemötande helt enkelt! Läs mer
  • Karl Birger H sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-04-17

Sellnäs
    Vi har sålt grevbo 112 med hjälp av Erik Daniels på Fastighetsbyrån vi har fått ett bra bemötande och information om vad som hänt under försäljning vi har fullt förtroende Erik Daniels Läs mer
  • Staffan P sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-23

Kvarnsveden
    Sålt bostad.
    Trevlig och höll bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • Niclas K köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-05

Hagalund
    Köpte min första bostadsrätt där Eric var mäklare. Han gav ett lugnt och tryggt intryck och affären flöt på utan problem. Jag kan varmt rekommendera Eric! Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Mårten F sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-04

Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt i Borlänge.
    Vi förväntade oss en seriös partner som ger välavägda besked om möjligheterna till försäljning och info om olika tillvägagångssätt. Eric har uppfyllt alla dessa förvöntningsr på ett mycket bra sätt.
    Hans agerande har vara stöttande, professionellt och bra. Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Agneta M sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-01-01

Sålt lägenhet.
    Känt mig trygg genom hela processen.
    Vatit välinformerad och bemött.
    Kompetent, proffsig och trevlig. Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Emil A köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-11-09

Kvarnsveden
    Funkade utmärkt. Trevlig och flexibel. Gjorde det lilla extra som fick oss att välja just denna lägenhet! Tack! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby