Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 782 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Benhood L
    Benhood L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin has a positive personality and helped me a lot during buying my apartment. I would definitely recommend him and will get help from him in the future if I want to sell my apartment.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tillmötesgående, vill väl, och noggrann.
  • John A
    John A skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hon var öppen, lyhörd, bemötande och väldigt trevlig.
  • Anna H
    Anna H skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig och bra mäklare. Inget att anmärka på.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jobbade starkt in 100.000 över det jag hade förväntat mig. Bra bemötande och förtroende ingivande.
  • Anneli C
    Anneli C skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har blivit väldigt bra omhändertagna och känner att Ronak har gjort allt hon har kunnat för att gör ett mycket bra jobb.
  • Anna M
    Anna M skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket ambitiös, empatisk och hjälpsam. Suverän och proffsig. Bra på att läsa av människor, förstå behov, stilla oro etc.
  • Emil C
    Emil C skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell, närvarande och enkel i dialogen. Blev per automatik uppdaterad i alla detaljer. Över förväntan.
  • Elisabet G
    Elisabet G skrev om Isabelle Alderbrant en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt, seriöst, kunnigt och trevligt bemötande . Snabb att återkoppla. Jobbar smidigt och med god framförhållning. Ingenting verkar jobbigt. Behaglig attityd.
  • Sadek E
    Sadek E skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycke nöjd med Robin Heimberger
  • Niklas B
    Niklas B skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Samarbetet med Ronak fungerade jättebra. Hon är kompetent, rak och ärlig. Man får snabbt svar och Ronak är väldigt lyhörd.
  • Afsar Shekoofeh B
    Afsar Shekoofeh B skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kompetent mäklare med goda kunskaper kring Bromma området. Hela säljprocessen gick smidigt till och vi som säljare kände oss trygga i att Robin gjorde sitt yttersta för oss som klienter.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande, snabba svar och fin service över lag
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Katarina Wallin är vänlig, professionell och rak. Hon har en unik lokalkännedom om Norra Ängby och ett fint bemötande med kunder. Hon är lätt att nå och ger tydliga svar på alla möjliga och omöjliga frågor. Vi är mycket glada över att vi valde just henne som mäklare och kommer gärna anlita henne igen.
  • Nicklas N
    Nicklas N skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag tycker att det har fungerat bra. Lyhörd och enkel att kommunicera med. Väldigt öppen och ärlig och försöker inte att skönmåla något.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Snabb på att svara via e-post, tydlig kommunikation, anpassningsbar och tydlig.
    2016-12-28 Jan S svarar Stefan L
    Hej Stefan! Tack för omdömet, det värmer! Mvh Jan
  • Maria A
    Maria A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bara positivt. Proffsigt och bra bemötande samt hantering av försäljningen.
  • Gabriel A
    Gabriel A skrev om Isabelle Alderbrant en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var mycket bra och vi är satisferad
  • Per H
    Per H skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han uppfyllde allt vi önskade samt lire till. Jan är ett sant föredöme för mäklarkåren.
    2016-12-23 Jan S svarar Per H
    Hej Per, Tack för dem fina orden, det värmer enormt! Hoppas att ni får en härlig jul och nyår och att flytten går smidigt :) Mvh Jan
  • Amelita D
    Amelita D skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick ett mycket bra bemötande av vår mäklare och jag är väldigt nöjd.
    2016-12-23 Jan S svarar Amelita D
    Tack så hemskt mycket Amelita! Ha en mysig jul så ses vi snart igen! Mvh Jan
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hon har varit toppen Hälsningar Birgitta
  • Gustav L
    Gustav L skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionellt och trevligt. Hon var insatt, kompetent och kunde svara även på detaljfrågor. Kändes överlag som en mäklare snarare än en säljare vilket gör att man som kund får ett större förtroende. Jag är väldigt nöjd!
  • Lars E
    Lars E skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kompetent och informativ utan att för den delen bli sådär typiskt påstridande säljaktig (allt vänds till någonting positivt, hur dåligt det änmå vara) som jag upplevt att många andra mäklare varit.

Kan rekommenderas!
    2016-12-22 Jan S svarar Lars E
    Tjena Lars! Tack så hjärtligt för dem fina orden! Hoppas ni får en mysig jul så ses vi igen i januari :) God jul! Mvh Jan
  • Ellen K
    Ellen K skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra bemötande och bra tillgänglighet.
  • Linda F
    Linda F skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fick ett väldigt trevligt bemötande. Kändes trygg och säker, kunnig.
    Var närvarande med visningen när det behövdes med kort varsel.
    Sålde vår lägenhet vilket vi är väldigt glada för!!
  • Denise K
    Denise K skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Toppen på alla sätt! Trevlig, glad och mycket kunnig! Vi är jättenöjda!
  • Pia K
    Pia K skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Glad och positiv. Lätt att ha kontakt med, informationen mellan oss fungerade bra. Hon var lyhörd till våra önskemål.
  • Kicki M
    Kicki M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra koll på marknaden och enkel att ha kontakt med. Kan verkligen rekommendera Robin och Fastighetsbyrån! Smidig försäljning av lgh på Lilla Essingen.
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tydlig, noggrann, professionell
  • Kamal H
    Kamal H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    The selling process of our property was very smooth and ended up in a quite satisfactory deal. From the very start, Erica was giving good advices about what to do when like we didn't feel any pressure that one might feel from some real-state agencies. What we mostly liked about Erica was her honesty, assistantship and seriousness to make a win-win situation for both parties. We highly recommend Erica as a professional real-state agent.
  • Charlotte G
    Charlotte G skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket kompetent , trevlig, tillgänglig, hörde alltid av sig snabbt. Tog sig tid att förklara. Hade koll och allt sköttes proffsigt.
    Med vänlig hälsning, Charlotte
    2016-12-06 Ronak R svarar Charlotte G
    Hej Charlotte, tack för din rekommendation och för de vänliga orden! Jag hoppas ni blir nöjda i er nya bostad och att ni får en trevlig jul där. Det har varit fantastiskt roligt att få vara med er under resans gång. Vi ses i området! Varma hälsningar, Ronak
  • Dina Z
    Dina Z skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi sålde vår lägenhet till rekordpris 4 dagar innan första planerade visning. Men vad hade vår mäklare Anna med det att göra- det var väl bara en slump att rätt köpare såg och slog till?
    Fel! Även om intresset fanns så var det tack vare Anna som signalerna snabbt fångades, förhandsvisning bokades, frågor besvarades och både köpare och vi säljare kunde teckna avtal under loppet av en dag. Anna hjälpe oss genomföra försäljningen med hög intigritet och enligt konstens alla regler. Vi är mycket nöjda med hennes insats.
    2016-12-20 Anna O svarar Dina Z
    Tusen tack Dina för din fina rekommendation! Det var ett väldigt trevligt samarbete mellan er och mig, tack för det! Stort lycka till med nya huset och bebisen så ses vi längre fram! /Anna
  • Odile N
    Odile N skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna Olofson är en alldeles förträfflig mäklare.
    Omsorgsfull, tillgänglig, tydlig och snabb att besvara frågor.
    Bra uppföljning och återkoppling.
    2016-12-20 Anna O svarar Odile N
    Tusen tack Odile för din fina reco! Ha det så gott och hör gärna av dig om du undrar över något. Vi ses framöver! /Anna
  • Erika L
    Erika L skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi är väldigt nöjda med Annsofies engagemang vid försäljningen av vår lägenhet. Skulle varmt rekomendera henne till vår släkt och vänner.
  • Niklas W
    Niklas W skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt trevlig person och väldigt professionell!
  • Karin S
    Karin S skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ronak var väldig noga och proffsig under hela försäljningen och fick ut ett pris som var över min förväntan. Var väl förberedd och påläst. Vi hade en bra kontakt under hela resan. Kan inte vara annat än nöjd med hennes arbete. Fick av ordföranden i föreningen även veta att hon ställde mycket frågor och tog reda på fakta om föreningen och fastigheten inför försäljningen.
    2016-12-01 Ronak R svarar Karin S
    Tack för dina vänliga ord Karin, och för att du lyfter fram vad du uppskattade under försäljningen. Jag hoppas vi ses i området längre fram!
  • Anna-maria B
    Anna-maria B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell och lyhörd. Hjälpte till på alla sätt för att avsluta affären snabbt, vilket jag är mycket tacksam för.
  • Marthin H
    Marthin H skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär Gunnarsson är en mycket kompetent och kunnig mäklare. Han är dessutom oerhört trevlig, lojal och trogen sina kunder. Han är genuin och noga och kör alltid med öppna kort o inget förtroende. Vi kommer alltid att rekommendera honom till andra och vilja ha honom själva vid kommande försäljningar.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Flexibel, proffsig och kunnig. Dock är vi lite frustrerade över att inte fått svar på ett godkännande eller inte från föreningen, något som skulle ta två veckor enligt mäklaren. Detta är dock bara en liten detalj, överlag är vi nöjda och känner oss trygga i vår första bostadsaffär!
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra. Väldigt professionell och förtroendeingivande. Särskilt nöjd med förfarandet kring kontraktsskrivningen.
  • Armita E
    Armita E skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande och tillgänglig.
  • Milad T
    Milad T skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande och tillgänglig.
  • Andreas J
    Andreas J skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En påstridig attityd som gav utdelning efter hårt kämpande att få folk till visningarna och ett högt mål att nå som klarades av utmärkt. Vi är mycket nöjda.
  • Eva H
    Eva H skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mäklaren var lätt att nå, kändes genuint intresserad och engagerad i försäljningen. Kan rekommendera Ronak till andra.
    2016-12-01 Ronak R svarar Eva H
    Tack för din feedback Eva! Jag tycker det varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen och hoppas ni blir nöjda med er nya fantastiska bostad också!
  • Johan M
    Johan M skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionellt bemötande och har varit kapabel att svara på de frågor jag haft alternativt ta reda på svaren inom en rimlig tid. Inget övrigt att önska för denna typ av relativt enkla transaktion.
  • Ida K
    Ida K skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Oengagerad och ej insatt i lägenheten. Många viktiga frågor om lägenheten besvarades med felaktiga svar.
    2016-11-29 Ann-Sofie B svarar Ida K
    Hej Ida!
    Jag beklagar verkligen att jag har missat i kommunikationen. Jag tar åt mig av dina synpunkter och jag kommer att jobba på det. Jag söker dig för att försöka reda ut frågetecknen. Hoppas att ni ska trivas i er nya fina bostad. Tveka aldrig att höra av dig om du har några funderingar!

Hälsningar Ann-Sofie
  • Christoffer R
    Christoffer R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mkt proffesionell och engagerad mäklare. Nådde och slog alla mina mål med försäljningen.
  • Josefin H
    Josefin H skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt och professionellt bemötande som ingav trygghet och tillit. Toppenbra betyg!
  • Paolo B
    Paolo B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Superbra genom hela processen. Snabb återkoppling och hög servicenivå
  • Per A
    Per A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kan ge Erica allra högsta betyg. Har genom åren köpt och sålt ett stort antal bostäder, träffat många duktiga mäklare och har högt ställda krav.
    Desto mer positivt att då träffa en mäklare som i dessa tider "höjer sig över mängden".
    I en för mig knivig situation i samband med budgivningen tog Erica direkt "lead" och lotsade både mig och köpare vidare till ett avslut där bägge parter var nöjda.
    Oerhört professionellt skött, "lyfter på hatten".
    2016-11-28 Erica H svarar Per A
    Stort tack Per för din otroligt fina rekommendation. Helt övertygad om att vårt fina samarbete resulterade i det höga slutpriset. Hoppas att ni får en fin december och jul, och att flytt mm går smidigt så ses vi igen vid tillträdet. Varma hälsningar Erica

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma