Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Bromma och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 734 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Kamal H
    Kamal H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    The selling process of our property was very smooth and ended up in a quite satisfactory deal. From the very start, Erica was giving good advices about what to do when like we didn't feel any pressure that one might feel from some real-state agencies. What we mostly liked about Erica was her honesty, assistantship and seriousness to make a win-win situation for both parties. We highly recommend Erica as a professional real-state agent.
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket kompetent , trevlig, tillgänglig, hörde alltid av sig snabbt. Tog sig tid att förklara. Hade koll och allt sköttes proffsigt.
    Med vänlig hälsning, Charlotte
    2016-12-06 Ronak R svarar Charlotte G
    Hej Charlotte, tack för din rekommendation och för de vänliga orden! Jag hoppas ni blir nöjda i er nya bostad och att ni får en trevlig jul där. Det har varit fantastiskt roligt att få vara med er under resans gång. Vi ses i området! Varma hälsningar, Ronak
  • Dina Z
    Dina Z skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår lägenhet till rekordpris 4 dagar innan första planerade visning. Men vad hade vår mäklare Anna med det att göra- det var väl bara en slump att rätt köpare såg och slog till?
    Fel! Även om intresset fanns så var det tack vare Anna som signalerna snabbt fångades, förhandsvisning bokades, frågor besvarades och både köpare och vi säljare kunde teckna avtal under loppet av en dag. Anna hjälpe oss genomföra försäljningen med hög intigritet och enligt konstens alla regler. Vi är mycket nöjda med hennes insats.
  • Odile N
    Odile N skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna Olofson är en alldeles förträfflig mäklare.
    Omsorgsfull, tillgänglig, tydlig och snabb att besvara frågor.
    Bra uppföljning och återkoppling.
  • Erika L
    Erika L skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är väldigt nöjda med Annsofies engagemang vid försäljningen av vår lägenhet. Skulle varmt rekomendera henne till vår släkt och vänner.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt trevlig person och väldigt professionell!
  • Karin S
    Karin S skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ronak var väldig noga och proffsig under hela försäljningen och fick ut ett pris som var över min förväntan. Var väl förberedd och påläst. Vi hade en bra kontakt under hela resan. Kan inte vara annat än nöjd med hennes arbete. Fick av ordföranden i föreningen även veta att hon ställde mycket frågor och tog reda på fakta om föreningen och fastigheten inför försäljningen.
    2016-12-01 Ronak R svarar Karin S
    Tack för dina vänliga ord Karin, och för att du lyfter fram vad du uppskattade under försäljningen. Jag hoppas vi ses i området längre fram!
  • Anna-maria B
    Anna-maria B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell och lyhörd. Hjälpte till på alla sätt för att avsluta affären snabbt, vilket jag är mycket tacksam för.
  • Marthin H
    Marthin H skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär Gunnarsson är en mycket kompetent och kunnig mäklare. Han är dessutom oerhört trevlig, lojal och trogen sina kunder. Han är genuin och noga och kör alltid med öppna kort o inget förtroende. Vi kommer alltid att rekommendera honom till andra och vilja ha honom själva vid kommande försäljningar.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Flexibel, proffsig och kunnig. Dock är vi lite frustrerade över att inte fått svar på ett godkännande eller inte från föreningen, något som skulle ta två veckor enligt mäklaren. Detta är dock bara en liten detalj, överlag är vi nöjda och känner oss trygga i vår första bostadsaffär!
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra. Väldigt professionell och förtroendeingivande. Särskilt nöjd med förfarandet kring kontraktsskrivningen.
  • Armita E
    Armita E skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande och tillgänglig.
  • Milad T
    Milad T skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande och tillgänglig.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En påstridig attityd som gav utdelning efter hårt kämpande att få folk till visningarna och ett högt mål att nå som klarades av utmärkt. Vi är mycket nöjda.
  • Eva H
    Eva H skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mäklaren var lätt att nå, kändes genuint intresserad och engagerad i försäljningen. Kan rekommendera Ronak till andra.
    2016-12-01 Ronak R svarar Eva H
    Tack för din feedback Eva! Jag tycker det varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen och hoppas ni blir nöjda med er nya fantastiska bostad också!
  • Johan M
    Johan M skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionellt bemötande och har varit kapabel att svara på de frågor jag haft alternativt ta reda på svaren inom en rimlig tid. Inget övrigt att önska för denna typ av relativt enkla transaktion.
  • Ida K
    Ida K skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Oengagerad och ej insatt i lägenheten. Många viktiga frågor om lägenheten besvarades med felaktiga svar.
    2016-11-29 Ann-Sofie B svarar Ida K
    Hej Ida!
    Jag beklagar verkligen att jag har missat i kommunikationen. Jag tar åt mig av dina synpunkter och jag kommer att jobba på det. Jag söker dig för att försöka reda ut frågetecknen. Hoppas att ni ska trivas i er nya fina bostad. Tveka aldrig att höra av dig om du har några funderingar!

Hälsningar Ann-Sofie
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mkt proffesionell och engagerad mäklare. Nådde och slog alla mina mål med försäljningen.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt och professionellt bemötande som ingav trygghet och tillit. Toppenbra betyg!
  • Paolo B
    Paolo B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Superbra genom hela processen. Snabb återkoppling och hög servicenivå
  • Per A
    Per A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kan ge Erica allra högsta betyg. Har genom åren köpt och sålt ett stort antal bostäder, träffat många duktiga mäklare och har högt ställda krav.
    Desto mer positivt att då träffa en mäklare som i dessa tider "höjer sig över mängden".
    I en för mig knivig situation i samband med budgivningen tog Erica direkt "lead" och lotsade både mig och köpare vidare till ett avslut där bägge parter var nöjda.
    Oerhört professionellt skött, "lyfter på hatten".
    2016-11-28 Erica H svarar Per A
    Stort tack Per för din otroligt fina rekommendation. Helt övertygad om att vårt fina samarbete resulterade i det höga slutpriset. Hoppas att ni får en fin december och jul, och att flytt mm går smidigt så ses vi igen vid tillträdet. Varma hälsningar Erica
  • Lena K
    Lena K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick ett både trevligt och professionellt bemötande. Mycket bra.
  • Martin M
    Martin M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt, uppriktigt och proffsigt.
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpet gick mycket smidigt och Ronak har varit mycket hjälpsam.
    2016-12-01 Ronak R svarar Mats Ö
    Tack för din kommentar Mats! Jag hoppas att ni kommer trivas i området och i er nya bostad. Tveka aldrig att höra av er till mig!
  • Carina P
    Carina P skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie var jättebra att jobba med. Trevlig, engagerad och lagom "på".
  • Per O
    Per O skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Otroligt bra bemötande. Snabb, lätt att nå och följde upp på ett riktigt bra sätt. Väldigt nöjd!
  • Dina Z
    Mycket nöjd med Anna och hennes alltid snabba återkoppling.
  • Karolina A
    Karolina A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är väldigt målmedveten som mäklare. Hon ger inte upp utan fortsätter tills rätt mål är uppnått, hon är flexibel och lösningsorienterad. Som person är hon varm och lättsam. Rekommenderas varmt.
    2016-11-28 Erica H svarar Karolina A
    Tack Karolina för dina fina ord. Självklart ville jag inte ge upp när jag hade så härliga säljare som er. Hoppas att allt med flytten ska gå bra, så ses vi igen vid tillträdet. Stort tack även för den fina blomman ;) Varma hälsningar Erica
  • Nils A
    Nils A skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är ambitiös och väldigt trevlig
    Den perfekte mäklaren
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har varit väldigt tillmötesgående och informativ och kommit med bra tips inför visningen av lgh.
    Under hela processen har det funnits en bra kommunikation och lyhördhet vilket har känts tryggt.
    2016-11-28 Erica H svarar Åsa S
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete Åsa. ha det jättefint nu och tveka inte att höra av dig om det kommer fundeirngar framöver. MVH Erica
  • Markus I
    Markus I skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är en trevlig och glad mäklare som hela tiden försöker göra sitt yttersta för att överträffa alla parters förväntningar. Prismässigt låg hon över många andra men var värd varenda krona. Är väldigt nöjd med hennes insats! Ska du sälja en lägenhet i Bromma eller Essingeöarna tycker jag definitivt att du bör slå henne en signal.
    2016-11-28 Erica H svarar Markus I
    Stort tack Ibrahim för din fina rekommendation. Roligt att höra att du är nöjd och att jag gjort ett bra jobb. Ses igen vid tillträdet, ha det toppen till dess. MVH Erica
  • Vera F
    Vera F skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erika engagerade sig från början till slut!
    2016-11-28 Erica H svarar Vera F
    Stort tack Vera för din rekommendation. Hoppas att din och dina föräldrars flytt har gått smidigt och att ni ska trivas i Vasastan.
  • Ludwig W
    Ludwig W skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt och effektivt. Hade inga särskilda förväntningar.
    Det är väl snarare säljarens omdöme som är viktigt när det kommer till mäklare?
  • Johan D
    Johan D skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt svår att få tag på, och inga höjdare på att återkoppla.
    2016-11-06 James K svarar Johan D
    Hej Johan,
    Jag beklagar verkligen att jag missat kommunikationen med dig och kommer givetvis att bättra mig i framtiden. Varmt välkommen att höra av dig vid minsta fråga!

James
  • Josefine S
    Josefine S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är mycket nöjda med Erica Holmbergs insats i försäljningen av vårt objekt på Lilla Essingen.
    2016-11-28 Erica H svarar Josefine S
    Tack för det fina samarbetet! Hoppas att ni ska trivas bra i er nya lägenhet och område.
  • Hege E
    Hege E skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Der har varit lätt att få hjälp, svar och kontakt med Erica. Hon ställde verkligen upp med hjälp när det var svåra situationer att ta sig genom.
    2016-11-28 Erica H svarar Hege E
    Tack Hege för den fina rekommendationen. Allt går att lösa ;)
    Hoppas att du trivs bra i din nya och fina lägenhet.
  • Björn E
    Björn E skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt och vänligt bemötande, professionell handläggning.
  • Lina T
    Lina T skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt serviceminded, proaktiv vilket ledde till försäljning.
    2016-11-02 Erica H svarar Lina T
    Tack Lina för din fina rekommendation. Hoppas att du kan hålla dig till tåls inför flytten till din nya och fina lägenhet. Ha det så fint fram till dess och tveka inte att höra av dig vid funderingar. MVH Erica
  • Max P
    Max P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt nöjd med Ericas insatser
    2016-11-02 Erica H svarar Max P
    Roligt att höra Max. Tack för det fina samarbetet. MVH Erica
  • Lars L
    Lars L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är: Affärsmässig, mycket tillgänglig, snabb, återkommer alltid omgående, social, trevlig, kunnig.
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har inget negativt att säga om Robin, tvärtom. Trevligt bemötande och serviceminded. Hoppas nu bara att han klarar garageplats åt mig, som han sade inte skulle vara något problem. Har försökt själv men hamnade på köplats nr 20.
  • Eleni B
    Eleni B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie har varit väldigt trevlig och hjälpsam under hela processen och det som var mest imponerande på henne är att hon var tillgänglig och nåbar dagen runt. Professionellt bemötande.
  • Eva H
    Eva H skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra och proffsig service. Trevligt bemötande. Kunde varit lite mer kunnig om området och bostadskvaliten
  • Eva S
    Eva S skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär Gunarsson kan inte annat än att få våra varmaste rekommendationer.
    Otroligt professionell och kunnig inom sin profession. Med sin ödmjuka personlighet, kombinerat med sin mycket goda pedagogiska kommunikativa förmåga inger han en stor trygghet för både säljare och köpare.
    Alla borde få uppleva en mäklare som Pär!
  • Lena K
    Lena K skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kan varmt rekommendera Ann-Sofie. Hon är kunnig, trevlig, lyhörd, driven, professionell, kommunikativ och en mycket seriös mäklare. Hon är dessutom lätt att samarbeta med och gjorde ett kanon jobb igenom hela försäljningen.
  • Sotirios M
    Sotirios M skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var ett bra upplevelse, mäklaren var trevlig och hjälpsam.
  • Robin R
    Robin R skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket nöjd, trevligt bemötande och snabba svar på frågor :-)
  • Malin B
    Malin B skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra intryck, positiv och mycket ambitiös.
  • Björn T
    Björn T skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Driven och trevlig, gjorde ett bra jobb rakt igenom hela försäljningen.
  • Robert L
    Robert L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan har gett mig den hjälp jag önskade vid köpet av bostaden.
    2016-10-31 Jan S svarar Robert L
    Vad roligt att höra Robert, det gläder mig! Vi ses snart igen! Mvh Jan