Ann-Sofie Berg
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-12 - 2019-11

Läs vad 134 Läs vad Ann-Sofie Berg

• Nahren Y sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-09-05

Nockebyhov
    Tack Ann-Sophie för ditt engagemang och din uthållighet för att få ihop vår affär. Blev precis som vi hade hoppats på! Läs mer
  • David A köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-08-17

Ulvsunda
    Köpt en lägenhet.
    Bra bemött, lätt att få tag i och allt sköttes utan några konstigheter.
    Processen gick i lås enligt förväntan. Läs mer
  • Emma B köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-08-14

Traneberg
    Köpte min första lägenhet i Traneberg, Ann-Sofie var en väldigt trevlig och genuin mäklare som var saklig och informerade bra genom hela processen. Läs mer
  • Katerina R köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-07-04

Annedal
    Köpt en lägenhet, 3.a i Annedal
    Säker, rak, hjälpsam och kunnig Läs mer
  • Simon W sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-05-08

Blackeberg
    Sålt en 1:a i blackeberg.
    Ett gott bemötande!
    Tycker allt har flutit på bra och det blev en lyckad försäljning! Läs mer
  • Joel K sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-29

Annedal
    Vi har sålt med Ann-Sofie och blivit bemötta på en positivt och proffsigt sätt.

Hjälpsam och tillgänglig under hela försäljningen Läs mer
  • Madelen E köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-18

Mariehäll
    Inte så hjälpsam när säljaren lämnade bostaden i sämre skick än utlovat. Vilket sänkte känslan på hela köpet. Läs mer
  • Stylianos G köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-07

Beckomberga
    We both bought and sold with Ann-Sofie. We were really happy with Ann-Sofie's services and her professionalism. We are really happy with the result and we totally recommend her! Läs mer
  • Eva S sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-04-01

Beckomberga
    När vi skulle sälja vår lägenhet, kändes det direkt vid första mäklarmötet vilken lyckoträff detta var. Hon är otroligt kompetent, korrekt, driven, supertrevlig och lojal. Vi kände oss hundra procent trygga hela vägen i vår affär. Läs mer
  • Maria E köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Sofie Berg en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-03-22

Beckomberga
    Professionell, lugn, tålmodig, engagerad och saklig. Återkommer alltid med svar och ”översäljer” inte objektet.
    Jag skulle anlita henne nästa gång jag själv säljer ett objekt. God insikt om marknaden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg