Anna Olofson fd. Blau
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 98 Läs vad Anna Olofson fd. Blau

• Hannah R sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-03-13

Mariehäll
    Sålt lägenheten. Anna har varit trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Catrin C köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2020-01-09

Abrahamsberg
    Jag har köpt en bostadsrätt i Abrahamsberg. Mäklaren var redan på visningen både väldigt trevlig och kompetent. Hon hade svar på alla frågor. Jag är supernöjd med hela processen. Läs mer
  • Annica C sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-16

Abrahamsberg
    Sålt en tvåa.
    Väldigt bra bemötande och profession.
    Informerade löpande och svarade på alla frågor, tog sig tid.
    En riktigt bra mäklare. Jordnära utan floskler. :-) Läs mer
  • Per J sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-11

Blackeberg
    Effektiv, rationell, gav inte upp. Mycket bra. Gällde försäljning av lägenhet. Fick mer betalt än jag trodde Läs mer
  • Therese S sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-11-11

Annedal
    Väldigt hjälpsam och gullig mäklare. Lyhörd och duktig på området. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Connie N
    Connie N sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2019-10-07

Mariehäll
    Vi hade förmånen av att få Anna som mäklare då vi sålde vår lägenhet nu hösten 2019. Vi upplever Anna som en mycket erfaren säljare med ordning och reda på allt, som stöttade oss bra i processen, allt vad gäller konkreta saker till mer rådgivande och stöttande. Alltid ett trevlig bemötande, ärlig, rak och varm i sin kommunikation.
    Kan varmt rekommendera Anna som mäklare! Läs mer
  • Sofia E skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2018-02-01

Anna var mycket proffsig, inlyssnande och behöll mitt lugn under en tuffare tid på bostadsmarknaden när jag skulle sälja min lägenhet. Rekommenderar Anna varmt!! Läs mer
  • Cecilia A skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2017-10-27

Väldigt bra bemötande, mkt professionellt! Läs mer
  • Mats I skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2017-10-23

Anna är fantastisk. Trevlig, lugn, lyssnande, professionell ut i fingerspetsarna, stenkoll på läget. Vi sålde på en väldigt sval marknad, där Anna hjälpte oss att behålla lugnet och isen i magen. Vi ger Anna och Fastighetsbyrån Bromma våra allra bästa och varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Elin L skrev om Anna Olofson fd. Blau en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

2017-10-23

Anna var mycket trevlig och professionell. Mycket strukturerad och ordningsam när vi skrev kontrakt. Tycker om att vi fick en pärm med alla papper. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Erica Holmberg