Åsa Danielsson

Åsa Danielsson

Åsa Danielsson är mäklare på Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

Åsa Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-09. Åsa Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.8. Åsa Danielsson har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

81 omdömen om Åsa Danielsson

Sedan starten hos Reco 2021
Vida H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Brommaplan

Trevligt och engagerat bemötande, alltid tillgänglig och väldigt kompetent. Skapade ett bra upplägg av försäljningen! Jag hade inte särskilt höga förväntningar pga hur marknaden ser ut just nu men Åsa lyckades med det nästintill omöjliga. Kan starkt rekommendera Åsa som mäklare!

Anne M
Ålsten

Åsa var väldigt engagerad i försäljningen av vår fina lägenhet. Trots en svår marknad gav hon aldrig upp utan kämpade på och det gav resultat. Åsa är mycket professionell och höll oss ständigt informerade om vad som hände. Det gjorde att vi kände oss väldigt trygga trots en oförutsägbar marknad.

Maria E
Äppelviken

Mycket engagerad och dedikerad. Jobbade hårt och gav inte upp trots en trög marknad och andra utmanande omständigheter. Lägger ner stort engagemang för att göra sina kunder nöjda.

Louise F
Traneberg

Åsa är lyhörd, engagerad och duktig.

Susanna S
Mariehäll

Tack, Åsa! Varmaste rekommendationer. Svår marknad men Åsa gjorde det möjligt.

Albin F
Mariehäll

Åsa är trevlig, professionell och har en god känsla för säljaren och köparens situation. Har varit en fröjd att ha Åsa som mäklare.

Ytterborn T
Beckomberga

Positiv och mycket kompetent Tydlig och inlyssnande

Johanna F
Mariehäll

Det var oerhört enkelt att samarbeta med Åsa när vi sålde vår lägenhet. Hennes känsla för relationer med förmåga att se till både oss som säljer men även tillgodose köparna med mycket information, gjorde att vi fick till en riktigt bra försäljning på kort tid, då vi sålde till de första spekulanterna innan vi ens hann gå ut skarpt. Hon baserar sitt arbete med ett genuint sätt att sälja på som vi verkligen uppskattade. Trots att vi hade kontakt ett år innan vi la ut vår lägenhet som kommande, kändes det som ett självklart...

Philip S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Danielsson en del av Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna
Mariehäll

Mycket bra bemötande och alltid tillgänglig! Det blev en smidig och enkel process tack vare Åsa och hennes stora engagemang!

Jannica Å
Riksby

Mycket trevlig och tydlig i sin kommunikation. Hon gav även det lilla extra i sitt engagemang vilket både fick mig att känna mig trygg men också på väldigt bra humör när jag lämnade.