Eric Daniels
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 78 Läs vad Eric Daniels

• Staffan P sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-23

Sålt bostad.
    Trevlig och höll bra kommunikation genom hela processen. Läs mer
  • Niclas K köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-05

Hagalund
    Köpte min första bostadsrätt där Eric var mäklare. Han gav ett lugnt och tryggt intryck och affären flöt på utan problem. Jag kan varmt rekommendera Eric! Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Mårten F sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-04

Centrum
    Vi har sålt en bostadsrätt i Borlänge.
    Vi förväntade oss en seriös partner som ger välavägda besked om möjligheterna till försäljning och info om olika tillvägagångssätt. Eric har uppfyllt alla dessa förvöntningsr på ett mycket bra sätt.
    Hans agerande har vara stöttande, professionellt och bra. Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Agneta M sålde sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-01-01

Hagalund
    Sålt lägenhet.
    Känt mig trygg genom hela processen.
    Vatit välinformerad och bemött.
    Kompetent, proffsig och trevlig. Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Emil A köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-11-09

Kvarnsveden
    Funkade utmärkt. Trevlig och flexibel. Gjorde det lilla extra som fick oss att välja just denna lägenhet! Tack! Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Mojhgan M Z köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-11-06

Gylle
    Hej!
    Jag har köpte en lägenhet och jag är jättenöjd med med affären och mäklaren Eric var jättetrevlig och duktig på sin yrkesroll, allt var utmärkt. 5 ☆ till Eric
    Mvh Mojhgan Läs mer
    Eric D gillar detta
  • Anders Göran A köpte sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-17

Trevlig och tillmötesgående när vi köpte ett fritidshus som vi länge varit intresserade av Läs mer
  • Ola A köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-13

Hagalund/Dagny
    Mycket bra upplevelse från visning till kontrakt Läs mer
  • Linn B köpte sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-08

Kvarnsveden
    Jag har både varit köpare av ett hus och säljare av bostadsrätt med Eric som mäklare. Han har ett mycket bra bemötande och är kunnig och saklig. Eric var även lyhörd för mina önskemål och förväntningar som kund samt kom med idéer och tips för helheten och för detaljer. Både husköpet och försäljningen av bostadsrätten hanterades dessutom snabbt och smidigt vilket var uppskattat. Läs mer
  • Eva-Lis B köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-01

Romme