en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Gustavslundsvägen 30, 167 51 Bromma — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Ronak Rahamian

• Charlotte G
    Charlotte G skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket kompetent , trevlig, tillgänglig, hörde alltid av sig snabbt. Tog sig tid att förklara. Hade koll och allt sköttes proffsigt.
    Med vänlig hälsning, Charlotte
    2016-12-06 Ronak R svarar Charlotte G
    Hej Charlotte, tack för din rekommendation och för de vänliga orden! Jag hoppas ni blir nöjda i er nya bostad och att ni får en trevlig jul där. Det har varit fantastiskt roligt att få vara med er under resans gång. Vi ses i området! Varma hälsningar, Ronak
  • Karin S
    Karin S skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Ronak var väldig noga och proffsig under hela försäljningen och fick ut ett pris som var över min förväntan. Var väl förberedd och påläst. Vi hade en bra kontakt under hela resan. Kan inte vara annat än nöjd med hennes arbete. Fick av ordföranden i föreningen även veta att hon ställde mycket frågor och tog reda på fakta om föreningen och fastigheten inför försäljningen.
    2016-12-01 Ronak R svarar Karin S
    Tack för dina vänliga ord Karin, och för att du lyfter fram vad du uppskattade under försäljningen. Jag hoppas vi ses i området längre fram!
  • Eva H
    Eva H skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mäklaren var lätt att nå, kändes genuint intresserad och engagerad i försäljningen. Kan rekommendera Ronak till andra.
    2016-12-01 Ronak R svarar Eva H
    Tack för din feedback Eva! Jag tycker det varit fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen och hoppas ni blir nöjda med er nya fantastiska bostad också!
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Köpet gick mycket smidigt och Ronak har varit mycket hjälpsam.
    2016-12-01 Ronak R svarar Mats Ö
    Tack för din kommentar Mats! Jag hoppas att ni kommer trivas i området och i er nya bostad. Tveka aldrig att höra av er till mig!
  • Erik N
    Erik N skrev om Ronak Rahamian en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    En mycket duktig mäklare, kunnig och engagerad. Såg till att affären marknadsfördes på ett mycket proffsigt sätt. Mäklaren "fixade" till lägenheten iför fotograferingen på eget initiativ då vi var bortresta. Vi lämnar de bästa rekommendationer.
    2016-09-13 Ronak R svarar Erik N
    Tack för de vänliga orden Erik! Mitt mål var att ni skulle vara nöjda med hela processen. Det har varit jätteroligt att få vara med på er resa och ni får alltid höra av er till mig vid minsta fråga eller fundering!
Erica Holmberg
Johanna Stigen