Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 913 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Björn M
    Björn M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är bra, trevlig, engagerad och med god servicekänsla.
  • Ann-marie  M
    Ann-marie  M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    mycket profisig, lätt att få kontakt med vi är mycket nöjda
  • Andreas  A
    Andreas  A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tycker Robins bemötande var riktigt bra, lätt att ha att göra med, kändes som man fick en bra kontakt med han/dig. Första intrycket kändes väldigt naturligt, trevlig och inte allt för "på". Han kunde ge mig bra och enkla svar på dem frågorna jag hade.
  • Frida L
    Frida L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt och väldigt seriöst bemötande. Väldigt nöjd och kände att jag hela tiden hölls informerad om aktuell status från början till slut under hela försäljningen. Mycet nöjd och rekommenderar Robin Heimberger starkt!
  • Robin N
    Robin N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag och min sambo bestämde oss för att flytta och sälja vår bostad. Jag kontaktade 6 olika mäklarbyråer för att försäkra mig om att jag valde rätt mäklare. Vi valde Robin Heimberger av den anledningen att det kändes bäst från första sekunden. Robin var den mest drivna mäklaren av alla och kunde förklara processen på ett tydligt och enkelt sätt för oss som aldrig sålt en lägenhet tidigare. Tack vara Robin fick vi rekordpris och vi kan rekommendera honom till alla som ska sälja sin bostad. Nästa gång vi ska sälja kommer vi kontakta Robin direkt.
  • Martina J
    Martina J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har inget att klaga på eller lämna åsikt om. Väl genomfört !
  • Erika R
    Erika R skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var fantastiskt en helt fantastik upplevelse sälja min lägenhet med Anna.
    Från att kännas stort och svårt blev det enkelt, roligt och oerhört smidigt.
    Anna var inkännande, stöttande, framåt, lösningsorigenterad och väldigt självgående. Jag kände mej helt trygg under hela processen och hon tog hand om allt från att snabbt hitta en köpare till att styra upp allt angående lägenheten.
    Jag kunde inte ha hittat en bättre mäklare!
    Tur för mej :)
  • Hans S
    Hans S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt och proffsigt bemötande av Robin, höll mig hela tiden informerad om hur försäljningen gick. Kan verkligen rekommendera Robin då det kändes tryggt med honom som mäklare.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande och raka svar
  • Rebecka M
    Rebecka M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpte min lägenhet på Lilla Essingen utav Robin. Allt gick väldigt smidigt och snabbt och jag fick alltid svar på mina frågor. Robin är mycket proffsig och jag rekomenderar honom skarpt!
  • Karl Christian S
    Karl Christian S skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kan varmt rekommendera Pär Gunnarsson som mäklare. Alltför många mäklare agerar passiv ordermottagare och den bild vi fick av Pär innan försäljningen var att han tvärtom jobbade aktivt med försäljning - precis det vi var ute efter! Han visade dessutom på en proaktiv och tydlig plan som han sedan även följde på ett bra sätt under hela processen. Föredömligt!
  • Therése W
    Therése W skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Glad, trevlig, kunnig! Mycket energi och bra kontakter.
  • Elisabet Olsson E
    Elisabet Olsson E skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var inget fel på bemötandet, men vi fick gå ner i pris. Samma lägenheter i fastigheten har sålts med högre pris även av fastighetsbyrån. Vi är besvikna lägenheten är i mycket gott skick.
  • Erik E
    Erik E skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig och hjälpsam! Bra bemötande och snabb på att kommunicera.
  • Lena K
    Lena K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Detta gäller även min make.
    Bra bemötande
    Snabb kontraktsskrivning
  • Astrid H
    Astrid H skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande, och allt har gått smidigt hittills.
    2017-05-10 Jan S svarar Astrid H
    Tack så mycket Astrid för omdömet! Mvh Jan
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Robin. Han är proffsig, sympatisk och känns mycket mån om att man som kund ska bli nöjd. Jag var lite nervös vid min försäljning, men det kändes väldigt tryggt med Robin som mäklare. Han är även till hjälp nu när jag letar ny lägenhet och kommer med råd och tips!
  • Nils-olof F
    Nils-olof F skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har skött allting på ett utmärkt sätt.Lång över mina förväntningar.
  • Rania R
    Rania R skrev om Caroline Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Caroline är en mycket duktig, lyhörd, enkel och flexibel mäklare. Jag har både köpt och sålt via Caroline.
    Jag ger henne mina bästa rekommendationer! / Rania
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Genuin och allmänt trevlig Syrah att göra med. Vi satte dessutom nytt rekord i föreningen vilket var en stor bonus!
  • Ann T
    Ann T skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    professionell, inger förtroende
  • Anton L
    Anton L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Våren 2017 bestämde jag mig för att flytta och sälja min gamla bostad. Då tog jag kontakt med 5 olika byråer för att försäkra mig om att välja rätt mäklare. Valet föll på Robin Heimberger och Fastighetsbyrån Bromma av den enkla anledningen att det kändes bäst vid första mötet. Robin framstod som den mest kompetenta och drivna mäklaren och kunde ge tydliga argument till varför jag skulle välja just honom.
    Har varit supernöjd med både Robin o Fastighetsbyrån Bromma och kommer med största sannolikhet välja dem vid nästa bostadsförsäljning.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig
    Uppriktig
    Ärlig
    Kompetent
    Tillmötesgående
  • Siri L
    Siri L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var väldigt hjälpsam och kunnig och svarade snabbt på alla mina frågor och funderingar. Fick ett mycket bra bemötande av henne, över förväntan. Allt var toppen.
  • Filip L
    Filip L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Glad, framåt, trevlig, säljande och gav ett mycket kompetent uttryck!
  • Farid M
    Farid M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Min upplevelse var fantastiskt!
    proffsigt bemötande, snabb på att återkoppla.
    2017-04-26 Anna O svarar Farid M
    Tack så mycket Farid för fina recos! Tack också för ett supertrevligt samarbete!
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Genom hela köp-processen upplevde jag bra service med relevant information och snabb återkoppling med svar på frågor
    2017-05-10 Jan S svarar Mattias G
    Hej Mattias,
    Vad kul att höra! Tack så hjärtligt för omdömet och hoppas att du kommer stormtrivas i ditt nya hem (med det absolut bästa läget!) :) Mvh Jan
  • Tobias H
    Tobias H skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Högt engagemang och mån om att se till att allt löper så smidigt och bra som möjligt. Vi har varigt väldigt nöjda med allt.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra och lättillgänglig! Man kände sig inte glömd undertiden man väntar på alla parter.
    2017-04-18 Marcus G svarar Madeleine B
    Tack snälla Madeleine för dina ord! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är proffsig och förtroendeingivande och genomförde affären på bästa sätt. Jag skulle definitivt rekommendera andra att anlita henne.
    2017-04-18 Anna O svarar Marcus M
    Tusen tack Marcus för din fina reco och tack också för ett trevligt samarbete! Kul att vi kunde hjälpa till med både köp och försäljning! Hoppas ni har det bra och trivs i er nya fina lägenhet!
  • Ann-christine B
    Ann-christine B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick genast ett stort förtroende för James, ett förtroende som kom att öka under hela resan. James är snabb, håller vad han lovar, levererar över förväntan plus att det var väldigt roligt att "jobba med" James. Det råder ingen tvekan om att han är en av Brommas i särklass bästa mäklare! Vi kan varmt rekommendera att såväl köpa som sälja genom James då han levererar något utöver det vanliga!
  • Niclas K
    Niclas K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Snabbt och proffsigt agerande.
    Bra vid kontraktsgenomgång också.
  • Niklas ÷
    Niklas ÷ skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har utan tvekan alla de egenskaper en mäklare i toppklass ska inneha.
    Lika bra och nyttig som han var i säljprocessen av vårt hus, var han i taktik för köpet av vårt nya drömhus!
    Kan bara ge de allra bästa rekommendationer!
  • Johan L
    Johan L skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fruktansvärt professionell, ärlig, ödmjuk, erfaren och skarp i sitt agerande och sätt att vara. Synd att jag flyttat från distriktet, hade valt Anna alla dagar i veckan, 10/10
    2017-04-13 Anna O svarar Johan L
    Tusen tack Johan! Ha det så gott och hoppas ni kommer att trivas bra i nya lägenheten!
  • Therese B
    Therese B skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär hjälpte oss nyligen med bravur med vår försäljning av vårt hus, detta är andra gången vi får äran att anlita Pär och vi är absolut lika nöjda denna gång! Tusen tack och våra varmaste rekommendationer.
  • Therese B
    Therese B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tusen tack för en mer än väl genomförd affär! Vi är så nöjda med att du hittade det helt perfekta huset för oss. Vi kan varmt rekommendera James vidare, tack igen!
  • Hugo S
    Hugo S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin var mycket professionell och trevlig.
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är en mycket professionell och personlig mäklare som är lättillgänglig och lätt att kommunicera med. Ansträngde sig för att göra sitt bästa för mig som säljare under försäljningsperioden.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har under hela processen varit väldigt tydlig och tillmötesgående. Han gav ett väldigt seriöst och bra intryck och vi upplevde honom som väldigt kunnig och mån om oss som säljare. Jag skulle inte tveka en sekund att anlita James igen vid kommande försäljningar!
  • Mathias L
    Mathias L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hej! Mäklaren agerade professionellt och höll det han lovade. Det kändes som han värnade om både säljare och köpare.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är jättebra! Proffsig och objektiv!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig mäklare som man fick en bra kontakt med.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har arbetat som sälj o affärsutv konsult i mga år och vet därför vad som skiljer en riktigt duktig o serviceminded säljare från en mindre bra. Kan av hela mitt hjärta bekräfta att James i alla lägen arbetar metodiskt, affärsmässigt med mkt hög tillgänglighet och
    servicegrad. vänligast Camilla H Blomqvist
  • Iclal Atci A
    Iclal Atci A skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är helt fantastisk som person. Mycket trevligt och har genuint intresserad bemötande. Super bra på sitt jobb. Rekommenderar henne verkligen.
    2017-04-13 Anna O svarar Iclal Atci A
    Tusen tack Iclal för fina recos! Ha det så gott och hälsa Thommie!
  • Lars-bertil F
    Lars-bertil F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt bemötande och genomförande. Alltid tillgänglig och snabba svar!
  • Gustav E
    Gustav E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi kan varmt rekommendera James Khan. Precis så här ska en mäklartjänst fungera!
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra och engagerad mäklare som alltid svarar snabbt på telefon/mail och som engagerar sig i dig som säljare.
  • Janet P
    Janet P skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har anlitat Anna Olofson två gånger hittills och jag kan verkligen rekommendera henne. Hon är överlägset bästa mäklaren i Bromma.
    2017-04-13 Anna O svarar Janet P
    Tack så mycket Janet! Alltid trevligt att samarbeta med er! Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra på Malta!
  • Erika M
    Erika M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Som alltid - utan anmärkning!
    Proffsigt, personligt, vänligt, effektivt!
    2017-04-13 Anna O svarar Erika M
    Tusen tack Erika för de fina orden och den fina rekommendationen! Kul att göra affär igen efter 7 år!
  • Per O
    Per O skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna