Anna Olofson fd. Blau
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 92 kunder tycker om Anna Olofson fd. Blau

• Sofia E skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna var mycket proffsig, inlyssnande och behöll mitt lugn under en tuffare tid på bostadsmarknaden när jag skulle sälja min lägenhet. Rekommenderar Anna varmt!! Läs mer
  • Cecilia A skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Väldigt bra bemötande, mkt professionellt! Läs mer
  • Mats I skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är fantastisk. Trevlig, lugn, lyssnande, professionell ut i fingerspetsarna, stenkoll på läget. Vi sålde på en väldigt sval marknad, där Anna hjälpte oss att behålla lugnet och isen i magen. Vi ger Anna och Fastighetsbyrån Bromma våra allra bästa och varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Elin L skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna var mycket trevlig och professionell. Mycket strukturerad och ordningsam när vi skrev kontrakt. Tycker om att vi fick en pärm med alla papper. Läs mer
  • Carl-johan F skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Utmärkt! Tillmötesgående, lugn och metodisk samt snabb och effektiv i kommunikationen. Läs mer
  • Astrid R skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Mycket väl bemött och jag fick direkt förtroende för henne Läs mer
  • Erika R skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Det var fantastiskt en helt fantastik upplevelse sälja min lägenhet med Anna.
    Från att kännas stort och svårt blev det enkelt, roligt och oerhört smidigt.
    Anna var inkännande, stöttande, framåt, lösningsorigenterad och väldigt självgående. Jag kände mej helt trygg under hela processen och hon tog hand om allt från att snabbt hitta en köpare till att styra upp allt angående lägenheten.
    Jag kunde inte ha hittat en bättre mäklare!
    Tur för mej :) Läs mer
    2017-05-30 Anna O svarar Erika R
    Tusen tack Erika för din fina reco! Det var verkligen ett trevligt samarbete och en snabb och bra affär vi fick till! Jag önskar dig stort lycka till med husförsäljningen!
  • Farid M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Min upplevelse var fantastiskt!
    proffsigt bemötande, snabb på att återkoppla. Läs mer
    2017-04-26 Anna O svarar Farid M
    Tack så mycket Farid för fina recos! Tack också för ett supertrevligt samarbete!
  • Marcus M skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Anna är proffsig och förtroendeingivande och genomförde affären på bästa sätt. Jag skulle definitivt rekommendera andra att anlita henne. Läs mer
    2017-04-18 Anna O svarar Marcus M
    Tusen tack Marcus för din fina reco och tack också för ett trevligt samarbete! Kul att vi kunde hjälpa till med både köp och försäljning! Hoppas ni har det bra och trivs i er nya fina lägenhet!
  • Johan L skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
    Fruktansvärt professionell, ärlig, ödmjuk, erfaren och skarp i sitt agerande och sätt att vara. Synd att jag flyttat från distriktet, hade valt Anna alla dagar i veckan, 10/10 Läs mer
    2017-04-13 Anna O svarar Johan L
    Tusen tack Johan! Ha det så gott och hoppas ni kommer att trivas bra i nya lägenheten!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg