Eric Daniels
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 72 Läs vad Eric Daniels

• Anders Göran A köpte sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-17

Trevlig och tillmötesgående när vi köpte ett fritidshus som vi länge varit intresserade av Läs mer
  • Ola A köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-13

Hagalund/Dagny
    Mycket bra upplevelse från visning till kontrakt Läs mer
  • Linn B sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-08

Tallmon/Övre Tjärna
    Jag har både varit köpare av ett hus och säljare av bostadsrätt med Eric som mäklare. Han har ett mycket bra bemötande och är kunnig och saklig. Eric var även lyhörd för mina önskemål och förväntningar som kund samt kom med idéer och tips för helheten och för detaljer. Både husköpet och försäljningen av bostadsrätten hanterades dessutom snabbt och smidigt vilket var uppskattat. Läs mer
  • Eva-Lis B köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-01

Romme
    Utmärkt mäklare. Tillgodosåg mina speciella behov. Läs mer
  • Saha T sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-09-18

Kvarnsveden
    Sålde huset.
    Eric är jättekunig och snäll. Läs mer
  • Liselott B köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-09-16

Bostadsrätt i säter, blev bra bemött och allt gick snabbt o smidigt! Läs mer
  • Karin A sålde sitt hus med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-09-09

Det kändes tryggt att göra affär med Erik. Jag litade helt på honom. Han hörde av sig nästan dagligen så jag kände mej välinformerad. Personligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-09-08

Östermalm
    Jag har köpt tillsammans med min familj en lägenhet i Borlänge. Vi var alla nöjda med mäklarens jobb runt om oss och hade god kontakt vid frågor. Jag trivs jättebra i lägenheten. Läs mer
  • Eva L köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-09-06

Östermalm
    Köpt en bostadsrätt bra bemötande ej påflugen vi fick titta själva och han fanns i bakgrunden. Tog reda på saker vi frågade och det kändes som bådas intresse tillgodoses Läs mer
  • Oscar H
    Oscar H köpte sin lägenhet med hjälp av Eric Daniels en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-09-01

Skräddarbacken
    Vi köpte en lägenhet via Eric och fick snabbt förtroende för honom. Han fick därför även sälja vår gamla lägenhet vilket han skötte klockrent! 🙂 vi är supernöjda med hans arbete! Kan definitivt rekommendera honom! 😁👍 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby