Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Borlänge Eric Daniels
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 56 Läs vad Eric Daniels

• Patrick L sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-21

Hagalund
    Sålt en tvåa i Borlänge. Jättebra kontakt och samarbete hela vägen. Supernöjd och rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Jeanette J sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-19

Skräddarbacken
    Eric har hjälpt till med både köp och försäljning av bostad. Mycket professionell och trevlig i kontakten! Läs mer
  • Mikael Ö köpte sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-14

Jag har köpt ett fritidshus. Bemötandet var professionellt och bra på alla sätt och vis. Tack för en snabb och smidig affär Läs mer
  • Bosse S
    Bosse S köpte sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-12

Köpt en bostadsrätt,
    Erik är både trevlig och mycket kunnig,
    Ställer upp för både säljaren och köparen!
    Bra på att informera om vad som gäller vid köp. Läs mer
  • Andreas E
    Andreas E sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-03

Hagalund/Dagny
    Sålde min lägenhet och det var bråttom att få iväg den då vi hittade en ny bostad med kort varsel. Eric och Fastighetsbyrån har varit väldigt professionella och snabba med att få till foto, annonsering, visning och budgivning. Jag har bara bra erfarenheter från det samarbete. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-05-31

Hagalund
    Jag och sambon sålde våran lägenhet genom Eric och inte en tillstymmelse till krångel har vi haft. Vi är nöjda med Erics engagemang att vilja hjälpa oss. Läs mer
  • Emelie S köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-05-21

Hagalund
    Köpte en 2a på hagalund. Mycket social och trevlig kille, hade inte velat ha någon annan 😉 Läs mer
  • Elly A sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-10

Bullermyren
    Jättebra MÄKLARE. Sålde lägenhet väldigt proffsigt. Hade man frågor så visste han hur man gick tillväga.Jag rekomenderar Eric som mäklare. Läs mer
  • Erik T sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-02

Sålde en lgh (2a) i Borlänge
    Bra från första mötet tilk försäljning, alltid tillgönglig och bemötlig. Framförallt också ärlig, kunde diskutera rimliga slutpriser och det känndes att han ville mitt bästa.
    Förväntade mig ett bra bemötande och en bra service, vilket jag fick.
    Jag skulle verkligen rekommendera Eric! Han har gjort så att jag känner mig trygg och jag kände att jag kunde lyfta alla min frågor och bekymmer. Läs mer
  • Khalid B sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-03-28

Skräddarbacken
    Jag sålde en bostadsrätt. Eric var tillgänglig, hjälpsam och gav oss bra tips. Första gången för mig att ha kontakt med en mäklare. Vi blev väl bemötta av Eric och känner oss nöjda. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby