Ann-Sofie Berg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2018-12

Läs vad 115 kunder tycker om Ann-Sofie Berg

• Mattias M köpte sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-24

Ann-Sofie var väldigt förtroendeingivande och hon hade stor del i att hela processen kändes så okomplicerad. Läs mer
  • Johanna L sålde sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-21

Jag sålde min bostadsrätt via Ann-Sofie på Fastighetsbyrån och är otroligt nöjd med resultatet och vägen dit. I ett svårt läge med stambyte och osäker marknad så var Ann-Sofie genom hela processen lyhörd, driven, tydlig och arbetade för att nå det överenskomna målet som vi uppnådde. Även när vi stötte på motgångar så hade hon nya lösningar på lager vilket gjorde att jag kände mig trygg med henne som mäklare. Vill ni ha en duktig mäklare som är förtroendeingivande och som får dig att känna ett lugnt genom hela processen så kan jag varmt rekommendera Ann-Sofie. Läs mer
  • Carl S sålde sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-12-12

Sålt min bostadsrätt i Bromma. Utmärkt utfört! Läs mer
  • Joakim O
    Joakim O sålde sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-21

Jag skulle sälja min lägenhet om 27kvm på Askängsbacken 5 och hade sedan innan en mäklare från ett annat företag satt på att få den såld. Men jag var missnöjd med att det inte verkade hända något och jag fick dåligt med återkoppling och förslag/service. Så jag tog ett möte med Ann-Sofi, och vi möttes upp i min lägenhet. Hon var väldigt trevlig, kompetent och erfaren, och gav genast förslag på hur vi kunde gå till väga och vilka datum som skulle kunna passa för styling, visning osv. Jag pratade om min nuvarande situation och berättade om summan jag minst kunde tänka mig att släppa den för. Vi skakade hand och sedan var vi igång.
    Jag tyckte verkligen om att jag som kund kände mig trygg i att Ann-Sofi hade koll på allting och helt enkelt bara stämde av med med om det var något hon behövde veta, eller om det var något jag behövde göra. Det kändes väldigt smidigt och jag tycker verkligen att jag fick valuta för mina pengar.
    Första visningen hade vi dock en väldans otur med. Det kom inte en enda (!) person. Men till den andra redde det ut sig något och det kom 5 spekulanter. Värt att tillägga här var att jag (på grund av det låga antalet intressenter) förberedde mig mentalt för att jag troligtvis inte skulle kunna få lägenheten såld till det pris jag hade hoppats.
    Men några dagar senare så drog budgivningen igång och det var två personer som låg och budade. Sakta närmade det sig den summan jag ville ha, och tillslut kom det in en 3e person som la det avslutande budet (på 15.000:- mer än jag hade räknat med). Så jag var väldigt nöjd.
    Efteråt har allting också gått väldigt smidigt och nu när jag sitter och tänker på det i efterhand så har jag nog ingenting att klaga på. Det var nog bara att det var lite läskigt att det kom så lite folk på visningen, men det kan ju ha ett antal olika faktorer bakom sig.

Allt som allt är jag väldigt nöjd att jag bytte från min tidigare mäklare till Ann-Sofi och jag tror även att jag har tjänat mycket pengar på det själv.

/Joakim Läs mer
  • Christoffer E sålde sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-19

Grymt nöjd med Ann-Sofie! Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Kim H
    Kim H skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-11-06

Lika bra försäljning som alla tidigare gånger , snabbt och smidigt.
    Toppenbetyg ! Läs mer
  • Saleh S köpte sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-10-23

It was my pleasure dealing with Ann-Sofie. She was so responsive from very beginning to the end of process. Läs mer
  • Sofie B köpte sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-10-18

Ann-Sofie var väldigt duktig och proffesionell när vi köpte vår nya lägenhet och när vi sålde vår lägenhet. Hon var väldigt noga med att höra av sig och ge tydliga svar på våra frågor. Läs mer
  • Amina S köpte sin bostad med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-09-12

Vänlig, tillmötesgående och svara alltid på frågor! Läs mer
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-09-11

Ann-Sofie hjälpte mig att sälja min etta i Mariehäll. Hon är genomgående en otroligt proffsig mäklare, med ett varmt och glatt intryck men utan att vara påstridig eller säljorienterad till varje pris. Ann-Sofie skötte min försäljning med en otrolig fingertoppskänsla som fick både köpare och säljare att känna sig sedd och förstådd, samtidigt som vi alla gick nöjda ur affären. Jag känner ett stort förtroende för Ann-Sofie och kände att jag kunde fråga henne om vad som helst, och fick väldigt bra svar bara genom att skicka ett sms eller liknande. Nästa gång jag ska sälja en lägenhet ska jag anlita Ann-Sofie igen utan att blinka! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg