Anna Olofson fd. Blau

Anna Olofson fd. Blau

4.8 i betyg av 112 omdömen

Anna Olofson fd. Blau är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

och har varit registrerad mäklare sedan 2003. Anna Olofson fd. Blau har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 112 omdömen sedan 2014-04-16. Anna Olofson fd. Blau har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 112 Läs vad Anna Olofson fd. Blau

• Sålde en 3a i Traneberg med Anna som mäklare. Vi sålde lägenheten redan när den låg som ”på gång” och är väldigt nöjda med både processen, bemötande och utkomst. Kan verkligen rekommendera Anna!
    Moritz A sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • 72.0 m²
    2020-09-17
  • Sålt en etta i Blackeberg. Anna har haft väldigt trevligt och öppet bemötande hela vägen, lättillgänglig. Förtroendeingivande.
    David B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    • 39.9 m²
    2020-09-17
  • Jag köpte min lägenhet genom Anna för 6 år sedan, och redan då gav hon ett väldigt gott intryck. Hon är genuin, öppen och ärlig med väldigt god kännedom om hela Brommaområdet. Redan då hade jag mer eller mindre bestämt mig för att den dag lägenheten ifråga skulle överlåtas vidare, så skulle hon med stor sannolikhet få uppdraget även då, vilket så blev. Processen har varit väldigt enkel, där hennes bemötande har varit enormt uppskattat och tillmötesgående. Anna har genom hela försäljningsprocessen kommit med råd och stöd, och jag kan intet annat säga än att jag å det varmast rekommenderar henne inför vidare uppdrag. Jag är jättenöjd med den affär jag har kunnat genomföra tillsammans med henne!
    Michel Van Der M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-09-08
    • 45.0 m²
    2020-09-08
  • Vi anlitade Anna för att sälja vår lägenhet. Vi ville köpa först och sälja sen så Anna rådde oss att lägga ut lägenheten under "på gång". När vi väl hade bestämt oss för när det var dags att sälja lägenheten så tog det bara 12 dagar innan lägenheten var såld. Någon ordinarie visning behövde vi inte ha, för Anna hittade en köpare bland alla de som hört av sig när lägenheten låg under "på gång" på Fastighetsbyråns sajt. Hela processen gick mycket snabbare och smidigare än vad vi hade trott var möjligt.
    Rickard T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-06-14
    • 75.5 m²
    • Minneberg
    2020-06-14
  • Väldigt trevlig och mån om att vara hjälpsam. Men efterlyser att hon skulle haft mer kunskap om köpobjektet.
    Max S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-06-13
    • 53.0 m²
    2020-06-13
  • Köpte bostad via Anna. Väldigt bra bemötande, jätte trevlig, alltid återkoppling som lovat. Duktig
    Henriette H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-06-01
    • 4:a
    • 91.8 m²
    2020-06-01
  • Vi är jättenöjda att vi valde Anna!
    Jonna G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-05-18
    • 74.0 m²
    2020-05-18
  • Anna helped me purchase my new appartement, she had been very helpful during the whole process by providing clear information on each step.
    Bambo D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-05-16
    • 53.0 m²
    2020-05-16
  • Anna är helt perfekt i sin roll, kompetent trevlig och har bra karisma.
    Magnus N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-05-05
    • 4:a
    • 104.0 m²
    • Söderberga Allé
    2020-05-05
  • Jag har köpt en lägenhet, mäklaren har varit mycket hjälpsam. Jag skulle lätt kunna rekommendera min mäklare till andra.
    Per J köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    2020-04-27
    • 39.0 m²