Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 969 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Simon L
    Simon L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica sålde min första bostadsrätt för några år sedan och nu min andra. Båda gångerna har hon levererat vad jag förväntar mig och slutpriset har blivit bättre än liknande bostäder under samma period.
    Erica är professionell till 100% och gör verkligen ett kanon jobb från början till slut.
  • Zahra A
    Zahra A skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan levde verkligen upp till min förväntan, jag är otroligt nöjd över att ha valt honom som mäklare! Snabb på att svara, hjälpsam och så lyckades han sälja min lägenhet till ett pris jag är väldigt nöjd med!
  • Anna O
    Anna O skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra bemötande, kunde det mesta kring lägenheten av de frågor man ställde.
  • Axel E
    Axel E skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande och mycket tydlig!
  • Kristofer L
    Kristofer L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra bemötande och lätt att diskutera med.
  • Wivan N
    Wivan N skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ericas utmärkta bemötande bidrog till att vi valde att lägga bud på den bostad vi sedan också köpte. Jag upplevde henne från första visningen som lugn, saklig, vänlig, uppmärksam och professionell. Det här gav trovärdighet och byggde förtroende för henne. Så var hennes agerande också genom hela processen. Vårt intryck av Erika som mäklare kan sammanfattas med ett ord: kvalitet.
  • Irene E
    Irene E skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    väldigt positivt intryck av mäklaren som vi uppfattade som seriös och pålitlig. Kändes som han var mån om både köpare och säljare och vi är helt enkelt mycket nöjda med Robin.
  • Margita O
    Margita O skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag upplever Robin som proffsig och kunnig. Och dessutom lugn, vänlig och glad. En helt fantastisk kombination. Allt som behövs för att lotsa en genom nåt så krångligt och viktigt som en bostadsförsäljning!
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, engagerad & proffsig. Rekommenderar gärna Robin till andra.
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin Heimberger är toppen! Förtroendeingivande, proffsig och väldigt tillmötesgående. Jag kände mig helt lugn tack vara honom och skulle definitivt anlita honom igenom om tillfälle gavs samt rekommendera honom till andra!
  • Eva J
    Eva J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har bara haft kontakt med Robin som köpare. Trevlig och proffsig.
  • Pierre P
    Pierre P skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra bemötande av en mäklare som håller säljaren uppdaterad längst hela processen. Överträffade förväntningarna!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Som spekulant har man gott om frågor & funderingar. Erica är grym på att besvara desamma och har en hög tillgänglighet!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, tillmötesgående och ärlig!
  • Erika Ö
    Erika Ö skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionellt, kompetent och trevligt! Hon lyssnade på vad vi ville ha som säljare, var effektiv och hjälpte oss att få ett bra förhandsbud på vår bostad! Allting flöt väldigt smidigt, vi fick svar på alla frågor, och ingen fråga kändes dum att ställa. Mycket bra helt enkelt!
  • Aida P
    Aida P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, engagerad, noggrann.

Mycket nöjd kund
  • Filip R
    Filip R skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Utmärkt! Kan varmt rekommenderas.
  • Rebecca D
    Rebecca D skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    She was in a difficult situation with the seller that refused to reduce the price they wanted (that was quite higher than the suggested price)
    Even so she managed to keep us on as buyers and tried her best to negotiate.
    It wasn't good for me as a buyer of course but I appreciated that she was working for the sellers and if I ever sell I'll make sure to get someone like Erica.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har varit toppen hela vägen genom bostadsaffären. Hon har haft engagemang och delaktighet i alla delar. Jag har kunnat känna mig trygg med att sälja bostaden genom henne, och har även fått stöd i jakten på ny bostad.
  • Carl M
    Carl M skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är en fantastiskt duktig och engagerad mäklare. Under nästan två års tid har vi letat efter nytt boende och under hela denna process har James agerat mycket professionellt och alltid varit hjälpsam, med små som stora frågor.
    James får mina varmaste rekommendationer!
  • Noroz A
    Noroz A skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kunnig mäklare som hade god kännendom om området.
  • Catarina S
    Catarina S skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionellt och personligt bemötande. Då jag sökt fastighet under en tid och träffat Pär vid tidigare visning, uppfattade jag att han fått en känsla för våra behov och därmed kunde visa relevant objekt. Trevligt och bra!
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig och gav ett proffsigt intryck. 10/10
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
  • Hillevi Hasja S
    Hillevi Hasja S skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Snabb och smidig försäljning till mycket bra pris. Bra rekommendation att ha villan på gång istället för att ha visning direkt. Mycket bra att ha lång framförhållning inför nya ägarens tillträde då det finns gott om tid att köpa nytt. Mäklaren tog stor hänsyn till mina önskemål, lyhörd och smidig. Service inriktad och tillmötesgående bra återkoppling hela tiden.
  • Astrid R
    Astrid R skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket väl bemött och jag fick direkt förtroende för henne
  • Margita O
    Margita O skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag fick genast intryck av att mäklaren var proffsig ock kunnig. Dessutom vänlig,glad och inte stressig.
    Absolut värd det det kostade.
  • Samer S
    Samer S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ett professionellt och inkluderande bemötande. mycket trevlig person att ha med att göra.
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt professionell och genuin. Hjälpsam och äkta i sitt bemötande. Har träffat många mäklare, men ingen som Robin. Är jättenöjd!
  • Carl S
    Carl S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin upplevdes som en seriös mäklare och hanterade förmedlingen på ett professionellt sätt
  • Era K
    Era K skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin var väldigt entusiastisk och engagerad som mäklare. Trots att budgivningen drog ut på tiden var han positiv och tappade inte energi. Vänligt och trevligt bemötande och förstod vad vi ville samtidigt som han gav råd. Kan varmt rekommendera Robin som mäklare, vi skulle anlita honom igen.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra!
    Trevlig, seriös och engagerad. Fick ihop en knepig affär.
  • Rawaz A
    Rawaz A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Efter att jag sett att Robin hade dom absolut högsta slutpriserna på Lilla Essingen valde jag att anlita honom som min fastighetsmäklare.
    Det visade sig att Robin inte bara var den mäklaren som ger högst slutpris utan även den mäklaren som alltid var tillgänglig oavsett tid och dag.
    Robin är engagerad, kreativ och tar hand om samtliga spekulanter. Han är en problemlösare också.
    Jag kommer anlita Robin fler gånger och rekommenderar er alla att också göra det.
    Tack igen Robin !
  • Therese
    Therese skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    När vi köpte lägenheten och nu när det är dax att sälja så är vi så lyckligt lottade att få ha Erics som vår mäklare. Hon är en jätte duktig mäklare plus lite till. Hon är tillmötesgående, tillgänglig och kompetent och en supertrevlig tjej med mycket energi. Hon är mycket professionell och strukturerad i sin arbetsgången och får mig som kund att känna mig trygg.
    Jag kan med stort förtroende rekommendera Erica, hon får topp betyg från mig
  • Youjia S
    Youjia S skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Good service and good selling price for us.
  • Sebastian N
    Sebastian N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin har gett toppservice rakt igenom och jag kan verkligen rekommendera honom framöver.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Förtroendeingivande, professionell och supertrevlig!
  • Niklas G
    Niklas G skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte nyligen en villa i norra ängby av James. James är tillgänglig, lätt att få ordnat privata visningar så man slipper trängas ned halva Stockholm på visningen. Vi gick på 30-talet visningar innan vi tillslut hittade rätt och james vårdade oss som spekulanter hela vägen.

Vi kan med lätthet rekommendera James i era fastighetsaffärer.
  • Ragnar D
    Ragnar D skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En byrå som tar ansvar för både säljarens och köparens intressen. Personalen hos fastighetsbyrån Alvik speglar en professionell anda som får mig som kund att känna högt förtroende. Ett strukturerat förhållningssätt till uppgiften som får mig som kund att känna trygghet.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig och professionell! Mycket flexibel och lätt att nå.
  • Tobias S
    Robin tog sig tid fast han fick bortse från privata ting och pusslade in oss två gånger under en dag för visa oss lgh. Stort plus för det och tacksamhet.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är en sympatisk person som ger ett proffsigt intryck. Vi är väldigt nöjda med att ha köpt via honom.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tack för försäljningen!
    Med vänlig hälsning,
    Emelie Nyström
  • Jim B
    Jim B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En otroligt bra bemötande. James är engagerad, motiverad och väldigt proffsig i sin roll. Min upplevelse har varit mycket bra i alla delar och jag skulle inte tveka att välja James igen vid en framtida fastighetsförsäljning
  • Martin D
    Martin D skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är en ödmjuk och vänlig person som är mån om både köpare och säljare. Fick sålt huset på 4 dagar. Bra åpå att återkoppla och följa upp. Kändes tryggt hela vägen.
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt, lugnt och tryggt bemötande. Jag fick dessutom bättre betalt än jag hade vågat hoppas på.

Med så stora pengar på spel och många snåriga detaljer är det precis så här man vill att det ska gå till.
  • Per B
    Per B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James gjorde ett utmärkt jobb på alla plan där han både tog hänsyn till säljarnas och köparnas krav och synpunkter på ett balanserat sätt.
  • Carl M
    Carl M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin var kunnig, lugn, trevlig och professionell genom hela processen.
  • Benoit G
    Benoit G skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag tycker att Erica Holmberg var lika aktiv och engagerad från vår första träff till vi skrev på överlåtelseavtal med köparen och hon gav mig många bra råd gällande försäljningen.
    Hon lovade ingenting men sålde bostaden till ett pris jag var jättenöjd med, på en rekordtid.
  • Hanna R
    Robin har varit väldigt trevlig och hjälpsam!

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma