Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 934 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Sebastian N
    Sebastian N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin har gett toppservice rakt igenom och jag kan verkligen rekommendera honom framöver.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Förtroendeingivande, professionell och supertrevlig!
  • Niklas G
    Niklas G skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi köpte nyligen en villa i norra ängby av James. James är tillgänglig, lätt att få ordnat privata visningar så man slipper trängas ned halva Stockholm på visningen. Vi gick på 30-talet visningar innan vi tillslut hittade rätt och james vårdade oss som spekulanter hela vägen.

Vi kan med lätthet rekommendera James i era fastighetsaffärer.
  • Ragnar D
    Ragnar D skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En byrå som tar ansvar för både säljarens och köparens intressen. Personalen hos fastighetsbyrån Alvik speglar en professionell anda som får mig som kund att känna högt förtroende. Ett strukturerat förhållningssätt till uppgiften som får mig som kund att känna trygghet.
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig och professionell! Mycket flexibel och lätt att nå.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin tog sig tid fast han fick bortse från privata ting och pusslade in oss två gånger under en dag för visa oss lgh. Stort plus för det och tacksamhet.
  • Victoria S
    Victoria S skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är en sympatisk person som ger ett proffsigt intryck. Vi är väldigt nöjda med att ha köpt via honom.
  • Emelie N
    Emelie N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tack för försäljningen!
    Med vänlig hälsning,
    Emelie Nyström
  • Jim B
    Jim B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En otroligt bra bemötande. James är engagerad, motiverad och väldigt proffsig i sin roll. Min upplevelse har varit mycket bra i alla delar och jag skulle inte tveka att välja James igen vid en framtida fastighetsförsäljning
  • Martin D
    Martin D skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James är en ödmjuk och vänlig person som är mån om både köpare och säljare. Fick sålt huset på 4 dagar. Bra åpå att återkoppla och följa upp. Kändes tryggt hela vägen.
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt, lugnt och tryggt bemötande. Jag fick dessutom bättre betalt än jag hade vågat hoppas på.

Med så stora pengar på spel och många snåriga detaljer är det precis så här man vill att det ska gå till.
  • Per B
    Per B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James gjorde ett utmärkt jobb på alla plan där han både tog hänsyn till säljarnas och köparnas krav och synpunkter på ett balanserat sätt.
  • Carl M
    Carl M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin var kunnig, lugn, trevlig och professionell genom hela processen.
  • Benoit G
    Benoit G skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag tycker att Erica Holmberg var lika aktiv och engagerad från vår första träff till vi skrev på överlåtelseavtal med köparen och hon gav mig många bra råd gällande försäljningen.
    Hon lovade ingenting men sålde bostaden till ett pris jag var jättenöjd med, på en rekordtid.
  • Hanna R
    Robin har varit väldigt trevlig och hjälpsam!
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han har bemött oss mycket väl.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag gillade inte att hon jobbade med lockpris. Som bostadsköpare lägger man ned mycket tid och energi i budgivningar och att sedan inte godkänna budet som faktiskt är över utgångspriset är mycket frustrerande för köparen.

Jag gillade hennes energi och seriositet i kontraktsskrivningprocessen. Hon var noggran och tydlig med skyldigheter samt rättigheter mot båda parter.
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fastighetsbyrån som upprepade gånger ringer hem och terroriserar och säger att de har ont om lägenheter och därför vill sälja min lägenhet. Ska sälja och tälta? Fastighetsbyrån jag aldrig kommer att anlita.
    2017-06-21 Fastighetsbyrån B svarar Åsa N
    Hej Åsa och tack för din feedback! Det var verkligen tråkigt att höra att du upplever oss som puschiga och framfusiga. Det tar vi åt oss. Har du möjlighet att maila eller sms mig ditt telefonnummer på par.gunnarsson@fastighetsbyran.se alt 070-509 25 45 så ser jag till att vi aldrig ringer dig igen. Med en önskan om en trevlig sommar! Mvh Pär
  • Nicolas Z
    Nicolas Z skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin var väldigt duktigt, vänlig och professionell!
  • Philip Ö
    Philip Ö skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är väldigt nöjd med Erica Holmberg. Trevlig, lätt att prata med och kompetent.
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Avslappnad . Inte alls påträngande. Känner av att man vill titta och tänka ifred. Hjälpsam när man behöver det.
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Katarina är oerhört professionell och lyhörd för vad jag som kund vill ha.
  • Eva L
    Eva L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Smidigt från början till slut. Robin har mkt hög servicenivå och är effektiv. Har bara gott att säga.
  • Mladen Z
    Mladen Z skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin gjorde ett fantastiskt jobb fast jag inte satt på plats. Kommunikationen fungerade lysande.
    Kan lätt tänka mig att köpa via den killen igen.
  • Anna-clara F
    Anna-clara F skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevligt bemötande. Har en bra attityd mot oss som både blev köpare och säljare.
    Bra på att ge information snabbt.
    Tydlighet i vad som gäller.

Robin lever klart upp till vad som förväntas av en mäklare och mycket därtill.
  • Jelena P
    Jelena P skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Duktig proffesionellt och alltid snabb på att svara på frågor.
    Jag rekommenderar Robin alla dagar i v :-)
    Jelena pavicic
  • Markus R
    Markus R skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt trevlig och bjöd direkt in till lätta och nyttiga diskussioner om lägenhet och vardags liv. Det var skönt eftersom det kändes som Robin förstod exakt vilken sits man satt i.
  • Björn C
    Björn C skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Lyhörd, profesionel och trevlig.
  • Wilhelm E
    Wilhelm E skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick väldigt bra service av Ann-Sofie. Rekommenderas.
  • Agneta P
    Agneta P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är trevlig och saklig. Hon skötte affären väl.
  • Olivia D
    Olivia D skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Funkade bra. Lätt och smidigt, inga konstigheter.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har ett mycket proffsigt förhållningssätt till sina kunder, såväl säljare som köpare. Hon är påläst, engagerad och fick mig att känna mig väldigt trygg hela vägen genom min lägenhetsföräljning. Tack vare Ericas förmåga att få även köpare att känna detta förtroende, fick jag dessutom ut ett högre pris än vad jag vågat hoppas på.

Jag ger mina varmaste rekommendationer och kommer att anlita Erica Holmberg även nästa gång jag är i behov av en mäklare.

/ Hanna Svedberg, Bromma
  • Rasmus R
    Rasmus R skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra bemötande. Snabb respons och rapportering med budläggningen. Svarade på samtliga frågor som kunde dyka up angående lägenheten
  • Petra H
    Petra H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är en mycket nöjd kund. Erica har varit proffsig och väldigt tillgänglig i mitt köp av lägenhet. Allttid snabb på återkoppling, mycket kunnig och hjälpsam.
  • Anton W
    Anton W skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär är proffesionell, lyhörd samt korrekt i sitt bemötande gentemot kund.

Pär besitter gedigen kunskap i att förmedla fastigheter.

Jag skulle välja Pär och Fastighetsbyrån som fastighetsmäklare i framtiden.
  • Joel F
    Joel F skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Allt gick väldigt smidigt och köparna var nöjda med Ann-Sofie under visningen och budgivningen.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag vart mycket nöjd med Erica.
    Hon gjorde så allt gick väldigt smidigt och hade alltid svar på mina frågor.
  • Richard J
    Richard J skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag uppfattade Erica som en bra och kompetent mäklare som med bra engagemang nådde målet med försäljningen.
  • Christer B
    Christer B skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, proffsig, effektiv, god erfarenhet och pålitlig
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Helt underbart märklarer! Hoppas att vi kan jobber tillsammans igen.
  • Gabriella M
    Gabriella M skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var mycket trevlig och proffesionell.
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    jag har inte haft direktkontakt med Robin Det var min dotter Emelie som ahde det men hon var mycket nöjd och han gav ett bra och proffsigt intryck och var förtroendeingivande
  • Björn M
    Björn M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är bra, trevlig, engagerad och med god servicekänsla.
  • Ann-marie  M
    Ann-marie  M skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    mycket profisig, lätt att få kontakt med vi är mycket nöjda
  • Andreas  A
    Andreas  A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tycker Robins bemötande var riktigt bra, lätt att ha att göra med, kändes som man fick en bra kontakt med han/dig. Första intrycket kändes väldigt naturligt, trevlig och inte allt för "på". Han kunde ge mig bra och enkla svar på dem frågorna jag hade.
  • Frida L
    Frida L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt och väldigt seriöst bemötande. Väldigt nöjd och kände att jag hela tiden hölls informerad om aktuell status från början till slut under hela försäljningen. Mycet nöjd och rekommenderar Robin Heimberger starkt!
  • Robin N
    Robin N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag och min sambo bestämde oss för att flytta och sälja vår bostad. Jag kontaktade 6 olika mäklarbyråer för att försäkra mig om att jag valde rätt mäklare. Vi valde Robin Heimberger av den anledningen att det kändes bäst från första sekunden. Robin var den mest drivna mäklaren av alla och kunde förklara processen på ett tydligt och enkelt sätt för oss som aldrig sålt en lägenhet tidigare. Tack vara Robin fick vi rekordpris och vi kan rekommendera honom till alla som ska sälja sin bostad. Nästa gång vi ska sälja kommer vi kontakta Robin direkt.
  • Martina J
    Martina J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har inget att klaga på eller lämna åsikt om. Väl genomfört !
  • Erika R
    Erika R skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var fantastiskt en helt fantastik upplevelse sälja min lägenhet med Anna.
    Från att kännas stort och svårt blev det enkelt, roligt och oerhört smidigt.
    Anna var inkännande, stöttande, framåt, lösningsorigenterad och väldigt självgående. Jag kände mej helt trygg under hela processen och hon tog hand om allt från att snabbt hitta en köpare till att styra upp allt angående lägenheten.
    Jag kunde inte ha hittat en bättre mäklare!
    Tur för mej :)
    2017-05-30 Anna O svarar Erika R
    Tusen tack Erika för din fina reco! Det var verkligen ett trevligt samarbete och en snabb och bra affär vi fick till! Jag önskar dig stort lycka till med husförsäljningen!
  • Hans S
    Hans S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt och proffsigt bemötande av Robin, höll mig hela tiden informerad om hur försäljningen gick. Kan verkligen rekommendera Robin då det kändes tryggt med honom som mäklare.

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma