Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Borlänge Eric Daniels
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 36 kunder tycker om Eric Daniels

• Arne C sålde sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-22

Mycket seriös och kunnig, trevlig och vänlig. Läs mer
  • Jonathan L köpte sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-04

Bra mäklare som inte känner behovet av att sätta press. Han låter saker ta sin tid som man behöver när man ska göra en sådant stort köp som en bostad är. Jag kan starkt rekommendera honom. Han är lugn och metodisk samt har en förståelse för att den generella befolkningen inte har särskild koll på den juridiska aspekten av att skriva ett kontrakt. Läs mer
  • Emil K köpte sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-23

Mycket kompetent och engagerad mäklare Läs mer
  • Jan Erik Christer E sålde sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-23

Mäklaren motsvarade mycket väl förväntningarna när vi sålde vår villa.
    Proffsigt och smidigt bemötande och handläggning. Läs mer
  • Elisabeth F sålde sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-15

Trevlig! Lagom stridig! Gjort rätt för arvode, eftersom folk kom på annan tid än visningstid! Läs mer
  • Josefin F sålde sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-15

Vi har sålt våran bostadsrätt i Borlänge.
    Bra bemött
    Han var hjälpsam och trevlig
    En bra mäklare som kan sitt jobb Läs mer
  • Albin I skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-01

Eric hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Borlänge. Vi önskade att sälja snabbt och Eric ordnade med allt från ekonomisk rådgivning till styling och visningar. Eric fanns lättillgänglig via telefon genom hela bostadsaffären och var mycket lyhörd för våra funderingar och önskemål. Vi är mycket nöjda med hela processen, Eric är en toppenmäklare. Läs mer
  • My J skrev om Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-10-28

Köpt bostadsrätt, trevligt och lättsamt bemötande av mäklaren. Bra information och smidig affär. Läs mer
  • Malin E sålde sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-10-11

Allting gick smidigt och bra. Lätt att prata med och väldigt trevlig. Läs mer
  • Berit Å köpte sin bostad med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-10-08

Jag har köpt 1rum och kök, Dagny, Borlänge.
    Eric Daniels var hjälpsam och trevlig.
    Mycket positiv affär.
    Rekommenderar Eric och han får 10 poäng av mig.
    Berit Ångman Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge