en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

4.8 / 5 i betyg — 25 rekommendationer

Läs vad 25 användare tycker om Jan Sulocki

• Stefan L
    Stefan L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Snabb på att svara via e-post, tydlig kommunikation, anpassningsbar och tydlig.
    2016-12-28 Jan S svarar Stefan L
    Hej Stefan! Tack för omdömet, det värmer! Mvh Jan
  • Per H
    Per H skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han uppfyllde allt vi önskade samt lire till. Jan är ett sant föredöme för mäklarkåren.
    2016-12-23 Jan S svarar Per H
    Hej Per, Tack för dem fina orden, det värmer enormt! Hoppas att ni får en härlig jul och nyår och att flytten går smidigt :) Mvh Jan
  • Amelita D
    Amelita D skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Vi fick ett mycket bra bemötande av vår mäklare och jag är väldigt nöjd.
    2016-12-23 Jan S svarar Amelita D
    Tack så hemskt mycket Amelita! Ha en mysig jul så ses vi snart igen! Mvh Jan
  • Lars E
    Lars E skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Kompetent och informativ utan att för den delen bli sådär typiskt påstridande säljaktig (allt vänds till någonting positivt, hur dåligt det änmå vara) som jag upplevt att många andra mäklare varit.

Kan rekommenderas!
    2016-12-22 Jan S svarar Lars E
    Tjena Lars! Tack så hjärtligt för dem fina orden! Hoppas ni får en mysig jul så ses vi igen i januari :) God jul! Mvh Jan
  • Robert L
    Robert L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan har gett mig den hjälp jag önskade vid köpet av bostaden.
    2016-10-31 Jan S svarar Robert L
    Vad roligt att höra Robert, det gläder mig! Vi ses snart igen! Mvh Jan
  • Görgen P
    Görgen P skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevligt bemötande, tydlig och bra information innan och under försäljningen. Har verkligen levt upp till min förväntan som kund.
    2016-10-31 Jan S svarar Görgen P
    Tack Görgen! Skulle vilja säga detsamma! Drömkund! Mvh Jan
  • Christer L
    Christer L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Denna skulle man vilja svara på efter tillträdet av köpet 19 Dec men........
    Av alla mäklare vi haft kontakt med i Stockholm är detta den trevligaste och vänligaste och välvilliga mot såväl köpare som säljare.
    Mycket bra mottagande och inger högt förtroende.
    Saknar helt det "nasarbeteende" som vi mött hos andra Stockholmsmäklare.
    2016-10-27 Jan S svarar Christer L
    Hej Christer! Tack så hemskt, hemskt mycket för era fina ord! Det värmer och känns superkul att höra :) Mvh Jan
  • Karl-johan S
    Karl-johan S skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan upplevs som kunnig, engagerad och var väldigt bra på att lyssna in mig som säljare.
    2016-09-29 Jan S svarar Karl-johan S
    Tack så hjärtligt för dem fina orden Kalle! Och tack till er för gott samarbete! Mvh Jan
  • Isaac I
    Isaac I skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jätteduktig mäklare. Jätteduktig
    2016-09-29 Jan S svarar Isaac I
    Tack Isaac, det värmer! Mvh Jan
  • Farinaz A
    Farinaz A skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Rekommenderar varmt Jan som mäklare!
    Duktig, engagerad och kunnig - han var otroligt hjälpsam och visste sin sak vilket gjorde försäljningen trygg och lyckad, över förväntan!
    Tack för all hjälp, allt var toppen

Bromma, granbacken
    2016-09-29 Jan S svarar Farinaz A
    Tack så hemskt mycket Farinaz! Hoppas ni får det bra i den nya lägenheten :) Mvh Jan
  • Magdalena I
    Magdalena I skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Professionellt och flexibelt bemötande.
    2016-09-29 Jan S svarar Magdalena I
    Tack så mycket Magdalena! Och grattis till ett kanonköp! Mvh Jan
  • Lena S
    Lena S skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mäklare som är serviceminded, kompetent, engagerad. Med trevligt bemötande och snabb återkoppling
    2016-09-29 Jan S svarar Lena S
    Hej Lena! Tack så mycket för dem fina orden! Tack även för bra samarbete, kommunikation och till slut en lyckad affär :) Mvh Jan
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Trevlig, svarar snabbt på mail och sms. Förtroendeingivande.
    2016-08-24 Jan S svarar Sandra K
    Tack så mycket Sandra! Känns jättekul att ha hjälpt er med försäljningen och jättekul att ni till slut hittade det ni letade efter :) Mvh Jan
  • Per K
    Per K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fick 🙈 kontakt med Jan. Kände att han engagerade sig på ett snabbt å bra sätt. Fick också det pris jag tänkt mig innan. Skulle kanske vilja ha lite mer återkoppling när affären va klar. Lite ekonomisk information om hur och när mäklararvodet, mitt bolån ska betalas tillbaka och hur det blir med taxeringen av den vinst jag gjorde på försäljningen, och hur jag deklarerar. Har också hört att mäklaren kan göra det. Annars har de funkat bra.
    2016-05-23 Jan S svarar Per K
    Hej Per och tack för gott samarbete! Det där gick jag ju igenom på kontraktskrivningen ;) Självklart hjälper jag till med att räkna ut skatten! Vi ses snart igen :) Mvh Jan
  • Per-martin P
    Per-martin P skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jag tyckte han gjorde är väldigt bra jobb med försäljningen av min lägenhet. Dessutom var ha väldigt trevlig och gjorde ett professionellt intryck.
    2016-05-23 Jan S svarar Per-martin P
    Tack så mycket Per-Martin! Det känns hur kul som helst att vi hittade rätt köpare till din lägenhet :) Hoppas du får en fin sommar så ses vi snart igen! Mvh Jan
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Serviceintriktad, lätt att ha att göra med, flexibel.
    2016-05-04 Jan S svarar Kerstin A
    Tack så mycket Kerstin! Och tack själv för ett gott samarbete! Hoppas att ni får en toppensommar i ert nya hem :) //Mvh Jan
  • Rickard S
    Rickard S skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Han betedde sig väldigt professionellt och var noga med att anteckna detaljer, och gav ett intryck av att han visste vad som behöver göras och att han hade kontroll på läget. Det var lagom med kommunikation mellan oss; vi kände att vi visste om vad som hände, vad vi behövde göra t ex inför fotografering och visning, och vad han behövde veta för information inför visningen.
    2016-05-04 Jan S svarar Rickard S
    Tack så jättemycket Rickard för dem fina orden! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya "lite" större hem ;) //mvh Jan
  • Parisa K
    Parisa K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    He was very helpful. He answered all the emails very fast, and updated me all the times with news considering that I was far a way.
    2016-02-29 Jan S svarar Parisa K
    Thank you so much Parisa! It's been a great experience from beginning to end :) Wish you all the best!
  • Andreas O
    Andreas O skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket trevlig och informativ. Fick den hjälp och information jag behövde och sammanfattningsvis mycket nöjd dom kund.
    2016-02-29 Jan S svarar Andreas O
    Tack för dem fina orden Andreas! Grattis till ett riktigt bra lägenhetsköp!
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fiktiva och trevlig samt väldigt tillmötesgående
    2016-02-29 Jan S svarar Tomas J
    Tack så mycket Tomas! Och grattis till en klockren lägenhet :)
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan var hjälpsam, hade bra information och jättetrevlig
    2016-12-22 Jan S svarar Johanna W
    Tack så hemskt mycket Johanna! Hoppas vi stöter på varann igen i framtiden! Mvh Jan
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    All kontakt jag haft med Jan Sulocki har varit positiv. Trevlig och lätt att prata med.
    2016-12-22 Jan S svarar Daniel W
    Tack så mycket Daniel! Kan bara säga detsamma hehe.. Hoppas du trivs i lägenheten och behöver du hjälp med något så är det bara att du slår en signal! Mvh Jan
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan S gav ett bra intryck. Han var tydlig och förklarade lättfattligt alla procedurer kring försäljning. Hela tiden höll han mig underrättad om vad som skedde både per mail och telefon och SMS. Jag kan verkligen rekommendera Jan Sulocki, Fastighetsbyrån, Bromma
    2015-10-19 Jan S svarar Kerstin L
    Tack så hemskt mycket Kerstin! Det har varit hur kul som helst att lära känna dig, Birgitta och Ingrid. Ta hand om er så länge så ses vi snart på tillträdet! //Jan
  • Emelie K
    Emelie K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Lätt att ha att göra med. Svarar alltid när man ringer. Ärlig och seriös med skön personlighet.
  • Johan K
    Johan K skrev om Jan Sulocki en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Jan var mycket trevlig, hjälpsam och engagerad. Han lyckades också sälja lägenheten till ett pris över våran förväntan
Erica Holmberg
Johanna Stigen