Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 894 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Tobias H
    Tobias H skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Högt engagemang och mån om att se till att allt löper så smidigt och bra som möjligt. Vi har varigt väldigt nöjda med allt.
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Marcus Gyllander en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra och lättillgänglig! Man kände sig inte glömd undertiden man väntar på alla parter.
    2017-04-18 Marcus G svarar Madeleine B
    Tack snälla Madeleine för dina ord! Hoppas ni trivs bra i nya lägenheten!
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är proffsig och förtroendeingivande och genomförde affären på bästa sätt. Jag skulle definitivt rekommendera andra att anlita henne.
    2017-04-18 Anna O svarar Marcus M
    Tusen tack Marcus för din fina reco och tack också för ett trevligt samarbete! Kul att vi kunde hjälpa till med både köp och försäljning! Hoppas ni har det bra och trivs i er nya fina lägenhet!
  • Ann-christine B
    Ann-christine B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick genast ett stort förtroende för James, ett förtroende som kom att öka under hela resan. James är snabb, håller vad han lovar, levererar över förväntan plus att det var väldigt roligt att "jobba med" James. Det råder ingen tvekan om att han är en av Brommas i särklass bästa mäklare! Vi kan varmt rekommendera att såväl köpa som sälja genom James då han levererar något utöver det vanliga!
  • Niclas K
    Niclas K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Snabbt och proffsigt agerande.
    Bra vid kontraktsgenomgång också.
  • Niklas ÷
    Niklas ÷ skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har utan tvekan alla de egenskaper en mäklare i toppklass ska inneha.
    Lika bra och nyttig som han var i säljprocessen av vårt hus, var han i taktik för köpet av vårt nya drömhus!
    Kan bara ge de allra bästa rekommendationer!
  • Johan L
    Johan L skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fruktansvärt professionell, ärlig, ödmjuk, erfaren och skarp i sitt agerande och sätt att vara. Synd att jag flyttat från distriktet, hade valt Anna alla dagar i veckan, 10/10
    2017-04-13 Anna O svarar Johan L
    Tusen tack Johan! Ha det så gott och hoppas ni kommer att trivas bra i nya lägenheten!
  • Therese B
    Therese B skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Pär hjälpte oss nyligen med bravur med vår försäljning av vårt hus, detta är andra gången vi får äran att anlita Pär och vi är absolut lika nöjda denna gång! Tusen tack och våra varmaste rekommendationer.
  • Therese B
    Therese B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tusen tack för en mer än väl genomförd affär! Vi är så nöjda med att du hittade det helt perfekta huset för oss. Vi kan varmt rekommendera James vidare, tack igen!
  • Hugo S
    Hugo S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin var mycket professionell och trevlig.
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är en mycket professionell och personlig mäklare som är lättillgänglig och lätt att kommunicera med. Ansträngde sig för att göra sitt bästa för mig som säljare under försäljningsperioden.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    James har under hela processen varit väldigt tydlig och tillmötesgående. Han gav ett väldigt seriöst och bra intryck och vi upplevde honom som väldigt kunnig och mån om oss som säljare. Jag skulle inte tveka en sekund att anlita James igen vid kommande försäljningar!
  • Mathias L
    Mathias L skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Hej! Mäklaren agerade professionellt och höll det han lovade. Det kändes som han värnade om både säljare och köpare.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin är jättebra! Proffsig och objektiv!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig mäklare som man fick en bra kontakt med.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har arbetat som sälj o affärsutv konsult i mga år och vet därför vad som skiljer en riktigt duktig o serviceminded säljare från en mindre bra. Kan av hela mitt hjärta bekräfta att James i alla lägen arbetar metodiskt, affärsmässigt med mkt hög tillgänglighet och
    servicegrad. vänligast Camilla H Blomqvist
  • Iclal Atci A
    Iclal Atci A skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är helt fantastisk som person. Mycket trevligt och har genuint intresserad bemötande. Super bra på sitt jobb. Rekommenderar henne verkligen.
    2017-04-13 Anna O svarar Iclal Atci A
    Tusen tack Iclal för fina recos! Ha det så gott och hälsa Thommie!
  • Lars-bertil F
    Lars-bertil F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt bemötande och genomförande. Alltid tillgänglig och snabba svar!
  • Gustav E
    Gustav E skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi kan varmt rekommendera James Khan. Precis så här ska en mäklartjänst fungera!
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om James Khan en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra och engagerad mäklare som alltid svarar snabbt på telefon/mail och som engagerar sig i dig som säljare.
  • Janet P
    Janet P skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi har anlitat Anna Olofson två gånger hittills och jag kan verkligen rekommendera henne. Hon är överlägset bästa mäklaren i Bromma.
    2017-04-13 Anna O svarar Janet P
    Tack så mycket Janet! Alltid trevligt att samarbeta med er! Hoppas att ni kommer att trivas riktigt bra på Malta!
  • Erika M
    Erika M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Som alltid - utan anmärkning!
    Proffsigt, personligt, vänligt, effektivt!
    2017-04-13 Anna O svarar Erika M
    Tusen tack Erika för de fina orden och den fina rekommendationen! Kul att göra affär igen efter 7 år!
  • Per O
    Per O skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Korrekt och trevligt bemötande
  • Oscar D
    Oscar D skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det här inte första gången jag har använt mig av Anna. Och det lär inte vara den sista gången heller. Har både haft henne när sålt och när jag köpt lägenhet. Är väldigt nöjd med Anna både vad det gäller bemötande av mig som säljare/köpare. Hon ger ett proffsigt bemötande från första möte till kontraktsskrivning. Jag är väldigt nöjd med Anna Olofson fd. Blau.
    2017-04-13 Anna O svarar Oscar D
    Tack så mycket Oscar och tack för denna gång! Vi hörs igen! :)
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra bemötande svarade på alla mail samtal
  • Oscar F
    Oscar F skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jättenöjd. Ronak gick den extra metern och var engagerad och driven. Kommer rekommendera henna till vänner och bekanta!
  • Johannes A
    Johannes A skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt professionell och enkel att ha och göra med
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra arbete vid min försäljning
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är mycket professionell och trevlig, alla delar av min försäljning gick utmärkt med hennes hjälp. Hela processen från att jag bestämde mig för att sälja till påskrivet kontrakt tog ungefär två veckor och var helt problemfri. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne till andra som vill sälja eller köpa bostad.
  • Petra M
    Petra M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är pålitlig, kunnig och väldigt trevlig. Med henne gör man en bra affär både som säljare och köpare. Jag rekommenderar henne starkt.
    2017-04-13 Anna O svarar Petra M
    Tack så mycket Petra för fina rekommendationer och tack för ett väldigt trevligt samarbete!
  • Emelie S
    Emelie S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra service och mycket trevlig. Snabb återkoppling
  • Yassar M
    Yassar M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket nöjd. Jag upplever Anna som väldigt proffsig. Bra på att återkoppla.
    2017-04-13 Anna O svarar Yassar M
    Tusen tack Yassar! Riktigt trevligt att göra affär med dig!
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Katarina framstod som en glad och positiv person.
    De mindre problem som uppstod löste hon snabbt och konstruktivt.
    Om jag i framtiden gör en lägenhetsaffär skulle jag med stor sannolikhet kontakta henne.
  • Kent L
    Kent L skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra bemötande , kunnig och trevlig .
    Passar myket bra i sin roll.
    2017-04-13 Anna O svarar Kent L
    Tusen tack Kent för fina rekommendationer. Hoppas du kommer att trivas bra i Brommas trevligaste område! ;)
  • Stephan V
    Stephan V skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Efter en tids sökande efter lägenhet i "rätt" område hittade Erica den!
    Det gick snabbt och smidigt när jag väl slog till.

Fick intrycket av Erica som seriös, trevlig och engagerad.
    Rekommenderas!

Stephan
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffsigt genomförande från början till slut med ett bra resultat.
  • Rasha A
    Rasha A skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mäklaren var väldigt trevlig och professionell i sitt sätt. Var lätt att prata med henne och diskutera.
  • Olov B
    Olov B skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra ! svårt att gå in i detalj på det, affären gick rätt fort !
  • Zina K
    Zina K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han är en riktig bra mäklare han ger de lilla extra med glimten i ögat
  • Anna-karin G
    Anna-karin G skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionell och mycket trevlig mäklare. Rekommenderas.
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mkt trevligt o proffesionellt bemötande. Kunnig o trygg i sin yrkesutövning. Anstränger sig det där lilla extra som man inte förväntar sig. Smidigare bostadsaffär har jag aldrig gjort.
  • Diogo D
    Diogo D skrev om Katarina Wallin en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    It was very nice to deal with Katarina. She is a good profissional and quite efficient. I recommend her to anyone that wants to buy an apartment.
  • Imane N
    Imane N skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag fick ett väldigt prossigt bemötande av Ronak från första kontakt och har varit nöjd med henne hela vägen.
  • Anna-katarina L
    Anna-katarina L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket seiös och trevlig person och kunnig som mäklare. Vi är enbart positive.
  • Ragnar G
    Ragnar G skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ronak har koll på allt, snabba tillsvar och professionell igenom hela processen.
  • Anna F
    Anna F skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var som en vän, som förstod mitt behov och vad jag ville få ut av min försäljning. Erica var alltid kontaktbar och närvarande och ställde upp på extra visningar. Från det att vi träffades till att försäljningen var genomförd fanns Erica där, och utan att vara för mycket säljare där det kan bli jobbigt. Hon levde verkligen upp till förväntan!
  • Ulla V
    Ulla V skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Tydlig och bra information,bra information
    under budgivningen.
    2017-04-13 Anna O svarar Ulla V
    Tack så mycket Ulla! Hoppas att du kommer att trivas riktigt bra i nya fina lägenheten!
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig, proffsig och tillgänglig!
  • Bonnie W
    Bonnie W skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är mycket nöjd med hennes bemötande. Hon är kunnig, hjälpsam och trevlig.
    2017-04-13 Anna O svarar Bonnie W
    Tusen tack för fina recos! Hoppas familjen kommer att trivas bra i lägenheten!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är en väldigt professionell och seriös mäklare. En trevlig person med bra attityd, som är kunnig, påläst och som skapar ett förtroende för dig som köpare. Hon skötte kontakten mellan säljare och köpare på ett mycket bra sätt och var noggrann och tydlig med att förklara de ingående detaljerna vid kontrakt skrivning. Rekommenderas !

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma