Ann-Sofie Berg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-10 - 2019-03

Läs vad 128 Läs vad Ann-Sofie Berg

• Madelen E köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-18

Mariehäll
    Inte så hjälpsam när säljaren lämnade bostaden i sämre skick än utlovat. Vilket sänkte känslan på hela köpet. Läs mer
  • Stylianos G sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-07

Annedal
    We both bought and sold with Ann-Sofie. We were really happy with Ann-Sofie's services and her professionalism. We are really happy with the result and we totally recommend her! Läs mer
  • Eva S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-01

Beckomberga
    När vi skulle sälja vår lägenhet, kändes det direkt vid första mäklarmötet vilken lyckoträff detta var. Hon är otroligt kompetent, korrekt, driven, supertrevlig och lojal. Vi kände oss hundra procent trygga hela vägen i vår affär. Läs mer
  • Maria E köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-22

Beckomberga
    Professionell, lugn, tålmodig, engagerad och saklig. Återkommer alltid med svar och ”översäljer” inte objektet.
    Jag skulle anlita henne nästa gång jag själv säljer ett objekt. God insikt om marknaden. Läs mer
  • Peter B sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-03

Söderberga Park
    Ann-Sofie hjälpte mig sälja min lägenhet och jag trodde det skulle bli väldigt svårt att få den såld i dessa tider med amorteringskrav mm. Men hon la upp en realistisk säljplan och hade en bra kommunikation under hela tiden. Trots att det bara kom 1 till 2 spekulanter vid de 2 första visningsomgångarna lyckades lägenheten bli såld! Kontraktskrivningen gick smärtfritt och väldigt snabbt och enkelt! Finns bara positivt att säga om Ann-Sofie! Tack för din hjälp! :-) Läs mer
  • Abraham Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-03

Beckomberga
    Ann-Sofie sålde våran lägenhet, vi är verkligen supernöjda och fick det vi ville ha. Hon är personlig, kunnig, trevlig och kom med tips om stylist. Läs mer
  • Jessica J sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-26

Mariehäll
    Under hela min ”resa” med letande av ny lägenhet och försäljning av befintlig så har Ann-Sofie varit väldigt tillmötesgående, trevlig, hjälpsam och glad. Har ingenting att anmärka, bara positiv upplevelse. Läs mer
  • Matilda R köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-25

Åkeshov
    Tyckte att mäklaren var tillmötesgående, tog sig tid att svara på frågor. Hjälpsam och noggrann. Läs mer
  • Karin K sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-18

Beckomberga
    Ann-Sofie sålde våran lägenhet och hjälpte oss även att spana efter nytt boende. Vi är verkligen supernöjda. Hon är personlig och kunnig. Läs mer
  • Per-George U sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-02-15

Mariehäll
    Jag har sålt en bostadsrätt och Ann-Sofie har varit superproffsig gekln hela processen. Vi har en mycket bra dialog där hag upplever att hon värderat mina åsikter väl och jag upplever att hon är mycket kompetent. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg