Eric Daniels

Eric Daniels

Eric Daniels är mäklare på Fastighetsbyrån Borlänge

Eric Daniels har varit registrerad mäklare sedan 2007-08. Eric Daniels har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.7. Eric Daniels har haft 22 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 94 Läs vad Eric Daniels

• köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    • Centrum
    2021-02-07
    Hej
    Jag har köpt en 1,5 rok Lgh på Målaregatan 12A i Borlänge.
    bemötandet jag fick var mycket bra. Eric är lugn och har en välvårdad uppsyn vilket ger ett bra första intryck och förtroende. Eric var tydlig och förklarade processen bra vid avtalstecknandet.
    Eric slutförde dock inte affären då har gått på pappaledighet innan tillträdet den 29 januari. Eric skulle eventuellt kunna varit mer tydlig att så skulle ske.

Kollegorna på Fastighetsbyråns kontor i Bragegallerian hjälpte dock till med att slutföra affären på ett mycket hjälpsamt sätt.

I övrigt är min uppfattning att Eric gjorde ett bra jobb för säljande part. Jag som köpare på en helt ny marknad upplevde att jag inte fick hjälp med vad ett rimligt kvm pris är i Borlänge samt svar på varför denna Lgh låg så pass mycket högre i pris enligt min egen prisjämförelse.
    I slutändan spelade det ingen roll då jag var i desperat behov av att köpa en lgh åt min son. Jag ville inte ha sonen boende längre än nödvändigt i området Tjärna ängar.
    Med vänlig hälsning
    Thomas Persson
    • Rämshyttan
    2021-01-06
    Vi har köpt ett hus i Rämshyttan. Vi har fått ett mycket bra bemötande! Kan varmt rekommendera Eric! Han är lugn, trevlig, tillmötesgående och mycket kunnig!
    • Domnarvet
    2020-12-15
    Jag och sambon har köpt en bostadsrätt genom Eric som under hela förloppet agerat både professionellt och med trevlig attityd. Jag hade en del funderingar och frågor och Eric tog alltid reda på det jag behövde veta. Det kändes tryggt.

Att köpa boende är en stor affär och det krävs att mäklaren verkligen inger förtroende för att man som köpare ska våga satsa. Eric gav oss det förtroendet och vi är fullt nöjda.
    Tack Nina för att du tog dig tiden och lämnande en fin rekommendation. Hoppas ni ska trivas! Mvh Eric Eric Daniels
    • Söpnarby
    2020-12-05
    Jag har köpt en mindre villa och har fått bra vägledning av Eric. Han är saklig, kunnig, vänlig och hjälpsam.
    Tack Gabi för fin rekommendation! Mvh Eric Eric Daniels
    2020-11-07
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag fick ett professionellt och hjälpsamt bemötande.
    Tack Peter, hoppas du ska trivas i lägenheten! Mvh Eric Daniels Eric Daniels
  • Jonna R
    sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    • Bullermyren
    2020-10-27
    Sålde en bostadsrätt! Fått väldigt bra bemötande av Eric, en mäklare att rekommendera
    Tack för fint omdöme! Mvh Eric Daniels Eric Daniels
    2020-10-23
    Eric is a smart man, very polite and professional in his work.
    I was happy to collaborate with him.
    Thank you Aymen! Good luck with your new apartment. Eric Daniels
  • Börje S
    sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge
    2020-10-11
    Fritidshus

Han ingav ett mycket proffsigt intryck som mäklare och vi kände stort förtroende för honom.Han var mycket tillgänglig och informativ.
    Tack Börje för en fin rekommendation! Det var väldigt kul att få hjälpa till med er försäljning. Eric Daniels
    2020-10-07
    Väldigt bra bemötande. Vi är mycket nöjda!
    Hej Hanna, tack så mycket för fin rekommendation! Eric Daniels
    2020-10-02
    Köpt en bostadsrätt. Trevligt bemötande och flexibel med visningar. Även bra dialog när vi kom överens om köpeskilling och smidig administration kring kontraktsskrivning och tillträde.
    Hej Thom, tack för en fin rekommendation! Eric Daniels