Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 831 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Tomislav A
    Tomislav A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevligt bemötande, professionellt agerande och bra respons på frågor.
  • Linus Ä
    Linus Ä skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket seriös och trevlig. Skötte vår affär väldigt bra!
  • Gabriel S
    Gabriel S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var en bra upplevelse. allt snabb och helt ok. toppen!
  • Linnéa J
    Linnéa J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra! Inget att anmärka på.
  • Brf Strålgatan
    Brf Strålgatan skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Supertrevlig och duktig mäklare.
  • Erik S
    Erik S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Seriös, påläst och förtroendeingivande.
  • Christer C
    Christer C skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Positivt och klargörande. Tillgänglig och beredd att anpassa sig till de tider jag kunde. Mycket enkel att ha mailkontakt med.
  • Alice E
    Alice E skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kunde inte bett om en mer tillmötesgående mäklare, Robin var till stor hjälp och gjorde saker utöver det han borde gjort.
  • Simon J
    Simon J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin hade egentligen att som jag eftersökte, han var väl medveten om min budget och gav sig inte förens han hitta det jag sökte. Han fick en att känna sig utvald och jobbade utanför arbetstimmar. Lyckades hitta en lägenhet innan budgivning som gjorde att jag kunde kamma hem det.

Kan vart rekommendera Robin!
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket ambitiös, trevlig och professionell.
  • Rodrigo S
    Rodrigo S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kunnigt och tryggt bemötande från första till sista kontakten, vi nådde våra gemensamma mål och alla parterna var supernöjda.
  • Annika M
    Annika M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    utmärkt bemötande bra information och bra återkopplingar, uppskattar också att mäklaren inte varit påträngande eller stressat oss.
  • Dennis S
    Dennis S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är en duktig mäklare som är både serviceminded och kunnig. Vi köpte via Robin och kände full tilltro till honom som mäklare och köpet i sin helhet.
  • Julia S
    Julia S skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie är på ett naturligt sätt proffsig. Känns jordnära men ändå seriös och får både säljaren och köparen att känna trygghet.
    Vi är supernöjda med det arbete Ann-Sofie gjort för oss.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har varit väldigt hjälpsam och bemött oss köpare bra. Varit snabb på att besvara frågor och speciellt varit väldigt hjälpsam och involverad med att hjälpa oss leta parkeringsgarage nära vår nya bostad. Vi är mycket nöjda.
  • Patricia K
    Patricia K skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Duktig mäklare med mycket kunskap.
    Ger ett proffesionellt och trevligt bemötande.
    Rekommenderas!
  • Pejman H
    Pejman H skrev om Caroline Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    För fjärde gången så har Caroline levererar utan krångel! Hon har vart så professionell och så tillmötesgående som man bara kan önska. Synd bara att Reco inte kan få fram alla andra gånger jag har skrivit om Caroline.
    Hon kan Bromma väldigt väl och det har hon bevisat vid fyra tillfällen! Rekommenderar starkt
  • Timmy K
    Timmy K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan är en mycket kompetent och lyhörd mäklare.
    Det har utan tvekan varit min smidigaste och mest givande bostadsaffär hittills. Jag kan starkt rekomendera alla att vända sig till Jan!

Timmy
    2017-03-15 Jan S svarar Timmy K
    Hej Timmy,
    Tack för dina fina ord! Vad roligt att du känner så! Hoppas du får en underbar sommar och att vi ses och hörs snart igen :) Mvh Jan
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan! Fick ett klockrent intryck vid första handskakning,förklarade i lugn och ro hur försäljningen går till från start till slut. Jag kan och kommer garanterat att rekomendera vidare/använda honom igen! / Fredrik Kersmo
    2017-03-15 Jan S svarar Fredrik K
    Hej Fredrik,
    Tack så hemskt mycket för dem värmande orden! Hoppas att vi ses och hörs snart igen! Mvh Jan
  • Johan N
    Johan N skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är en fantastiskt duktig mäklare. Hjälpsam även efter avslutad affär.
  • Anita L
    Anita L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag fick ett mycket bra bemötande.
    Mäklaren motsvarade mina förväntningar.
    2017-03-15 Jan S svarar Anita L
    Hej Anita,
    Tack så mycket! Och tack för gott samarbete! Kändes verkligen att vi hade bra kontakt från början till slut :) Mvh Jan
  • Anna E
    Anna E skrev om Caroline Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har använt Caroline Sjöblom vid flertalet gånger när vi sålt lägenhet. Caroline är en mycket professionell mäklare. Hon har under hela försäljningsprocessen stöttat oss och varit oerhört tillgänglig för alla våra frågor. Hon har stora kunskaper om Bromma. Vi kommer fortsätta att använda Caroline i framtiden också.
    Vi rekommenderar varmt Caroline till ALLA!
    Pejman H gillar detta
  • Kristina
    Kristina skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är mycket trevlig och professionell! Vi kan varmt rekommendera henne. Hon är både väldigt engagerad och kunnig. Det kändes tryggt att genomföra försäljningen med hjälp av henne.
  • Agnetha M
    Agnetha M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt gott och trevligt bemötande. Mycket god hjälp vid uppstart och mellanfas och vid första kontraktskrivning . Har varit snabb med svar tillbaka vid minsta fråga. Missade ge mig info om vad det innebar för mig att låta köparna få skjuta på tillträdet en månad framåt. Vilket ger mig en straffavgift för skatteinbetalning. Men har sedan varit behälplig med skatteuträkning vilket uppskattas.
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi rekommenderar Erica varmt, proffsig, hjälpsam och informerande i alla steg, samt väldigt duktig!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag fick en fint bemötande och ärligt svar på mina frågor. Hon är en kunnig mäklare!
    Jag är riktigt nöjd!
  • Linda J
    Linda J skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica Holmberg var mäklare vid vårt första lägenhetsköp. När vi några år efter skulle sälja lägenheten så var Erica det självklara valet för oss. Hon är trevlig och duktig på sitt arbete. Vi har bara gott att säga om Erica.

//Alexander och Linda Fahim
  • Malin H
    Malin H skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt trevligt och bra bemötande från mäklaren, snabb återkoppling och en mycket bra "process" från start till mål.
    2017-03-15 Jan S svarar Malin H
    Hej Malin,
    Tack så hemskt mycket, vad kul att höra! Hoppas att du kommer trivas och att du får en underbar sommar i lägenheten :) Mvh Jan
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var proffsig och hjälpsam genom hela köpet. Rekommenderas!
  • Charlie J
    Charlie J skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hon var mycket förtroende ingivande och missade hon något samtal ringde hon alltid upp inom några minuter.
  • Rune L
    Rune L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hon gjorde ett mycket bra jobb.
  • Susanne V
    Susanne V skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James Khan skötte vår försäljning av huset galant! Han gjorde verkligen sitt yttersta för att få huset sålt. Ingenting är omöjligt.
  • My L
    My L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är en praktisk och effektiv mäklare. Jag har känt mig väldigt trygg med henne.
  • Marc H
    Marc H skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jodå, gick väldigt bra. Första gången jag köper lägenhet så tyckte att Ann-Sofie kunde gå igenom hur allt skulle gå till i klartext.
  • Malin A
    Malin A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsig och hjälpsam! Gav oss bra service hela vägen.
  • Katarina O
    Katarina O skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica Holmberg har varit vår mäklare när vi köpt lägenhet och hon har hela tiden funnits tillgänglig för frågor, snabb service vid inspektion av lägenhet och trevligt bemötande under kontraktsskrivning.
  • Suzan H
    Suzan H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har koll på allt och fanns alltid tillgänglig med bra service och kunskap
  • Dijana R
    Dijana R skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är positiv, effektiv och professionell. Väl informerad om marknadsläget i området. Jag rekommenderar Erica varmt!
  • Marianne O
    Marianne O skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har skött försäljningen av vårt hus på ett energiskt och samtidigt professionellt sätt, kanske till och med litet över förväntan. Han är en lyssnande mäklare, han har stöttat oss i arbetet att förbereda fotografering och visningar genom att komma med krav vars relevans är lätta att inse och genom att ge oss återkoppling på våra insatser i säljarbetet. James bemöter oss med vänlighet och respekterar våra val under säljprocessen. Vi uppskattar speciellt att James kan mobilisera sina kollegor (och chefen!) för att ta hand om spekulanter vid visningarna. Sammantaget en trevlig bekantskap som vi redan rekommenderat till grannar som går i säljtankar.
  • Malcolm O
    Malcolm O skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
  • Liselott W
    Liselott W skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En väldigt bra, kunnig och trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra.
    2017-03-15 Jan S svarar Liselott W
    Hej Liselott,
    Tack så hjärtligt! Och tack även för gott samarbete och god kontakt under åren :) Mvh Jan
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie ger ett proffsigt intryck och gav oss bra service.
  • Carina D
    Carina D skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ann-Sofie hade en lagom approach vid visning och bra kontakt under budgivning.
    Hon fanns alltid anträffbar. Om hon inte svarade så ringde hon snabbt upp igen.
  • Ulrik F
    Ulrik F skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Som köpare bemöttes jag väl av Erica som hanterade budgivning och kontraktsskrivning proffsigt!
  • Pia N
    Pia N skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan var mycket trevlig och kändes jordnära. Han var inte gåpåig utan kände av sina gäster först. Yycler jag är mycket bra
    2017-03-15 Jan S svarar Pia N
    Hej Pia,
    Tack så mycket! Vad roligt att höra! Det är precis så som jag vill uppfattas :) Hoppas du kommer stortrivas i nya lägenheten! Mvh Jan
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan var snabb på att återkoppla på frågor och önskemål och hög tillgänglighet.
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan var snabb på att återkoppla på frågor och önskemål och hög tillgänglighet.
    2017-03-15 Jan S svarar Håkan L
    Hej Håkan, Tack för gott samarbete och hoppas innerligt att ni kommer trivas! Mvh Jan
  • Martin
    Martin skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James arbetar med hög tillgänglighet och som med mycket god förmåga ser till parternas bästa. Trevlig och proffsigt bemötande.
  • Jessica W
    Jessica W skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra intryck, professionell, kunnig trevlig, inger förtroende. Skulle verkligen rekommendera James till andra som vill sälja sitt hus i Bromma.
  • Benhood L
    Benhood L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin has a positive personality and helped me a lot during buying my apartment. I would definitely recommend him and will get help from him in the future if I want to sell my apartment.

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma