Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

Bromma och Essingeöarna är attraktiva bostadsområden med nära till vacker natur, Mälarens vatten och smidiga kommunikationer in till Stockholm City.

Vi har förmedlat bostäder här sedan 1998 och är idag en ledande aktör i området. Vi har mångårig erfarenhet, djup kunskap och stor lokalkännedom det i kombination med vårt nära samarbete med Swedbank och Juristbyrån ger dig trygghet och svar på alla frågor du kan tänkas ha inför en försäljning eller ett bostadsköp.

Det ger också oss verktygen vi behöver för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 1003 kunder tycker om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

• Ted J
    Ted J skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt enkel att föra ett samtal med. I en tid då priserna på bostadsrätter var på väg ner och det var många skambud lyckades han hitta en köpare som kom med ett pris jag var nöjd med. I helhet är jag väldigt nöjd!
  • Gustav O
    Gustav O skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Som köpare kan jag säga att Jan var bra påläst om objektet och dess förening. Processen kring kontraktsskrivningen gick smidigt och han var tydlig och noggrann när vi gick igenom vardera punkt av kontraktet. Han har även varit lätt att få tag på vid frågor eller funderingar kring budgivningen och efteråt. Det enda jag tyckte var lite mindre bra var att han inte ville diskutera säljarens förväntningar kring slutpris och om det fanns något "reservationspris" på bostaden.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var alltid professionell och lätt att ha och göra med och trots en sviktande bostadsmarknad klarade hon sig utmärkt.
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffesionellt och sakriktig information.
  • Maria E
    Maria E skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffesionell, lättsam och ärlig! Rekomenderar starkt!
  • Susanna H
    Susanna H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica är extremt professionell och väldigt trevlig att ha att göra med. Hon är alltid tillgänglig om man har frågor eller funderingar. Jag är extremt nöjd med hur hon har hanterat affären hittills.
  • Therese P
    Therese P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fick ett bra bemötande och väldigt trydlig .
  • Ebbe Torgny L
    Ebbe Torgny L skrev om Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket nöjd kund och trevligt bemötande från mäklare som personal.
  • Mats L
    Mats L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Gustav gav ett väldigt positiv och dynamiskt bemötande. Driven och professionell. Vi är väldigt nöjda. 5+
    2017-11-06 Gustav S svarar Mats L
    Dynamisk & 5+ - blir väl inte mycket bättre :) Skämt o sido - tack för ett utmärkt samarbete säljare & mäklare emellan, Mats. Det här gjorde vi bra tillsammans; rekord i föreningen och alla parter nöjda - underbart!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Pär Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffesionell o serviceminded.
  • Ken L
    Ken L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vill tacka Erica för ett mycket bra arbete. Hon är lyhörd, driven och positiv. Vill du ha en mäklare som slår rekord ska du anlita Erica!

Stort tack för hjälpen!

Med vänlig hälsning, Ken
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket skicklig och ambitiös! Vill varmt rekommendera.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt bra bemötande, mkt professionellt!
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Gustav Strand en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Engagerad, effektiv och driven som mäklare! Tillgänglig och snabb på att återkoppla, fanns alltid nåbar för mig som kund.
    Gustav ger ett professionellt intryck och gjorde ett bra jobb, skötte affären smidigt. Och var dessutom alltid glad och trevlig, proffsigt bemötande!
    2017-11-06 Gustav S svarar Johanna L
    Tack snälla för de fina orden, Johanna, de värmer. Förstår att du blev riktigt nöjd med rekord i föreningen och en mycket smidig affär!
    Önskar all lycka i letandet på drömhuset :)
  • Malin W
    Malin W skrev om Johannes Örunver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vänligt och proffesionellt bemötande och en realistisk och korrekt värdering av bostaden. Kunde utföra en snabb försäljning i enlighet med våra önskemål. Snygga och stilfulla bilder i prospektet tagna av en väldigt bra fotograf. Vi är mycket nöjda med utfört arbete.
    2017-10-25 Johannes Ö svarar Malin W
    Jag och min fotograf tackar för dom fina orden! Jätte kul att vi kunde få till en snabb försäljning precis som ni önskade.
    Tack för ett superbra samarbete och lycka till med ert nya hus.

Johannes
  • Fanny E
    Fanny E skrev om Caroline Sjöblom en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi träffade många mäklare men att välja Caroline var helt självklart. Hon var från start till avslut otroligt proffesionell och skicklig. Caroline hade en enorm kompetens samtidigt som hon var inlyssnande och tog oss på stort allvar utan att för den delen tumma på sin egen yrkesskicklighet. Vi är tacksamma över att få ha en så trygg mäklare som möjliggjorde att vår bostad kunde presenteras och säljas på absolut bästa och ärligaste sätt. Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Johan B
    Johan B skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin gav ett professionellt intryck, med en personlig touch. Han är kommunikativ och lätt att få tag på. Och han visar omtänksamhet om både köpare och säljare.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica var mycket professionell och väl bemötande till mig som köpare.
  • Ernesto G
    Ernesto G skrev om Johannes Örunver en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är mycket nöjd med Johannes Örunver. Johannes skötte allting på ett proffsig, smidig och bra sätt, han är väldigt kompetent och påläst och jag rekommenderar honom gärna som mäklare.
    2017-10-24 Johannes Ö svarar Ernesto G
    Tack för ditt fina omdöme Ernesto! Riktigt kul att du är nöjd med försäljningen samt att vi tangerade rekordpris i föreningen.

Johannes
  • Mats I
    Mats I skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är fantastisk. Trevlig, lugn, lyssnande, professionell ut i fingerspetsarna, stenkoll på läget. Vi sålde på en väldigt sval marknad, där Anna hjälpte oss att behålla lugnet och isen i magen. Vi ger Anna och Fastighetsbyrån Bromma våra allra bästa och varmaste rekommendationer.
  • Elin L
    Elin L skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna var mycket trevlig och professionell. Mycket strukturerad och ordningsam när vi skrev kontrakt. Tycker om att vi fick en pärm med alla papper.
  • Malin H
    Malin H skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är supernöjd med både hennes bemötande och drivkraft under den pågående säljprocessen.
    Rak, kunnig och bestämd på ett positivt sätt.
    Jag skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta, och även anlita henne igen för eventuella framtida försäljningar.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag är jättenöjd med Ann-Sofie som mäklare. Riktigt proffsig, tillmötesgående och hjälpsam! Kändes verkligen som att hon såg till alla parters bästa. Detta var mitt första lägenhetsköp så jag har ingen tidigare erfarenhet men jag kände att jag fick det stöd och den hjälp jag behövde både före, under och nu efter budgivningen och köpet.
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Proffesionellt och trevligt bemötande! Kontinuerlig kontakt under hela processen!
  • Carl-johan F
    Carl-johan F skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Utmärkt! Tillmötesgående, lugn och metodisk samt snabb och effektiv i kommunikationen.
  • Martin Ä
    Martin Ä skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig prick. Jobbade hårt. Är alltid omöjligt att veta hur bra mäklaren är på att sälja i förhållande till köpare. Vi hade gärna fått en styver mer för lägenheten.
    2017-10-23 Jan S svarar Martin Ä
    Hej Martin,
    Tack för omdömet och tack för ett gott samarbete!
  • Clara L
    Clara L skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Förtroendeingivande mäklare som är intresserad och kunnig!!
  • Peter D
    Peter D skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han är verkligen kunnig,proffsig och duktig!
  • Niko D
    Niko D skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Engagerad och intresserad mäklare.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, tydlig och lättillgänglig. Svarade snabbt på alla frågor vi hade. Väldigt nöjda!
    2017-10-23 Jan S svarar Hanna L
    Hej Hanna,
    Tack så mycket! Vad glad jag blir att höra att ni är så nöjda! Hoppas att ni trivs i nya lägenheten :)
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Förtroeningivande, serviceminded och kompetent. Som kund kände jag mig trygg att ha en som mäklare och hon gjorde ett mycket bra jobb.
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kan verkligen rekommendera Erica som mäklare.
    Hela affären gick klanderfritt!
  • Stella K
    Stella K skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, proffsig och tillmötesgående.
  • Simon L
    Simon L skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica sålde min första bostadsrätt för några år sedan och nu min andra. Båda gångerna har hon levererat vad jag förväntar mig och slutpriset har blivit bättre än liknande bostäder under samma period.
    Erica är professionell till 100% och gör verkligen ett kanon jobb från början till slut.
  • Zahra A
    Zahra A skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan levde verkligen upp till min förväntan, jag är otroligt nöjd över att ha valt honom som mäklare! Snabb på att svara, hjälpsam och så lyckades han sälja min lägenhet till ett pris jag är väldigt nöjd med!
    2017-10-23 Jan S svarar Zahra A
    Hej Zahra,
    Tack så hemskt mycket för de fina orden! Gläder mig!
  • Anna O
    Anna O skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra bemötande, kunde det mesta kring lägenheten av de frågor man ställde.
    2017-10-23 Jan S svarar Anna O
    Hej Anna,
    Tack för omdömet och vad bra att ni kände så!
    Vi ses snart igen!
  • Axel E
    Axel E skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande och mycket tydlig!
  • Lena R
    Lena R skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Erica har under hela processen varit proffsig och tillmötesgående. Lätt att komma i kontakt med och påläst och kunnig. Toppbetyg!
  • Kristofer L
    Kristofer L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Bra bemötande och lätt att diskutera med.
    2017-10-23 Jan S svarar Kristofer L
    Hej Kristofer,
    Tack så mycket för omdömet och för ett bra samarbete!
  • Wivan N
    Wivan N skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ericas utmärkta bemötande bidrog till att vi valde att lägga bud på den bostad vi sedan också köpte. Jag upplevde henne från första visningen som lugn, saklig, vänlig, uppmärksam och professionell. Det här gav trovärdighet och byggde förtroende för henne. Så var hennes agerande också genom hela processen. Vårt intryck av Erika som mäklare kan sammanfattas med ett ord: kvalitet.
  • Irene E
    Irene E skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    väldigt positivt intryck av mäklaren som vi uppfattade som seriös och pålitlig. Kändes som han var mån om både köpare och säljare och vi är helt enkelt mycket nöjda med Robin.
  • Margita O
    Margita O skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag upplever Robin som proffsig och kunnig. Och dessutom lugn, vänlig och glad. En helt fantastisk kombination. Allt som behövs för att lotsa en genom nåt så krångligt och viktigt som en bostadsförsäljning!
  • Rikard S
    Rikard S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, engagerad & proffsig. Rekommenderar gärna Robin till andra.
  • Ebba A
    Ebba A skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Robin Heimberger är toppen! Förtroendeingivande, proffsig och väldigt tillmötesgående. Jag kände mig helt lugn tack vara honom och skulle definitivt anlita honom igenom om tillfälle gavs samt rekommendera honom till andra!
  • Eva J
    Eva J skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Har bara haft kontakt med Robin som köpare. Trevlig och proffsig.
  • Pierre P
    Pierre P skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket bra bemötande av en mäklare som håller säljaren uppdaterad längst hela processen. Överträffade förväntningarna!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Som spekulant har man gott om frågor & funderingar. Erica är grym på att besvara desamma och har en hög tillgänglighet!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Robin Heimberger en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, tillmötesgående och ärlig!
  • Erika Ö
    Erika Ö skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionellt, kompetent och trevligt! Hon lyssnade på vad vi ville ha som säljare, var effektiv och hjälpte oss att få ett bra förhandsbud på vår bostad! Allting flöt väldigt smidigt, vi fick svar på alla frågor, och ingen fråga kändes dum att ställa. Mycket bra helt enkelt!
  • Aida P
    Aida P skrev om Erica Holmberg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna