Anna Olofson fd. Blau
Registrerad mäklare sedan 2003-08-15
Aktiv på Reco.se sedan 2014-04-16
2019-07 - 2020-06

Läs vad 109 Läs vad Anna Olofson fd. Blau

• Rickard T sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-14

3:a
    Minneberg
    Vi anlitade Anna för att sälja vår lägenhet. Vi ville köpa först och sälja sen så Anna rådde oss att lägga ut lägenheten under "på gång".
    När vi väl hade bestämt oss för när det var dags att sälja lägenheten så tog det bara 12 dagar innan lägenheten var såld.
    Någon ordinarie visning behövde vi inte ha, för Anna hittade en köpare bland alla de som hört av sig när lägenheten låg under "på gång" på Fastighetsbyråns sajt.
    Hela processen gick mycket snabbare och smidigare än vad vi hade trott var möjligt. Läs mer
  • Max S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-13

Mariehäll
    Väldigt trevlig och mån om att vara hjälpsam. Men efterlyser att hon skulle haft mer kunskap om köpobjektet. Läs mer
  • Henriette H köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-06-01

4:a
    Mariehäll
    Köpte bostad via Anna. Väldigt bra bemötande, jätte trevlig, alltid återkoppling som lovat. Duktig Läs mer
  • Jonna G sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-18

3:a
    Traneberg
    Vi är jättenöjda att vi valde Anna! Läs mer
  • Bambo D köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-16

Mariehäll
    Anna helped me purchase my new appartement, she had been very helpful during the whole process by providing clear information on each step. Läs mer
  • Magnus N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-05-05

4:a
    Söderberga Allé
    Anna är helt perfekt i sin roll, kompetent trevlig och har bra karisma. Läs mer
  • Per J köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-27

Riksby
    Jag har köpt en lägenhet, mäklaren har varit mycket hjälpsam. Jag skulle lätt kunna rekommendera min mäklare till andra. Läs mer
  • Christian R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-26

Mariehäll
    Sålde en 2 rummare i Bromma.

Väldigt trevlig och duktig, Anna höll oss uppdaterad hela tiden även fast försäljningen drog ut på tiden. Läs mer
  • Erik M sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-22

Åkeshov
    Sålt 2 rumslägenhet på 43 kv/m. Mycket trevlig mäklare som är lätt att prata med. Fick lägenheten såld mitt under Corona krisen Läs mer
  • Fredrik B sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-04-08

Traneberg
    Har med hjälp av Anna sålt en 1:a på 35 kvm i Traneberg. Redan från start gav Anna ett väldigt professionellt och serviceinriktad intryck. Då jag för närvarande inte bor i Stockholm fick mycket av kontakten skötas via telefon samt sms och mail. Trots komplikationen med att inte mötas och diskutera fysiskt har Anna under hela processen varit lätt att nå och varit hjälpsam med alla de frågor som lätt kan uppstå när man inte är van vid att sälja lägenheter.
    Jag hade höga förväntningar när jag bestämde mig för att sälja lägenheten och även om priset kanske inte blev det jag hoppats på så har Anna överträffat de förväntningar som jag hade på min mäklare.
    Om jag skulle köpa eller sälja något i Stockholm i framtiden skulle Anna vara den jag kontaktade! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg